جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی 1400 کیست؟ بررسی لیست 10 سلبریتی جذاب

در این مقاله قصد داریم که برای شناخت بیشتر نسبت به جذاب ترین سلبریتی های ایرانی این بار کمی تخصصی تر به جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی را معرفی نماییم و از بهترین بازیگران مرد چند تن را معرفی کنیم و توضیحاتی از انها ارائه نماییم. سلبریتی های مرد ایرانی در سراسر جهان نیز شهرت دارند و در میان مردم کشور های اروپایی و آمریکایی نیز محبوبیت و شهرت دارند. در این مقاله همراه مان باشید تا اطلاعاتی ا این سلبریتی ها کسب نماییم.

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی کیست

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی کیست؟

شهاب حسینی از میان جذاب ترین سلبریتی های ایرانی به عنوان بهترین بازیگر و جذاب ترین بازیگر شناخته شده است. محبوبیت و شهرتی که این بازیگر طی سالیان فعالیتش در میان مردم کسب کرده است، بسیار زیاد است و حتی زمانی که تصمیم گرفت از ایران به آمریکا مهاجرت کند، از محبوبیت او کم نشد و همچنان میان مردم شهرت و جایگاه خود را دارد. شهاب حسینی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و در شبکه خانگی نیز بازی کرده است. این بازیگر جوایز متعددی طی سال های هنری و بازیگری خود دریافت کرده و از بازیگران بسیار قدر و توانمند ایرانی است.

عکس های جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی را در کجا ببینیم؟

کلیپ جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی و عکس های او در اینستاگرام و گوگل، مکرر دیده می شود. شهاب حسینی با بازی در فیلم شهرزاد که به صورت شبکه خانگی بود، دوباره خود را بر سر زبان ها انداخت. به همین ترتیب عکس ها و فیلم های زیادی از این فیلم در شبکه های مجازی منتشر شد و هم اکنون نیز فن پیج های زیادی از این سریال و بازیگران آن اعم از شهاب حسینی در اینستاگرام، به ساخت و ادیت کلیپ ها و عکس هایی مشغول می باشند.

اینستاگرام جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی

شاید بتوان گفت بهرام رادان، محمدرضا گلزار و شهاب حسینی از جمله بهترین و جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی می باشند. این سه بازیگر هر سه از دهه ۸۰ فعالیت بازیگری و هنری خود را آغاز کردند و هم اکنون در اینستاگرام نیز پیج های رسمی و شخصی خود را دارند و در این شبکه مجازی نیز فعالیت می کنند. پیج رسمی شهاب حسینی از زمانی که او از اینستاگرام خداحافظی کرد و فضای مجازی را ترک کرد بازدید چندانی نداشته است. آیدی پیج اینستاگرام محمد رضا گلزار @rezagolzar می باشد و آیدی اینستاگرام بهرام رادان، @bahramradan می باشد و از طریق این آیدی ها می توانید به پیج رسمی آن ها دسترسی پیدا کنید. پیج رضا گلزار ده میلیون و بهرام رادان ۶ میلیون فالوور دارد. پیج اینستاگرام شهاب حسینی نیز از دسترس خارج شده است.

برای شناخت بیشتر حتما مقاله محبوب ترین سلبریتی ایرانی اینستاگرام را مطالعه کنید.

لیست جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی

لیست جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی

ده تن از جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی را در این قسمت نام خواهیم برد و توضیحات مختصری راجب آن ها ارائه خواهیم کرد.

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، متولد ۱۴ام بهمن ماه سال ۱۳۵۲ می باشد. این سلبریتی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر و مجری و گوینده تلویزیون و سینما می باشد. او با بازی و نقش آفرینی در فیلم سوپر استار توانست شهرت بسیار قابل توجهی به دست آورد و بعد از آن نقش های بهتر و حرفه ای تری به او پیشنهاد داده شد. این سلبریتی این اواخر از اینستاگرام و کاربران آن خداحافظی کرد و تصمیم گرفت تنها در دنیای حقیقی فعالیت خود را ادامه دهد.

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار متولد تهران و اصالتا از شهر آذربایجان می باشد. این بازیگر متولد یکم فروردین ماه سال ۱۳۵۶ است و از سال ۱۳۷۹ فعالیت بازیگری خود را از فیلم سینمایی سام و نرگس آغاز نمود. این فیلم به کارگردانی ایرج قادری تولید شد و نقطه آغاز بسیار روشنی برای این بازیگر به حساب می آمد. بعد از آن این بازیگر به عنوان سوپر استار سینمای ایران شهرت کسب کرد. او هم اکنون با ده میلیون فالوور در اینستاگرام فعال است و آیدی اینستاگرام او، @rezagolzar می باشد.

بهرام رادان

آیدی اینستاگرام این سلبریتی، @bahramradan می باشد و حدود ۶ میلیون فالوور دارد. این بازیگر نیز متولد هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ می باشد. او در فیلم های بی پولی و علی سنتوری بازی کرده و با کارگردانان مشهوری مانند داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی همکاری داشته است. این بازیگر در فیلم علی سنتوری با بازی خوبی که داشت و با نقش آفرینی در کنار گلشیفته فراهانی شهرت بالایی کسب نمود.

امیر آقایی

این بازیگر متولد دهم مرداد ماه سال ۱۳۵۴ می باشد. او زاده شهر ارومیه می باشد. او از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را آغاز نمود و از آن زمان در لیست بهترین و جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۰ در فیلم ارتفاع پست به عنوان نخستین فیلم خود بازی کرد. امیر آقایی هم اکنون با آیدی @amir_aghaee فعالیت می کند.

او هم اکنون یک میلیون و صد هزار فالوور دارد و ۳۱۱ پست در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

مصاحبه با جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی

پارسا پیروز فر

ایدی اینستاگرام این سلبریتی @parsapirou می باشد و با این آدرس در اینستاگرام در دسترس می باشد. این بازیگر حدود ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در میان مردم محبوبیت بالایی دارد.

حامد بهداد

حامد بهداد یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است و با آیدی اینستاگرام @hamedbehdad در دسترس می باشد. او نزدیک به دو میلیون فالوور دارد.

امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان بازیگر خوش چهره و خوش اندام مرد ایرانی است که به عنوان بازیگر و مدل ایرانی فعالیت می کند. او در فیلم کیمیا که در سال ۹۶ پخش شد حضور داشت و از همان سال شهرت بالایی کسب نمود. او در فیلم شبکه خانگی مانکن نیز حضور داشت و بازی خوبی ارائه نمود. او متولد ۱۴ام آبان سال ۱۳۶۱ می باشد. این بازیگر ۳۸ ساله زاده شهر تهران می باشد. امیرحسین آرمان با آیدی @amirarman می باشد و بیشتر از یک میلیون فالوور دارد. او ۳۰۱ پست را به اشتراک گذاشته است.

پوریا پور سرخ

پوریا پور سرخ از شناخته شده ترین بازیگران و مدل های ایرانی است که توانسته در لیست جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی نیز قرار بگیرد. پوریا پورسرخ متولد تیر ماه سال ۱۳۵۶ می باشد و زاده شهر تهران می باشد. او ۴۴ سال سن دارد و فرزند ارشد خانواده می باشد. آیدی اینستاگرام او @pouriapoursorkh می باشد و نزدیک به سه میلیون فالوور دارد و ۸۲۷ پست را به اشتراک گذاشته است.

حامد کمیلی

حامد کمیلی نیز در لیست بهترین و جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی قرار دارد. او با آیدی @hamedkomeily در اینستاگرام فعالیت دارد و ۴۷۶ هزار فالوور دارد.

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی در شاخه های مختلف چه افرادی می باشند؟

بازیگران به غیر از زمینه بازیگری در زمینه های مختلف دیگری مانند مدلینگ و خوانندگی فعالیت دارند که در این قسمت به معرفی سه تن از آن ها می پردازیم.

بهرام رادان

بهرام رادان از جمله بازیگرانی است که در صنعت مدلینگ حضور پیدا کرده و بسیار درخشان حضور داشته است.

سینا مهراد

این بازیگر متولد دوازدهم آذر ماه سال ۷۰ می باشد. او حدود یک میلیون فالوور دارد و با آیدی اینستاگرام @sinamehrad در اینستاگرام فعالیت دارد. او هم اکنون در زمینه مدلینگ و بازیگری فعالیت دارد.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون است که با آیدی @mehdipakdel در اینستاگرام حضور دارد و دو و نیم میلیون فالوور دارد. او ۳۰۹ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و به جز زمینه بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی در 1400 کیست

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی در 1400 کیست؟

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی 99 و حواشی جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی از جمله پر جستجو ترین موضوعات اینستاگرام و گوگل می باشد. جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی در سال ۱۴۰۰ را می توان سینا مهراد دانست. این بازیگر با بازی خوبش در سریال آقازاده بسیار محبوب واقع شد.

مصاحبه با جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی

تا کنون مصاحبه های زیادی با شهاب حسینی صورت گرفته است. شهاب حسینی بازیگری مردمی و بسیار فروتن و متواضع است. این بازیگر به بیشتر مصاحبه هایی که دعوت شده است رفته و هم اکنون نیز مجری برنامه هم رفیق می باشد و با بازیگران مطرح به مصاحبه و گپ و گفت می پردازد. مصاحبه های او در جستجوی گوگل و همین طور در اینستاگرام یافت می شود. او تا کنون درباره زندگی سخت و پر فراز و نشیب خود و راه سختی که طی کرده تا به این جایگاه برسد صحبت کرده و مصاحبه های بسیار خوبی داشته است.

سوالات متداول

جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی کیست؟

شهاب حسینی و محمدرضا گلزار از محبوب ترین بازیگران می باشند که از محبوبیت بالایی میان مردم ایران برخوردار می باشند.

پیج اینستاگرام شهاب حسینی چرا بسته شده است؟

پس از شایعاتی که درباره شهاب حسینی طی انتشار کلیپی از او حین زدن واکسن فایرز منتشر شد، شهاب حسینی بسیار ناراحت و معترض شد و گفت که او هیچ گاه یک الگو نبوده و تنها یک بازیگر است که خود، الگوهای دیگری دارد و هیچ گاه ادعای الگو بودن نکرده است. به همین خاطر ترجیح داد که بعد از آن تنها در دنیای حقیقی به فعالیت خود ادامه دهد و از اینستاگرام خارج شد.

در سال 1400 چه کسی را می توان به عنوان محبوب ترین بازیگر دانست؟

طبق نطر سنجی ها سینا مهراد را می توان لایق این جایگاه دانست.

دیدگاهتان را بنویسید