ژینا کلانتری کیست؟ بررسی رابطه ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

ژینا کلانتری، یکی دیگر از افرادی می باشد که با اینکه امروزه هیچ کاری انجام نمی دهد که باعث ایجاد حاشیه شود اما او نیز در زمان خودش حاشیه های زیادی را داشته است. در این نوشته میخواهیم با ایین شخص بیشتر اشنا شده و در مورد زندگی او بیشتر بدانیم.

ژینا کلانتری کیست

ژینا کلانتری کیست؟

ژینا کلانتری، عشق و دوست دختر سابق شادمهر بوده است که مدتی با وی ارتباط داشته است. این دختر که مدتی با شادمهر بوده، بسیار زیاد مورد جلب توجه قرار گرفته است. این دختر خیلی سال ها قبل و بعد از اینکه شادمهر عقیلی به معروفیت رسید بر سر زبان ها افتاد.

دلیل بر سر زبان ها افتادن کلانتری، پخش شدن اهنگ شادمهر به نام ژینا گل من می باشد. دران زمان شایعات بسیار زیادی ساخته شد و عکس های بسیار زیادی از این شخصیت منتشر شد.

این شخص مدتی با شادمهر عقیلی نامزد بوده است و بعد از رفتن شادمهر عقیلی از ایران این نامزدی بهم خورده است. قابل ذکر است که این شخصیت علاقه بسیار زیادی به شادمهر داشته و هنوز نیز وی را دوست می دارد.

هم چنین در مدت زمانی عکس هایی از یک مهمانی از این دو نفر منتشر شد. این عکس ها از ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی بود و که در بین مردم پخش شد. در مورد اهنگ ژینا گل من شادمهر عقیلی می گوید که نام مناسبی را در کنار گل من میخواستم بگذارم و هیچ نام جذابی را پیدا نمی کردم به همین دلیل دیدم که نامی بهتر و زیبا تر از نام ژینا نمی باشد و به همین دلیل این اسم را بر روی اهنگم قرار دادم.

باید گفت که در مورد ژینا کلانتری بیوگرافی دقیقی موجود نمی باشد. هم چنین از این موضوع که ایا این شخص در کجا زندگی می کند و یا چند سال سن دارد اطلاعاتی در دسترس نمی باشد. عروسی ژینا کلانتری نیز موضوعی است که افراد زیادی پیگیر این موضوع می باشند اما به دلیل اینکه اطلاعات زیادی از ژینا کلانتری در دسترس نمی باشد در مورد عروسی او نیز اطلاعاتی در اختیار نیست.

بیوگرافی ژینا کلانتری به همان بودنش با شادمهر عقیلی خلاصه می شود و دیگر موردی از این دختر منتشر نشده است. البته موضوعی دیگر که در این بین قابل بحث می باشد این است که مدتی بسیار پیش ژینا کلانتری با یک شخص در سایت اپارات مصاحبه کوتاهی داشته است اما تا کنون هیچ جمله ای از این مصاحبه نیز منتشر نشده است و به احتمال زیاد این موضوع به این دلیل است که خود ژینا کلانتری این طور خواسته است.

ژینا کلانتری در اینستاگرام

ژینا کلانتری در اینستاگرام چه فعالیتی دارد؟

ژینا کلانتری نیز همانند دیگر افراد در اینستاگرام دارای پیج می باشد. باید گفت که در واقع با اینکه یک شخصیت تقریبا مشهور می باشد اما خب پیج وی در اینستاگرام در حالت خصوصی و پرایوت می باشد و به همین دلیل نمی توان تنها برای بازدید به پیج او سر زد.

برای باز دید از اینستاگرام ژینا کلانتری باید ابتدا وی را فالو کرده و اگر او درخواست دنبال کردن را پذیرفت سپس می توان از پیج وی باز دید کرد. او در صفحه اش عکس های زیادی منتشر نمی کند و تنها از طبیعت و دیگر موضوعات تصویر منتشر می کند.

افراد زیادی این شخص را دنبال می کنند و جزو طرفداران او می باشند با این حال کلانتری تاکنون بسیار ساکت و ارام در اینستاگرام فعالیت می کند و تا کنون دیگر هیچ خبری از این شخصیت منتشر نشده است.

ژینا کلانتری در ماه عسل شرکت کرده است؟

احتمالا شایعاتی مبنی بر شرکت این شخصیت در برنامه ماه عسل وجود دارد. البته باید گفت که این خبر تنها یک شایعه می باشد که برای این شخص به وجود امده است و تا کنون این شخصیت در این برنامه شرکت نکرده است بلکه منبع این خبر از یک جای دیگر می باشد.

چند سال قبل در برنامه ماه عسل احسان علیخانی، گروهی امدند که در این برنامه مربی وجود داشت که به بچه های معلول ذهنی اموزش خوانندگی و نوازندگی می داد. در این برنامه احسان علیخانی از مربی پرسشی کرد که ایا چگونه این بچه ها متن های شعر را حفظ می کنند؟ مربی پاسخ داد به راحتی و با یک بار خواندن شعر ان را حفظ می کنند.احسان علیخانی با یک لحن شوخی گفت که احتمالا اولین اهنگی که حفظ کرده اند اهنگ ژینا گل من است. از همان قسمت برنامه شایعه سازان خبر بودن ژینا کلانتری را منتشر کردند. اگر حتی یک درصد این خبر واقعیت داشت نه تنها مجوزی برای پخش این برنامه صادر نمی شد بلکه اطلاعات بسیار زیادی از این شخصیت منتشر می شد و مشخص می شد که در گذشته دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

ژینا کلانتری و همسرش

ژینا کلانتری و همسرش

ژینا کلانتری پس از مدتی که نامزدی اش با شادمهر عقیلی مدیر سایت بت مجیک بهم خورد، تصمیم به ازدواج گرفت. او پس از مدتی با یک شخص دیگر که هیچ اطلاعاتی از او در دسترس نمی باشد ازدواج کرده است و اکنون هم چنان با ان فرد در حال زندگی کردن می باشد. تنها اطلاع موجود از همسر این شخصیت عکسی است که از این دو نفر منتشر شده است و در فضای مجازی می باشد. با این عکس تا حدی مشخص می شود که این شخص به همراه همسرش هم چنان در ایران هستند البته این حرف تنها بر حسب گمان است و نمی تواند واقعیت قطعی و صد در صدی داشته باشد.

این شخصیت بازیگر می باشد؟

ژینا کلانتری، مدتی به بازیگری روی اورد و در چند فیلم بازی کرد. او در همان سال های گذشته و در هه 70 چند فیلم بازی نمود ولی مدتی بعد از دنیای سینما نیز خداحافظی کرد و دیگر از این شخصیت خبری نشده است. البته باید گفت که از این فیلم هیچ نام و نشانی موجود نمی باشد و حتی کسی نمی داند که نام این فیلم چیست. بعضی هم گمان می دهند که این فیلم اصلا تا کنون اکران نشده است به همین دلیل خبری از وجود ژینا کلانتری در این فیلم و یا در فیلم های دیگر به چشم نمی خورد.

ژینا کلانتری چند ساله می باشد؟

در مورد ژینا کلانتری اطلاعات زیادی در دسترس نمی باشد. با اینکه او مدتی بر سر زبان ها افتاد، اما اطلاعات زیادی از وی منتشر نشد. اینکه ژینا کلانتری الان در کجاست و یا چند سال سن دارد از دسته اطلاعاتی می باشد که کسی جز افراد نزدیک وی از ان خبر ندارند. با اینکه تخمین زده می شود که سن وی بالای سی و یا 40 سال می باشد اما هم چنان کسی در مورد سن وی و مکان زندگی او هیچ گونه خبری ندارد.

مرگ ژینا کلانتری

مرگ ژینا کلانتری واقعیت دارد؟

پس از منتشر شدن اهنگ ژینا گل من شایعه های زیادی از همان زمان برای این دختر ساخته شد. اما خب درصد بسیار زیادی از این شایعات واقعیت نداشته و ندارد. یکی از شایعاتی که وجود دارد خبری است مبنی بر این که این شخصیت مرده است و به دلیل جدایی از شادمهر خودکشی کرده است. اما خب باید گفت که همچین خبری واقعیت ندارد و نمی توان همچین موضوعی را به عنوان یک خبر منتشر نمود. وی هنوز زنده می باشد و می توان این را از روی پیج اینستاگرام وی متوجه شد. هم چنین برخی عکس های منتشر شده از کلانتری رد کردن این موضوع را می رسانند.

خیانت این شخصیت حقیقت دارد؟

در پی ادامه این شایعات در مورد ژینا کلانتری، خبری دیگر به گوش رسید در این مورد که کلانتری به همسر خود خیانت کرده است. باید گفت که همچین خبری صحت نداشته است. البته باید گفت که منشا این خبر از رفتار ژینا کلانتری می باشد. بعد از جدایی او از شادمهر عقیلی کلانتری هنوز نتوانسته است که او را فراموش کند و هنوز وی را دوست می دارد. او گاهی اوقات تلاش می کند تا در کنسرت شادمهر عقیلی شرکت کند.

هم چنین وی در شبکه های اجتماعی گاهی در مورد خاطرات مشترکشان متن هایی را منتشر می کند و یا تولد او را تبریک می گوید. این عشق هم چنان در قلب این شخصیت وجود داشته و حتی پس از گذشتن سال های متمادی و حتی ازدواج هر دو نفرشان نتوانسته است که او را فراموش کند. برای همین دلیل بسیاری از افراد می گویند که ژینا کلانتری به همسرش خیانت کرده است و این کار او را بر پایه خیانت می گذارند.

سوالات متداول

ژینا کلانتری کیست؟

ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی می باشد و هم چنین نامزد سابق وی است. اما بعد از رفتنش از ایران این نامزدی بهم خورده است.

ژینا کلانتری چند سال سن دارد؟

از این شخص و سلبریتی قدیمی هیچ بیوگرافی دقیقی در دسترس نیست و نمی توان به طور دقیق گفت که این شخصیت متولد چه سالی است و چند سال سن دارد.

ایا ژینا کلانتری به همسرش خیانت کرده است؟

به دلیل گذاشتن برخی از خاطرات دوران نامزدیش با شادمهر عقیلی و هم چنین اینکه تصمیم به شرکت در کنسرت او داشت و حتی تبریک تولدش را گفتن، این موضوع را جا انداخت که او در حال خیانت به همسرش می باشد.

همسر ژینا کلانتری کیست؟

همانطور که گفته شد به دلیل اینکه اطلاعاتی در مورد بیوگرافی وی در دسترس نمی باشد هیچکس نمی داند که همسر ژینا کلانتری چه کسی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید