پیج اینستاگرام تتلو فعال می باشد ؟ بررسی حواشی مربوطه

اینستاگرام تتلو مدتی است تبدیل شده به کانون تولید حواشی جنجال‌های فضای مجازی شده که به صغیر و کبیر نیز رحم نمی کند و به افرادی از اصناف و مشاغل مختلف و حتی چهره های ورزشی نیز گیر داده و به همین طریق مردم را به سمت خود جذب کرده است.

مدت هاست که امیر تتلو در اینستاگرام حضور دارد و تقریباً از سال ۹۴ تاکنون فعالیت اجرا در اینستاگرام جدیدتر کرده است و بیش از پیش به مخاطبان خود در رابطه بوده و تمامی احوالات هر روز خود را چه شادیها و چه غم هایش را از طریق صفحه اینستاگرام با مخاطبان و طرفدارانش در میان می‌گذارد کاری که در افراد سلبریتی و مشهور دیگر کمتر به چشم می‌خورد و فقط دیگر افراد سلبریتی اخبار مهم و یا تاریخ های مهم زندگی خود را در صفحه اینستاگرامی خود قرار می‌دهند!

اما امیر تتلو می شود گفت که تمام زندگی خود را با مخاطبان و دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته و هر روز یک پست در اینستاگرام منتشر کرده است اما این اتفاق در سال‌های اخیر و به خصوص سال گذشته جدی و جدی تر شده و به این نتیجه رسیده که امیر تتلو در یک روز شاید بیشتر از ۵۰ استوری در پیج خودش قرار داده است و به طرق مختلف و برنامه های مختلف مخاطبانش را سرگرم می کند.

در این پست قصد داریم تا در ارتباط با اینستاگرام امیر تتلو و تعداد دنبال کنندگان آن و همینطور علت شهرت امیر تتلو در بین مردم صحبت کنیم همچنین در ادامه خواهیم گفت که چرا بارها و بارها پیج امیر تتلو توسط افراد مختلفی بسته شده است و اکنون چرا فعالیت امیر تتلو به طور کلی در اینستاگرام از سوی روسای این سایت و مدیران فیسبوک ممنوع اعلام شده است! این موضوع آن هم در کنار فعالیت سایت شرط بندی امیر تتلو شک و شبه های زیادی را به وجود آورده است که باید به صورت دقیق در مورد آن ها سخن به میان بیاوریم.

اینستاگرام تتلو پیج اصلی

بیوگرافی امیر تتلو خواننده سبک رپ فارس

امیر تتلو اسم هنری و لقب آرتیستی امیرحسین مقصودلو یکی از خوانندگان مطرح و برتر کشور ما ایران می باشد که سالهاست از سال ۸۱ تا کنون به طور جدی در حال فعالیت در عرصه موسیقی می باشد و به یک چهره نادر در بین تمامی هنرمندان و آرتیست های ایرانی تبدیل شده است.

امیر تتلو یا همان امیرحسین مقصودلو شخصیتی است که تاکنون بارها و بارها چه به لحاظ عقاید و چه به لحاظ چهره و استایل و تفکراتش تغییر های اساسی و بنیادین کرده است و می شود گفت که امیر تتلو در هر دوره از زندگی اش یک تفکر خاص و یک عقیده خاص داشته و اکنون بر روی تمامی آن عقاید و تفکر پا گذاشته و به یک فرد جدید با عقاید و تفکرات کاملاً نوع و عجیب غریب تبدیل شده است چیزی که به وضوح از او مشاهده می شود.

امیر تتلو از سال ۱۳۸۱ به طور جدی وارد عرصه موسیقی شد و در هر دوره از فعالیت در موسیقی سعی کرده است تا متناسب با عشق و حال جوانان آن زمان موزیک ساخته و موزیک هایش را منتشر کند در بین سال های ۸۵ نود موزیک های زیبا در مایه عشق و عاشقی و همینطور شات با سبک شیش و هشت تولید میکرد جم خانه های بسیاری نیز با خواننده های هم سبک خودش مانند رضایا و آرمین تو اف ام و اردلان طعمه داشته است.

اینستاگرام کنسرت تتلو

همکاری های اعلام شده در اینستاگرام تتلو پیج اصلی

او همچنین در گذشته همکاری های نیز با خوانندگانی چون حسین تهی حسین ابلیس رضا پیشرو و سروش هیچکس داشته است که بسیار زیادی از علاقه‌مندان به رپ و هیپ هاپ فارسی این چند نفر را جزو قدیمی ترین افرادی می دارند که پا به عرصه موسیقی زیرزمینی که هم اکنون نیز بعد از گذشت این همه سال غیر مجاز میباشد گذاشتند .

عده زیادی از مردم علاقه بسیار زیادی به موزیک های هیپ هاپی و رپ دارند و کمتر کسی پیدا می شود که در ایران زندگی بکند اما در سبک های موسیقی سبک رپ و هیپ هاپ به گوشش نخورده باشد و این موضوع را مدیون شخصیت های مانند امیر تتلو و قدیمی های رپ و هیپ هاپ فارسی هستیم در ادامه قصد داریم تا در ارتباط با امیر تتلو و فعالیت هایش در اینستاگرام که به شاخه ها و دسته های متفاوتی تقسیم می شود بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

اینستاگرام کنسرت تتلو

چندی پیش بود که امیر تتلو بالاخره بعد از سالیان دراز چه آرزویی برگزاری کنسرت را برای هوادارانش داشت توانست تا برای آنها کنسرتی برگزار بکند اما این کنسرت با آرزوی امیر تتلو و آن امیر تتلوی قدیمی بسیار فرق داشت چرا که امیر تتلو دوست داشتهدر مملکت خودش و در برج میلاد کنسرت بگذارد و مانند همه خواننده های مجاز دیگر او نیز بتوانند آزادانه برای مردم کشورش آهنگ بخواند!

اما او بعد از سالها انتظار و آرزو برای اینکار سرانجام پس از فرار از خاک ایران مهاجرت به گرجستان توانست تا این کار را در تفلیس انجام دهد. امیر تتلو بعد از این که خاک ایران را به مقصد گرجستان ترک کرد و چمدان خود را با کوله باری از خاطرات بد از ایران به گرجستان برد تصمیم گرفت تا برای همیشه آن امیر تتلو قدیمی را که بی نهایت به هوادارانش عشق می ورزید فراموش کرده و کنار بگذارد و به یک شخصیت و یک چهره و همین طور یک خواننده جدید تبدیل بشود.

فحاشی در پیج جدید امیر تتلو

فحاشی در پیج جدید امیر تتلو

بنابراین امیر تتلو تصمیم گرفت تا دیگر هر جور که راحت است زندگی بکند و هیچ وقت فقط برای رضای دیگران کار نکند بنابراین از آن به بعد امیر تتلو در تمام ترک ها لایو ها و پست های اینستاگرامی است بددهنی را به شدت رواج داد و به طور خیلی عادی با تمامی افرادی که می شناسد حتی مادرش با فحاشی صحبت کرده و رعایت ادب را نمی‌کند.

امیر تتلو در اولین کنسرتش در تاریخ خوانندگی خود بعد از مصرف مقدار زیادی ماریجوانا بر روی سن رفت و در حالی که به شدت چت بود شروع به اجرا آهنگ های خود کرد او در حین اجرایش نیز بارها و بارها یک رول گل مصرف کرد و اجرای ادامه داد به علت فحاشی های بسیاری که در حین اجرای حتی به هوادارانش انجام می داد به شدت جنجال به پا کرده و حاشیه ساز شد تا حدی که در آن شب حتی به مادر خودش که در آن اجرا حضور داشت تیکه های زشت و نا مودبانه انداخت که باعث شد تا فیلم های شب کنسرتش در تمامی سایت های اجتماعی و مجازی دست به دست شده و به شدت بازدید بخورد در اینستاگرام خیلی دست به دست شد و حتی خود امیر تتلو نیز در اینستاگرامش قسمت‌هایی از کنسرتش را منتشر کرد که مورد توجه مردم قرار گرفت و از آن پس دیگر امیر تتلو به شخصیتی تبدیل شد که امروز می توانید مشاهده کنید. این استارتی برای بسته شدن پیج تتلو بود!

در اینستاگرام پیج تتلو برنامه های متفاوت بار ها و بار ها بسته شد اما آخرین پیجی که او در اینستاگرام به طور رسمی داشت با نام تتلو بود که آن هم بعد از جنجال هایی که به پاکت ولی پورت هایی که از طرف مردم دریافت کرد بسته شد علت این ممنوعیت کار او صحبت هایی بود که امیر تتلو در ارتباط با ساختن یک حرمسرا از دختران جوان ایرانی برای خود کرد که البته گفته می شود این موضوع یک بهانه بود تا بتواند امیر تتلو را برای همیشه از اینستاگرام بیرون بیاندازند.

البته در این مورد باید بگوییم که بار ها پیج هایی اصلی به عنوان پیج جدید امیر تتلو روی کار می آمد و وی ه فعالیت می پرداخت ولی در کمتر از چند روز پبج بسته می شد. اما او از همین فرصت چند روزه برای میلیونی شدن استفاده می کرد که خب به نتبجه هم می رسید.

اینستاگرام لایو امیر تتلو

اینستاگرام لایو امیر تتلو

امیر تتلو در پیج اینستاگرامش لایو های بسیاری را منتشر می‌کرد و تقریباً هر شب با یکی از شخصیت های معروف صحبت می کرد و بعضی شب ها نیز به صورت رندوم با طرفدارانش که درخواست متصل شدن به لایو را می‌دادند صحبت می کرد. ما برخی از فیلم های لایو تتلو را برای شما گلچین کرده ایم که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

این موضوع باعث شده بود تا اینستاگرام امیر تتلو هر شب پذیرای تعداد زیادی از مردم و هواداران او باشد که برای سرگرمی و تفریح لایوهای او را به صورت زنده مشاهده می‌کردند او در لایو هایش با افراد مهمی که در بین مردم شناخته شده هستند صحبت می‌کرد عده زیادی از آنها همکاران امیر تتلو در عرصه موسیقی زیرزمینی و هیپ هاپی بودند و این موضوع باعث شده بود تا جنجال های بسیاری نیز به وجود بیاید.

فعالیت در اینستاگرام توهین تتلو

توهین امیر تتلو به افراد مختلف معروف و مشهور و حتی به طرفداران است و یا مادر خود دیگر به یک چیز روتین و کاملا عادی تبدیل شده بود و هر روز بارها و بارها اقدام به فحاشی و بد دهنی در لایو ها و پست های خود در اینستاگرام می‌کرد که یک چیز طبیعی و کاملا عادی بود اما برخی از افراد مانند سلبریتی ها و کسانی که با تتلو مشکل داشتند این فعالیت ها و توهین ها را تحمل نمی کردند و به همین علت پاسخ های کوبنده به او دادند که این موضوع باعث ایجاد جنجال و حواشی می شد.

یکی از بزرگترین توهین های او به یکی از فوتبالیست های تیم ملی بوده است که در مقاله دعوای تتلو و علی کریمی به دقت این موضوع را پرده برداری کرده ایم.

اینستاگرام توهین تتلو

پیج جدید اینستاگرام تتلو

بعد از بسته شدن پیج اصلی امیر تتلو توسط مدیران فیسبوک برای همیشه و ممنوعیت وجود امیر تتلو در اینستاگرام برای همیشه شایعات بسیاری در ارتباط با برگشتن امیر تتلو با پیج های مختلف به اینستاگرام رونق گرفت امیر تتلو نیز بعد از مدتی با یک پیج فیک با نام محمد وارد اینستاگرام شد و از نشان دادن چهره خود به دنبال کنندگان ش امتناع می کرد اما باز هم این پیج که با نام دیگری بود به سرعت فالوور جذب می‌کرد و در حد دو سه ساعت تعداد زیادی از مردم حدود ۵۰۰ هزار نفر پژو را دنبال کردم که این موضوع نشان دهنده میزان بالای محبوبیت و معروفیت امیر تتلو در میان مردم و هوادارانش بود.

آدرس تلگرام تتلو

آدرس اینستاگرام امیر تتلو برای مدتی بر روی تلگرام امیر تتلو قرار داده شده بود اما بعد از مدتی از صفحه حذف گردید تا اینکه بعد از بسته شدن اینستاگرام تتلو وی به وسیله کانال تلگرامی با تمام طرفداران و هواداران خود در ارتباط باشد.

البته باید این را بدانید که او مدتهاست که تمام ترک ها و موزیک هایی که می سازد را از طریق تویوب منتشر می کند. موزیک های مانند افعی و من به کم راضی نیستم تتلو از آهنگ هایی هستند که به این روش منتشر شده اند. پس اگر واقعا پیگیر هنر او هستید می توانید به یوتیوب امیر تتلو مراجعه کنید. در واقع باید بگوییم همان فعالیت تتلو در اینستاگرام این بار به یوتیوب منتقل شده است.

آدرس تلگرام تتلو

لایو تتلو با ندا یاسی یکی از پربیننده ترین لایو های اینستاگرامی بود که در واقع رکورد لایو اینستاگرام را بعد از مدت ها شکست و همین موضوع باعث شد که امیر تتلو بیش از پیش مورد توجه مدیران فیسبوک واقع بشود و همین موضوع بعد از ترویج فحشا و تاسیس حرمسرا به گفته امیر تتلو موجب شد که صفحه اینستاگرام ایو توسط مدیران فیسبوک بسته شود و دیگر امیر تتلو اجازه فعالیت در اینستاگرام را برای همیشه از دست داده است.

عکس های اینستاگرام تتلو را می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام و همچنین فن پیج هایی که هوادارانش برای حمایت از تتلو در اینستاگرام ایجاد شدند مشاهده کنید تتلو و هم اکنون بیشتر عکس ها و ویدیوهای خود را از کانال تلگرامی منتشر می کند توصیه می شود در صورت تمایل برای اطلاع داشتن است و اخبار مربوط به این آرتیست بزرگ کشورمان به چنل تلگرام او مراجعه نمایید.

آهنگ های اینستاگرام تتلو بعد از بسته شدن پیج امیرحسین مقصودلو دیگر از طریق کانال تلگرام او منتشر می شود همچنین شما می توانید با جوین شدن به چنل تلگرام امیر تتلو از نظرات و حواشی جدید او نیز با خبر شوید.

نحوه ورود به پیج اینستاگرام تتلو

برای ورود به اینستاگرام امیر تتلو در گذشته می بایست با سرچ کردن نام تتلو پیج نورا پیدا کرده و دنبال کنید که دارای تیک آبی اینستاگرام نیز بوده است اما اکنون با بسته شدن صفحه اینستاگرام او صفحات فیک بسیاری از زبان امیر تتلو پستهای را منتشر می کند که واقعیت ندارد امیر تتلو از طریق یک گوشی دیگر و با نام ممد اینستاگرام برای مدتی بعد از بسته شدن پیج اصلی فعالیت داشته است.

ورود به پیج اینستاگرام تتلو

آدرس جدید اینستاگرام تتلو

آدرس آخرین پیج اینستاگرام امیر تتلو که توسط مدیران سایت فیسبوک و به علت ریپورت شدن امیر تتلو در نتیجه شکایت همسر سروش هیچکس به مدیران این سایت بسته شده بود با نام خود تتلو فعالیت داشت اما اخیراً تتلو با پیجی به نام ممد اینستا فعالیت دارد که خب این آخرین پیج او می باشد. در صورت بسته سدن او دیگر نمی تواند تحت هیچ عنوان به اینستاگرام پا بگذارد. برای همین با جدی گرفتن یوتیوب توانسته دوباره طرفداران میلیونی خود را به دست بیاورد.

پیج امیر تتلو استور تسوط چه کسی مدیریت می شود؟

پیج استور امیر تتلو در اینستاگرام توسط خود امیر و هم چنین مدیر برنامه های او یعنی کوروش و یزدان اداره می شود. در پیج استور، امیر تتلو در مورد برند خود که شامل عطر، تیشرت، لباس های زیر، فندک، لوازم بهداشتی و … می ‌شود توضیح می ‌دهد. هم چنین در مورد این که چگونه طرفداران و افراد می توانند این لوازم را خریداری کنند نیز توضیح می دهد.

جالب است که بدانید برند امیر تتلو یکی از برند های گرانقیمت به شمار می رود و تمام لوازمی که او در پیج اینستاگرام خود برای فروش می ‌گذارد بسیار گران قیمت است. به عنوان مثال او مدتی قبل از تیشرتی که عکس خودش و قسمتی از آهنگش که بر روی تیشرت چاپ شده بود رو نمایی کرد که قیمت هر کدام از این تیشرت ها مبلغی حدود 5 الی 6 میلیون تومان بوده است. هم چنین او بیان کرده است که از هر کدام از این لوازم تعداد محدودی را تولید کرده است تا فقط افراد خاص این محصولات را داشته باشند.

این نکته را هم باید افزود که امیر تتلو در این پیج علاوه بر فروش لوازم خود به تبلیغ آهنگ های خود و این که افراد چگونه می توانند آهنگ های را او را خریداری کنند، نیز توضیح می دهد.

اینستاگرام تتو های امیر تتلو

امیر تتلو یکی از خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که از زمانی که از ایران مهاجرت کرده و ساکن ترکیه شده است، فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر از قبل کرده است و حواشی بیشتری از طریق دنیای مجازی به وجود آورده است. امیر تتلو اینستاگرام را مرکز فعالیت خود قرار داده است. مدت ها قبل پیج اینستاگرام او فالووران بسیار زیادی داشت و با وجود این تعداد فالوور حواشی زیادی را به وجود می ‌آورد و به برخی از افراد فحاشی و توهین می‌ کرد. اما این حواشی و صحبت های غیر معقولش برای او دردسر ساز شد، چرا که زمانی که در یکی از استوری ‌های خود بیان کرده بود که تمایل دارد تا دختران زیر 18 سال را ببیند، هیچکس یکی از رپران معروف و مشهور ایرانی به این حرف ها واکنش نشان داد و کمپینی را همراه با همسرش به وجود آورد تا پیج امیر تتلو بسته شود.

فعالیت‌ ها و تلاش‌ های آن ها نتیجه داد و پیج امیر تتلو بسته شد. جالب است که بدانید امیر تتلو بعد از آن دیگر نتوانست اکانت در اینستاگرام برای خود بسازد، چرا که او با هر گونه اسم فیک در اینستاگرام اکانت می ساخت بعد از مدتی دوباره بسته می شد. البته هم اکنون توانسته است پیج قبلی خود را که به امیر تتلو استور تغییر نام داده است را حفظ کند.

اینستاگرام تتو های امیر تتلو

خرید از اینستاگرام تتلو امن می باشد؟

نمی توان به جرات گفت که خرید از پیج اینستاگرام امیر تتلو مطمئن است. اما به دلیل این که او یکی از خوانندگان معروف و مشهور است و اگر او از طریق پیج اینستاگرام خود بخواهد کلاهبرداری کند، اعتبار خود را از دست می دهد، به همین دلیل به طور معمول خرید از اینستاگرام‌ تتلو تقریباً مطمئن می باشد. اما برای ثبت محصولات افراد باید کمی صبر کنند.

هم چنین باید افزود که خریدارانی که از پیج ‌تتلو خرید کرده اند و محصول مورد نظر به دستشان رسیده است، عکس هایی از محصول خود برای تتلو ارسال کرده ‌اند و تتلو این عکس ‌ها را در استوری خود منتشر کرده و بیان کرده است که تمام سفارشات به دست خریداران خواهد رسید ولی به دلیل این که از یک کشور به کشور دیگر سفارشات منتقل می شوند، مدتی طول می ‌کشد تا به دست خریداران برسد.

هم چنین تتلو در یکی از استوری های خود بیان کرده است که سفارشات را به تمام کشور ها ارسال خواهد کرد و افراد می ‌توانند از طریق سایت که آدرس آن در پیج اینستاگرام او قرار داده شده است، سفارشات خود را ثبت کنند.

خرید تیشرت تتلو از پیج فروشگاهی این رپر نسل یک

امیر تتلو در ابتدا فروش محصولات خود را با تیشرت آغاز کرد و هم اکنون تیشرت ها را در رنگ های متنوع و طرح های مختلف به فروش می ‌رساند. جالب است که بدانید بر روی خیلی از این تیشرت ها عکس تتلو و یا متن هایی از شعر های او چاپ می‌ شود. اکثر این تیشرت ‌ها اور سایز هستند و تمام افراد می‌ توانند این تیشرت ها را تهیه کنند و از آن ها استفاده کنند. البته نکته‌ ای که باید بدانید این است که قیمت تیشرت های امیر تتلو نسبت به تیشرت های معمولی، بسیار گران قیمت تر است و هر کسی نمی ‌تواند این تیشرت ها را تهیه کند.

چرا هنوز تتلو در اینستاگرام فعالیت می کند ؟

پیج امیر تتلو به دلیل صحبت های غیر معقولی که کرده بود مدتی است بسته شده است و دیگر نمی تواند در اینستاگرام فعالیت کند. تتلو تا به اکنون پیج های زیادی ساخته است اما به دلیل این که اینستاگرام به چهره و نام او حساس شده است و به دلایل امنیتی، اکانت او را می بندد. به همین دلیل سوالی که برای خیلی از افراد به وجود آمده، این است که تتلو چگونه توانسته است در اینستاگرام پیج بسازد و فالووران زیادی بگیرد و پیج او بسته نشود؟ در این باره گفته شده است که این پیج توسط یکی از مدیر برنامه های او و با نام و مشخصات او ساخته شده است. هم چنین امیر تتلو در این پیج چهره خود را می پوشاند و یا این که از فیلتر استفاده می کند تا چهره او کاملا مشخص نباشد. علاوه بر آن این پیج در راستا فروش محصولات تتلو فعالیت می کند و به همین دلیل است که تا به اکنون اینستاگرام این پیج را نبسته است.

خرید از اینستاگرام تتلو

اینستاگرام تتل بت چقدر فالور دارد؟

با این که تتلو یکی از خوانندگان پر حاشیه است اما به دلیل شهرت و معروفیتی که دارد و هم چنین صدای خوبش، طرفداران بسیار زیادی دارد. این طرفداران زمانی که تتلو در اینستاگرام اکانت می سازد او را فالو می کنند و به همین دلیل زمانی که در اینستاگرام اکانت می سازد، پیج او با فالووران زیادی رو به رو می شود که اینستاگرام ‌تتل بت نیز شامل این موضوع می باشد و هم اکنون این پیج چندین K فالوور دارد.

درآمد این رپر پر حاشیه از اینستاگرام چقدر است ؟

تتلو به دلیل این که فالووران زیادی در اینستاگرام دارد توانسته است از طریق این شبکه مجازی منبع درآمد خوبی برای خود به وجود آورد. یکی از منابع معتبر بیان کرده بود، قبل از این که پیج میلیونی امیر تتلو بسته شود او با شرکت در لایو های شاخ های مجازی مبالغ زیادی را دریافت می کرده است. به این گونه که برخی از شاخ های مجازی برای این که بازدید پیجشان بالا رود و یا به این گونه حواشی برای خود به وجود آورند، مبالغ زیادی را به امیر تتلو می دادند تا او در لایو آن ها شرکت کند.

هم اکنون نیز تتلو از طریق صفحه فروش محصولات خود در اینستاگرام و هم چنین تبلیغ آهنگ های خود، کسب درآمد می ‌کند. هم چنین باید افزود که او در این پیچ، سایت شرط بندی خود را نیز تبلیغ می ‌کند.

درآمد اینستاگرم تتلو بیشتر است یا کانال یوتیوب تتلو؟

زمانی که پیج اینستاگرام تتلو بسته شد او در کانال تلگرام خود به هوادارانش بیان کرد که از این به بعد در یوتیوب فعالیت خواهد کرد. دلیل آن را نیز این گونه بیان کرد که یوتیوب بهتر از اینستا است و بابت فعالیت هایی که انجام می دهد، پول دریافت می‌ کند. هم اکنون تتلو در یوتیوب فعالیت گسترده ای می‌ کند. به دلیل این که ویدیو هایی که او در یوتیوب بارگذاری می کند بازدید زیادی دارد، یوتیوب نیز به امیر برای این ویدیو ها پول پرداخت می کند. هم اکنون از طریق شبکه یوتیوب تتلو توانسته منبع درآمد خوبی داشته باشد.

جالب است که بدانید به دلیل این که تتلو فعالیت زیادی در یوتیوب می کند و هوادارانش در این شبکه او را دنبال می‌ کنند و بازدید ویدیو های او را بالا می برند و کامنت های زیادی برای تتلو می ‌گذارند، مدتی قبل یوتیوب برای تتلو ‌یک لوح فرستاده بود که او عکس این لوح را برای طرفدارانش منتشر کرد و حتی در یکی از آهنگ های خود نام این لوح را نیز آورده بود.

سوالات متداول

چرا مدتی قبل اکانت اینستاگرام تتلو بسته شد؟

تتلو در یکی از استوری های خود بیان کرده بود که تمایل دارد دختران زیر 18 سال را ببیند که با واکنش شدید هیچکس و همسرش مواجه شد و با فعالیت این زوج اکانت اینستاگرام به او بسته شد.

تتلو هم اکنون در پیج اینستاگرام خود چه محصولاتی را به فروش می رساند؟

تتلو در پیج خود محصولاتی مانند تیشرت، لوازم بهداشتی، لباس زیر، فندک، عطر و … را به فروش می رساند.

امیر تتلو از یوتیوب چگونه درآمدزایی می ‌کند؟

در این باره باید بگوییم در یوتیوب اگر بازدید کلیپ های افراد به یک حد استاندارد که یوتیوب تعیین می کند، برسد به آن ها پول پرداخت می ‌کند که این موضوع شامل امیر تتلو نیز می ‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید