لیو بوئری کیست؟ بیوگرافی و حواشی زندگی این مدل و پوکر باز انگلیسی

لیو بوئری مدل، مجری و پوکر باز مشهور است که توانسته است در دوران حرفه ای خود جوایز ناب زیادی را به نام خود ثبت کند. این بازیکن در مسابقات مختلفی شرکت کرده است که مهمترین آنها مسابقات جهانی بوده است و موفق به کسب رتبه اول آن نیز شده است. همچنین در عرصه مجری گری در برنامه های مختلفی شرکت داشته است و توانسته است که از این لحاظ به شهرت برسد و سپس رفته رفته خود را به عنوان بازیکن به همه بشناساند. او از جمله افرادی است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته است و از این لحاظ نیز نام آشنا می باشد. اما بیشتر دستاوردهای او در زمینه پوکر است و به همین علت قصد داریم تا شما را با این بازیکن در ادامه مقاله بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لیو بوئری کیست

لیو بوئری کیست؟

لیو بوئری یک بازیکن حرفه ای پوکر می باشد که توانسته است جایزه های زیادی را برنده شود. نام مستعار او Iron Maiden است و موفق شده است تا با کسب جایزه ویژه مسابقات جهانی نام خود را جاودانه کند. در واقع او پس از بردن دستبند طلای این رقابت ها و نیز جایزه ویژه آن، نامی را برای خود دست و پا کرد. اما این بازیکن در مسابقات اروپایی نیز خوش درخشیده است. وی سابقه بازی در این رقابت ها را هم در کارنامه خود دارد و نام خود را به عنوان نخستین زنی ثبت کرد که موفق شده است تا هم در مسابقات WSOP و هم در مسابقات اروپایی به قهرمانی برسد.

بیوگرافی لیو بوئری به چه صورتی است؟

این بازیکن در 18 جولای سال 1984 میلادی در یکی از شهرهای کشور انگلستان به دنیا آمده است. او یکی از معدود بازیکنانی است که توانسته است به مقام قهرمانی مسابقات جهانی و نیز مسابقات تور اروپایی دست یابد و نام خود را برای نخستین بار به عنوان اولین زنی که به این مهم دست  یافته است ثبت کرده است. همچنین این بازیکن تا به حال 3 بار به عنوان بهترین بازیکن زن اروپا نیز شناخته شده است. او همچنین مجری برنامه های تلویزیونی نیز می باشد و در برنامه های زیادی حضور داشته است. همچنین از دیگر رشته های مورد علاقه او مدلینگ است که با برندهای زیادی به طور حرفه ای در این زمینه کار کرده است. تحصیلات عایل خود را در رشته فیزیک در دانشگاه شهر منچستر این کشور تمام کرده است.

لیو بوئری و برد های پوکر اش در چه جام هایی بوده است؟

در سال های 2014 میلادی و نیز 2016 میلادی از طرف برخی از سایت های معتبر به عنوان برترین بازیکن زن سال اروپا شناخته شد. او این جایزه را در شرایط کسب کرد که توانسته بود جایزه های زیادی را در این سال ها بدست بیاورد و در بازی های مختلفی شرکت کند. همچنین او در سال 2010 میلادی موفق شد تا جایزه برترین بازیکن را نیز به نام خود ثبت کند. آمارهایی که در مورد این بازیکن منتشر می شود نشان می دهد که او تا به حال موفق شده است که بیش از 3 و نیم میلیون دلار به جیب بزند که رقمی خیره کننده است.

بیوگرافی لیو بوئری

لیو بوئری چگونه معروف شده است؟

او پس از آنکه به برنامه ای تلویزیونی در سال 2005 میلادی دعوت شده بود، به شهرت نسبی رسید. این برنامه در زمینه قهرمانانی بود که در زمینه پوکر کار می کردند و در تمام ایالت های آمریکا پخش می شد. اما در سال 2008 میلادی شهرت او به اوج رسید و موفق شد تا در بازی های اروپایی به عنوان قهرمانی دست یابد. در آن سال بازی ها به صورت آنلاین برگزار می شد و او در این بازی ها شرکت و توانست حریفان خود را شکست دهد. سپش در مسابقات 5 ستاره لاس وگاس شرکت کرد که در 40 میز نهایی حضور داشت و یک رکورد محسوب می شود.

درس های قهرمانی لیو بوئری در چه مواردی بوده است؟

در دوران کودکی باهوش بود و استعداد خود را به همه نشان داده بود. در زمان تحصیل نیز شاگردی نمونه بود و در کلاس درس و حتی در مدرسه انگشت نما بود. او یکی از با استعدادترین بازیکنان دوران خود بود. زمانی که به دانشگاه وارد شد با دوستان خود پوکر بازی می کرد و آنها را با سه حرکت کنار می زد.این گواه بر آموزش بازی پوکر حرفه ای بود که پشت سر گذاشته بود! او در دوران دانشگاه در کنفرانسی شرکت کرد و در آن به سخنرانی پرداخت و در مورد مسائل مختلف از جمله درس های مهم زندگی اش صحبت کرد.

مصاحبه با لیو بوئری در چه زمینه ای بوده است؟

اما درست پس از اینکه او توانسته بود که در سال 2008 به مقام قهرمانی مسابقات اروپایی دست یابد مصاحبه ای را انجام داد. او در این مصاحبه در مورد تلاش هایش برای رسیدن به این مقام گفت و اعلام کرد که چه سختی هایی را کشیده است تا به این جایگاه رسیده است. در سال 2006 میلادی او در برنامه ای به نام کادکس شرکت کرد و در سال 2011 میلادی نیز در یک برنامه علمی دیگر نیز دعوت شده بود که از آنجایی که او دوست داشت تا در تلویزیون کار کند، به این برنامه ها رفت و مصاحبه هایی را با آنها انجام داد.

عکس های لیو بوئری در اینستاگرام

آیا عکس های لیو بوئری در اینستاگرام وجود دارد؟

پس از اینکه توانست هم در تور اروپا و هم در مسابقات جهانی عنوان قهرمانی را بدست بیاورد و از طرف مسئولان به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ این رشته محسوب شود، تصاویر او در مجلات مختلفی به چاپ رسید. وی یکی از معدود بازیکنانی است که به این مهم دست یافته است و نام خود را برای همیشه جاودانه کرده است. این بازیکن در حال حاضر با شبکه های مختلفی مصاحبه کرده است و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است که می توانید آنها را در سایت های مختلف ببینید.

آیا لیو بوئری در لیست برترین پوکر بازان جهان است؟

لیست بهترین پوکر باز جهان را هر ساله از طرف مسئولانی که بازی های همه را تحت نظر دارد منتشر می شود و آن دسته از کسانی که توانسته اند در طول یک سال موفقیت های زیادی کسب کنند، نام آنها در این لیست وجود خواهد داشت. این لیست در رده مردان و زنان منتشر می شود و در قسمت زنان نام این بازیکن نیز وجود دارد. در حال حاضر او پس از بازیکنانی مانند ونسا سلبست، کتی لیبرت، آنی دوک، آنت اوبرستاد در رده پنجم قرار دارد.

آیا لیو بوئری قهرمان پوکر است؟

لیو بوئری در مجله پوکر مصاحبه کرده است و تصاویر آن هم موجود می باشد. این مصاحبه درست پس از اینکه او توانسته بود تا در مسابقات اروپایی به موفقیت دست یابد انجام شد و پس از چند روز ویرایش منتشر شد. این بازیکن از جمله بازیکنانی است که موفق به کسب جام اروپایی و نیز جایزه جهانی شده است و نام خود را به همه شناسانده است.

لیو بوئری قهرمان پوکر

آیا بوئری آموزش بلوف در پوکر دارد؟

برای اینکه بتوانید در این رشته دست های برتری داشته باشید باید بلوف هایی را نیز آموزش ببینید. هر بازیکن می تواند بلوف در پوکر را با لیو بوئری یاد بگیرد. در واقع این بازیکن یکی از بهترین بازیکنانی است که توانسته است در تمامی مسابقات حضور داشته باشد و از تجربه خوبی در این زمینه برخوردار می باشد. همچنین او قدرت گفتاری بسیار بالایی دارد و از این لحاظ هیچ مشکلی ندارد و می تواند به راحتی با مخاطب خود رابطه برقرار کند و تمام تکنیک ها را به او یاد بدهد.

کلیپ های این قمارباز در چه زمینه ای است؟

در واقع برخی ها هم هستند که ترجیح می دهند تا با استفاده از کلیپ های لیو بوئری تکنیک های ناب او را آموزش ببینند. باید خدمت این عزیزان عرض کنیم که برای اینکه بتوانند به این کلیپ ها دسترسی داشته باشند باید به اکانت های فضای مجازی این بازیکن مراجعه کنند. همچنین احتمالا این بازیکن در شبکه ویدئویی یوتیوب نیز اکانتی داشته باشد تا فیلم های خود را روی آن آپلود کند تا طرفدارانش بتواند انها را تماشا کنند و از بین آنها نکاتی را یادداشت نمایند.

زندگی شخصی این بازیکن چگونه بوده است؟

اما در مورد زندگی شخصی لیو بوئری اطلاعات زیادی وجود ندارد و نمی دانیم که او در حال حاضر مجرد است یا با کسی وارد رابطه شده است. آیا او قبلا رابطه عاشقانه را تجربه کرده است یا خیر. به هر حال تنها اطلاعاتی که در مورد او وجود دارد این است که او در رشته فیزیک تحصیل کرده است و مدتی هم در کار رسانه ای حضور داشته و برای برنامه های تلویزیونی کار میک رده است. همچنین او در رشته مدلینگ نیز فعالیت داشته است و توانسته است که از این طریق هم کسب درآمد کند. در حال حاضر او احتمالا دوست پسر داشته باشد اما مشخص نیست که چه کسی می باشد.

سوالات متداول

لیو بوئری اهل کجاست؟

او یکی از بازیکنان انگلیسی است که توانسته است که در زمینه های مختلفی فعالیت کند و از لحاظ پوکر به مقام قهرمانی دست یابد.

لیو بوئری در چه بازی هایی قهرمان شده است؟

او در بازی های جهانی و نیز بازی های اروپایی موفق شده است تا به عنوان قهرمانی دست یابد و نام خود را جاودانه کند.

لیو بوئری علاوه بر پوکر در چه زمینه هایی کار کرده است؟

این بازیکن در زمینه مجری گری برنامه های تلویزیونی نیز تجربه فعالیت دارد و مدل نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید