عکس های لو رفته آزاده نامداری در سوئیس و ممنوع التصویر شدن وی

آزاده نامداری، یکی از مجریان درجه یک تلوزیون می باشد که مدتی با اجرا در برنامه های مختلف بسیار معروف شده بود. اما بعد از گذشت زمانی، به طور ناخوداگاه حاشیه های برای وی به وجود امد و زندگی او را وارد چالش جدیدی کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد زندگی و بیوگرافی این مجری که حالا به عنوان یکی از بازیگران ایرانی بی حجاب شناخته می شود بیشتر بدانیم.

آزاده نامداری کیست

آزاده نامداری کیست؟

آزاده نامداری، یکی از مجریان سینما و تلوزیون می باشد که در برهه ای از زمان بسیار پرکار بود. او یک فرد قدرتمند در فن بیان می باشد که انگار برای همین زمینه یعنی برای مجری گری خلق شده است.

او همسر سابق فرزاد حسنی، بازیگر و مجری رادیو و تلوزیون می باشد که چند برنامه مشترک نیز با یکدیگر کار کردند. بازیگران و مجریان همیشه با یک برنامه خاص و اجرا و بازی در یک برنامه خاص به شهرن می رسند و وی با اجرا در برنامه تازه های سیمای خانواده به شهرت رسید.

ازاده نامداری، متولد نه اذر هزار رو سیصد شصت و سه می باشد و اصالتا اهل کرمانشاه و شهر سقز است. او یک دختر کرد محسوب می شود. او در ابتدای فعالیتش ابتدا در شبکه استانی زاگرس که برای استان کرمانشاه بود مشغول به کار بود اما بعد ها به تهران امد در شبکه های سراسری شروع به مجری گری کرد.

او با اجرا در برنامه غیر منتظره بسیار بسیار مشهور شد و هم چنین در این برنامه با افراد زیادی اعم از بازیگر و مجری مصاحبه کرد.

اتفاقی غیر منتظره که برای وی رخ داد این بود که در سال نود و یک و در لحظه تحویل سال یک برنامه تلوزیونیپخش زنده با احسان علی خانی بر روی انتن رفت اما به ناگاه خبر منع کار بودن وی به گوش رسید پس از مدتی یعنی گذشت نه ماه او کار نکرد و بعد با نویسندگی در پشت صحنه برنامه های احسان علی خانی شروع به کار دوباره کرد.

البته منع فعالیت وی از برنامه جنجالی خانمی که شما باشی که توسط ازاده نامداری مجری گری می شد اتفاق افتاد که او بعداز نه ماه دوباره به عرصه اجرا بازگشت.

او دوباره سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، اجرا و تهیه کنندگی کرد. با پشتکار و فعالیت او تا کنون پنج سری و پنج مجموعه از این برنامه به روز انتن تلوزیون رفته است.

آزاده نامداری اولین زنی بود که با چادر ملی بر روی انتن شبکه زنده رفت. او می گفت همه افراد خانواده وی چادری می باشند و به همین دلیل نوع حجاب وی اینگونه است. او یک مجری بسیار جنجالی می باشد و به خاطر اجرای برنامه خانمی که شما باشی شایعه هایی مبنی بر ممنوع التصویری او به گوش می رسید.

او با حضور در برنامه ادینه از شبکه همدان باعث شد تا افراد زیادی به این شبکه پیامک بزنن و تماس بگیرند و در یک امار پیامک و تلفن به شبکه بسیار بالا رفت و ازاده نامداری این رکورد را شکست و جابه جا کرد.

آزاده نامداری و همسرش

آزاده نامداری و همسرش

ازاده نامداری همسر سابق فرزاد حسنی مجری بسیار قدرتمند سینما و تلوزیون و رادیو می باشد. او بعد از مدتی که از فرزاد حسنی جدا شد با سجاد عبادی ازدواج کرد و اکنون همسر وی می باشد.

ایا آزاده نامداری بی حجاب می باشد؟

پس از مدتی که ازاده نامداری دیگر هیچ کاری را به عنوان اجرا بر روی انتن شبکه زنده نبرد، ناگهان خبری از وی منتشر شد که مانند توپ سر و صدا ایجاد کرد. ان هم انتشار عکسی از وی با سر لخت در فضای مجازی بود.

بعد از این سوال پیش امد که ایا ازاده نامداری کجاست؟ بعد از ان طبق گفت و گویی که با وی شده بود گفته بود که او به عنوان تفریح و مسافرت به سوییس سفر کرده بود و این سفر خارج یک سفر خانوادگی بوده است و او در ان جا در یک مهمانی شرکت کرده بود که در ان مهمانی همگی افراد محارم وی بودند که او با سر لخت در ان مهمانی دیده شده بود.

به گفته وی در ان مهمانی همه محرم بودند و هیچ گونه کشف حجابی توسط این فرد که قبلا چادری بوده است صورت نگرفته است.

آزاده نامداری بی حجاب

اینستاگرام ازاده نامداری شامل چه محتوایی می باشد؟

در دوره کاری آزاده نامداری، اینستاگرام انچنان فعال نبوده است و مردم زیادی در اینستاگرام به دلیل نبودن و یا کم بودن اسمارت فون ها هنوز با فضای مجازی درگیر نبودند. بنابراین در ان زمان یا پیجی از او وجود نداشته و یا اگر هم وجود داشته تعداد افراد اندکی در ان حضور داشتند.

بعد ها با انتشار خبر اینکه او کشف حجاب کرده است افراد زیادی به سمت پیج وی حجوم بردند و پیج وی پر از فالوور شده بود. اما بعد از ان ماجرا دیگر هیچ خبری از ازاده نامداری نشده بود و هم چنان مشخص نیست که او در حال انجام دادن چه کاری می باشد.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی زن و شوهر می باشند؟

آزاده نامداری همسر اسبق فرزاد حسنی می باشد. انان چند اجرای زنده نیز با هم داشتند اما بعد ها به دلیل اختلافاتی که بینشان رخ داده بود و به دلیل یک حرف از فرزاد حسنی از مادر ازاده نامداری در برنامه زنده، زندگی این دو نفر وارد چالش شد و پس از مدتی خبر جدایی ان ها منتشر شد.

ان دو نفر در سال هزارو سیصد و نود و دو در کنسرت فرزاد حسنی حضور پیداکردند و بعد از ان خبر عقد و ازدواج رسمی ان ها منتشر شد. پس از گذشت یک سال یعنی در سال نود و سه ان دو از یکدیگر جدا شده و دلیل اصلی این جدایی این بود که نامداری با انتشار عکسی از کبودی بدن خود، ادعا داشت که از سمت فرزاد حسنی مورد خشونت و ضرب و شتم قرار گرفته و به همین دلیل از او جدا شد.

وی پس از مدتی دوباره ازدواج کرد و فرزاد حسنی نیز هیچ واکنش خاصی به ازدواج مجدد او نشان نداد.

رقص ازاده نامداری

با اینکه مدتی قبل تر از وی عکسی بدون پوشش از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد های متفاوتی داشت اما تا کنون هیچ گونه دیگری از این نوع تصاویر که مثلا ازاده نامداری در حال رقصیدن بوده باشد در فضای مجازی دیده نشده و هیچ گونه عکسی و یا فیلمی با چنین محتوایی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته نشده است.

احسان علیخانی و همسرش ازاده نامداری

مدتی نیز شایعه شده بود که چون احسان علیخانی و آزاده نامداری باهم در یک برنامه تلوزیونی شرکت کردند و در کل اجراهای زیادی با یکدیگر داشتند این دو باهم ازدواج کرده و زن و شوهر می باشند. اما هیچ گونه سندی مبنی بر اثبات این ادعا وجود نداشت و از سوی هر دو نفر این افراد این خبر کذب و دروغ نامیده شد.

احسان علیخانی و همسرش ازاده نامداری

عکس لو رفته ازاده نامداری چیست؟

آزاده نامداری مدتی قبل در سال نود و شش وارد جنجال و یا باعث جنجال بزرگی شد. به این صورت که کسی از وی درون فضای مجازی منتشر شد که او را در یک فضای عمومی در یکی از شهر های سوییس و با سر بدون پوشش نشان می داد. او چنین گفت که وی در یک مهمانی خانوادگی بوده و همگی محارم وی بودند.

اما باز خورد های متفاوتی به دنبال این عکس همراه بود. مثلا عده ای وی را متهم به ریاکاری کردند چراکه او در برنامه های تلوزیونی مدام با چادر ظاهر می شد و به نوعی پوشش چادر را ترویج می داد و تبلیغ می کرد.

عده ای نیز می گفتند که این کار بعضی افراد یعنی انتشار عکس به نوعی نقص حریم شخصی می باشد. عده ای نیز گفتند که او یک چهره مردمی و عمومی و اشنا است باید در رفتار خود و نوع حجاب و پوشش خود بسیار دقت کند.

فرزاد حسنی نیز واکنش خاصی به این عکس ازاده نامداری نشان نداد و در سکوت به کار های خود پرداخت. انتظار می رفت که فرزاد حسنی واکنشی نسبت به این موضوع داشته باشد اما او هیچ حرفی در مورد این موضوع نزد.

سوالات متداول

آزاده نامداری کیست؟

ازاده نامداری، مجری بسیار فعال البته در گذشته، در تلوزیون می باشد که مدتی به دلیل اجراهای مختلفش در برنامه خانمی که شما باشی و هم چنین انتشار یک عکس از وی در فضای مجازی وارد جنجال و حاشیه شد.

همسر ازاده نامداری فرزاد حسنی می باشد؟

همسر ازاده نامداری در گذشته فرزاد حسنی بود اما به دلیل اختلافاتی از وی جدا شد و با شخص دیگری ازدواج کرد.

عکس لو رفته ازاده نامداری چه محتوایی داشت؟

عکس لو رفته ازاده نامداری، عکسی از بدون پوشش و سرلخت از وی بود که در فضای مجازی منتش شد. این عکس بازخورد های مختلف و عمیقی به دنبال داشت.

علت جدایی ازاده نامداری از فرزاد حسنی چه بود؟

علت جدایی ازاده نامداری از فرزاد حسنی، خشونت فرزاد حسنی نسبت به ازاده نامداری بود که بر روی او دست بلند کرده و او را کتک زده بود.

ازاده نامداری ممنوع التصویر شده است؟

شایعاتی مبنی بر ممنوع التصویر شدن ازاده نامداری وجود دارد اما هیچ گاه خبر موثقی مبنی بر اینکه ایا وی واقعا ممنوع التصویر است یا خودش کار نمی کند وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید