عکس بازیگران ایرانی بی حجاب در خارج از کشور

در این مقاله می خواهیم شما را با بازیگران ایرانی بی حجاب در خارج از کشور و اینستاگرام آشنا کنیم و علت مهاجرت آن ها از ایران را توضیح دهیم لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. نکته جالب اینکه این بازیگران اکثرا در فهرست جنجالی ترین بازیگران ایرانی حضور دارد!

بازیگران ایرانی بی حجاب در خارج از کشور

بازیگران ایرانی بی حجاب در خارج از کشور چه کسانی هستند؟

عده ای از بازیگران زن ایرانی به دلیل محدودیت حجاب در فیلم‌ هایشان تصمیم گرفتند به خارج از کشور مهاجرت کنند و فعالیت بازیگری خود را در آن‌ جا ادامه دهند، در این مقاله به چند تن از این بازیگران اشاره می کنیم.

● گلشیفته فراهانی
● مینا لاکانی
● چکامه چمن ماه

گلشیفته فراهانی

سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده است. پدرش آقای بهزاد فراهانی از بازیگران سینما و تئاتر معروف کشور ما می باشد و اولین بازی اش را در فیلم درخت گلابی سال ۱۳۷۶ انجام داده است. می‌ توان از دیگر فیلم‌ های او به ماهی ها عاشق می شوند، میم مثل مادر، سنتوری، گیس بریده، دیوار و درباره الی اشاره کرد. زمانی که گلشیفته فراهانی از ایران مهاجرت کرد و ححاب خود را کنار گذاشت عکس هایش را در فضای مجازی پخش کرده است. او اکنون به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی در فیلم های هالیوودی غیر اخلاقی به بازیگری مشغول است. در حال حاضر بازیگران ایرانی بی حجاب در خارج از کشور بسیار زیاد شده اند.

مینا لاکانی

او متولد ۱۳۵۱ می باشد و کار خود را با تئاتر شروع کرده است و در سال ۱۳۷۳ در فیلم دیدار برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره در جشنواره فجر شده است. وی به صورت حرفه ای و به عنوان یک بازیگر در فیلم “پرواز را به خاطر بسپار” بازی کرده است و از دیگر فیلم های او می توان به جان سخت، روز فرشته و زن شرقی اشاره کرد. با حضور در برنامه شباهنگ صدای آمریکا بدون داشتن حجاب اعلام کرد به خاطر همبستگی با مردم از ایران خارج شده و به خاطر مسائل سیاسی نمی تواند به ایران بازگردد.

چکامه چمن ماه

او یک دختر شیرازی زیبا در۱۴ آبان ۱۳۵۹ در خانواده ای هنرمند متولد شده است و پدر او بازیگر سینمای ایران می باشد. چکامه چمن ماه از همان دوران کودکی عاشق سینما و بازیگری بوده است و اولین بازی خود را با فیلم “بودن یا نبودن” در سال ۱۳۷۹ شروع کرده است. چکامه در حال حاضر در شبکه فارسی جم تی وی به بازیگری مشغول است و از مهاجرتش به خارج از کشور بسیار خوشحال است و در رسانه ها بیان کرده است ای کاش چند سال پیش این کار را می‌کردم و از ایران مهاجرت می کردم.

بازیگران ایرانی بی حجاب اینستاگرام

بازیگران ایرانی بی حجاب اینستاگرام چه کسانی هستند؟

بازیگران ایرانی بی حجاب عکس های بی حجاب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده اند. چهار تن از بازیگران ایرانی بی حجاب اینستاگرام را به‌ شما معرفی می کنیم.

  • ریحانه پارسا : این بازیگر صدا و سیما عکسی از خود که موهایش را دو سانتی کوتاه کرده است در صفحه اینستاگرامش انتشار کرده و بیان کرده است که این مدل مو خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و در نهایت گفته است این خود من هستم بدون حجاب.
  • آیتیک جاوید نژاد: بازیگر تئاتر و سینما می باشد و بعد از بازی در آخرین سریال خود به نام “هم گناه” عکس های بی حجابی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می‌دهد حجاب خود را از سر برداشته است و هم اکنون با شبکه ماهواره دی دی تی وی همکاری می کند.
  • الهه فرشچی: بعد از بازی در سریال “همه چیز آن جاست” به کشور دبی مهاجرت کرد و مدتی در آن جا زندگی می کرد. الهه اندام و استایل بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل در خارج از کشور به عنوان مدلینگ کار می کند و عکس های بدون حجاب او از مدل شدنش در فضای مجازی پخش شده است.
  • ساناز طارمی: در مرداد ۱۳۹۹ عکسی بسیار زیبایی از خود که پیراهن کوتاهی بر تن داشت در صفحه اینستاگرامش انتشار کرد و بعد زیر آن عکس مطلبی نوشته است که می خواهم آزادانه و شاد زندگی کنم اما نه در کشور ایران با محدودیت های حجابی.

عکس بازیگران ایرانی بی حجاب

از بازیگران زن ایرانی بی حجاب 92 می توان به عکس های مهناز افشار و مریم مومنی اشاره کرد. برای دیدن عکس بازیگران ایرانی بی حجاب می توانید به اینستاگرام، یوتیوب و فضاهای مجازی مراجعه کنید. گاهی اوقات طرفداران آن ها از مدل لباس های آن ها ایده می‌گیرند. بازیگران زن ایرانی بی حجاب 98 روناک یوسفی است که اخیراً عکس های بی حجاب خود و فرزندانش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

بازیگران زن ایرانی بی حجاب 99 با پخش سریال شهر قشنگ عده ای از بازیگران بدون حجاب در این فیلم ظاهرشدند. عکس بازیگران ایرانی بی حجاب بسیار شیک می باشد و با لباس هایی که در صحنه فیلمبرداری می پوشند بسیار متفاوت می باشد. از بازیگران زن ایرانی بی حجاب 1400 اطلاعاتی در دسترس نیست و مشخص نیست کدام بازیگر به این لیست اضافه می شود.

عکس بازیگران ایرانی بی حجاب

عکس بازیگران ایرانی بی حجاب جدید در کجا قابل مشاهده است؟

عکس بازیگران ایرانی بی حجاب در خارج از کشور در صفحه شخصی اینستاگرام آن ها موجود است. یکی از بازیگران ایرانی بی حجاب جدید که در شبکه های جم ترکیه فعالیت می کند سارا باهنر می باشد که در ایران هم به عنوان بازیگر فعالیت داشته است. اولین فیلمش در ایران را به عنوان “شکاف” بازی کرده است.

سارا بعد از مهاجرت از ایران به عنوان بازیگر در کشور ترکیه در شبکه های جم تی وی مشغول به بازیگری شد و هم اکنون در شبکه جم ترکیه در فیلم “ملاقات” مشغول به بازیگری است. برای دیدن عکس های این بازیگر بی حجاب جدید می توانید به پیج اینستاگرامش مراجعه کنید.

فیلم بازیگران ایرانی بی حجاب

عکس لو رفته بازیگران ایرانی بی حجاب را در یوتیوب مشاهد کنید. برای دیدن فیلم بازیگران ایرانی بی حجاب می توانید نام بازیگر مورد نظر خود را سرچ کنید و فیلم او را از گوگل دانلود کنید و تماشا کنید. به عنوان مثال: گلشیفته فراهانی فیلم های بسیاری در هالیوود بازی کرده است و در اکثر نقش هایش عریان است.

برخی از بازیگران مانند چکامه چمن ماه در شبکه جم بازیگری می کند. می توانید از طریق شبکه جم تی وی فیلم های او را دنبال کنید. عکس هایی از بازیگران ایرانی بی حجاب در فضای مجازی منتشر شده است و مردم را حیران کرده است. دانلود عکس های بازیگران ایرانی بی حجاب از ویکی پدیا بسیار راحت می باشد.

دلایل افزایش بی حجابی در بازیگران

زنان معروف ایرانی که کشف حجاب کرده اند چه کسانی می باشند؟

● فریبا داوودی مهاجر
● مسیح علی نژاد
● شادی صدر
● فاطمه حقیقت جو

دلایل افزایش بی حجابی در بازیگران چیست؟

یکی از دلایل اصلی بی حجابی در بازیگران ایرانی شبکه ها می باشد که بازیگرانش بسیار راحت و بی پروا در مقابل نقش مذکر خود بازی می کنند. هوس های یک عده یا گروه کوچکی داخل جامعه تفکر این بازیگران را برهم می‌زنند که مهاجرت به خارج از کشور و برداشتن حجاب و بازی کردن در فیلم های هالیوودی باعث مشهور تر شدن آن‌ ها می شود و هم چنین درآمد آن ها را بیشتر می‌کند. بازیگران سعی می کنند با پوشیدن لباس های کوتاه و جذب اندام خود را بیشتر به نمایش بگذارند، زیبایی خود را نشان دهند تا تعداد فالوور های اینستاگرام آن ها بالا برود.

چه راه کارهایی برای رفع بد حجابی وجود دارد؟

برای رفع بدحجابی دو روش وجود دارد. ۱: روش اول فیزیکی می باشد و با قدرت بالا با بد حجاب ها برخورد می شود البته این برخورد باید به صورتی باشد که از بی حجابی جلوگیری گردد. ۲: روش دوم به صورت اجرای کارهای فرهنگی و تبلیغاتی است. روش دوم هم به صورت فیزیکی می باشد با این تفاوت که در این روش دستگاه های دولتی به سختی می توانند دخالت کنند زیرا اگر بخواهیم برای مسئله حجاب و پوشش اسلامی از قدرت زور استفاده کنیم آثار مثبت نخواهد داشت و بر عکس جواب خواهد داد.

از نظر قرآن حجاب برای زنان اجباری است یا حجاب برای زنان اختیاری است؟

حجاب به معنی “پوشش” است. از نظر قرآن حجاب باید به صورتی باشد که برجستگی بدن زنان نمایان نباشد و تحریک پذیری برای جنس مخالف نداشته باشد. حتی هنگامی که زن در حال نماز خواندن است اگر مرد نامحرم در آن جا حضور داشته باشد باید جوراب به پا داشته باشد در غیر این صورت نمازش باطل است. عده ای بی حجابی را برابر با بی عفافی می دانند. مردان غیرت خود را در مقابل حساسیت به بی حجابی می دانند. در واقع قرآن حجاب را برای زنان به نوعی اجبار کرده است.

سوالات متداول در مورد بازیگران ایرانی بی حجاب

چند بازیگر بی حجاب خارج از کشور را نام ببرید؟

از بازیگران بی حجاب می توان به مینا لاکانی، حنانه شهشهانی، صدف طاهریان، پردیس افکاری، سمیرا سیاح، فائزه علوی و شقایق نوروزی اشاره کرد.

برای دیدن فیلم های بازیگران بی حجاب به کجا مراجعه کنیم؟

برای دیدن فیلم های آن ها می توانید به یوتیوب یا شبکه جم تی وی مراجعه کنید.

روناک یوسفی در کدام کشور زندگی می کنند و چه زمانی کشف حجاب کرد؟

روناک در کشور کانادا زندگی می کند. در چند ماه اخیر عکس های بی حجاب خود را به همراه فرزندانش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید