بیوگرافی دریک (Drake) موسیقی دان و رپر آمریکایی

دریک یکی از بهترین رپر های جهان می باشد و تا به حال آهنگ های ناب زیادی را به بازار عرضه کرده است. در یکی از آهنگ های خود وی با لیل وین مشهور همکاری داشت که موسیقی آنها موفق شد تا رتبه یک بیلبورد آمریکا را کسب کند و توجه بسیاری را به طرف خود جلب کند. در کشور کانادا، این خواننده به عنوان بهترین خواننده سیاه پوست برگزیده شد. وی در کنار خوانندگی، به کارهای دیگری مثل ترانه سرایی، تهیه کنندگی و هنرپیشگی هم علاقه دارد و در آنها هم تجربیاتی را کسب کرده است. علاوه بر آن، وی یکی از تاجران ثروتمند نیز می باشد که در ابتدا به رشته بازیگری مشغول شد و سپس تصمیم گرفت که یک خواننده شود. میزان درآمد او در سال 2018، 5 درصد از کل درآمد صنعت توریسم شهر تورنتوی کانادا بود که نشان دهنده ثروت وی می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد  Drake به شما می دهیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی Drake

بیوگرافی Drake به چه صورت می باشد؟

زندگینامه Drake نسبت به دیگر خواننده های رپ متفاوت تر می باشد. او مانند بسیاری از رپرهایی که سیاه پوست بودند، در کشوری غیر از آمریکا رشد کرده است. همچنین وی با فقر، گرسنگی، اعتیاد و دیگر معضلات روبرو نبوده است. نام کامل او اوبری دریک گراهام است که در 24 اکتبر سال 1986 میلادی در شهر تورنتو کانادا متولد شده است. نام پدرش دنیس گراهام می باشد که یک آفریقایی آمریکایی است که کاتولیک است و جالب است بدانید که در رشته موسیقی فعالیت دارد و با جری لی مویس همکاری می کند. او یک درامر است. مادرش هم یک معلم انگلیسی است که در کنار آن هم گلفروشی را مدیریت می کند.

شاید هنوز هم به جواب سوال دریک کیست ؟ نرسیده باشید. او در واقع یک خواننده رپ می باشد که در کنار آن به نویسندگی، بازیگری  و نیز تجارت می پردازد. او در کشور خودش به خاطر اینکه در فیلم و موسیقی فعالیت دارد به شهرت زیادی دست یافته است. ناگفته نماند که او شهروندی کشور آمریکا را هم دارد و زمانی که تنها 5 ساله بود، شاهد طلاق والدین خود بود. مادرش در کانادا ماند و پدرش هم به ممفیس نقل مکان کرد.

درآمد دریک چقدر می باشد؟

به طور دقیق مشخص نیست که درآمد او چقدر می باشد اما او بیشتر درآمدش را از طریق تجارت بدست می آورد. طی گزارشی که چندی پیش منتشر شد، آمده است که این خواننده 5 درصد از کل درآمد صنعت توریست شهر تورنتو را در سال 2018 میلادی بدست آورده بود که رقمی خیره کننده است. این نشان می دهد که او بیشتر درآمد خود را از طریق تجارت بدست می آورد و سهم مهمی در این صنعت دارد. همچنین در یک گزارش دیگری که در مجله فوربس آمده بود اعلام شد که وی سومین خواننده سبک هیپ هاپ است که موفق به کسب درآمد زیادی شده است.

این گزارش در سال 2019 میلادی منتشر شده بود. علاوه بر آن، گفته می شود که او در صنعت سینما و تلویزیون نیز فعالیت های گسترده ای دارد و میلیون ها دلار را هم سالانه از این طریق به حساب خود واریز می کند. این تنها راه هایی بود که او از این طریق ها می تواند درآمد کسب کند اما احتمالا وی در زمینه های دیگری نیز سرمایه گذاری های کلانی را کرده است. به طور کلی گفته می شود که میزان درآمد کلی او 75 میلیون دلار می باشد که رقمی بسیار چشمگیر است.

همسر دریک

همسر دریک چه کسی است؟

اسم او بلا هریس بود که سال ها پیش زمانی که 19 ساله بود با وی آشنا شد. این دو با یکدیگر رابطه گرم و صمیمی داشتند. وی دختر جیمی جام هریس بود که یک  تولید کننده موزیک بود و در آن زمان هم با وی رابطه داشت. رابطه آنها رفته رفته دچار اختلافاتی شد و به تیرگی انجامید. سپس گفته می شود که دریک با نیکی میناژ رابطه برقرار کرده است. رابطه آنها نیز مدتی را به صورت دوستانه بود و پس از چند ملاقات با هم صمیمی تر شدند و حتی بنا بر برخی از گزارش ها، آنها در توییتر اعلام کرده بودند که قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند. اما پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند. سپس زمزمه هایی وجود داشت که این خواننده با ریحانا وارد رابطه شده است و در حال حاضر هم این شایعات وجود دارد.

حتی پس از اینکه شایعات بود که ریحانا نیز اعلام کرد که رابطه دوستانه ای نداریم اما با هم دشمن هم نیستیم. پس از آن وی با صوفی بروساکس دوست شد و گفته می شود که آنها با یکدیگر ازدواج کردند.  دریک و همسرش حتی یک فرزند پسر هم دارند و گفته می شود که رابطه آنها عمیق است اما پس از مدتی اختلافاتی به وجود آمد و از یکدیگر جدا شدند. در حال حاضر هم گفته می شود که او به دنبال دوستی با ایمان همام کردیت مدل معروف آمریکایی می باشد.

بچه های دریک چه کسانی می باشند؟

در واقع او یک فرزند پسر دارد که اسم او آدونیس می باشد. دریک زمانی که با صوفی بروساکس رابطه داشت، این پسر به دنیا آمد و در همان زمان هم پس از متولد شدنش تصاویر او را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و ورود او به زندگی اش را به همه تبریک گفت. او تا به حال با افراد زیادی رابطه داشته است که همگی با شکست مواجه شده است.

خانه دریک در کجا قرار دارد؟

در واقع به قصر Drake  معروف است و در حال حاضر در محله پارک لین سیرکل تورنتو مستقر است. این خانه آنقدر بزرگ است که برخی ها به آن لقب عمارت، یا هتل را داده اند. همچنین به دلیل بزرگی و عظمت آن می گویند که شاید در آن چند هزار نفر هم جا بشود و معماری و طراحان آن در مورد این بنای عظیم گفته بودند که ساختار و مواد به کار رفته در آن به قرن نوزدهم بر می گردد. این بنای عظیم بسیار شیک و خاص است و یکی از بهترین بناهای منطقه مذکور می باشد. همچنین این بنا اینقدر با عظمت است که برخی از خبرگزاری ها هم مقالاتی بلند بالا را در مورد آن نوشته اند و به چاپ رسانده اند. طبق برآوردهای انجام شده، ارزش آن به حدود یک صد میلیون دلار ارزیابی شده است که رقمی خیره کننده است.

ماشین دریک

ماشین دریک چه می باشد؟

او ماشین های زیادی دار که دهن پر کن است. به طور مثال می توان به بوگاتی ورون سانگ نواغ او اشاره کرد که گفته می شود از آن در تمام جهان تنها 12 عدد ساخته شده است که یکی از آنها زیر پای این خواننده می باشد. قیمت این اتومبیل حدود 2 میلیون دلار می باشد. همچنین یکی دیگر شیک ترین ماشین های او رولز رویس فانتوم است که قیمت بالایی دارد. از جمله دیگر ماشین های خوشکل و گران قیمت وی فراری زرد رنگ او می باشد که حدود یک و نیم تا 2 میلیون دلار قیمت دارد. پارکینگ خانه او نیز مارک های زیادی موجود می باشد و می توانید با سرچ در گوگل بیشتر مدل های ماشین های وی را نیز مشاهده کنید. او در کنار این اتومبیل های شیک تصاویری را گرفته است و سایت های مختلفی در مورد او مقالاتی را منتشر کرده است.

اینستاگرام Drake در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

پیچ دریک فعالیت خود را در زمینه های مختلفی از جمله انتشار کلیپ و عکس دریک انجام می دهد. این صفحه با نام خود او موجود نیست و در واقع با نام Champagnepapi می توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین در حال حاضر پیج او یکی از پر طرفدارترین صفحات موجود در اینستاگرام می باشد که در حال حاضر حدود 75 میلیون فالور دارد که رقمی بسیار بالا است. همچنین او تا به حال موفق شده است که در این صفحه بیش از 5 هزار پست گوناگون را منتشر کند که هر یک از آنها لایک، بازدید و کامنت فراوانی را گرفته است. شما می توانید با عضو شدن در این صفحه از اخبار و برنامه های او آگاهی می یابید.  تصاویر دریک از جمله مسائل دیگری است که می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

بهترین آهنگ های Drake

بهترین آهنگ های Drake  شامل چه مواردی می باشند؟

در واقع او در ابتدا وارد سینما و تلویزیون شده بود و سپس به خوانندگی علاقمند شد و موفق شد تا با همکار برخی از افراد همچون کانیه وست به شهرت زیادی دست یابد. در زیر با برخی از کارهای معروف وی آشنا می شویم. این آثار اکثرا در لیست بهترین آهنگ های رپ جهان حضور دارند.

in my feelings

در سال 2018 میلادی به بازار عرضه شده است و یکی از آهنگ هایی است که از آلبوم اسکورپیون او می باشد و در زمان انتشار موفق شده است تا در بیلبورد هات 100 آمریکا در طی 10 هفته متوالی در صدر قرار گیرد. این موسیقی یکی از آهنگ هایی بوده استکه رکوردهایی را به نام خود ثبت کرده است و توانسته جایزه ریتم و بارز را نیز از آن خود کند.

kiki do you love me

یکی دیگر از آهنگ های آلبوم Scorpion است که در سال 2018 میلادی وارد بازار شد و سبک آن هیپ هاپ است و نامزد بهترین موزیک تابستان شبکه تلویزیونی ام تی وی شده بود.

Toosie slide

از جمله آهنگ های برتر وی نام دارد که در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است. این آهنگ درست در زمان شیوع ویروس کرونا منتشر شده بود و به همین خاطر از طریق اینترنت انتشار یافت. پس از آن موفق شد تا رتبه هجدهم بیلبورد بابلینگ آمریکا را کسب کند و پس از یک هفته در صدر قرار بگیرد.

God’s Plan

زمانی که به بازار عرضه شد، بیست و نهمین آهنگ تاریخ لقب گرفت که موفق به کسب جایگاه نخست بیلبورد هات 100 آمریکا شده بود. همچنین این آهنگ چهارمین موسیقی این خواننده بود که موفق به کسب چنین عنوانی شده بود. در کشورهای دیگر نیز موفق شده بود تا در بین 10 آهنگ برتر جای بگیرد. در اسپوتیفای و اپل موزیک نیز رکورد استریم را شکست و در هر دو به عنوان موسیقی ای نام گرفت که در بین یک سال بیشترین استریم را از آن خود کرده بود.

Hotline Bling

در سال 2016 میلادی به بازار عرضه شده است و موفق شد تا رتبه دوم بیلبورد هات 100 آمریکا و نیز رتبه سوم چارت های بریتانیا و کانادا را کسب کند. در آن سال موفق به کسب جایزه موزیک آمریکا شده بود و در سال 2017 هم موفق شد تا در قسمت بهترین آهنگ رپ و نیز بهترین عملکرد رپ دو جایزه گرمی را برنده شود.

sicko mode

از جمله کارهای مشترک او می باشد که با تراویس اسکات اجرا کرده است و پس از انتشار هم موفق شده است تا رتبه یک بیلبورد داغ 100 آمریکا را بدست بیاورد. همچنین این موسیقی اولین موسیقی لقب گرفت که به سبک هیپ هاپ بود و موفق شد تا طی 30 هفته در بین 10 آهنگ برتر این سبک در چارت های منطقه قرار بگیرد.

فیلم های Drake شامل چه مواردی می باشند؟

اما همانطور که گفتیم این خواننده در ابتدا در سینما و تلویزیون بازی می کرده است و سپس تصمیم گرفته است که در زمینه موسیقی کار کند. نخستین حضور او در سال 2007 میلادی بود که در فیلمی به نام چارلی بارتلت حضور یافت. او در این فیلم خوش می درخشد و همه با نام او آشنا می شود. سال بعد از آن هم، فیلم Mookie Law را بازی می کند. در سال 2011 میلادی هم در فیلم معروف Breakway ظاهر می شود. علاوه بر آن، از دیگر فیلم های این خواننده می توان به Ice Age: Continental Drift, Anchorman 2, Think Like a Man Too, 6IX RISING, The Carter Effect, Remember Me اشاره کرد. از جمله کارهای دیگر او می توان به 20 برنامه تلویزیونی دیگر اشاره کرد که تا به حال از شبکه های مختلف پخش شده است.

کنسرت Drake

کنسرت Drake  به چه صورت برگزار می شود؟

دریک یک خواننده ای بسیار مشهور است و هر از چند گاهی کنسرت هایی را برگزار می کند که بسیار پر شور می باشند. این کنسرت ها با حداکثر ظرفیت مکان مورد برگزار می شود و طرفدارانش از هر نقطه دنیا برای تماشای اجراهای او به سالن محل برگزاری آن می روند. وی تا به حال کنسرت های مختلفی را در شهر و کشورهای مختلفی برگزار کرده است. در سال 2021 اما هنوز هیچ برنامه ای برای اجرای کنسرت ندارد. شاید یکی از دلایلش شیوع ویروس کرونا باشد و سالن های اجرای برنامه تعطیل می باشند. اما در سال های قبل تورهای زیادی را برگزار کرده بود بنا بر گزارشات کمترین قیمت بلیط کنسرت های او 112 دلار بود و حتی برخی ها هم تا 147 دلار پول می دادند.

 اما در سال 2020 هم که ظاهرا آخرین تور او بود در کشور انگلستان به طور تفریحی برگزار کرده بود که استقبال خوبی هم از آن انجام شد. این تور حدود 6 شبانه روز به طول انجامید و تتوری لانز یکی دیگر از رپرهای کانادایی هم او را همراهی می کرد. به طور معمولا مدت زمان کنسرت های او 3 ساعت بود اما در آن شب این خواننده بیش از 20 آهنگ را اجرا کرد. وی در طول یک سال گذشته حدود 80 کنسرت را برگزار کرده است. در سال 2016 تعداد کنسرت های او 84 عدد بود که این تعداد در سال 2018 میلادی 76 کنسرت و در سال 2019 به 31 کنسرت کاهش یافته بود.

آیا کانال تلگرام Drake فعالیت می کند؟

در حال حاضر کانالی به نام این خواننده فعال است و می توانید کلیپ Drake را در آن مشاهده کنید. این کانال طرفداران زیادی دارد و می توانید ترانه و عکس های این خواننده را نیز از آنجا تهیه کنید. همچنین برخی ها می گویند که این کانال توسط یکی از فن هایش اداره و مدیریت می شود که توانسته از این طریق سودهای کلانی را بدست بیاورد.

کیفیت موزیک ویدئو Drake به چه صورتی می باشد؟

برخی از موزیک ویدئوهای این خواننده با کیفیتی بالا ضبط می شوند و در حال حاضر هم در سایت های مختلفی وجود دارند. همچنین برخی از سایت های هستند که کیفیت های مختلفی از موزیک ویدئوهای این خواننده را در اختیار کاربران می گذارند تا دانلود کنند. علاوه بر آن، برخی دیگر این امکان را برای شما فراهم می آورد تا لیریک آنها را هم داشته باشید و یا با زیر نویس به شما تحویل می دهد.

ادکلن دریک توسط چه کسی مدیریت می شود؟

اما شاید شما هم اسم ادکلن دریک اوریجینال را شنیده باشید و با خود بگویید که آیا این خواننده صاحب امتیاز این کارخانه می باشد؟ در برخی از گزارشات آمده است که احتمالا او این کارخانه را اداره کند و توانسته است که با ثروتی که دارد خط تولید نوعی عطر و ادکلن درجه یک را ایجاد و از این طریق به درآمدهای خود بیافزاید. نام تجازی شرکت او Better World Fragrance House  است  تا به حال عطرهای زیادی را تولید کرده است. موارد تشکیل دهنده آن گل سرخ، گل سوسن، وتیور، عنبر، مشک، چوب درخت سرو و چند مورد دیگر می باشد.

ریحانا و دریک

ریحانا و دریک چه رابطه ای با یکدیگر دارند؟

امکان دارد که رقص دریک را در کنار ریحانا خواننده مشهور آمریکایی دیده باشید و با خود بگویید که امکان دارد که این دو با یکدیگر رابطه گرفته باشند. البته در این مورد حرف و حدیث های زیادی وجود داشت که در برخی از گزارشات آمده است که حدود 3 سال به طور پنهانی با هم رابطه داشته اند. اما اخلاق این مدل مشهور طوری است که دوست ندارد رابطه های خود با دیگران را علنی کند و در این مورد حرفی را نزده است.

او تنها حرفی که در مورد این خواننده زده بود اعلام کرد که  رپر دریک یکی از برترین خواننده های جهان است. همچنین وی اعلام کرده بود که با هم رابطه دوستی ندارند اما این بدان معنا نیست که دشمن باشند. اما این مطالب در حالی بیان می شود که دریک در مراسم جایزه ام تی وی جلوی چشم همگان آشکارا به او اعلام کرد که دوستش دارد و به او علاقمند است. او اعلام کرد که این مدل بهترین دوستش است و از 22 سالگی همواره عاشقش بوده است.

حمید صفت آهنگ دریک را چطور اجرا کرده است؟

خواننده رپ دریک آهنگی را با نام Hotline Bling خوانده است که حمید صفت نیز آن را ریمیکس کرده و در یک برنامه اجرا کرده است. این آهنگ یکی از کارهای معروف او می باشد که در سال 2016 میلادی منتشر شده است. پس از انتشار موفق شد تا در رتبه دوم بیلبورد هات 100 آمریکا قرار بگیرد و در چارت های بریتانیا و کانادا رتبه سوم را کسب کند. همچنین از دیگر افتخارات این آهنگ دریافت جایزه موسیقی آمریکایی بود که جایزه ای بی نظیری می باشد. علاوه بر آن، این آهنگ در جشنواره جایزه گرمی نیز موفق به کسب دو جایزه شده بود که در بخش بهترین آهنگ رپ و نیز بهترین عملکرد رپ/سانگ آن را تصاحب کرد. ریمیکس باحال حمید صفت هم در حال حاضر در سایت های زیادی وجود دارد که می توانید آن را دانلود کنید.

عکس های Drake

دریک خواننده تا به حال تصاویر زیادی را از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که می توانید با مراجعه به آن این تصاویر را در اختیار داشته باشید. همچنین در این صفحه برخی از آهنگ دریک هستند که به صورت کلیپی موجود می باشند و می توانید آنها را نیز مشاهده کنید. برخی از تصاویر او موجود است که با کیفیت های بسیار بالایی وجود دارند که می توانید در سایت او به انها دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

دریک چند جایزه گرمی را برنده شده است؟

این خواننده تا به حال دو بار موفق به کسب این جایزه معروف شده است که تلاش می کند تا به تعداد آن بیافزاید.

دریک اهل کجاست؟

او یک خواننده کانادایی می باشد که در شهر تورنتو این کشور به دنیا آمده است اما در کنار آن تابعیت آمریکا را نیز دارد.

دریک چقدر درآمد دارد؟

در کل مشخص نیست که درآمد او چقدر می باشد اما گفته می شود که درآمد اصلی او از طریق تجارت می باشد و تا به حال هم پول خوبی را به جیب زده است.

دیدگاهتان را بنویسید