د گیم (The game) کیست؟ بیوگرافی و بهترین آهنگ های د گیم

د گیم از جمله خوانندگان حاضر در لیست گنگ ترین رپر های جهان در سال 2021 می باشد که دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او عضو گروه های گانگستری مشهور بود و خلاف می کرد. جنجال و حاشیه های زیادی را به وجود آورده بود که حتی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که خانواده اش فاسد است. او اشاره ای به پدر خود کرده بود گفته بود که وی می خواسته به یکی از خواهرهایش تجاوز جنسی کند. زندگی متفاوت وی همانطور ادامه داشت و در محله ای زندگی می کرد که رفت و آمد معتادان، گانگستران،  مواد فروشان و بزهکاران به طور مشهود ادامه داشت. مدتی گذشت و او از این وضعیت خسته شد و تصمیم جدیدی گرفت و تمام این کارها را کنار گذاشت و به طور کامل به موسیقی پرداخت و به شهرت زیادی رسید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا در مورد  The game اطلاعات بیشتری را به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی د گیم

بیوگرافی د گیم به چه صورت می باشد؟

زندگینامه The game بسیار پستی و بلندی های زیادی دارد. اسم واقعی او جیسون ترل تیلور می باشد که در 29 نوامبر سال 1979 میلادی در شهر لس آنجلس متولد شده است. اما محله ای که بزرگ شده بود، کامپتون کالیفرنیا بود که در آن گروه های گنگ معروف و خطرناکی وجود داشت. او بعد ها خودش هم عضوی یکی از مشهورترین گروه شده بود. پس از اینکه به شهرت رسیده بود، در مصاحبه ای خانواده خود را فاسد خواند و مورد توجه همه قرار گرفت. برخی ها استدلال می کنند که شاید منظور او رفتار ناپسند پدرش بوده است که با خواهر او داشته بود. پدرش هروئین مصرف می کرده و زمانی که به حال خودش نبوده به خواهرش تجاوز جنسی کرده بود. او همچنان گفته است که زندگی سختی را داشته است و زمانی که تنها 6 سال داشت شاهد قتل بوده است.

با این اوصاف شاید فکر می کنید که او یک خلاف کار می باشد اما ما هنوز به سوال د گیم کیست پاسخ نداده ایم. او در واقع یک بزهکار بود و عضو یکی از گروه های مشهور گانگستری بود. او در کنار برادر بزرگتر خود که یک بسکتبالیست بود به خرید و فروش مواد مخدر روی آورده بودند. آنها یک آپارتمان کرایه کرده بودند و در آن مواد مخدر توزیع می کردند که باعث به وجود آمدن دردسرهایی هم شده بود. بعدها تصمیم گرفت تا این کارهای را کنار بگذارد و وارد دنیای موسیقی شود.

همسر د گیم کیست؟

والیشا باترفیلد اسم همسر او بود. وی مدل و بازیگر مشهوری بود که طرفدار و دختر جی کا باترفیلد سناتور کنگره آمریکا بود. او شهرت زیادی داشت اما این خواننده تصمیم گرفته بود تا با وی ازدواج کند و آن را هم به طور علنی اعلام کرد. البته قرار بود که در ماه مارس سال 2017 این دو با یکدیگر به طور رسمی ازدواج کنند اما مشخص نشد که به چه دلیلی این مراسم کنسل شد و صورت نپذیرفت. اینکه چرا رابطه او با همسرش در لحظات آخر به هم خورد و نتوانستند با هم ازدواج کنند، مشخص نبود اما گزارش شده بود که پس از این جدایی، د گیم موفق شده بود تا با تیفنی کمبریج رابطه برقرار کند. او یک معلم است و گفته می شود که خوشکل است. در یک برنامه ای گفته می شود که این دو در یک نگاه به هم علاقمند می شوند و رابطه آنها هم 8 سال طول می کشد.

د گیم کیست

فرزندان د گیم چه کسانی هستند؟

اما با این وجود گفته می شود که د گیم دارای 3 فرزند می باشد که 2 پسر و یک دختر هستند. اولین فرزند آن ها هارلم کارون تیلور می باشد که در سال 2003 میلادی متولد شده است. پس از آن، کینگ جاستیس تیلور است که در سال 2007 به دنیا آمده است و آخرین فرزندش هم کالیفورنیا دریم تیلور است که در سال 2010 میلادی چشم به جهان گشوده است. جالب است بدانید که دو فرزند آخر او از تیفنی کمبریج به دنیا آمده اند اما فرزند اول او مشخص نیست که مادرش چه کسی است. برخی از گمانه زنی ها وجود دارد که وی احتمالا مادرش الیشا باترفیلد باشد که البته ثابت نشده است.

درآمد د گیم به طور سالانه چقدر می باشد؟

در برخی از گزارش ها آمده است که درآمد د گیم به طور سالانه حدود 10 میلیون دلار می باشد. همچنین با یک حساب سر انگشتی می توان دریافت که این میزان در هر ماه 833 هزار دلار برآورد می شود. علاوه بر آن، در هفته 192 هزار دلار، در هر روز بیش از 27 هزر دلار و طی یک ساعت  یک هزار و 141 دلار به جیب می زند. گفته می شود که میزان کل دارایی او حدود 23 میلیون دلار تخمین زده می شود که رقمی خیره کننده می باشد. این خواننده تا به حال توانسته است که درآمد خوبی را از طریق بیرون دادن آهنگ های خود به بازار بدست بیاورد. همچنین یکی دیگر از راه های درآمد او برگزاری کنسرت های مختلف در شهر و کشورهای گوناگون می باشد که از این طریق هم پول خوبی را به حساب خود واریز می کند.

بهترین ماشین د گیم چیست؟

نمی توان به طور مشخص به این سوال جواب داد. زیرا در پارکینگ خانه او اینقدر مارک های مختلفی وجود دارد که او هر روز یکی از آنها را سوار می شود. بنا بر گزارش هایی که در سایت های مختلف منتشر شده است، دگیم در روز دوشنبه از مدل Compton MC استفاده می کند و سوار می شود. در روز بعد از آن، ماشین مدل کامارو اس اس را سوار می شود. همچنین در روز چهارشنبه هم مدل جیب Wrangler  را سوار می شود و پنجشنبه هم از یک ماشین پورشه پاناروما لذت می برد. اما گفته می شود که در تعطیلات او سراغ مدل فراری 458 می رود که سرعتی باور نکردنی دارد. یکی از دلایلی که او به شهرت زیادی رسیده است همین کلکسیون ماشین هایش می باشد که توانسته است از این طریق توجهات زیادی را بدست بیاورد.

خانه د گیم

ایا خانه د گیم کرایه ای می باشد؟

اینکه او این خانه خود را کرایه کرده است یا خریده، مشخص نمی باشد. اما چیزی که مشخص است او پول خریدن آن را دارد و در حال حاضر یکی از ثروتمندترین خواننده های رپ می باشد که توانسته است که از این طریق پول خوبی را به جیب بزند. همچنین خانه او اینقدر بزرگ است که برخی ها به آن قصر می گویند که خیلی شیک و لاکچری می باشد. او هنوز در مورد اینکه این خانه را خریده اظهار نظر نکرده است اما همانطور که می دانید دوران خود او در محله هایی بوده است که محل رفت و آمد گانگسترها بوده است و دلش نمی خواهد که فرزندانش نیز آن موقعیت را تجربه کنند. در حال حاضر قصر او در بهترین منطقه شهر مستقر است و از بهترین سبک های معماری بهره می برد. این خانه دکوراسیونی شیک و منحصر به فردی دارد که چشم همه را به خود خیره می کند.

آیا مرگ د گیم حقیقت دارد؟

در حادثه ای که برای او و برادرش پیش آمد، در واقع این برادرش بود که کشته می شود. آنها در آن زمان آپارتمانی را خریده بودند که در آن به خرید و فروش مواد مخدر می پرداختند. اما یک شب در حالی که زنگ آپارتمان آنها زده می شود و برادرش در را باز می کند با افرادی مسلح روبرو می شود و مورد اصابت 5 گلوله قرار می گیرد و جان خود را ازدست می دهد. پس از آن حادثه بود که شایعاتی در مورد مرگ این خواننده نیز منتشر شد که گفته می شد به همراه برادرش کشته شده است. پس از مدتی او این خبرها را تکذیب کرد و گفت که در آن حادثه برادرش را از دست داده است. این حادثه آنقدر برای او سخت بود که تصمیمی جدید گرفت و با خود گفت که دیگر به این کارها روی نمی آورد و از همان زمان به سمت موسیقی آمد.

آهنگ های برتر د گیم

آهنگ های برتر د گیم شامل چه مواردی می باشند؟

پس از آن حادثه تلخ که موجب شد برادرش را از دست بدهد، کارهای زیادی را تجربه کرد. اما در سال 2001 در شرکت وال استریت رکوردز مشغول به کار شد و به یاد گرفتن موسیقی پرداخت. به مدت یک سال در آن کار کرد و نکات زیادی را یاد گرفت. او یک سال بعد از آن با کمک یکی دیگر از رپرها که دوستش بود یک میکسی را تنظیم و راهی بازار کرد. پاف ددی یکی از مدیران شرکت رسانه ای بود که آن میکس را دید و از آن استقبال کرد و به او پیشنهاد حضور در شرکتش را داد. سپس دکتر دره هم به استعداد او پی برد و از وی حمایت و پیشنهاد همکاری داد. از آنجا بود که وی به شهرت زیادی رسید.

Hate it or Love it

از جمله کارهای ناب د گیم می باشد که در آن فیفتی سنت هم همکاری داشته است. زمانی که این آهنگ به بازار عرضه شد، فروش های خوبی را کسب کرد و آن جزء 10 موسیقی برتر چند کشور دنیا از جمله ایرلند، هلند، بریتانیا و نیوزیلند شد. در بیلبورد هات 100 آمریکا نیز این آهنگ به مدت 5 هفته به صورت مداوم در جایگاه دوم ایستاده بود. به همین خاطر است که یکی از 5 آهنگ برتر وی لقب گرفته است.

Dreams

در تولید و تهیه کردن آن کانیه وست خواننده مشهور دیگر هم همکاری کرده است. در سال 2005 سایت About.com این آهنگ را به عنوان پنجمین آهنگ برتر سال معرفی کرد. همچنین این آهنگ در بیلبورد هات 100 آمریکا در جایگاه 97 بود اما پس از مدتی تا رتبه 32 جایگاه خود را بهبود بخشید. این موسیقی رتبه یک آهنگ های سبک هیپ هاپ و رپ را کسب کرده بود.

My Life

از جمله کارهایی است که در سال 2008 میلادی در بازار عرضه شده است و افرادی مانند کول و دکتر دره در آن همکاری کرده اند. لیل وین نیز از جمله افرادی است که در آن حضور یافته است.

How We Do

زمانی که در سال 2004 میلادی روانه بازار شد، موفق شده بود تا در چارت کشورهای ایرلند، بریتانیا، هلند، آلمان، سوئیس و نیوزیلند در بین 10 آهنگ برتر قرار بگیرد.

Ali Bomaye

پس از اینکه منتشر شد موفق شد تا در بین آهنگ های سبک هیپ هاپ و رپ در صدر آهنگ ها بایستد. در این آهنگ نیز برخی از بزرگان همکاری هایی را داشته اند.

The City

کندریک لامار خواننده معروف نیز در آن حضور داشته است و زمانی که در سال 2011 به بازار عرضه توجه زیادی را به طرف خود جلب کرده بود.

Freedom

این آهنگ در سال 2012 میلادی روانه بازار شده بود و از جمله آهنگ هایی است که با همکاری Elijah Blake ضبط و اجرا شده است. این موسیقی یکی از آهنگ های آلبوم معروف Jesus Piece می باشد.

Why You Hate the Game

پس از اینکه در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شد، توانست در چارت های کشورهای مختلف از جمله آمریکا رتبه های نسبتا خوبی را بدست بیاورد.

All Eyes

اسکات استورچ و دیگو آو به عنوان تولید کننده در آن هنرنمایی کردند و به محض انتشار در رتبه 4 بیلبورد سبک ریتمیک آمریکا قرار گرفت. همچنین رتبه 30 آهنگ های سبک هیپ هاپ و آر اند بی و نیز رتبه 79 بیلبورد هات 100 آمریکا را نیز از آن خود کرده بود.

Its Okay

این موسیقی از جمله کارهای برتر او محسوب می شود که موفق به کسب جایگاه 16 چارت هات آمریکا شده بود. همچنین در کشورهای دیگر هم رتبه 26 بریتانیا، 25 نیوزیلند و 16 ایرلند شده بود.

بازی د گیم به چه صورت است؟

در واقع مشخص نیست که این بازی به چه صورت است و منظور دقیقا کدام بازی می باشد. دانلود د گیم لوپ را که سرچ کنید گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از میان آنها انتخابی را داشته باشید. همچنین از آنجایی که نام این خواننده با بازی مشابه می باشد افراد زیادی دچار اشتباهاتی می شوند و با سرچ نام او در گوگل بازی های کامپیوتری و موبایلی نمایش داده می شود.

د گیم و توپاک

رابطه د گیم و توپاک به چه صورت بوده است؟

د گیم آهنگ های زیادی را با همکاری ترانه خوان های مطرح آمریکایی و خارجی اجرا کرده است که یکی از آنها توپاک می باشد. همچنین در برخی از سایت ها هم آمده است که این دو با همراهی دو تن از خواننده های مطرح دیگر به نام های فیفتی سنت و ایزی ای نیز کار مشترکی را به صورت چهار نفری ضبط و به بازار عرضه کرده اند. شما نیز می توانید این آهنگ را در بسیاری از سایت هایی که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند، در دسترس داشته باشید. همچنین برخی دیگر در کنار آهنگ متن آن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

آهنگ د گیم و فیفتی سنت چه رتبه ای را بدست آورده بود؟

د گیم رپر یکی از ترانه خوان هایی است که تا به حال با خواننده های زیادی کار کرده است. این خواننده از جمله افرادی است که با فیفتی سنت هم ترانه مشترک خوانده است و توانستند در کنار هم توجه بسیاری را به طرف خود جلب کنند. نام این ترانه Hate ir or Love it می باشد که در زمان انتشار موفق شد در بین 10 موسیقی برتر کشور های مختلف شامل هلند، ایرلند، انگلیس و نیوزیلند جای بگیرد. همچنین این موزیک در بیلبورد هات 100 آمریکا نیز موفق به کسب رتبه دوم شده بود. ناگفته نماند که این قطعه به مدت 5 هفته متوالی در رده دوم ایستاده بود و یکی از 5 آهنگ برتر The game  می باشد.

آیا شرکت ادکلن د گیم دیویدوف مال این خواننده است؟

همانطور که می دانید در حال حاضر ادکلنی به نام د گیم دیویدوف وجود دارد که در سطح جهانی شناخته شده است. همین جا باید اعلام کنیم که این شرکت هیچ ارتباطی با این خواننده ندارد و در واقع این شرکت توسط یک فرد دیگر مدیریت می شود. تنها تشابه اسمی آنها است که مورد توجه برخی ها قرار گرفته است. این عطر از رایحه ای بسیار دلنشین بهره می برد و در فصول سرد کاربرد دارد. در دستورالعمل آن گفته شده است که مخصوص آقایان می باشد و طعمی گرم و تند دارد و عطار آن لوکاس و برنارد النای معروف است که توانسته است آن را به وجود آورد. قیمت آن بیش از 500 هزار تومان برآورد شده است.

آیا این خواننده در سریال The game هم نقش بازی کرده است؟

تنها تشابه اسمی است که او را به این سریال پیوند می زند. در واقع این سریال همان سریال معروف تاج و تخت است که از مشهورترین و پربیننده ترین سریال های آمریکایی به شمار می رود. سبک آن به صورت خیال پردازی است و تا به حال هم فروش خیلی خوبی را داشته است. داستان آن به سبک فانتزی است و در کشورهای مالت، کرواسی، ایسلند و مراکش فیلمبرداری شده است. در سال 2019 میلادی بود که اعلام شد که آخرین قسمت آن منتشر شده است و پس از آن این مجموعه به طور رسمی به پایان رسیده است. این سریال پر هزینه ترین سریال های تلویزیونی می باشد که داستانی هیجانی دارد و در طی آن جنگ و درگیری میان خانواده های اشرافی را به تصویر می کشد.

فیلم The game

فیلم The game چگونه بوده است؟

فیلم د گیم نیز در واقع هیچ ارتباطی با او ندارد. تنها ارتباطی که دارد، تشابه اسمی می باشد. در واقع این فیلم در سال 2014 میلادی به بازار عرضه شده است و در آن زمان هم توجه بسیاری به آن شد. این فیلم را کشور انگلستان تولید کرده است و حدود یک ساعت به طول می انجامد. زبان آن انگلیسی می باشد و درام، راز آلود و نیز هیجان انگیز سبک های غالب آن می باشد. تام هاگ، جاناتان آریس، ویکتوریا همیلتون و شاون دوولی از جمله بازیگرانی است که در آن نقش آفرینی کرده اند. داستان فیلم دهه هفتاد میلادی را به تصویر می کشد که در آن جنگی نامرئی میان سرویس مخفی بریتانیا و چند کشور دیگر را روایت می کند. هدف از این فیلم این بود که به مردم بگویند که کشورشان چطور در مقابل تهدیدات سرد دیگر کشورهای مبارزه کرده است.

آیا این خواننده کتابی را چاپ کرده است؟

اگر شما هم عبارت کتاب The game  را در گوگل تایپ نمایید متوجه می شوید که کتابی به نام وی وجود دارد اما با ادامه جستجو متوجه می شوید که او هرگز در این زمینه فعالیت نداشته و تنها تشابه اسمی بوده است که باعث این اشتباه شده است. در واقع او تنها در زمینه شعر و ترانه کار کرده است و هیچ ارتباطی با کتاب، فیلم و سریال ندارد.

دوست دختر های The game چه کسانی بودند؟

دیلیان یکی از افرادی بود که در زمانی که در دبیرستان درس می خواند توانسته بود رابطه دوستی با او برقرار کند. این دو در آن زمان، با یکدیگر فارغ التحصیل شده بودند اما پس از آن از یکدیگر خیلی دور شدند. سال ها بود که او را ندیده بود اما به طور خیلی اتفاقی در شهر آمستردام با او ملاقات کرد و دوباره به او رسید. آنها با همدیگر به مسافرت رفتند. اما این را هم بگوییم که شاید بشود گفت دوست دختر اصلی وی، تیفنی کمبریج می باشد. در واقع این دو با هم ازدواج کرده بودند و از وی هم صاحب دو فرزند می باشد. هر چند که یک بار رابطه میان آنها تیره شده بود و مدتی را از یکدیگر جدا زندگی می کردند اما پس از مدتی توانستند اختلافات را حل کنند و در کنار هم زندگی جدیدی را شروع کنند.

برای اطلاعات بیشتر از این خواننده می توانید به صفحه ویکی پدیا The game مراجعه کنید.

سوالات متداول

د گیم چند جایزه گرمی را از آن خود کرده است؟

این خواننده مشهور تا به حال موفق به انجام این کار نشده است اما در سال 2006 میلادی، آهنگی را منشتر کرد که در دو بخش نامزد دریافت آن شده بود.

چرا برادر د گیم  کشته شد؟

او عضوی از گروه گانگسترا بود و خرید و فروش مواد مخدر انجام می داد و با برخی از آنها به اختلاف خورده بود.

ایا د گیم در فیلمی بازی کرده است؟

او تا به حال در هیچ فیلمی بازی نکرده است و تنها تشابه اسمی است که هواداران را مکررا به اشتباه می اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید