خیرترین سلبریتی ها در ایران چه افرادی هستند؟

در این مقاله می خواهیم شما را با خیرترین سلبریتی های ایرانی و خارج از کشور آشنا کنیم و می خواهیم‌ بدانیم درآمد این خیرین سلبریتی از چه راهی است؟ خیرترین سلبریتی ها در ایران چه افرادی هستند؟ لطفا تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

خیرترین سلبریتی ها در ایران

خیرترین سلبریتی ها در ایران چه افرادی هستند؟

علی دایی

این اسطوره ورزشی در سطح جهان به عنوان آقای گل جهان شناخته شده است. علی دایی حدود ۱۰۰ کودک را به فرزندی قبول کرده است و همچنین او به عنوان خیر مدرسه ساز معروف است و برای آزادی زندانی ها تلاش می کند. در سال های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ میلادی علی دایی به عنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد. او فعالیت خیر خواهانه خود را از زمان سفیر شدنش بیشتر کرده است. علی دایی به همراه همسرش در موسسات خیریه شرکت می کند و آن دو کمک های بسیاری به موسسه می کنند.

کتایون ریحانی

این سلبریتی بازیگر معروف صدا و سیما می باشد. کتایون موسسه خیریه “کمک” را در سال ۱۳۹۱ در جزیره زیبای کیش دایر کرد تا به کودکان ناشنوای مادر زادی که با جراحی کاشت حلزونی گوش از شنوایی برخوردار می شوند کمک کند. کتایون این‌ کار خیر را می کند تا این کودکان‌ هم مانند بچه های هم سن خود به مدرسه عادی بروند. کمک کردن به این کودکان بزرگترین هدف موسسه است از آن جا که هزینه کاشت حلزونی گوش بسیار سنگین می باشد کتایون از طریق موسسه “کمک” نیمی از مخارج کودکان را بر عهده می گیرد.

رضا نیری

این سلبریتی، بسیار مشهور در کار خیر می باشد. رضا، نیمی از عمر خود را در راه خیر گذرانده است و یک‌ موسسه خیریه در سال ۱۳۷۹ به نام “عترت فاطمی” و با هدف تکریم و بی نیازمندی فرزندان یتیم و خانواده های سادات احداث کرد و این‌ موسسه در تلاش این است فقر را از بین ببرد.

این موسسه به شاخه های مختلفی تقسیم شده است که هر شاخه مسئول تامین نیاز شخص در آن شاخه می باشد مثلا گروه جهزیه، مسکن، ازدواج و… وظیفه دارند آن‌ مشکل را حل کنند. برای مشکل مسکن ایتام با ساخت و ساز و تعمیر خانه یا با خرید خانه قیمت مناسب نیاز مسکن را تامین می کنند.

محمد حسین لطیفی یکی از خیرترین سلبریتی ها

این سلبریتی از کارگردان های به نام ایران است و بعد از بازی در فیلم “روز سوم” به همکاری دو تن از دوستانش تصمیم گرفتند نیمی از درآمد فیلم را به ساخت موسسه خیریه روز سوم اختصاص دهند. مجوز این موسسه در سال ۱۳۸۸ تایید شد و هدف راه اندازی این موسسه کمک به ادامه تحصیل نوجوانان و دانشجویان بی سرپرست تا مقطع کارشناسی ارشد می باشد. تا کنون محمد حسین لطفی به کمک دوستانش ۲۰۰ خانواده را تحت پوشش موسسه خود قرار داده اند همچنین این موسسه برای آن ها اشتغال نیز ایجاد می کند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که به عنوان “سفیر انجمن حامیان کودکان کار و خیابان” معرفی شده است و هدف این موسسه تحت حمایت گرفتن کودکان کار، خیابان و کودکان نیازمند است. درسال ۱۳۸۱ این موسسه تاسیس شد و فعالیت های بسیاری ازجمله:

  • باسواد کردن پدر و مادر کودکان
  • آموزش مهارت های زندگی
  • پر کردن اوغات فراغت کودکان

آموزش حرفه ای به آن ها انجام می دهند. انجمن حامیان کودکان کار و خیابان ۷۰۰ نفر را تحت حمایت خود دادند و آن ها چهار مرکز به نام آق تپه، حصارک، سر آسیاب و حرفه آموزی دارند.

پوریا پورسرخ

این سلبریتی که به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی شناخته شده است در خیریه “روشنای امید” به عنوان سفیر مبارزه با استعمال دخانیات معرفی شده است. موسسه خیریه روشنایی امید کودکانی را تحت پوشش خود قرار می دهد که بعد از سن ۱۷ سالگی از بهزیستی ترخیص می شوند و دیگر کسی از آن ها حمایت نمی کند. این کودکان بدون حمایت در جامعه سرگردان می شوند ‌و نمی توانند شغل مناسبی برای خود پیدا کنند به همین دلیل هدف اصلی این موسسه حمایت از این کودکان است. اولین نیاز این نوجوانان خانه می باشد و پوریا پورسرخ در تلاش است تا با آموزش مهارت به این کودکان آن ها را وارد بازار کار کند.

آتیلا پسیانی

این سلبریتی دوست داشتنی انجمن “خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی ” را تاسیس کرده است. تاکنون ۱۵۰۰ کودک مبتلا به این بیماری را شناسایی کرده اند و علت این بیماری ازدواج فامیلی تشخیص داده شده است. علائم بارز این بیماری عفونت دائم ریه می باشد. هزینه این بیماری بسیار سنگین است و آتیلا خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی را با هدف حمایت از این کودکان بیمار درسال ۱۳۹۰ احداث کرد و در تلاش است تا سه مرحله
● تشخیص
● جلوگیری
● درمان
برای این بیماران با اطلاعات کافی و دقت بسیاری انجام شود.

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران و خیرترین سلبریتی ها

این سلبریتی و بازیگر دوست داشتنی سال های متعددی به عنوان سفیر یونسیف در ایران فعالیت دارد. از جمله کارهای خیریه مهتاب برنامه های خیریه مختلف مانند: بازارچه نوروزی، کمپن های برای تشویق مردم برای کتاب خوانی، فعالیت در جشنواره های خیریه خوراکی به نام “با دستان کوچک خانه ای بزرگ بسازیم” و سفیر یاری بیماران ام اس و در حال حاضر این سلبریتی دوست داشتنی جزء یکی از فعال ترین افراد در برنامه های خیریه می باشد.

بهرام رادان

این سلبریتی به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی سال ۱۳۸۹ موسسه را راه اندازی کرد. او بیان کرد می‌خواهم سهمی در تلاش جهانی برای ساختن دنیای بدون گرسنگی داشته باشم. در طی زمان کوتاهی غذا برای ۲۲ میلیون کودک و دانش‌آموزان در ۷۰ کشور دنیا که نیمی از آن ها دختر بودند غذا و خوراکی تهیه کرد.

مهناز افشار

این بازیگر دوست داشتنی و مشهور در خیریه های گوناگونی برای حمایت از افراد نیازمند فعالیت می کند و در کمپین” بد سرپرست تنها تر است” بسیار فعال می باشد. این کمپین را برای حمایت از کودکانی که والدین مناسبی برای سرپرستی ندارند و آن ها را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می دهند تشکیل شده است. این کمپین هزینه های خود را از طریق حمایت هنرمندان به دست می آوردند و در حال حاضر به فعال ترین عضو این کمپین می توان به مهناز افشار اشاره کرد.

خیرترین سلبریتی ها در جهان

خیرترین سلبریتی ها در جهان چه کسانی هستند؟

اپرا وینفری

این سلبریتی جزء محبوب ترین ستاره های جهان می باشد و هر ساله میلیون‌ها دلار از درآمد خود را برای کارهای خیر صرف می کند. مثلاً او در یک سال ۵۰۲ میلیون دلار را صرف تحصیل و مراقبت‌های پزشکی از زنان و کودکانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند کرد. در طوفان کاترینا ۱۰ میلیون دلار را به مردم بی خانمان بخشید.

جی کی رولینگ

اولین نویسنده زنی است که نامش در لیست میلیاردرها قرار گرفته است. او ۱۶۰ میلیون از سرمایه خود را به کارهای خیر اختصاص می دهد و می گوید: به نظر من این یک وظیفه است زمانی که بیشتر از نیازهای خودمان درآمد کسب می کنیم باید آن را صرف کارهای خیر کنیم.

آنجلینا جولی

این سلبریتی زیبا به عنوان یکی از خیر ترین افراد دنیا شناخته شده است و برای کمک های بشر دوستانه به مناطق مختلف جهان سفر می کند و به عنوان سفیر صلح به بیشتر از ۶۰ کشور دنیا سفر کرده است و تغییرات بسیاری برای وضعیت مردمان آن منطقه ایجاد کرده است.

چانسلور جاناتان بنت

این رپر دوست‌ داشتنی اهل شیکاگو می باشد و به عنوان یکی ازسلبریتی های معروف جهان شناخته شده است که هر سال با کمک های خیرخواهانه اش تغییرات زیادی در جامعه ایجاد می کند.

الن دی جنرس

‏این سلبریتی ۱.۵ میلیون دلار از سرمایه اش را برای حمایت از کودکان بیمار بخشیده است. همچنین حامی حیوانات نیز می باشد ، الن دی جنرس در سال ۲۰۱۶ از طرف باراک اوباما نشان افتخاری رئیس جمهور را دریافت کرد.

مصاحبه با خیرترین سلبریتی ها

مصاحبه با خیرترین سلبریتی ها

عده‌ای از این خیرین سلبریتی مصاحبه می کنند تا مردم عادی و معمولی این مصاحبه را ببینند و بشنوند تا تحت تاثیر قرار بگیرند تا به این موسسه ها کمک کنند و افراد بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند. معمولاً در مصاحبه های خود از مردم کمک می خواهند تا به موسسه های خیریه کمک کنند و عضو این موسسه ها شوند تا به کمک هم بتوانند ایران را به سرزمینی آبادتر و به دور از فقر و گرسنگی تبدیل کنند. امیدوارم روزی برسد در ایران فقر ریشه کن شده باشد.

عکس های خیرترین سلبریتی ها

برای دیدن عکس های خیرترین سلبریتی های ایران و جهان می توانید به فضای مجازی مانند اینستاگرام، یوتیوب و ویکی پدیا مراجعه کنید. خیرترین سلبریتی ها چه کسانی هستند؟ کسانی هستند که سالانه مقداری از درآمد خود را صرف امور خیریه می کنند.

البته عده‌ای از این خیرها دوست ندارند شخصی آن ها را بشناسد و بدانند که به چه شخصی کمک می کنند. بنابراین عکسی از آن ها در فضای مجازی موجود نمی باشد و آن ها برای دل خود کارخیر را انجام می‌دهند و می‌گویند: نیازی نیست کسی عکس ما را در فضای مجازی منتشر کند.

در آمد خیرترین سلبریتی های ایرانی از چه راهی است؟

میزان درآمد خیرین سلبریتی ایران می‌تواند از راه‌های مختلفی باشد.

●فروش محصولات
● تبلیغات برای کار خیر
● سپرده سرمایه
● شغل بسیار مناسب با درآمد بالا

بعضی از این سلبریتی ها دارای شغلی بسیار خوب هستند و این خود یک امتیاز مثبت برای آن ها می‌تواند باشد و مقداری از درآمد ماهیانه خود را به امور خیریه اختصاص می دهند. برخی از این سلبریتی ها طرفداران بسیاری در فضای مجازی دارند و این خود باعث تبلیغات می‌شود و سهمی از درآمد خیریه را نیز می توانند از اینستاگرام کسب کنند.

سوالات متداول در مورد خیرترین سلبریتی ها

در حال حاضر چه شخصی سفیر صلح یونیسف در ایران می باشد؟

مهتاب کرامتی در حال حاضر سفیر صلح یونیسف می باشد.

دونفر از خیرین سلبریتی ایرانی را نام ببرید؟

بهرام رادان و الهام حمیدی از خیرین ایرانی هستند.

دو نفر از خیرین سلبریتی خارج از کشور را نام ببرید؟

کریستین رونالدو و آنجلینا جولی از خیرین خارج از کشور هستند.

چه شخصی در ایران به عنوان اولین سفیر صلح یونیسف معرفی شده است؟

علی دایی به عنوان اولین سفیر صلح یونیسف معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید