زشت ترین سلبریتی های دنیا را می شناسید؟ بیوگرافی و بررسی حواشی آن ها

بعد از بررسی دقیق از زیباترین سلبریتی های جهان می خواهیم این بار کمی دقیق تر برای شناخت زشت ترین سلبریتی های دنیا اقدام کنیم. برای اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه کنید.

زشت ترین سلبریتی های دنیا

زشت ترین سلبریتی های دنیا چه کسانی هستند؟

در این دنیا سلبریتی هایی هستند که زیبایی خاصی ندارند و فقط با حرفه و شغلی که دارند به معروفیت رسیده اند که اکنون می‌خواهیم نام ۱۰ نفر از زشت ترین سلبریتی های دنیا را برای شما بازگو کنیم.

میک جگر

میک جگر یکی از خوانندگان و بازیگران خارجی می‌باشد که ۷۴ سال سن دارد و جوایز بسیار زیادی از گلدن گلوب گرفته است و افتخارات زیادی نیز دارد اما سبک زندگی او سالم نیست و همین موضوع باعث شده است که یکی از زشت ترین سلبریتی های دنیا به او نسبت داده شود. در برخی از رسانه‌ها آمده است که او بسیار از مشروبات الکلی و سیگار استفاده می‌کند.

فلیور فلاو

فلیور فلاو یکی از خوانندگان خارجی می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار نیست و به سبک رپ کار می‌کند و در حرفه‌اش چندان مشهور نبوده است. او چهره بسیار ترسناکی دارد و همه مردم می توان گفت که از او فرار می‌کنند یکی از دلایلی که او در میان محبوب ترین خوانندگان رپ قرار نگرفته است همین ظاهر او و با دندان های ترسناک و چهره ای که دارد نتوانست خودش را در دل مردم جا کند در برخی از خبرها شنیده ایم که او حتی مواد مخدر نیز مصرف می‌کند و شاید یکی از عوامل چهره او همین مواد باشد.

فیل اسپکتور

فیل اسپکتور یکی از موسیقی دانان خارجی می باشد که اهل ایالات آمریکا است که در لیست برترین هنرمندان و موسیقی دانان قرار گرفته است و در حرفه خودش بسیار خوب درخشیده است اما بعضی از مردم او را دوست ندارند و تنها دلیلی که از او خوششان نمی آید همان چهره اوست. او در مقایسه با زشت ترین سلبریتی های دنیا کمی بهتر است فقط تنها ایرادی که دارد این است که موهایش بیش از اندازه زیاد و پرپشت است و به موهایش نمی‌رسد.

دناتلا ورساچه

دناتلا ورساچه یکی از طراحان مد و فشن می‌باشد و در این عرصه سابقه بسیار خوبی دارد. طراحی های او حرف ندارد و توانسته بهترین نسخه از خودش را بسازد اما ظاهر او کمی متفاوت و کمی ترسناک است و همین موضوع باعث شده است که در این لیست قرار بگیرد. او زمانی اعتیاد داشت و مواد مخدر مصرف می کرد که پس از ترک مواد مخدر تصمیم گرفت عمل های زیبایی بر روی چهره اش انجام دهد تا اثر اعتیاد بر روی صورتش نماند که بوتاکس، تزریق ژل و… انجام داده است.

ژاکلین ویلدین اشتاین

ژاکلین یکی از کسانی است که حرفه و شغل خاصی ندارد و تنها به خاطر ظاهرش به معروفیت رسیده است او به دلیل عمل های زیبایی بیش از حد، در لیست زشت ترین سلبریتی ها قرار گرفته است. عمل هایی که انجام داده است تنها یک بار نیست و ممکن است لب ها، گونه و چانه اش را چندین بار عمل کرده باشد. مشخص است که دکتر او متخصص خوبی نبوده است و او را از ظاهر طبیعی به فرد غیر عادی تبدیل کرده است.

مارتی فلدمن

مارتی یکی از سلبریتی هایی است که نمایشنامه می‌نویسد و بیشتر در سبک کمدی کار می کند. برخی از سلبریتی ها خودشان با عمل ها و چیزهایی که دلشان می خواهد نامشان را در لیست زشت ترین سلبریتی ها قرار می دهند اما برخی دیگر از سلبریتی ها مانند مارتی ظاهرش مادرزادی می باشد و هیچ کدام از آنها دست خودش نبوده است. ظاهر او چشمان بسیار درشت و انگار از حدقه بیرون زده دارد که همین موضوع باعث شده است که او را ترسناک نیز بشناسند.

سارا جسیکا پارکر

سارا یکی از بازیگرانی است که در حرفه خودش بسیار خوب درخشیده است و در نقش خودش بسیار حرفه ای بازی می کند سارا یکی از بازیگران هالیوود می‌باشد که چندین سال است در لیست زشت ترین بازیگران هالیوود قرار می گیرد. از مشخصات ظاهری وی می توان گفت که دماغ او نسبتاً بزرگ است و چشمان رنگی دارد و تاکنون کسی نبوده است که از ظاهر او خوشش بیاید.

گابوری سیدیب

گابوری سیدیب با اولین حضورش در عرصه سینما توانست جایزه اسکار بگیرد و خودش را به هوادارانش با این ظاهر زشت ثابت کند. او صورت بسیار توپولی دارد و رنگ پوستش تیره می باشد اما او با هیچ کدام از این حواشی کار ندارد و فقط روی هدف خودش تمرکز می کند. برخی از هواداران او می‌گویند که ظاهر او اصلاً مهم نیست ما هوادار او هستیم و او را بسیار دوست داریم.

مایکل جکسون

مایکل جکسون تنها هنرمندی است که در لیست زشت ترین سلبریتی ها قرار گرفته است اما طرفداران او بیش از حد زیاد هستند و الگوی خیلی از افراد می باشد. او با ظاهر عجیبی که دارد خیلی از مردم را متعجب کرده است اما هیچ کدام از این حواشی مانع پیشرفت او نشد و توانست خودش را در دل مردم جا کند و هنوز مردم با او خاطره دارند و می‌خواهند که مانند او برقصند.

شاون مک گاون

شاون یکی از موسیقی دانان ایرلندی می‌باشد که طرفداران چندانی ندارد. یکی از دلایلی که کسی به سمت او نمی رود و نمی تواند کسی را جذب کند ظاهرش است. در واقع از ترسناک ترین اجزای صورت او دندان‌هایش است و وقتی می خندد این ترسناک بودن او دو برابر می شود.

زشت ترین سلبریتی های دنیا در چه شاخه ای فعالیت می کنند

زشت ترین سلبریتی های دنیا در چه شاخه ای فعالیت می کنند؟

زشت ترین سلبریتی ها در شاخه های مختلفی فعالیت می‌کنند و هرکدام در عرصه هنری خودشان بهترین هستند اما این زشت بودن مانع فعالیت آن ها نمی‌شود. زشت ترین سلبریتی های هالیوود نیز در این لیست قرار دارند و می خواهیم چند مورد از آنها را برای شما بازگو کنیم:

طراح لباس

دوناتلا ورساچه یکی از کسانی است که طراحی می کند و در این عرصه نیز بسیار خوب درخشیده است و در میان طراحان همیشه بهترین بوده است تنها ایرادی که این سلبریتی دارد می‌توان گفت ظاهرش است که کمی ترسناک است و شاید همین موضوع باشد که در مورد طراحی های او کمتر صحبت می شود.

نوازندگی

برایان هیو وانر با نام مستعار مرلین منسون یکی از کسانی است که در لیست زشت ترین ها قرار گرفته است و یکی از نوازندگان موسیقی راک می باشد. ظاهر او بیشتر شبیه روزهای هالووینی می باشد و این ترسناک بودن چندان خوشایند نیست. او همیشه در پوشش لباس هایش رنگ تیره مانند مشکی را انتخاب می کند و مقداری رژ نیز به لب هایش می زند و صورتش را با کرم پودر سفید می کند.

خوانندگی

استیون تایلر یکی از خوانندگان می باشد که در سبک راک کار می کند. او حتی در بسیاری از مسابقات استعدادیابی داور مسابقات نیز بوده است و هیچ گاه ظاهرش مانع پیشرفت آن نشده است. برخی از رسانه ها می گویند که کارتون تارزان از ظاهر او گرفته شده است و می خواستند که ظاهر تارزان شبیه به او باشد.

زشت ترین سلبریتی های دنیا در عرصه بازیگری

مایکل بری من یکی از کسانی است که ظاهرش او را در لیست زشت ترین سلبریتی ها قرار داده است و او هیچ مشکلی با این موضوع ندارد زیرا واقعیت را قبول می کند. در واقع ظاهر او مادرزادی می باشد و از بدو تولد گویا هیچ مویی روی سرش تاکنون نداشته است. حرفه او بازیگری می باشد و نقش های ترسناک را معمولاً به او می دهند و یکی از فیلم هایی که بازی کرده است ارواح شیطانی می باشد.

زشت ترین سلبریتی های دنیا کمدین

ساندرا برنهاد یکی از سلبریتی هایی است که ظاهرش چندان جذابیتی ندارد و مردم بیشتر سعی می کنند فیلم هایی که ساندرا در آن حضور ندارند را ببینند. او در عرصه بازیگری و خوانندگی فعالیت می‌کند و بیشتر در فیلم های کمدی نیز بازی می کند.

زشت ترین سلبریتی های ایران

زشت ترین سلبریتی های ایران چه کسانی هستند؟

تمام دنیا سلبریتی های زیبا و زشت را دارد و این موضوع مختص به یک کشور نمی باشد بلکه در تمام دنیا این موضوع وجود دارد اما در این میان سلبریتی های ایرانیان زیباتر از سایر کشورها هستند. پس لیستی که در ادامه می بینید هیچ هدفی پشت آن نیست و صرفا با توجه به نظر کاربران بوده است. اگر به دنبال جنجالی ترین اخبار سلبریتی ها می گردید می توانید از لیستی که در دستریس قرار گرفت استفاده کنید.

در نتیجه می خواهیم در ادامه این مقاله نام چند نفر از زشت ترین سلبریتی های ایرانی را برای شما بازگو کنیم:

رامبد جوان و زشت ترین سلبریتی های دنیا

رامبد جوان یکی از بازیگران ایرانی است که زیبایی خاصی بر روی صورتش ندارد و نسبت به بازیگرهای دیگر از هیچ گونه جذابیتی برخوردار نیست. این سلبریتی مجری گری نیز می کند و در فیلم های کمدی نیز حضور داشته است. حواشی این بازیگر بسیار زیاد است و سابقه طلاق او مقداری نسبت به دیگر بازیگرها زیادتر است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی یکی از سلبریتی های ایرانی می باشد که در عرصه بازیگری و تئاتر فعالیت می کند اما این بازیگر ظاهر نسبت به دیگر بازیگرها و سلبریتی ها جذابیت ندارد اما در حرفه خودش بهترین است. اگر بخواهیم او را با سلبریتی ها و بازیگرهای زن مقایسه کنیم می توانیم به راحتی بگوییم که او در مقابل دیگر بازیگرها هیچ‌گونه زیبایی ندارد.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام یکی از بازیگران ایرانی است که او نیز در این لیست قرار گرفته است و هیچ‌ گونه زیبایی در چهره قابل مشاهده نیست و هیچ گونه جذابیتی نیز ندارد. او یکی از بازیگرانی می باشد که استعداد بسیار زیادی دارد و توانسته است در نقش هایش بهترین عملکرد خودش را نشان دهد و همچنین یکی از ریسک پذیرترین بازیگران نیز محسوب می‌شود و هر نقشی که به او بدهند را قبول می‌کند حتی در یکی از فیلم‌ها نیز موهایش را کامل تراشیده بود.

زشت ترین سلبریتی های بازیگر دنیا چه کسانی هستند؟

زشت ترین افراد ممکن است بازیگر، خواننده، طراح لباس، مجری، گزارشگر و … باشند که ما در این قسمت می خواهیم فقط در مورد بازیگران صحبت کنیم و کسانی که در میان آنها چهره زشتی دارند را برای شما بازگو کنیم:

تیلدا سوئینتن

تیلدا یکی از بازیگران هالیوودی می باشد که هیچ جذابیت و زیبایی در صورتش قابل مشاهده نیست اما با همین چهره نیز توانسته جوایز اسکار بگیرد. بسیاری از مردم و تحلیل گران می گویند که پوست سفید او باعث شده است که این چهره بی روح دیده شود. این بازیگر بریتانیایی حتی با آرایش نیز ذره‌ای جذابیت ندارد و حتی اگر عمل های زیبایی نیز انجام دهد بدتر از قبل می شود زیرا زیبایی چیزی است که باید ذاتاً در چهره آدم وجود داشته باشد تا با عمل این زیبایی دو چندان شود.

ملانی گریفیث

ملانی گریفیث نیز یکی از بازیگران هالیوودی می باشد که چهره او را در لیست زشت ترین بازیگران دنیا قرار داده است این بازیگر آمریکایی تاکنون ۴ مرتبه ازدواج کرده است و هر ۴ ازدواج او نیز ناموفق بوده است. تحلیل گران می گویند که چهره او در زمان نوجوانی مقداری خوب بوده است اما با مرور زمان و پیر شدن او چهره‌اش چروکیده شده است و با گذشت زمان زشت تر از قبل می شود.

مینکا کلی و زشت ترین سلبریتی های دنیا

مینکا یکی از بازیگرانی است که پیشنهاد بازی کردن در فیلم ها برایش کم پیش می آید و به خاطر ظاهر و چهره‌ای که دارد، دستمزد کار کردن او در فیلم ها پایین است و بسیاری از متخصصان و جراحان و یا حتی برخی از سلبریتی ها به او گفته‌اند که پیش یک جراحی‌ پلاستیک برود و چهره اش را عوض کند تا بلکه درآمد بیشتر از شغلش داشته باشد و در حرفه‌اش بدرخشد اما او تمام این پیشنهادها را رد کرده است و همه این ها را در یک برنامه تلویزیونی برای مردم تعریف کرده است.

زشت ترین سلبریتی های بازیگر دنیا

زشت ترین سلبریتی های ترک چه کسانی می توانند باشند؟

در ادامه می خواهیم در مورد زشت ترین سلبریتی های ترک صحبت کنیم و برخی از آنها را به شما معرفی کنیم اما در میان سلبریتی های ترک تعداد کمی از آنها پیدا می شود که زشت باشند.

جم کاراجا

جم کاراجا یکی از خوانندگان قدیمی ترکیه است که در سبک راک کار می کند و موسیقی را با جمعی از دوستان شروع کرد و با مرور زمان توانست در گروه های بهتر برود. ظاهر این خواننده نیز چندان جالب نیست و توانسته است که در این لیست قرار بگیرد اگر بخواهیم او را با خواننده های دیگر در ترکیه مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که او نسبت به دیگر خوانندگان هیچ ‌گونه زیبایی و جذابیتی ندارد.

هایکو جپکین

هایکو سال‌های زیادی است که در عرصه موسیقی کار می‌کند و سابقه کاری بسیار زیادی دارد و در سبک رپ و متال فعالیت می‌کند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد اما این طرفداران فقط از صدای او خوششان می آید و هیچ کدام آنها ظاهر او را دوست ندارند. او خالکوبی های زیادی بر روی صورت و بدنش انجام داده است و نسبت به دیگر خوانندگان و سلبریتی ها کمی متفاوت است.

سردار اورتاچ

سردار اورتاچ یکی از خوانندگان محبوب ترکیه است که نسبتاً طرفداران خوبی دارد اما این سلبریتی ظاهر چندان زیبایی ندارد و فقط صدای اوست که او را به این مرحله رسانده است. او مدتی مجری گری نیز می کرده و بعد از مدت ها تصمیم گرفته است که اولین آهنگش را به بیرون بدهد. وی یک ازدواج ناموفق نیز داشته است.

زشت ترین سلبریتی ها سوار چه ماشین هایی می شوند؟

هر سلبریتی با توجه به درآمد و سرمایه ای که دارد سوار یک نوع ماشین می شود. در میان سلبریتی ها بازیگران هیشه از بهترین زندگی و بهترین ماشین ها برخوردار بوده اند. اگر در شبکه های اجتماعی دقت کنید می بینید که در میان مدل ها، بلاگرها و خوانندگان تنها بازیگران هستند که آخرین مدل ماشین را دارند.

در واقع سلبریتی ها از ماشین هایی مثل پورشه و لکسوس و بنز و مدل های خیلی بالاتر استفاده می کنند و همیشه در پارکینگ خانه هایشان چندین ماشین شخصی دارند. اما در این میان سلبریتی هایی هستند که از آن ها کمتر دعوت به کار می شود و به دلیل چهره و ظاهر زشت آن ها کمتر درآمد دارند. اما با این حال آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ثروتشان بیشتر از قبل شود.

چرا زشت ترین سلبریتی ها عمل زیبایی انجام می دهند؟

امروزه عمل های زیبایی بیش از حد شده است و تمام مردم دنیا درگیر عمل های زیبایی هستند اما این عمل ها فرقی نمی کند که سلبریتی باشند یا خیر. هر کس با توجه به مقدار پولی که دارد عمل انجام می دهد اما در این میان بیشترین عمل ها برای زشت ترین افراد و زشت ترین سلبریتی ها هستند.

زیرا آن ها می خواهند به دلیل نداشتن زیبایی و جذابیت عمل داشته باشند تا شاید کمی زیبا شوند و افراد به آن ها جذب شوند اما هیچ کدام از این کارها نتیجه ندارد و فقط چهره خود را مصنوعی می کنند. اگر کمی زیبایی داشته باشند عمل خوب است اما اگر زشت باشند بیشتر عمل می کنند و چهره طبیعی خود را کاملا از دست می دهند.

این عمل ها ممکن است زاویه فک، تزریق ژل لب، تزریق چانه، عمل بینی، لیفت ابرو و … باشد که هر کدام نیز ضررهای زیادی دارند و فقط عمل کارساز نمی باشد اما آن ها این ریسک را قبول می کنند که این عمل ها را انجام دهند.

درآمد زشت ترین سلبریتی های دنیا

درآمد زشت ترین سلبریتی های دنیا چه قدر می باشد؟

سلبریتی ها با توجه به درآمد و سرمایه ای که دارند می توانند این مقدار را ماهانه تخمین بزنند. برخی از سلبریتی ها فعالیت های زیادی را انجام می دهند و برخی نیز ممکن است بسیار حرفه ای باشند و درآمد های پایین را قبول نداشته باشند.

اما در این میان پیشنهادهای کاری بیشتر به افراد حرفه ای و زیبا داده می شود و کمتر کسی را می بینیم که با ظاهر زشت در فیلم یا تبلیغات بازی کند مگر اینکه نقش بازیگر ترسناک و خبیث به او داده شود.

اما هیچ گاه این سلبریتی های زشت نا امید نمی شوند و دست از تلاش بر نمی دارند. برخی از سلبریتی ها نیز هستند که ظاهر خوبی ندارند اما درآمدشان ماهیانه به چند میلیون دلار نیز می رسد.

زشت ترین سلبریتی هند چه کسی می باشد؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم یکی از سلبریتی های زشت هند را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی در مورد او بدهیم پس همراه ما باشید تا این سلبریتی را بشناسید. کالکی کوچلین یکی سلبریتی های هند است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند اما او را در فیلم های خیلی کمی می بینیم. در واقع او به دلیل ظاهرش کمتر کارگردانان به او پیشنهاد همکاری می دهند اما این سلبریتی همیشه نقش هایش را به بهترین حالت ممکن بازی کرده است.

کالکی هیچ گاه در فیلم ها نقش اول یا نقش دوم و سوم را نداشته است و همیشه یکی از نقش های فرعی را به او داده اند اما او هیچ مشکلی با این موضوع ندارد چون می داند که چهره خوب یکی از آپشن های بازیگری است که او ندارد و این موضوع را نیز قبول کرده است.

حواشی زشت ترین سلبریتی ها چه چیزهایی می تواند باشد؟

برخی از سلبریتی ها حواشی بسیار زیادی دارند که گاهی این حواشی به نفع سلبریتی ها می شود و مردم آن سلبریتی را بیشتر از قبل می شناسند و یا حتی یکی از فن های او می شوند. این حواشی گاهی تعداد فالوررهای سلبریتی ها را بالا می برد و آن سلبریتی می تواند رکورد لایک و تعداد دنبال کنندگان را نیز بزند.

در ادامه می خواهیم بیشتر راجب این حواشی صحبت کنیم. مثلا برخی از سلبریتی ها روابطی را با دیگر افراد مشهور آشکار می کنند که این موضوع جنجال های زیادی را به پا می کند و یا گاهی ممکن است این حواشی در مورد کشف حجاب، اقامت، طلاق، سرمایه، کلیپ های غیر اخلاقی، مسافرت های جنجالی و… باشد.

  • کشف حجاب
  • راه اندازی سایت شرط بندی
  • روابط نامشروع
  • لایوهای غیر اخلاقی
  • طلاق

سوالات متداول درباره زشت ترین سلبریتی های دنیا

زشت ترین سلبریتی هالیوود چه کسی می باشد؟

یکی از زشت ترین سلبریتی های هالیوود استیون تایلر است.

زشت ترین سلبریتی ترکیه چه کسی می تواند باشد؟

یکی از زشت ترین افراد مشهور ترکیه سردار اورتاچ می باشد.

زشت ترین سلبریتی ایرانی چه کسی است؟

یکی از سلبریتی های مشهور ایرانی که بازیگر و مجری است رامبد جوان می باشد که در لیست زشت ترین سلبریتی های ایرانی قرار گرفته است.

زشت ترین بازیگر بالیوود چه کسی است؟

زشت ترین بازیگر بالیوود کالکی کوچلین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید