ارز نئو چیست؟ بررسی قیمت، تحلیل آینده و معرفی کیف پول ارز NEO

ارز نئو (NEO) از جمله ارز دیجیتال های موجود در بازار سرمایه می باشد، که این روز ها طرف دار های بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. این رمز ارز دیجیتال که بازار سرمایه هوشمند جهانی را در دستان خود گرفته است. به تازگی توانسته خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

به شکلی که به دلیل قیمت پایین آن بسیاری از سرمایه گذار های تازه کار و یا خرده پا، به سمت آن روی آورده اند. در این مقاله به بررسی این ارز و تحلیل آن می پردازیم. تا شما سرمایه گذار عزیز به راحتی به اطلاعات مد نظر خود دست پیدا کرده و در تصمیم گیری صحیح تری قدم بگذارید.

ارز نئو چیست

ارز نئو چیست؟

رمز ارز دیجیتال نئو که با علامت اختصاری NEO به نمایش گذاشته می شود. از جمله رمز ارز های مطرح و پر تقاضا در بازار هوشمند جهانی سرمایه می باشد. این سرمایه دیجیتال که به تازگی و به دلیل تکنولوژی پیشرفته آن، متقاضی پردا کرده است. از حجم مبادله های بالایی برخوردار نیست.

به صورتی که حجم مبادله های این رمز ارز دیجیتال، 2.44 میلیارد دلار در شبانه روز می باشد. سهمی که این ارز دیجیتال تازه کار در بازار سرمایه دارا می باشد، نزدیک به 2.35 میلیارد دلار است. به شکلی که NEO در بازار سرمایه هوشمند جهانی رتبه 31 را از آن خود کرده است.

این رمز ارز دیجیتال که به کشور چین بر می گردد، یک ارز دیجیتال معادل اتریوم می باشد. این رمز ارز دیجیتال همانند نمونه های مشابه شرایطی را برای کاربر های خود حاصل کرده است، تا به سادگی معادله ها و یا قرار داد های هوشمند خود را زیر نظر این رمز ارز دیجیتال و یا دارایی دیجیتال انجام دهند. البته تمامی این قرار داد ها و برنامه ها به صورت کاملا غیر متمرکز صورت می گیرد. این رمز ارز دیجیتال که به نسل دوم رمز ارز های بازار سرمایه بر می گردد، دیگر هدفش تولید پول دیجیتال نیست. بلکه در نسل دوم بر خلاف نسل اول، هدف اصلی عرضه خدمات می باشد.

NEO نیز که مانند اتریوم و یا ایاس به عرضه کالا و خدمت می اندیشد. در بین نسل دوم رمز ارز ها مقام دوم را دارد. به شکلی که بعد از ایاس در بالا ترین قسمت ارائه خدکت قرار گرفته است.

قیمت ارز نئو چقدر است؟

یکی از سوال هایی که ذهن بسیاری از سرمایه گذار های این ارز را به خود درگیر کرده است، قیمت لحظه ای این رمز ارز دیجیتال می باشد. درست است که قیمت این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه و دیگر رمز ارز های نظیر آن در دست تغییر می باشند. اما می توان یک قیمت تحلیلی و تقریبی از آن را بیان کرد. به شکلی که امروز و در این لحظه قیمت این رمز ارز دیجیتال، برابر با 33 دلار می باشد. این قیمت در طی یک ساعت گذشته نزدیک به 0.2 درصد رشد منفی داشته است.

اگر بخواهیم قیمت این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه هوشمند را در بازه های مختلف مورد بررسی و تجزیه قرار دهیم. می توان گفت که NEO از دیروز تا به الان، نزدیک به 0.5 درصد رشد داشته است، که این امر خوشحال کننده است. اگر NEO را در طی چند ماهه اخیر مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم. به این نتیجه دست پیدا خواهیم کرد، که این رمز ارز مشهور و مطرح، با رشد خوبی در بازار همراه بوده است. چرا که در طی این مدت به خدمات ارائه شده توسط خود افزوده است.

این رمز ارز دیجیتال از آن جایی که به قیمت 33 دلار در بازار سرمایه خرید و فروش می شود. با احتساب قیمت دلار در بازار ایران و تبدیل آن به ریال، می توان قیمت هر یک واحد آن را معادل با 883 هزار تومان در نظر گرفت. این قیمت درست است، که در بازار بسیار بالا به نظر نمی رسد. اما در بین دیگر رمز ارز های موجود در بازار که هم تراز آن هستند، این قیمت بسیار زیاد محسوب می شود.

قیمت ارز نئو

آینده ارز نئو چگونه است؟

در این قسمت از این مقاله به بررسی و تحلیل آینده این رمز ارز دیجیتال پایه و مطرح در بازار سرمایه جهانی هوشمند پرداخته ایم. به شکلی که با تحلیل ها و تجزیه هایی که به شما ارائه می شود. می توانید درست ترین تصمیم را در مورد سرمایه گذاری در مسیر این رمز ارز دیجیتال، اتخاذ کنید.

درست است، که این رمز ارز دیجیتال مدت های بسیار است، که در بازار سرمایه قرار دارد. اما از آن جایی که یکی از زیر مجموعه ها و یا بخشی از اتریوم به حساب آمده بوده است. تا به حال به آن نگاهی جداگانه صورت نگرفته است. در کنار مدت ها است، که این رمز ارز پایه به صورت اختصاصی تمرکز خود را بر روی قرار داد های دیجیتال گذاشته است.

این در حالی است، که این قرار داد های هوشمند به تازگی در بین سرمایه گذاران باب شده است. به شکلی که بسیاری از آن ها هم چنان از راه های گذشته و قدیمی بهره می گیرند. اما به دلیل توجه عمده سرمایه دار ها به این سمت و سو، باعث شده است، تا این رمز ارز پایه بیش از پیش به چشم بیاید.

به دلیل افزایش مخاطب ها و تمایل بسیار آن ها به سمت NEO، آینده ای درخشان را برای این رمز ارز می توان دید. چرا که NEO در مدت زمانی کم توجه بسیاری از سرمایه گذار ها را به خود جلب کرد. بسیاری از سرمایه های بزرگ و پروژه های عمده در این رمز ارز پایه و یا دارایی دیجیتال در حال انجام است. این خبر نشان از آینده ای درخشان برای این رمز ارز دیجیتال است. در سال 2018 میلادی بود، که چندین پروژه بزرگ اتریوم به NEO داده شد. این اتفاق همانند یک سکوی پرتاب برای این رمز ارز دیجیتال نو پا به حساب می آمد.

رمز ارز مشهور بازار سرمایه جهانی چگونه کار می کند؟

در این بخش از این مقاله به چگونگی کار رمز ارز نئو پرداخته ایم. NEO که یک رمز ارز متن باز و بر اساس بلاک چین است. در سال 2014 میلادی بود، که در کشور چین ساخته و پرداخته شد. این رمز ارز پایه که در ابتدا با نام اتریوم و به صورت زیر مجموعه ای از این رمز ارز مطرح در بازار سرمایه جهانی در حال کار بود. سه سال بعد از روی کار آمدن و مطرح شدن در بازار سرمایه جهانی، خود را از اتریوم جدا کرد. به صورتی که این رمز ارز پایه در ماه ژوئن سال 2014 میلادی، خود را با نام NEO جدا کرد.

رمز ارز نئو در ابتدا با هدف راه اندازی قرار داد های هوشمند روی کار آمد. به صورتی که این رمز ارز پایه در فکر راه اندازی یک نظام اقتصادی هوشمند و دیجیتال بود. این رمز ارز پایه به شکلی طراحی و پایه گذاری شده است، که می تواند در هر ثانیه نزدیک به 10000 درخواست و تراکنش را به صورتی هم زمان انجام دهد.

برای این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه جهانی، 100 میلیون بلاک اولیه در بلاک چین طراحی و ساخته شده است. این در حالی است، که تنها 50 میلیون از آن به فروش رسیده است. 50 میلیون باقی مانده نیز در بین سرمایه گذار های دیگر تنها به قرار داد های هوشمند اختصاص داده شده است.

استخراج ارز نئو

استخراج ارز نئو به چه شکل است؟

یکی از سوال های عمده و مهمی که ذهن بسیاری از سرمایه گذار ها را به خود درگیر کرده است. استخراج این رمز ارز دیجیتال پایه می باشد. به شکلی که در این قسمت از مقاله به بررسی این موضوع و تکنولوژی به کار گرفته برای آن می پردازیم.

این رمز ارز دیجیتال با دیگر رمز ارز های موجود در بازار سرمایه تفاوتی فاحش دارد. این تفاوت خود را در این قسمت از NEO به نمایش می گذارد. به شکلی که این رمز ارز دیجیتال توکن های موجود در بلاک چین آن قابل استخراج نمی باشند. همین تفاوت او را از دیگر رمز ارز های پایه متمایز کرده است. چرا که بلوک های این رمز ارز نو پا تنها به خود این ارز دیجیتال و پایه گذار های آن مربوط هستند.

به صورتی که می توان آن را برای خود تیم سازنده به شکلی اختصاصی دانست. البته می توان به توکن های NEO دسترسی داشت و یا از آن ها استفاده کرد. اما نمی توان آن ها را برای خود استخراج کرد. این اتفاق باعث شده است، تا بسیاری از سرمایه گذار های جوان و بی اطلاع از سرمایه گذاری در این رمز ارز دیجیتال دست بکشند.

هر سرمایه گذار تنها می تواند با بهره گیری از کیف پول ارز دیجیتال و یا والت خود به توکن های این رمز ارز دیجیتال دسترسی داشته باشد. در غیر این صورت هر گونه دسترسی به آن غیر ممکن است. اگر به سایت و یا رسانه ای برخورد کردید، که این چنین وعده ای به شما داده بود. در ابتدا آن را کنار بزنید، چرا که دروغ محض است و سندی برای آن نیست.

تحلیل ارز دیجیتال نئو

تحلیل ارز دیجیتال نئو به چه صورت است؟

این قسمت از مقاله را به تجزیه و تحلیل این رمز ارز دیجیتال پرداخته ایم. به صورتی که این بخش از مقاله به شما گذشته و آیندع این ارز دیجیتال نو پا را به خوبی نمایش می دهد. اگر بخواهیم به تحلیل این رمز ارز پایه بپردازیم. در ابتدا قیمت آن را تحت بررسی و تحقیق قرار می دهیم.

به شکلی که قیمت این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه در ابتدا برابر با 0.18 دلار بود. این قیمت که بسیار نا چیز بود، نظر تعداد محدودی از سرمایه گذار ها را به خود جلب کرد. اما پس از گذشت مدتی شرایط دچار تغییر و تحول شد.

به شکلی که در سال 2016 میلادی و در ماه سپتامبر آن، قیمت این رمز ارز پایه به بیش از 12 دلار رسید. البته که از سال 2014 میلادی تا به الان که در سال 2021 میلادی به سر می بریم. دچار فراز و فرود های بسیار زیادی بوده است. اما غالبا از سال 2016 میلادی به این سمت، این رمز ارز دیجیتال و مطرح در بازار سرمایه با رشد و پیشرفت قیمت و تقاضا همراه بوده است.

ماه ژوئن سال 2018 میلادی بود، که این رمز ارز پایه موجود در بازار سرمایه، با رشد جالب توجهی رو به رو شد. این در حالی است، که این رمز ارز دیجیتال هوشمند در بازار سهمی نزدیک به 3.5 میلیارد دلار را از آن خود کرد. البته این سهم این روز ها به مقدار 881 میلیون دلار در بازار سرمایه رسیده است. البته این مقدار نیز برای این رمز ارز خرده پا مقدار بسیاری محسوب می شود.

بر اساس گفته تحلیل گر های اقتصادی و کارشناس های این حوزه به خصوص، این رمز ارز دیجیتال پایه در سال های رو به رو با رشد بسیار خوبی همراه است. به صورتی که NEO که در حال حاضر رتبه 31 جدول بازار هوشمند را از آن خود کرده است. به رتبه و درجه ای بین 1 تا 10 در بازار هوشمند جهانی دست خواهد یافت. این اتفاق نشان از رشدی بی سابقه در این رمز ارز دیجیتال خواهد داد.

نمودار NEO

تحلیل فاندامنتال رمز ارز مطرح چگونه است؟

اگر بخواهیم به تحلیل این رمز ارز پایه و مطرح در بازار سرمایه بپردازیم. بهتر است از دیدگاه فاندامنتال نیز به آن توجه و نگاهی درست بیاندازیم. در تحلیل فاندامنتال این رمز ارز پایه موجود در بازار سرمایه جهانی، رشد بی سابقه ای مشهود می باشد. این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه در حال به روز رسانی خود می باشد. به صورتی که NEO در حال روش هایی برای به روز رسانی و گسترش خود می باشد.

نئو هدف و قصد خود را راه اندازی یک نظام و سرمایه داری اقتصادی جهانی می داند، که در صدد پیشرفت دیجیتالی و هوشمند سازی خود به سر می برد. این رمز ارز پایه و مطرح در بازار جهانی هوشمند، به دنبال آن است، تا در تمامی زمینه های اقتصادی فعالیت های خود را رشد دهد. به شکلی که اهداف اصلی خود را به صورت زیر بیان کرده است:

  • ساخت دارایی های دیجیتال
  • راه اندازی هویت دیجیتال
  • گسترش قرار داد های هوشمند
  • بلاک چین و دارایی های دیجیتال
  • نئو و هویت دیجیتالی

هویت دیجیتالی همان راه اندازی گواهی هایی است، که در آن هر فرد به هر شکل که قادر است. در حیطه های حقوقی و حقیقی به دنبال راه اندازی روی کامپیوتر ها ذخیره شده و اطلاعات او ثبت شود.

نمودار NEO به چه شکل می باشد؟

این رمز ارز دیجیتال با سهمی در حدود 1.3 میلیارد در بازار جهانی، رده و رتبه 18 جدول را برای خود کسب کرده است. این در حالی است، که این رمز ارز دیجیتال، در خط گردن نمودار خود شکسته جلو رفته است. چرا که این رمز ارز پایه، به دلیل کفه های نا برابری که در چند ماهه اخیر پیدا کرده بود، دچار بحران های جدی از سمت بازار جهانی شد.

خطوط شکسته ای که در نمودار پولبک این ارز دیجیتال جهانی موجود می باشد، نشان از فراز و فرود های بی سابقه او در ساعت های امروز می دهد. البته این تغییرات به شکلی دیگر و به حالت پولبک مثلثی در هفته گذشته خود را به نمایش گذاشت.

به شکلی که با شکست سقف قرار داد های مثلثی و شکل های پولبک های این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه، نئو مرز 14 دلار الی 16 دلار را نیز رد کرد. این خطوط شکسته اندیکاتوری نمایش دهنده شکست قله به سمت بالا می باشد. این امر نشان دهنده آن است، که این رمز ارز پایه در روز های آینده با رشد خوبی همراه خواهد بود. به صورتی که ضرر امروز خود را که در حدود 0.2 درصد بود، جبران خواهد کرد.

بر اساس بررسی ها و تحلیل هایی که به عمل آمده است. NEO در روز های آینده و چند ماهه پیش رو از سال 1399 هجری شمسی، دو تغییر را ممکن است، به چشم ببیند. اولین اتفاقی که برای این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه رخ خواهد داد، رشد بی نظیر و کم سابقه است.

اما دیگر تغییر تثبیت همان رشد قبلی می باشد. به صورتی که این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه هوشمند جهانی، یا در همین 16 دلار رشد خود باقی می ماند. یا آن که رشدی عجیب و قابل توجه را از سر می گذراند. این رشد که سخن از آن بسیار است، قیمت آن را به مرز 25 دلار خواهد رساند.

کیف پول نئو

خرید و فروش ارز NEO چگونه است؟

هر دو توکن های اصلی و اساسی این رمز ارز دیجیتال را می توان از صرافی های معتبر تهیه کرد. به صورتی که این رمز ارز دیجیتال مطرح در بازار هوشمند سرمایه جهانی، که با نام های NEO , GAS شناخته می شود. در هر صرافی مطرح و معتبری قابل فروش و یا خرید می باشد. البته اگر شخصی از درون کشور ایران به دنبال خرید و یا فروش این ارز دیجیتال می باشد، شرایط کمی متفاوت است.

به صورتی که بر اساس تحریم هایی که در کشور ما، ایران قرار دارد، حضور در صرافی های جهانی غیر ممکن است. به همین خاطر لازم می باشد، تا هر یک از ایرانی های ساکن این کشور، با ای پی های متفاوتی وارد این صرافی ها شوند. البته ریسک این کار بسیار بالا می باشد.

چرا که حضور در این صرافی ها به صورت کاملا غیر مجاز است. در نتیجه هر زمان سایت شما را ساکن ایران دریافت کند، حساب کاربری شما بسته خواهد شد و دسترسی به سرمایه تان امکان پذیر نیست. در نتیجه بهتر است، تا پول خود را به اتریوم و یا اتر تبدیل کرده. سپس آن را به NEO و یا GAS مبادله کنید. این راه هم به صرفه تر می باشد و هم شرایط را از لحاظ تحریم ها راحت تر می کند.

در کنار سایت های صرافی های ایرانی نیز، این رمز ارز دیجیتال را خود ارائه نمی کنند. همین امر شرایط را برای افرادی که در کشور ایران سکونت دارند، بسیار سخت کرده است.

کیف پول نئو به چه شکل است؟

نئو نیز مانند رمز ارز های مطرح موجود در بازار سرمایه، برای خود کیف پول های مجزا و مشخصی دارد. به شکلی که در این قسمت از مقاله به آشنایی با این کیف پول ها و یا والت ها پرداخته ایم. در حقیقت کیف پول و یا والت برای آن است، که هر شخص مالکیت اموال و سرمایه خود را در دست داشته باشد.

این را در نظر داشته باشید، که شما باید سرمایه و پول خود را از صرافی ها خارج کنید. سپس در یک کیف پول مخصوص و مطمئن جای گذاری کنید. چرا که در غیر این صورت ثروت شما امنیت ندارد. بسیار اتفاق رخ داده است، که یک صرافی مطمئن هک شده است. در نتیجه می توان فهمید، که صرافی های معتبر نیز اطمینان کامل و امنیت بی قید و شرط را دارا نیستند.

در این بخش به صورت موردی چند نمونه از بهترین کیف پول ها و یا والت های رمز ارز NEO را معرفی می کنیم:

  • GUI NEO ( کیف پول استاندارد دسکتاپ )
  • O3 NEO ( کیف پول استاندارد موبایل و اندروید )
  • NEON ( بهترین کیف پول این رمز ارز دیجیتال که GAS نیز هدیه می دهد. )
  • LEDGER NANO S ( کیف پول سخت افزاری مطمئن برای تمامی رمز ارز های دیجیتال )

سوالات متداول

رمز ازر نئو در چه سالی نامی مستقل برای خود انتخاب کرد؟

رمز ارز دیجیتال نئو در سال 2016 میلادی نام مجزای خود را انتخاب کرد.

رمز ارز نئو بر اساس تحلیل ها به چه رشد قیمتی دست پیدا خواهد کرد؟

نئو بر اساس تحلیل های صورت گرفته به مرز 25 دلار نیز خواهد رسید.

نام کیف پول سخت افزاری نئو چیست؟

کیف پول سخت افزاری نئو، LEDGER NANO S نام دارد.

بهترین کیف پول استاندارد برای NEO چیست؟

بهترین کیف پول استاندارد و موجود برای رمز ارز نئو، NEON می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید