رقص شهاب شیری ترنس ایرانی که حاشیه ساز شد

قطعا برخی از این شهرت ها کاذب است. یکی از افرادی که مردم تمایل زیادی دارند تا در ارتباط با ایشان اطلاعات زیادی کسب کنند شهاب شیری هست. شبکه مجازی اینستاگرام به خیلی از افراد اجازه داده است تا به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی از خود ویدئوهایی به اشتراک بگذارند. بنابراین در این شبکه افرادی زیادی بی دلیل به شهرت رسیده اند. در این مورد مطالعه مقاله سلبریتی های ایرانی خارج کشور می تواند کمک فوق العاده ای به شما بکند.

شهاب شیری کیست

شهاب شیری کیست؟

شهاب شیری متولد سال 1991 میلادی و سال 1370 هجری شمسی است. وی در تهران در یک خانواده که دو خواهر کوچک‌تر از خود دارد متولد شده است و یک همجنسگرا است. البته به گفته خودش او به هیچ عنوان همجنس باز نیست و فقط همجنسگرا هست.

او به دلیل این که در ایران با آزار و اذیت های زیادی روبرو می‌شده است مهاجرت کرده و به ترکیه پناه آورده است. او در ارتباط با اینکه یک همجنسگرا است می‌گوید در ایران این نوع از زندگی جرم محسوب می‌شود. ممکن است در ایران من را به زندان ببرند و حتی کارم به اعدام هم کشیده شود.

شهاب شیری اینستاگرام دارد؟

پیج اصلی شهاب شیری در اینستاگرام shahabshiri1991  هست. وی در پیج اینستای خود همیشه از همنجسگرایان حمایت می‌کند. او در کلیپ‌هایی که از خود به نمایش گذاشته است می‌گوید یک هم‌جنس‌گرا با یک هم جنس باز فرق دارد. هم‌جنس‌باز از ابتدای بلوغ خود هیچ تمایلی به جنس مخالف خود نشان نمی‌دهد بلکه فقط برای تنوع و هوس روی به افراد هم‌جنس خود می‌آورد. اما یک هم جنس گرا این گونه به دنیا آمده است و در ابتدای بلوغ تمایلاتش به سمت هم‌جنس خودش است. بنابراین باید این‌گونه افراد را درک کنید و از این‌چنین اشخاص حمایت کنید.

مهاجرت shahab shiri به ترکیه

او ترکیه را مانند یک جهنم می‌داند. او دریکی از لایوهایش اعلام کرد که ایران به‌نوعی برایش مانند جهنم بوده است و ترکیه نیز به شکلی دیگر شبیه به جهنم بوده است. او می‌گوید سازمان بین‌الملل ترکیه را به‌عنوان یک پناهگاه به وی معرفی می‌کند. او نیز به ترکیه می رود و در آنجا به شدت شاهد بی عدالتی ها و تجاوزهای زیادی بوده است. او می گوید در ترکیه مورد تجاوز قرار گرفته بوده است.

شهاب شیری اینستاگرام

لایو شهاب شیری در رابطه با چه موضوعی بود؟

اگرنگاهی به پیج اینستای شهاب شیری بیندازید و صفحه ی او را دنبال کنید قطعا لایوهای او را می توانید ببینید. البته برخی از لایوهای وی در یوتیوب ذخیره شده است. او در لایوهایش کاملا مشخص است که مانند یک خانم فکر می کند و احساسات و تمایلات دخترانه دارد.

در لایو وی مشخص شد که وی در کانادا زندگی می کند. او در یکی از لایوهایش که تولدش بود ابراز کرد که دوست ندارد 29 ساله باشد و تمایل دارد که در سن 19 یا 20 ساله می ماند. او همچنین با برخی از شاخ های اینستا مانند دیانا و دنیا جهان بخت نیز لایو داشته است.

مصاحبه shahab با ترنس واقعی

او در یکی از مصاحبه هایش گفت در سن 17 الی 18 سالگی رابطه جنسی را تجربه کرده است. او گفت وقتی یک کودک 7 ساله بوده است از مردان و دوستان پدرش که استاندارهای زیبایی و مهربانی را داشتند تمایل نشان می داده است.

او در ادامه می گوید همیشه احساس می‌کردم که یک بیمار هستم و تمایل جنسی به پسران داشتم. او می‌گوید بهترین دوستان من دختران بودند. او همیشه می‌گفت من عاشق پسران می‌شدم ولی پسران به من تمایلی نداشتند. وی می‌گوید بعد از مدتی به مشاوره رجوع کردم و مشاور به من گفت شما ترنس هستید و باید به زندگی خود ادامه دهید.

ولی در جامعه ایرانی و فرهنگ ایرانی افرادی مانند ما رو همجنس باز می‌نامیدند. وی در ادامه می‌گوید زمانی که در مدرسه بوده است به من می‌گفتند شهاب دختر. درصورتی‌که من دختر نیستم و فقط یک ترنس هستم.

این ترنس در مصاحبه اش می گوید من در اطرافم دوستان فوق العاده مذهبی داشتم. دوستان من فکر می کردند که من یک بیمار هستم. آنها فکر نمی کردند که من یک انسان عادی هستم و طبیعت لازم دانسته است تا در دنیا وجود داشته باشم و افکار آن‌ها من را  آزار می‌داد.

پدربزرگ وی یک روحانی بوده است و در یک خانواده مذهبی بوده است. اما خانواده وی او را در زندگی آزاد گذاشته بودند و به او اجازه داده بودن آن‌گونه که راحت است زندگی کند و جو جبری برای وی فراهم نکرده بودند. او در زمان بلوغش از خداوند طلب شفا می‌کرده است اما بعد از مدتی متوجه می‌شود که بیمار نیست و خیلی از افراد ممکن است مانند وی باشند.

او می‌گوید در ابتدا دو خواهرش بسیار وی را درک کردند و حمایتش کردند. اما پدرش کمتر از دیگران توانسته بود او را درک کند. زیرا او فرزند اول خانواده بوده است و باورهای این‌که یک پسر بوده برای پدرش از بین رفته است.

رقص شهاب شیری

رقص شهاب شیری

شهاب شیری در مصاحبه اش اعلام کرد که از یک سیاست برای آگاهی بیشتر مردم استفاده کرده است. او از رقص برای بیشتر شناخته شدنش استفاده کرده است. او می گوید در برخی از لایوهایش بسیار می رقصد.

رقص او در یوتیوب بسیار بازدیدکننده دارد زیرا او بسیار زیبا می‌رقصد. او به هیپ‌هاپ و رقص عربی علاقه‌ زیادی دارد.

کلیپ های شهاب شیری را در کجا می توان مشاهده کرد؟

او در اینستاگرام کلیپ های زیادی از خود منتشر کرده است. او در یکی از کلیپ هایش عنوان می کند که دوست پسرش پویان است و تمایل دارد که با پسران در ارتباط باشد. همچنین در لایوهایش برخی از حرفای جنسی را مطرح می کند. او در کلیپ هایش بسیار به تفاوت همجنس باز و همجنسگرا می پردازد و همچنین در پیجش از افراد مشهوری همچون شهناز تهرانی، ابی و… در خواست کرده تا از همجنسگرایان حمایت کنند.

زندگینامه این ترنس چگونه بوده است؟

شهاب شیری در یک خانواده مذهبی متولد شده است و فرزند اول خانواده هست و دو خواهر کوچکتر از خود دارد و می گوید خانواده اش ثروتمند بوده اند. همچنین شهاب می گوید که از همان زمان کودکی خانواده اش متوجه رفتارهای غیرعادی او می شدند ولی همیشه او را از اینکه چیزی مطابق میلش بخواهد را منع می کردند.

او می گوید اگر تمایل داشتم تا لاک بخرم یا گل سر یا لباس هایی با رنگ شاد خانواده اش سریعا او را منع می‌کردند. او در مدرسه نیز با آزار و اذیت بسیاری از دوستانش مواجه شده بوده است.

شهاب شیری 25 سال در ایران زندگی کرده است و بعد از آن به ترکیه مهاجرت می‌کند و سپس به کانادا می‌رود. او در لایوی که با دنیا جهان بخت داشته است می گوید که در دو کشور آمریکا و کانادا پذیرفته شده بودم اما کشور کانادا را برای زندگی انتخاب کردم.

گی شهاب شیری

گی شهاب شیری

شهاب شیری می گوید افرادی مانند ما انسان هستند و نیاز به احترام دارند. او می گوید ما گی هستیم و به افرادی مانند جنس خودمان تمایل داریم. او در ارتباط با زندگی اش در ایران می گوید 25 سال در ایران فقط خاطرات تلخ دارم. او می گوید هیچ خاطره خوبی از زندگی در ایران ندارم.

او در مصاحبه اش با بغض می گوید که کلمه باز بار منفی به جمله می‌دهد. مانند بچه باز، کفتر باز و همینطور همجنس باز. او می گوید من به هیچ عنوان همجنس باز نیستم بلکه تنها یک همجنس گرا می باشم. او می گوید افرادی همانند من بیمار نیستند و حق زندگی را دارند.

شهاب شیری در بفرمایید شام حضور داشت؟

شهاب شیری ساکن کانادا است و در برنامه های زیادی همچون بفرمایید شام و کنسرت خواننده های معروفی همچون هنگامه شرکت کرده است. او در گروه بفرمایید شام با سه خانم دیگر هم گروه بوده است.

شهاب شیری در بفرمایید شام

شهاب شیری همجنسگرا است؟

همان گونه که اشاره شد شهاب شیری یک هم‌جنس‌باز نیست بلکه فقط یک همجنسگرا هست. افرادی که همجنسگرا هستند یک بیمار نیستند و مانند هر انسانی نیاز به زندگی دارند. در کشورهای پیشرفته این افراد به خوبی درک می شوند.

اما به گفته وی در کشور ایران که یک جامعه سنتی و بسیار مذهبی دارد توسط مردم و حکومت که در راس است نمی توان به راحتی و آزادانه زندگی کرد. او در مصاحبه هایش چندین بار بیان کرده است که در زمان مدرسه به وی می گفتند شهاب دختر در صورتی که وی دختر نیست و البته پسر هم نیست بلکه شخصی است که ترنس نامیده می شود و مردم باید او را به خوبی بشناسند و آگاهی آن‌ها نیز بالا رود.

سوالات متداول

شهاب شیری متولد چه سالی است؟

شهاب شیری متولد سال 1370 است. وی اکنون 29 ساله می باشد.

شهاب شیری در کجا ساکن ساکن است؟

شهاب شیری اکنون در کانادا زندگی می کند.

آیا شهاب شیری یک همجنس باز است؟

شهاب شیری تنها یک همجنسگرا است. وی یک ترنس است و به این شکل به دنیا آمده است. او به هم جنس خودش تمایل نشان می دهد.

شهاب شیری در چند سالگی مهاجرت کرد؟ و به کجا پناهنده شد؟

وی در سن 25 سالگی مهاجرت کرد و در ترکیه پناهنده شد.

دیدگاهتان را بنویسید