اعدام حمید صفت صحت دارد؟ بررسی حواشی حکم نهایی حمید صفت

اعدام حمید صفت صحت دارد؟ اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده اکنون به صورت کامل به آن پاسخ خواهیم داد.

ماجرای انجام قتل حمید صفت
ماجرای انجام قتل حمید صفت

ماجرای انجام قتل حمید صفت

آیا این ماجرا صحت دارد؟ دلیل انجام این کار وی چه بود؟ در ادامه به تک تک سوال های شما پاسخ داده خواهد شد. در تاریخ 28 مرداد سال 1396 خبری منتشر شد که همگی تصویر کردند که در ابتدا شایعه است ولی اندکی بعد خود حمید صفت که یکی از رپرهای زیر زمینی ایران می باشد به انجام قتل اعتراف کرد. به دلیل اختلافات خانوادگی، حمید صفت نا پدری اش را به قتل رسانده بود. این خبر مانند بمب ترکید و همه را شوکه کرد.

دستگیری حمید صفت

در مورد دستگیری حمید صفت باید به شما بگوییم که او ماه ها در زندان به سر برد و با توجه به ملاقات هایی که اهالی رپ با او داشتند می توانست پی برد که این یک خبر ساده نیست و ماجرا واقعیت دارد. حمید در زندان هم دست از نوشتن بر نداشت! این مورد را می توان با توجه به ترک هایی که بعد از آزاد حمید صفت منتشر شد، درک کرد! از مهم ترین آن ها آهنگ عجایب شهر بود که دقیقا فضایی مرتبط داشت.

آزادی موقت آن حمید صفت با وصیقه میلیاردی

خب در بالا گفته شد که حمید صفت ناپدری خود را به قتل رساند و دلیل این کار وی این بود که ناپدری اش مادر او را کتک می زد. سپس وی با از دست دادن کنترل خود، ناپدری خود را راهی بیمارستان کرد و بعد از مرگ ناپدری اش، خود را به پلیس معرفی کرد. وی به مدت یک سال  در زندان رجایی شهر بازداشت شد و سپس توسط یک وصیقه 6 میلیاردی که برای او گذاشته شد از زندان آزاد گشت.

عکس ناپدری حمید صفت

برای مشاهده عکس ناپدری حمید صفت می توایند سرچ دقیقی در اینستاگرام و گوگل داشته باشید. ما به علت نداشتن اطلاعات درست و موسق از ارئه عکس این مرحوم احتناب کردیم. اما خب اگر می خواهید بدانید که او کیست می توان به صورت کلی بگوییم که او نامش هوشنگ می باشد وضع مالی خوبی داشته و فرزندانش در خارج کشور پا فشاری زیادی برای اجرای حکم خون پدرشان دارند.

حکم اعدادم حمید صفت

آیا حکم اعدادم حمید صفت صحت دارد؟

در جواب این سوال بسیار تلخ باید گفت بله، حکم اعدادم حمید صفت حقیقت دارد. وی به دلیل قتل ناپدری خود به دلیل حمایت از مادر خود که از ناپدری او کتک می خورد و به طور کلی قتل بر اثر اختلافات خانوادگی به اعدادم محکم شد و این خبر بسیار تلخ واقعیت دارد. وی مدتی به دلیل این قتل در زندان بود و مدتی بعد توسط یک وصیقه آزاد گشت. اکنون بسیاری از طرفداران وی خواستار عدم اجرای این حکم شده اند. اما خبر اعدام حمید صفت واقعی است و تغییر در آن کمی دور از انتظار است.

اولین بار خبر اعدام حمید صفت از کدام رسانه پخش شد؟

خبر اعدام حمید صفت اولین بار توسط پیج رادیو جوان منتشر شد که خبر از اطلاع رسانی نزدیکان این رپر به ادمین پیج رادیو جوان داشت! ابتدا این خبر زیاد جدی به نظر نمیرسید ولی خب کم کم زسانه های دیگر هم شروع به تایید این خبر کردند و این گونه شد که ما لازم دانستیم پستی در مورد اگاه سازی بیشتر شما در دسترس قرار بدهیم.

حمایت هنرمندان برای جلوگیری از اعدادم این رپر

در تیتر قبل گفته شد که اجرای حکم اعداد حمید صفت حقیقت دارد. به همین بسیاری از هنرمندان و خوانندگان رپ فارسی در استوری های خود و پست های خود از حمید صفت حمایت کردند و خواستار این شدند تا این حکم اجرا نشود. اگر اهل گشت و گذار در فضای مجازی و اینستاگرام باشید حتما دیده اید که هنرمندانی مانند عرفان پایدار، خشایار اس آر، حسین ابلیس ملقب به حصین و … برای حمایت از حمید صفت پست هایی گذاشته اند و گفته اند که وی نباید اعدام شود.

تکذیب صدور حکم اعدام برای حمید صفت
تکذیب صدور حکم اعدام برای حمید صفت

تکذیب صدور حکم اعدام برای حمید صفت

و اما خبری دیگر در دسترس است که طبق آن وکیل مدافع حمید صفت گفته است که فقط جلسه اول دادگاه حمید صفت برگذار شد که در آن نماینده دادستان به بیان کیفرخواست پرداخت و گفته شد که مسئله اعدادم حمید صفت حقیقت ندارد! طبق گفته وکیل مدافع حمید صفت، خبر حکم اعدام حمید صفت حقیقت ندارد و جلسه بعدی محاکمه در تاریخ دوشنبه 18 اسفند ماه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک و به ریاست قاضی راسخ برگزار می شود.

اعتراض وکیل این رپر به حکم اعدام موکلش

و اما خبری دیگر در خصوص حکم اعدام خواننده مشهور ایرانی یعنی حمید صفت. طبق این خبر وکیل مدافع حمید صفت به حکم صادره موکلش مبنی بر قصاص اعتراض کرد و پرونده با فرجام ‌خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. وکیل مدافع حمید صفت با نام عسگر قاسمی در این باره گفت که این حکم به وی ابلاغ شده و به همراه آقای عزیز محمدی (دیگر وکیل پرونده) تنها 20 روز فرصت دارند تا نسبت به حکم صادره فرجام‌ خواهی کنند.

تجدید نظر دادگاه برای حکم حمید صفت

طبق این تجدید نظر قرار شد که حکم اعدادم حمید صفت طولانی تر شود و درخواست تجدید نظر داده شده است. حمید صفت یکی از برترین خوانندگان پرطرفدار ایرانیست که متاسفانه بنا به دلایل اختلافات خانوادگی ناپدری خود را به قتل رساند و به اعدام محکوم شد. حال طبق این تجدید نظر امیدی ایجاد شده تا دادگاه تجدید نظر داده و حکم اعدادم وی باطل شود. باید به این نکته توجه کرد که بخاطر این قتل وی یک سال در زندان به سر برده است.

حکم نهایی حمید صفت

حکم نهایی حمید صفت اعدام می باشد و تغییر این حکم کمی سخت به نظر می شد! اما خب نباید از تلاش های که برای آزادی او و یا حداقل کنسل شدن اعدامش انجام می شود چشم پوشی کرد.

تاریخ اعدام حمید صفت

تاریخ اعدام حمید صفت

این برای خیلی از اهالی موسیقی و الخصوص موسیقی رپ سوال می باشد که تاریخ اعدام حمید صفت کی می باشد ولی خب در این مورد هنوز نمی توان با جدیت صحبت کرد ولی طبق آمار بعد از اعلام حکم زمان می برد تا اجرایی شدن به مرحله نهایی برسد. شما می توانید برای اطلاع از لحظه اعدام حمید صفت خبر های رسمی را از بخش اخبار سلبریتی های سایت ما دنبال کنید. ما برایتان به روز ترین حواشی را در دسترس قرار داده ایم.

آخرین گفته های حمید صفت در اینستاگرام

این رپر آخرین بار در اینستاگرام خود در مورد عمل چشم اش پستی را منتر کرده است و باید بگوییم با توجه به بازداشت و زمان دادگاه خود ترجیح داده بود که پستی در این مورد منتشر نکند ولی هر چه به موعد حکم نهایی حمید صفت نزدیک شویم احتمال بارگذاری برخی مطالب در اینستاگرام حمید صفت توسط ادمین بالا می رود! توصیه می کنیم در این مورد به اینستاگرام او توجه دقیق تری داشته باشید.

حاشیه سازی رسانه های زرد در مورد این خبر جنجالی

برخی از رسانه های زرد تلاش بر این داشته اند که صدور حکم اعدام حمید صفت را تکذیب کنند و آن را صرفا یک سیاه بازی بدانند! ولی خب با توجه به استاد موجودی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود باید بگوییم که این واقعی است و ادعای افرادی که می گویید این صرفا یک حاشیه سازی بوده و کاملا غیر واقعی می باشد!

لحظه اعدام حمید صفت

اگر دنبال عکس و فیلم لحظه اعدام حمید صفت هستید باید بگوییم به نظر نمی رسد کلیپی در این مورد منتشر شود. این موضوع به علا معروفیت او نیست بلکه صرفا قوانین حکم باید اجرا شود. در حکم او اعدام در ملع عام ذکر نشده و روال اعدامش کاملا متفاوت با ذهنیت شما می باشد.

سوالات متداول

دلیل قتل حمید صفت چه بود؟

دلیل قتلی که حمید صفت مرتکب شد اختلافات خانوادگی بود.

حمید صفت چه کسی را به قتل رساند؟

حمید صفت ناپدری خود را به قتل رساند.

حکم اعدام حمید صفت حقیقت دارد؟

متاسفانه بله این حکم حقیقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید