بیوگرافی چنس د رپر (Chance the rapper) رپر موفق آمریکایی

چنس د رپر از گنگ ترین رپر های جهان در سال 2021 می باشد که بر خلاف دیگر خوانندگان این دسته با زندگی چندان فقیرانه ای روبرو نبوده است و پدر و مادر او از جمله افرادی بوده است که شغلی مناسب داشته است و تقریبا از خانواده ای متوسط رو به بالا به دنیا آمده است. پدر او در زمان اوباما یکی از کارمندان اداره وزارت کار او بوده است و از طریق وی توانسته بود تا با رئیس جمهور ملاقات رودرو داشته باشد. او از جمله رپرهایی بود که زمانی که در دوران دبیرستان به استاد و همکلاسی هایش می گفت که به این شغل روی بیاورد و در آینده به یکی از بهترین خواننده ها تبدیل شود، مورد تمسخر قرار می گرفت. اما وی هرگز نتوانست این رویا را از ذهن خود بیرون کند و امید خود را از دست بدهد. مدتی نگذشت که همه فهمیدند که او به یکی از برترین خواننده های دنیا تبدیل شده است. در ادامه این مقاله در مورد Chance the rapper بیشتر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

در این مورد توجه داشتن به ویکی پدیا Chance the rapper می تواند کمک فوق العاده ای به شما داشته باشد.

بیوگرافی چنس د رپر

بیوگرافی چنس د رپر به چه صورت می باشد؟

چنس د رپر کیست درست پس از اینکه او نخستین کار خود را به بیرون عرضه کرد، روی زبان ها افتاد. او اولین کارش را به صورت میکس عرضه کرده بود. نام کامل او چنسلور جاناتان بنت است که 16 آوریل سال 1993 میلادی در شهر شیکاگو به دنیا آمده است. مادرش یک وکیل بود و پدرش هم در ابتدا معاون شهردار شیکاگو بود که بعدها به یکی از کارمندان وزارت کار باراک اوباما تبدیل شد. زندگی او در مقایسه با دیگر رپرها فرق زیادی داشت. او در خانواده ای مرفه بزرگ شده بود و هیچ وقت با مشکلاتی مانند فقر، فساد و اعتیاد روبرو نبوده است اما با این وجود او می خواست که تبدیل به یک رپر شود. حتی این موضوع را هم در مدرسه با استاد و همکلاسی های خود در میان گذاشته بود که به شدت مورد تمسخر آنها قرار گرفت.

اما او همچنان امید داشت و حتی یک بار دیگر هم در ملاقاتی که پدر او با باراک اوباما ترتیب داده بود، آن را تکرار کرد. زمانی که رئیس جمهور از وی پرسید که در آینده می خواهد چه شغلی را انتخاب کند او محکم و بی درنگ پاسخ داد که یک رپر می شود. او تمام خوانندگان را دوست داشت و از آنها الگوی می گرفت اما از میان آنها مایکل جکسون را بیشتر دوست داشت و تقریبا به تمام موزیک های وی گوش داده بود. اما زمانی که در پارکی مشغول ورزش بود یکی از آهنگ های کانیه وست از رادیو پخش می شد که عاشقش شد و تمام آهنگ های آن آلبوم را خریداری کرد و گوش کرد. زندگینامه Chance the rapper با دیگر خواننده های سبک رپ تفاوت بسیاری دارد.

همسر چنس د رپر کیست؟

این خواننده در سال 2013 میلادی با دختری خوشکل به نام کریستن کورلی دوست می شود. آنها در ابتدای رابطه خود چندان با راحت نبودند اما پس از اینکه مدتی از دوستی آنها گذشت، علاقه آنها هم نسبت به همدیگر بیشتر شده بود. پس از حدود یک سال این دو تصمیم می گیرند که در کنار هم زندگی کنند. در سال 2015 میلادی بود که نخستین فرزند آنها که دختر بود، به دنیا می آید. حدود یک سال بعد هم اختلافاتی میان این دو به وجود می آید که منجر می شود تا از هم دیگر جدا شوند. همسرش سرپرستی از فرزندش را بر عهده گرفته بود و به همین خاطر به دادگاه شکایت کرده بود تا همسرش را مجاب کند از وی و دخترش حمایت مالی کند.

این موضوع موجب شد تا رسانه ها و خبرگزاری هایی هم به این موضوع بپردازد و مطالبی را علیه او به چاپ برساند که البته باعث شد تا چنس د رپر واکنش های تندی را علیه آنها انجام دهد. وی اعلام کرد که زندگی خصوصی من به شما ارتباطی ندارد و بهتر است که مطالب بهتری را برای چاپ کردن انتخاب کنید. همچنین رابطه او با همسرش تا سال 2018 همانطور بود تا اینکه تصمیم می گیرند که اختلافات را برای همیشه کنار بگذارند و با هم دوباره زندگی کنند. این دو با صحبت کردن دوباره به هم می رسند و تصمیم می گیرند که ازدواج کنند. آنها در سال 2019 میلادی مراسم می گیرند که کانیه وست و کیم کارداشیان هم حضور داشتند.

فرزندان چنس د رپر به چه شغلی مشغول می باشند؟

در حال حاضر این خواننده دارای دو دختر می باشد که کنسلی  مارلی هم اسامی آنها است. کنسلی در سال 2015 به دنیا آمده است و مارلی هم در سال 2019 میلادی پس از ازدواج این دو وارد زندگی شان شده است. این دو هنوز خیلی کوچک هستند و به همین خاطر تا به حال شغلی ندارند. زمانی که چنس د رپر با همسر خود رابطه برقرار کرد، هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده بود که فرزند اول آنها به دنیا آمد و سپس به دلیل اختلافاتی حدود 2 سال از یکدیگر جدا بودند اما پس از حل اختلافات دوباره ازدواج کردند و دختر دوم آنها به دنیا آمد.

درآمد چنس د رپر

درآمد چنس د رپر از چه طریقی می باشد؟

همانطور که می دانید، چنس د رپر به عنوان یکی از کاندید ها برای بهترین رپر جهان باشد که بارها خودش اعلام کرده بود که می خواهد در این شغل کار کند. او تلاش های زیادی را داشت و بالاخره هم به این هدف خود دست یافت. بیشتر درآمد او احتمالا از این طریق می باشد به طوری که در سال 2017 میلادی تا سال بعد از آن موفق شده بود تا از طریق ضبط و انتشار کارهای خود حدود 22 میلیون دلار را به جیب بزند. همچنین از دیگر راه های درآمد وی برگزاری کنسرت های مختلف است که در شهر و کشورهای دیگر اجرا می شود. در یک گزارش آمده بود که او در مدت دو سال توانسته بود تا 54 میلیون دلار را به جیب بزند. ناگفته نماند که او بازیگر ماهری هم می باشد.

کرایه ماهانه خانه چنس د رپر چقدر می باشد؟

او یک خانه ای بزرگ و تازه ساخت را اجاره کرده است که  طبق گزارشات ماهانه 19 هزار دلار کرایه می دهد. آنطور که گزارش کرده اند این خانه دارای 5 اتاق خواب می باشد که مساحت کلی آن در مجموع 3.7 هکتار است. همچنین در این خانه 5 حمام لوکس ساخته شده است و 4 شومیه مدرن امروزی دارد. این خانه در حال حاضر در بهترین نقطه شهر مستقر است و یکی از دلایلی که کرایه آن بالا است، نوساز بودن آن عنوان شده است. شما می توانید با سرچ در گوگل تصاویر این خانه را مشاهده کنید.

ماشین چنس د رپر چقدر قیمت دارد؟

مشخص نیست که او کدام یک از ماشین های داخل پارکینگ خود را سوار می شود. باید خدمت شما بگوییم که به همین خاطر هم قیمت هر یک از ماشین های او نیز مشخص نیست. اما چیزی که مشخص است این می باشد که چنس د رپر نیز یکی از ماشین بازهای ماهر است که دوست دارد تا بهترین و شیک ترین مدل های روز را در پارکینگ خانه خود داشته باشد. به همین منظور او ماشین های زیادی از لامبورگینی گرفته تا لند راور و بنز و کادیلاک را در خانه خود دارد.

ماشین چنس د رپر

شایعه مرگ چنس د رپر توسط چه کسانی منتشر می شود؟

افراد زیادی هستند که با وی دشمن می باشند و هر از چند گاهی شایعاتی در مورد مرگ او را منتشر می کنند. به گفته خود او این خبرها توسط رقیبان وی منتشر می شود و بارها از هواداران خود خواسته است که به این خبرها هرگز توجهی نکنند و اخبار رسمی را از رسانه های معتبر دنبال کنند. بارها شده است که درست قبل از اینکه وی برنامه برگزاری کنسرتی را ریخته است، خبر مرگ او نیز برای تحت تاثیر قرار دادن کیفیت کار او منتشر می شود که توجهات زیادی را هم به طرف خود جلب می کند.

بهترین آهنگ های چنس د رپر شامل چه مواردی می باشند؟

زمانی که نوجوان بود همیشه رویای تبدیل شدن به یک رپر معروف را در سر می پروراند، او همیشه دوست داشت خواننده شود و بارها این را برای دیگران گفته بود اما مورد تمسخر قرار گرفته بود. اما بعدها که به این رویای خود دست یافته بود توانسته بود تا جواب همه را بدهد. او حتی موفق شده بود تا یک بار هم جایزه گرمی را به خاطر کیفیت کارش دریافت کند. زمانی که در دبیرستان بود به خاطر حمل ماریجوانا 10 روز از شرکت در کلاس ها منع شده بود. او در مدت همین ده روز یک کار میکس را ضبط کرد و روانه بازار کرد که توجه بسیاری را به طرف خود جلب کرد.

Cocoa Butter Kisses

یکی از بهترین موسیقی های او در سال 2013 میلادی بود که منتشر شد و در آن وی با ویس منسا و نیز تویستا همکاری کرده بود. این موزیک به سبک هیپ هاپ و رپ خوانده شده بود.

All We Got

در سال 2018 میلادی ضبط و روانه بازار شد و موفق شد تا رتبه سی و ششم چارت آمریکا را کسب کند. در بخش ترانه های سبک هیپ هاپ هم موفق به کسب رتبه 45 شده بود. در این آهنگ کانیه وست و شیکاگو چیلدرنز چوار همکاری هایی را داشته است.

Chain Smoker

این آهنگ هم در سال 2013 میلادی روانه بازار شده است و یکی از موسیقی های آلبوم Acid Rap می باشد که در زمان عرضه استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

Brain Cells

آلبوم 10 Day از جمله آلبوم هایی بود که در سال 2012 منتشر شد که قدیمی ترین کارهای او در آن حضور دارد که یکی از آنها هم سلول های مغزی است.

22 Offs

در سال 2012 میلادی ضبط و روانه بازار موسیقی شد. این آهنگ در فضای مجازی به خصوص شبکه ویدئویی یوتیوب بازدید زیادی را گرفت و به یکی از کارهای ناب او تبدیل شد.

Angels

چند تن از رپرهای مشهور دیگر هم در آن با وی همکاری کرده اند که در سال 2016 وارد بازار شد. در زمان انتشار این آهنگ هم توانست رتبه های خوبی در چارت ها کسب کند.

Summer Friends

در سال 2016 میلادی آماده شد و پس از اینکه وارد بازار شد توجه بسیاری را جذب کرد و رتبه های خوبی را در چارت ها از آن خود کرد. هنرمندانی مانند فرانسیس، لایت و جرمی در آن همکاری کرده بودند.

Pusha Man/Paranoia

این آهنگ در سال 2013 میلادی منتشر شده بود و یکی دیگر از آهنگ های آلبوم Acid rap می باشد و در آن افراد مشهوری مانند نیت فاکس و لیلی کا حضور داشته اند.

بهترین آهنگ های چنس د رپر

اینستاگرام چنس د رپر چقدر فالور دارد؟

پیج چنس د رپر در حال حاضر با نام او فعال است و حدود 12 و نیم میلیون نفر دنبال کننده دارد و یکی از صفحات پر طرفدار موجود و فعال در این شبکه اجتماعی می باشد. این خواننده در صفحه خود کلیپ و تصاویر مختلفی را منتشر کرده است و می توانید با مراجعه به آن  عکس چنس د رپر را مشاهده کنید. همچنین وی تصاویری از خود در کنار خانواده و دختران خود منتشر کرده است که بازدید های زیادی خورده است. ناگفته نماند که در این پیج هم تاریخ  برگزاری کنسرت های خود را نیز منتشر می کند.

یوتیوب چنس د رپر در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

در این اکانت می توانید کلیپ های چنس د رپر را مشاهده کنید. او تمام آهنگ های مربوط به خود را در این صفحه منتشر می کند. همچنین فیلم هایی از کنسرت هایی که قبلا وی برگزار کرده است را هم می توانید مشاهده کنید. این خواننده تیزرهایی را منتشر می کند که مخصوص برنامه های آینده وی می باشد و می توانید اطلاعاتی را در مورد آنها بدست بیاورید.

حاشیه های چنس د رپر

به خاطر اینکه خانواده چنس د رپر سمت سیاسی داشت، او نیز خود به خود به این سمت کشانده می شد. حتما می دانید که پدرش دستیار شهردار شیکاگو بود که به واسطه شغلش وارد وزارت کار در دوره باراک اوباما شده بود. حتی او از این طریق به خاطر نفوذی که داشت، موجب شد تا پسرش با رئیس جمهور به صورت مستقیم ملاقات کند. او طرفدار باراک اوبامایی بود که از حزب دموکرات ها بود. اما در انتخابات سال 2020 زمانی که دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه و جو بایدن از حزب دموکرات ها قرار گرفته بود او از ترامپ طرفداری کرد و گفت که به جای بایدن من ترجیح می دهم که کانیه وست رئیس جمهور شود.

حاشیه های چنس د رپر

آیا دوست دختر های چنس د رپر مشهور بودند؟

در این مورد اطلاعات چندانی در دست نیست و گفته می شود که او یک دوست دختر داشت که آن هم کریستن کورلی بود که پس از مدتی که با یکدیگر چند ملاقات دوستانه داشتند تصمیم گرفتند تا با یکدیگر ازدواج کنند. هر چند که آنها پس از مدتی با هم به اختلاف خوردند اما دوباره پس از 2 سال اختلافات را حل کردند و دوباره با هم زندگی مشترکی را آغاز کردند. وی تنها و یگانه دوست دختر چنس د رپر محسوب می شود که رسانه ها از آن یاد می کنند. آنها در حالا حاضر 2 دختر دارند.

تتوهای Chance the rapper نشان دهنده چه می باشد؟

در حال حاضر خالکوبی های زیادی روی بدن چنس د رپر وجود دارد که شعارهای خاصی را نوشته اند. برخی ها می گویند که او در زمانی که از همسرش جدا شده بود، یک تتو خاصی روی بدن خود زده است که به معنای عشق واقعی او بوده است. همچنین او بارها اعلام کرده است که می خواهد رپر شود و به همین دلیل تتویی را روی بدن خود زده است.

رابطه جاستین بیبیر و chance the rapper  به چه صورت می باشد؟

همکاری آنها به صورت حرفه ای است و از آنجایی که رپرهای زیادی با همدیگر کار مشترکی را انجام می دهند، این دو نیز آهنگ مشهور Holy را با همدیگر انجام داده اند. این آهنگ در سال 2020 به بازار عرضه شد و استقبال خوبی هم از آن شد. این آهنگ توانست در بیلبورد آمریکا رتبه چهل و یکم را کسب کند.

جاستین بیبیر و chance the rapper

رابطه امینم و chance the rapper  چگونه بوده است؟

امینم و chance the rapper بارها در کلیپ ها و کنسرت هایی با یکدیگر همکاری کرده اند و توانسته اند که از نام و نشان همدیگر به نفع خود استفاده هایی را ببرند. در حال حاضر با سرچی می توانید تمام کارهای مشترک آنها را در اختیار داشته باشید.

آیا هنوز هم اوباما و chance the rapper  با هم رابطه دارند؟

این دو بارها با یکدیگر ملاقات هایی را داشته اند. در واقع پس از اینکه در ملاقات نخست آنها با هم روبرو شدند، موجب شد تا رئیس جمهور نسبت به او علاقه خاصی داشته باشد و به همین دلیل هم برخی از مواقع در کنسرت های او شرکت می کند و یا اینکه در مراسمات خود وی را دعوت می کند. آنها از همان سال اولی که ملاقات داشته اند رابطه خود را حفظ کرده اند و حتی در برخی از رویدادهای سیاسی از وی دعوت شده بود.

آهنگ کانیه وست و chance the rapper در چه وضعیتی برگزار شد؟

این آهنگ در حالتی برگزار شده بود که برخی ها به دلیل اظهار نظر چنس د رپر علیه این خواننده اعلام می کردند که رابطه آنها تیره شده است. او گفته بود که به جای جو بایدن کانیه وست می تواند بهتر کشور را اداره کند و همین موضوع باعث شد تا برخی ها شایعاتی را منتشر کنند. به همین دلیل این دو خواننده آهنگی به نام New baby and friendship را با هم اجرا کردند تا مقداری از این شایعات کاسته شود و به دشمنان خود بگویند که اتحاد هنوز هم ادامه دارد. این در حالی است که چنس د رپر بارها اعلام کرده بود که یکی از افرادی که از وی الگوی می گرفته است کانیه وست می باشد.

شغل پدر chance the rapper

شغل پدر chance the rapper چه می باشد؟

او در ابتدا به عنوان یک دستیار در شهرداری شهر شیکاگو مشغول به کار بود. پدر چنس د رپر در واقع در آن زمان موفق شد تا از این طریق وارد وزارت کار شود و مستقیما با رئیس جمهور وقت که باراک اوباما بود رابطه داشته باشد. حتی او آنقدر به وی نزدیک شده بود که توانست ملاقاتی را ترتیب بدهد که خانواده اش به طور مستقیم با وی دیدار کند. در آن ملاقات بود که چنس د رپر به اوباما گفته بود که می خواهد یک رپر حرفه ای شود و به خواسته خود هم رسیده بود و حتی این رابطه تا الان هم ادامه دارد تا جایی که گفته می شود که از وی برای شرکت در مراسمات دعوت می شود.

برادر chance the rapper به چه کاری مشغول می باشد؟

زمانی که چنس د رپر کوچک بود به همراه برادر خود که اسم او تیلور بنت است، همزمان خوانندگی را آموزش می دیدند. آنها تقریبا در یک دوره وارد این رشته شده بودند اما استعداد و مهارت وی بیشتر از برادرش بود به همین دلیل زود رشد کرد و موفق شد تا دستاوردهای بسیار بهترین نسبت به برادرش کسب کند. اما تیلور نیز تا به حال توانسته کارهای خوبی را به بازار عرضه کند و از این لحاظ پیشرفت زیادی کرده است. همچنین او تا به حال با افراد و خواننده های سرشناس زیادی برنامه و کنسرت های مشترک را اجرا کرده است که می توان به دانی ترامپت و نیز کنیگ لویی اشاره کرد. این دو برادر هم در کنسرت های زیادی در کنار هم دیده شده اند و استقبال خوبی هم از آن شده بود.

سوالات متداول

عکس های چنس د رپر را از کجا می توانم مشاهده کنم؟

در حال حاضر سایت های زیادی هستند که تصاویری از این خواننده را منتشر کرده است و حتی می توانید به صفحه اینستاگرام وی مراجعه کنید.

ازدواج چنس د رپر به چه صورت بود؟

در ابتدا او و همسرش صاحب فرزند شدند و سپس 2 سال قهر بودند و دوباره بعد از 2 سال آشتی کردند و با هم ازدواج کردند.

چنس د رپر اهل کجاست؟

وی یکی از خواننده های مطرح آمریکایی می باشد که در شهر شیکاگو به دنیا آمده است و تا به حال هم کارهای خوبی را بیرون داده است.

دیدگاهتان را بنویسید