بیوگرافی مهراد هیدن به همراه بررسی حواشی مهراد هیدن و بی تی اس

مهراد هیدن یکی از رپر های معروف ایرانی عضو گروه زد بازی می باشد که بسیار موفق عملکرده است. او یک خواننده بسیار معروف است که آثار بسیار موفقی را خوانده است. وی همچنین در کنار خوانندگی حاشیه هایی نیز درست کرده و برای وی درست شده است که او را به چالش کشیده است. در این نوشته می خواهیم با زندگی مهراد هیدن بیش از پیش اشنا شده و در مورد این خواننده جوان بیشتر بدانیم.

بیوگرافی مهراد هیدن

مهراد هیدن کیست؟

مهراد هیدن، با نام اصلی مهراد مستوفی راد، یک رپر معروف در دنیای خواننده های زیر زمینی می باشد که امروزه اهنگ های وی بسیار در بین جوانان و نوجوانان فراگیر شده و از ان استقبال زیادی می شود. وی متولد بیست و چهار اذر سال هزارو سیصد و شصت و سه می باشد.

او در کنار خوانندگی ترانه سرایی نیز انجام می دهد. وی هم چنین در سبک موسیقی رپ و هم چنین در سبک موسیقی هیپ هاپ فعالیت کرده و اثاری را منتشر کرده است. هم چنین او در کنار انفرادی خواندن اهنگ هایی را نیز به صورت گروهی خوانده است.

وی یک رپر تحصیل کرده می باشد چراکه او فارغ التحصیل رشته بازاریابی و ارتباطات در سطح فوق لیسانس می باشد. او مهارت زیادی در نوشتن شعر های رپ دارد و یک نویسنده و شاعر و ترانه سرا درجه یک می باشد.

در یک مصاحبه ای که با مهراد هیدن انجام شد، تقریبا اطلاعات زیادی در مورد زندگی او منتشر شد. وی می گوید که از کودکی علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشته است. به همین دلیل از همان سنین کودکی، به کلاس پیانو رفته و با پیانو اشنا شده است.

با ورود به دنیای نوجوانی او متوجه می شد که به یک سبک خاص از موسیقی اشاره دارد. این سبک، راک بوده است و او علاقه بسیار زیادی به سبک موسیقی راک داشته است. با این وجود او وارد این دنیای موسیقی شد و مدتی در حوزه راک فعالیت کرد. اما نتوانست مدت زیادی در ان دوام بیاورد و از ان خارج شد.

پس از خارج شدن از حوزه سبک راک، وی به موسیقی رپ روی اورد. او کم کم متوجه این موضوع شد که رپ می تواند مسیر زندگی وی را تشکیل داده و هدف اصلی او باشد. به منظور این کار، او به انگلستان سفر کرد تا بتواند موسیقی الکترونیک را فرا بگیرد.

او می گوید کار هایش همگی به سبک زنده ضبط می شدند زیرا او اموزش های لازم را فرا نگرفته بود و حتی بلد نبوده است که سیستم را روشن کند و با ان کار انجام بدهد. بعد ها او به این نتیجه رسید که می تواند برای ضبط کردن کار هایش از نرم افزار های موسیقی استفاده کند.

او می گوید که تا به حال به هرچه که رسیده است را خودش پیدا کرده و کسی در کشف استعداد و مهارت وی به او کمک نکرده است. مهراد هیدن هم چنان مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او زیاد اهل حاشیه درست کردن نبوده است و بنابراین در مورد ازدواج او نیز هیچ خبری منتشر نشده است.

وی بعد از مدتی خواندن به صورت انفرادی با یک گروه دیگر رپ اشنا شد. این گروه در واقع گروهی بود که خودش و شخصی دیگر به نام سامان ویلسون، ان را بنا کرده بودند. اولین موزیک مشترکشان در این گروه، تابستان کوتاه نام دارد. البته تنظیم کننده این اهنگ علیرضا جی جی نام دارد.

اگر یک اهنگ بسیار زیبا و بسیار خوب در همه نظر در سبک رپ فارسی باشد، همین اهنگ می باشد. این اهنگ بهترین موسیقی در سبک رپ فارسی بوده است. بعد از مدتی سامان ویلسون از او جداشد و افراد دیگری در این گروه اومدند. تنها البوم رسمی مهراد هیدن و این گروه زد بازی، زاخار نامه نام دارد که این البوم نیز بهترین البوم اهنگ رپ در سبک رپ فارسی است.

مهراد هیدن در مدت زمانی که در گروه زد بازی فعالیت می کرد و ان را اداره می کرد، می گوید که ان ها هیچگاه طرح و برنامه ای را نداشتند که دقیقا چه کسی در کجا و چه موقعی از اهنگ باید بخواند. او می گوید اکثر اهنگ هایی که خوانده شده است عقیده های خواننده های این گروه بوده است که ان را بیان کردند و به این نوع خواندن علاقه داشتند.

وی نیز می گوید، طرفداران انان به این فکر می کردند که یک نفر شعر را می نویسد و بقیه ان را می خوانند اما این گونه نبوده است. بلکه هر شخصی متن مورد نظر خود را می نوشت و سپس مشغول خواندن می شدند.

او در اهنگ هایش از کلمه هایی به شکل فحش و حتی فحش استفاده می کند. نظر او در این رابطه این است که فحش دادن یک امر عادی می باشد. او می گوید نباید خود را در زیر نقاب شخصی دیگر بودن پنهان کرد و باید خود واقعی را نشان داد. مثلا می گوید وقتی دو نفر در حال بحث هستند یک نفر نمی پرسد چرا این کار را کردی و به جای ان فحش می دهد. همچنین در مدارس نیز بچه ها از فحش استفاده می کنند و این یک امر طبیعی است.

او می گوید رپ نیز در همین قالب شکل گرفته است و تنها مدلی که رپ اعتراض را بیان می کند متفاوت است. او می گوید به دلیل ازادی بیان در موسیقی، این موسیقی به کوچه و خیابان نزدیک می باشد و برای همین هر شخصی باید خودش باشد.

گروه زد بازی که توسط مهراد هیدن و سامان ویلسون تاسیس شد بود بعد از گذشت دوازده سال از هم پاشید و منحل شد. افراد خواننده و هم چنین دیگر افراد این گروه از ان به بعد کارهایشان را به صورت تکی و انفرادی ساخته و منتشر کردند. مهراد هیدن و سامان ویلسون در طول دوره کاری مشترکشان یک البوم مشترک را در دست گرفتند. هم چنین خود مهراد هیدن یک البوم انفرادی به نام تونل را منتشر کرد.

البوم انفرادی مهراد هیدن به سبک و علاقه دوران کودکی او یعنی راک می باشد. البته خود راک نیست و به فضای راک بسیار نزدیک است. زیرا با الات موسیقی الکترونیک ضبط شده است. در این بین یک شخص بسیار مهم مهراد هیدن را یاری کرد که ان شخص آرش راسخ نام دارد.

در طول رسیدن هیدن به معروفیت و مشهوریت افراد زیادی به او کمک کرده اند اما باید این را در نظرگرفت که تلاش و پشتکار هیدن برای رسیدن به محبوبیت او نقش بسیار زیادی را داشته است.

هم چنین باید گفت که در یک برهه زمانی، گروه زدبازی به دو قسمت تقسیم شد یک قسمت مهراد هیدن و ویلسون ان را اداره می کردند و یک قسمت دیگر اعضای دیگری اداره می کردند.

بعد از این اتفاق رپر های زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند اما تنها رپری که واکنشی از خود نشان نداد هیچکس بود.

باید گفت اشکان فدایی دوست بسیار صمیمی هیچکس در پی مقابله با هیدن یک اهنگ را خواند که منتشر شد و در مورد انقلاب و سپاه پاسداران خوانده شده بود و اعضای گروه زد بازی را زیر انتقاد گرفت. اشکان فدایی می گفت که سهراب ام جی در راهیان نور شرکت کرده است و هم چنین در شبکه سه سیما یک مصاحبه انجام داده است.

در گروه زد بازی شخصی دیگر وجود داشت به نام نسیم که تقریبا تنها فرد مونث ان گروه به شمار می رفت. پس از اینکه گروه زد بازی از هم پاشید نسیم مدتی در ان گروه ماند اما او نیز پس از مدتی از این گروه جدا شد.

پس از تاسیس مجدد زد بازی، نسیم به این گروه برنگشت و گفت که از تاسیس دوباره این گروه خبر نداشته است. برای همین دیگر تمایلی به ادامه همکاری با انان ندارد. هم چنین می گوید که به تلفن همه افراد تماس گرفته است اما هیچکدام به او پاسخ درستی نداده اند و برای همین دیگر او با این گروه همکاری نمی کند.

باید گفت که از اعضای این گروه اهنگ های تکی بسیاری منتشر شده است که سامی بیگی خواننده معروف نیز مدتی عضو این گروه بوده است و حالا کار های او را به صورت تکی و یا بعضی اوقات با دیگر رپر ها منتشر می کند.

سامی بیگی یک خواننده معروف است که در شبکه های دیگر ماهواره ای با او مصاحبه شده است و با حسین تهی نیز یک اهنگ مشترک به نام با من می رقصی را منتشر کرده است.

یکی از اهنگ های بسیار گیرای گروه زد بازی که در مصاحبه با رادیو جوان نیز از ان نام برد شد است، اهنگ تابستان کوتاهه می باشد. این اهنگ وقتی منتشر شد افراد زیادی از ان استقبال کردند و در رادیو جوان نیز که با این گروه مصاحبه کرده است گفته اند که این اهنگ از مقبولیت بسیار خوبی برخوردار بوده است. هم چنین باید گفت که در سایت ویکی پدیا دانشنامه ازاد از گروه زد بازی و مهراد هیدن نیز اطلاعات بسیار جامع و دقیقی منتشر شده است. این اطلاعات همگی بر طبق مستندات می باشند که در این سایت امده است. یعنی هر انچه که مربوط به گروه زد بازی می باشد را می توان در سایت ویکی پدیا پیدا نموده و از ان استفاده کرد. به طور کل باید گفت که ویکی پدیا یک سایت امن و معتبر در مورد انتشار اطلاعات راجب به موضوعات گوناگون می باشد. البته باید گفت که به غیر از گروه زد بازی در مورد افراد مختلف این گروه یعنی تک تک افراد این گروه اطلاعات مناسب قرار داده شده است. هم چنین نام تمامی البوم ها و تک اهنگ های ان ها در ویکی پدیا وجود دارد.

آهنگ های مهراد هیدن

آهنگ های مهراد هیدن چیست؟

اهنگ های مهراد هیدن تقریبا همگی ان ها از شاهکار های موسیقی رپ فارسی محسوب می شدند. به عقیده بسیاری از افراد این اهنگ ها به دلیل اینکه نظر شخصی خواننده های گروه مهراد هیدن بوده اند و هم چنین اینکه به دلیل نویسنده نبودن یک نفر و کار گروهی این اهنگ ها بسیار زیبا بوده و بعضی از ان ها یک اثر تک در سبک موسیقی ایرانی است. این اهنگ ها بسیار در بین افراد مختلف منتشر شده است و استقبال بسیار زیادی از این موسیقی شده است.

تقریبا می توان گفت تمامی اهنگ هایی که هیدن از خود منتشر کرده است یک شاهکار در سبک رپ فارسی می باشند. این اهنگ ها هر کدم گویای یک دغدغه و یک مشکل از سوی جامعه و جوانان می باشند که به خوبی حرف های جوانان را منتشر می کنند.

اهنگ های مهراد هیدن تقریبا بیشتر از دیگر اهنگ های رپ در بین افراد مورد علاقه است. ان هم به این دلیل است که این اهنگ ها اعتقادات افراد را به صورت واضح بیان می کند و به زبان رک حرف می زنند.

مهراد هیدن سیل

آهنگ سیل از مهراد هیدن، یک اهنگ بسیار زیبا در سبک رپ می باشد. این اهنگ احتمالا گویای مشکلاتی بوده است که چه خود خواننده و چه دیگر افراد با ان ها مواجه شده اند و مشکلات مانند سیل به سوی ان ها رفته است. این اهنگ عقاید خاصی از خوانده هارا بیان می کند که به دنیای دیگر افراد و شنودگان این اهنگ نیز بسیار نزدیک است.

مهراد هیدن درد سر

اهنگ سیل از مهراد هیدن نیز، یک نوعی از اهنگ های او می باشد که بسیار در بین افراد مختلف فراگیر شد. این اهنگ بسیار مورد استقبال و مورد پسند افراد مختلف قرار گرفت و با این اهنگ بسیار محبوب شد.

اهنگ دردسر نیز به نوعی دیگر به مشکلات جوانان اشاره دارد و با این اهنگ به راحتی می توان فهمید که واقعا او تنها اهنگ هایش برای شکست عشقی نمی باشد و برای مشکلات جوانان نیز دغدغه داد.

مهراد هیدن فرودگاه

اهنگ فرودگاه مهراد هیدن نیز از دیگر کار های بسیار خوب او می باشد. این اهنگ وی، موضوعاتی را مطرح می کند که شاید در دل تک تک افراد باشد اما کسی تا کنون به ان توجه نکرده است. اهنگ فرودگاه از مهراد هیدن نیز به نوعی خستگی از موضوعی را نشان می دهد که خواننده را بسیار اذیت می کند. این اهنگ نیز در بین افراد بسیار مشهور شده است.

مهراد هیدن مار

اهنگ مار، از دسته اهنگ هایی است که همانند نیش مار، نیش دارد. این اهنگ بسیار معروف و محبوب می باشد. چراکه هر انچه که نباید را به راحتی بیان می کند و درد دل خیلی از افراد مختلف است.

اهنگ مار خیلی دقیق موسیقی رپ را به تصویر می کشد و می تواند یک نمونه بسیار خوب برای سبک اهنگ رپ باشد. هم چنین می توان با نشان دادن این اهنگ به دیگر افراد که رپ را نمی شناسند، به خوبی رپ را تعریف کرد.

این رپر موفق و رها

اهنگ رها از مهراد هیدن، به نوعی می خواهد که ازادی و رهایی از یک سری محدودیت ها را به تصویر بکشد. مهراد هیدن با خواندن این اهنگ از یک سری محدودیت ها و قید و بند هایی خوانده است که می خواهد از ان اها ازاد بشود. این اهنگ به دلیل اینکه حرف بسیاری از افراد بود بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفت.

مهراد هیدن می رسم

اهنگ می رسم مهراد هیدن، به گونه ای دغدغه مندی افرادی را نشان می دهد که در راه رسیدن به اهدافشان بسیار با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند. او در واقع مشکلات و موانعی را در این اهنگ بیان می کند که در جامعه امروزی با ان ها بسیار در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم.

این اهنگ ابتدا در مورد مشکلات صحبت می کند و اما در نهایت می خواهد بگوید که با وجود تمامی موانع و مشکلات می توان باز هم به هر انچه که می خواهیم و لیاقت ان را داریم برسیم.

مهراد هیدن کیه

اهنگ کیه از مهراد هیدن، در واقع نوعی اعتراض می باشد. اعتراض به پسرانی که عاشق می شوند اما حاضر نیستند که هیچ گونه حمایتی از شخصی که با او هستند انجام دهند. او در این اهنگ می گوید که صرفا نباید ادعا بود و باید پای تمام حرفه هایی که گفته شده است ایستاد. این اهنگ مهراد هیدن تقریبا در بین دختران بسیار فراگیر است به دلیل اینکه این اهنگ به نوعی علیه پسرانی است که صرفا حرف میزنند و هیچ گونه حمایتی از شخص مقابلشان انجام نمی دهند. و در نهایت می گوید در انتهای این روابط صرفا دعوا و جدایی می باشد.

دانلود اهنگ مهراد هیدن

دانلود اهنگ مهراد هیدن از کجا صورت می گیرد؟

آهنگ های جدیدی که منتشر می شوند را می توان از سایت های معبتر دانلود کرده و یا از داخل کانال شخصی خواننده ها نیز دانلود کرد. در مورد مهراد هیدن نیز همین گونه است. اهنگ های وی را می توان با یک سرچ در گوگل و نوشتن نام اهنگ و هم چنین یک قسمت از اهنگ وی دانلود نمود.

هم چنین می توان اهنگ هایش را از طریق ربات های موسیقی در تلگرام، مثلا ربات دنیای ترانه و یا ربات اهنگیفای دانلود نمود. از اهنگ های بسیار معروف و مطرح مهراد هیدن نیز می توان به اهنگ سیاه اشاره کرد. با منتشر شدن این اهنگ رکورد دانلود اهنگ سیاه مهراد هیدن شکسته شد. هم چنین اهنگ بزرگ مهراد هیدن بسیار زیاد منتشر شد.

دانلود اهنگ مهراد هیدن به نام رفتم نیز از ان اهنگ هایی می باشد که بسیار طرفدار پیدا کرده است. از سری دیگر اهنگ های مهراد هیدن می توان به اهنگ نا اشنا اشاره کرد. این اهنگ نیز با منتشر شدنش دل طرفداران مهراد هیدن را بسیار شاد نمود.

درآمد این رپر موفق از کجا و چگونه صورت می گیرد؟

در امد مهراد هیدن، از انتشار اهنگ هایش منتشر می شود. با امدن ترک های مهراد هیدن در بازار او در امد بسیاری کسب می کند. هم چنین با برگزاری کنسرت های زیر زمینی نیز او در امد کسب می کند. هم چنین او با گذاشتن تبلیغات در پیجش که بسیار پر بازدید می باشد در امد کسب می کند. البته اطلاعاتی در مورد فیت دادن و یا ندادن مهراد هیدن با دیگر خوانده ها و رپر ها موجود نمی باشد. اما اگر وی با دیگر خواننده ها فیت داده باشد از این طریق نیز در امد کسب کرده است.

البته باید گفت که مهراد هیدن در یک خانواده مرفه متولد شده است و شاید بخشی از هزینه های وی از طرف خانواده اش تامین می شود.

عکس های مهراد هیدن

عکس های مهراد هیدن در کجا قرار دارد؟

از مهراد هیدن نیز همانند دیگر افراد هنرمند و خواننده و سلبریتی عکس های زیادی منتشر شده است. این اهنگ یا توسط خود وی گرفته شده است و یا با دوربین های پیشرفته گفته شده است. این عکس ها در صفحه اینستاگرام وی موجود می باشند.

هم چنین با سرچ کردن نام او در اینترنت می توان در قسمت تصاویر، عکس های او را مشاهده نمود. در تلگرام نیز در برخی از کانال ها عکس های او بسیار زیاد وجود دارد.

ولی باید گفت که عمده عکس های واقعی او در اینستاگرام و در صفحه شخصی اش وجود دارد.

هم چنین کلیپ های مهراد هیدن را می توان در سایت اپارات و یا یوتیوب مشاهده نمود.

اینستاگرام این رپر موفق دارای تیک ابی است؟

باید گفت اینستاگرام مهراد هیدن به دلیل اینکه وی یک چهره مشهور می باشد و یک خواننده معروف نیز هست، از طرف اینستاگرام تیک ابی دریافت کرده است.

در صفحه او می توان عکس های مهراد هیدن را از همان اغاز کارش دید. هم چنین می توان تیزر های اهنگ هایی که قرار است منتشر کند را تماشا نمود. از طرفی دیگر نیز می توان اهنگ های منتشر شده توسط او را پیدا کرد.

مهراد هیدن از طریق استوری هایش که بازدید بالایی دارد می تواند به کسب در امد بپردازد. این کسب در امد با گذاشتن تبلیغات در استوری هایش امکان پذیر می باشد.

پیج اصلی مهراد هیدن را می توان با سرچ کردن نام او در اینترنت و هم چنین در خود اینستاگرام پیدا نمود. هم چنین فن پیج هایی برای او تاسیس شده است که مهراد هیدن را در زیر ان تگ کرده اند و به راحتی می توان پیج های وی را پیدا نمود.

سوالات متداول

مهراد هیدن متولد چه سالی می باشد؟

وی متولد اذر ماه 1363 می باشد.

نام واقعی او چه می باشد؟

نام واقعی مهراد هیدن، مهراد مستوفی راد می باشد.

او در چه گروهی فعالیت داشته است؟

وی در گروه زد بازی که توسط خودش و دوستش یعنی سامان ویلسون تاسیس شده است، فعالیت می کند.

نام البوم انفرادی وی چه می باشد؟

نام البوم انفرادی مهراد هیدن تونل می باشد که با کمک ارش راسخ ان را تنظیم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید