توگسه اکسوز کیست؟ آشنایی بیشتر با تتو آرتیست امیر تتل در ترکیه

توگسه اکسوز یک تتو ارتیست حرفه ای در کشور ترکیه می باشد. این زن جوان و زیبای ترکی در چندین لایو و استوری امیر تتلو دیده شده است. به شکلی که این زن جوان و خوش اندام را یکی از دوست دختر های امیر تتلو می دانند. رابطه این دو همیشه پر از عشق و عاطفه بوده است. اما بعد از مدت کوتاهی مانند دیگر رابطه های تتلو به اتمام رسیدند. تتلو که در جریان تتو های موجود روی بدن خود با این دختر جوان اشنا شد. بعد از مدت کوتاهی از اشنایی با یک دیگر به او پیشنهاد داد. توگسه نیز که از علاقه او به خود مطمئن شد، این پیشنهاد را پذیرفت.

رابطه این دو بسیار زیبا و پر از مهر و محبت بوده است. به شکلی که بسیاری از موزیک های عاشقاته امیر تتلو مدیر سایت تتل بت که مفهوم و معنای زیبایی دارند، در زمان رابطه با توگسه خوانده شده اند. البته امیر تتلو درگیر بحث ها و حرف های بسیاری بود و همین امر رابطه های او را مختل می کرد. در این مقاله هدف پرداختن به زندگی شخصی این تتو ارتیست ترکی می باشد. برای شناختن بهتر و کامل تر توگسه بهتر ایت که این مقاله را با دقت تمام دنبال کنید. در این مقاله به رابطه این زوج هنرمند نیز خواهیم پرداخت.

توگسه اکسوز کیست

توگسه اکسوز کیست؟

Tugce Oksuz یک زن ترکیه ای می باشد. او که یک تتو ارتیست مشهور است، مدت زمان زیادی نیست، که با امیر تتلو یکی از رپرهای نسل اول وارد رابطه شده است. امیر تتلو از ان جایی که هیچ گونه پیج و صفحه رسمی در اینستاگرام و یا دیگر اپ های موجود ندارد، عکس ها و خبر های زندگی شخصی خود را در کانالش منتشر می کند. این زن جوان نیز در همین کانال به هوادار های او معرفی شد. توگسه که به تازگی با هنر نمایی در تتو دل تتلو به دست اورده است؛ در شهر استانبول ساکن می باشد. این دختر زیبا دارای اندام و چهره ای جذاب می باشد. به صورتی که چهره او کاملا دخترانه و فانتزی می باشد. توگسه دارای موهای صورتی ظریف می باشد و پوستی سفید و کاملا شفاف می باشد.

او در صورت ظریف و زیبای خود از پیرسینگ های بسیاری استفاده کرده است.این دختر جوان و زیبا دارای چشمانی تیله ای و خوش رنگ می باشد. تتو های موجود در بدن توگسه اکسوز بسیار ظریف و با مفهوم می باشند. اما او در بدن خود از تتو های اندکی استفاده کرده است. چندی پیش امیر تتلو که در کانال تلگرامی خود با هوادار هایش رابطه دارد. در این کانال منتشر کرد، که از زنان و دختر های ایرانی بیزار می باشد. به همین خاطر توگسه زیبا و خوش اندام ترکی را برگزیده است. او ادعا کرد، که دختر ها و زن های ایرانی باید توگسه را معیار خود قرار دهند. چرا که او در زمینه مد، لباس، مو، ارایش و تتو سرامد است.

رابطه تتلو و توگسه اکسوز چگونه اغاز شد؟

چندی پیش تتلو از رابطه خود با یک زن جوان ترکی خبر داد. به شکلی که این خبر فضای مجازی را به شدت به خود درگیر کرد. بسیاری از فن ها و هوادار های این مرد ارتیست به دنبال یافتن دوست دختر او بودند. به شکلی که در تمام پیج ها تصاویری از تتلو با دختر های مختلف موجود بود و هر کس یکی از ان ها را به عنوان دوست دختر جدید انتخاب می کرد. اما در این میان توگسه اکسوز بود، که نمایش داده شد. این دختر جوان اهل ترکیه، دارای چهره و اندام بسیار زیبایی می باشد. از طرفی تتلو معنقد بود، که این دو درک عمیقی از یک دیگر دارند.

اگر بخواهیم به مسئله رابطه این دو و اشنایی شان بپردازیم. باید اشاره کرد، که امیر تتلو در پی تتو هایی که بر روی تمام بدن خود دارد، توگسه اکسوز را شناخته است. به شکلی که بعد از مدتی تتلو به پیشنهاد یکی از دوستان و اشنایان خود، تتو ارتیستش را تغییر می دهد. این معرفی و تغییر تتو ارتیست در نهایت به توگسه مربوط می شود. توگسه که یک دختر جوان ترکی می باشد، در مدت زمان انجام تتو های تتلو با او اشنا می شود. بعد از مدتی تتلو برای او از هنر و توانایی اش در موسیقی می گوید. سپس توگسه به این سمت جذب می شود و به همین دلیل رابطه خود را با تتلو حفظ می کند.

در نهایت نیز بعد از مدتی ارتباط امیر تتلو ار عشق و حس خود سخن می گوید. این زوج زیبا و خوشبخت مدت زمان بسیاری را با یک دیگر در رابطه بودند. رابطه این دو پر از حس های قشنگ بود، به صورتی که تتلو قول ازدواج با او را به هوادار های خود داده بود. اما باز هم این رابطه ادامه دار نشد و او نیز همانند دیگر رابطه های او خاتمه یافت. اما تتلو هم چنان از ابراز علاقه به او سخن می گوید.

تتلو و توگسه اکسوز

توگسه اکسوز تتو آرتیست ترک

توگسه اکسوز تتو ارتیست ترک می باشد، که در حال حاضر بر اساس ادعا های تتلو، دوست دختر او می باشد. این زن زیبا برای تتلو در حال حاضر همه چیز می باشد. چرا که تتلو با اتفاقاتی که در سال های اخیر برای او پیش امده است، از زنان و دختر های ایرانی زده شده است. این خواننده مشهور پاپ سال های بسیاری از عمر خود را در گرو مملکت و مردم خود گذاشت. اما در حال حاضر از این خاک بیزار می باشد. امیر تتلو از زمانی که با توگسه اشنا شده است، از نظر رفتاری و فکری بسیار تغییر کرده است. به شکلی که می توان تغییراتی که در فکر و رفتار او حاصل شده است، را در متن های اشعار و خاطرت موجود در کانال تلگرامی او دید.

به شکلی که این مرد جوان در چند روز اخیر در کانال تلگرام خود متنی را منتشر کرد، که به معنا و مفهوم ان می پردازیم. امیر تتلو ادعا کرد، که هیچ علاقه ای دیگر به حرمسرا ندارد. او حجاب را برای زنان الزامی ندانسته و تنها یک بند و زندان برای ان ها می پندارد. به شکلی که این مرد جوان و خواننده محبوب، گفته بود، که توگسه اکسوز برای مدت چند روز در خانه او حاضر بوده است و زندگی می کرده است. اما هیچ گونه رفتار نا پسند و یا جنسی از تتلو ندیده است.

تتلو ادعا کرد، با این که او در خاته من راحت لباس می پوشید، اما من خود را محق بر ازار جنسی ندیدم. در کنار نیز تتلو اشاره کرد، که اگر تمام مردان جهان این گونه تفکر بزرگی داشته باشند، شرایط جامعه ایران نیز تغییر خواهد کرد. این تغییر مانع از ان می شود، که مشکلات و ازار های جنسی همانند اتفاقات فعلی ازار دهنده باشند. این مرد جوان و خواننده پر مخاطب تنها برای زنان کشورش ازادی و حق طبیعی زندگی را خواستار است.

توگسه تتو کار تتلو

توگسه تتو کار تتلو

بسیاری از فن ها و دنبال کننده های امیر تتلو از اتفاقاتی که در رابطه این دو در اینده رخ می دهد، بی اطلاع و کنجکاو می باشند. چرا که تتلو دارای احساسات متغیر بسیاری است. این مرد در هر دوره از زندگی حس ها و رفتار ها و در نهایت اشعار مختلفی را تجربه و منتشر کرده است. این مرد جوان و خواننده مشهور در حال حاضر قصد ازدواج با توگسه را دارد. اما از اینده این رابطه و شرایط بعد از ان خبر دقیق و برنامه درستی مد نظر نمی باشد.

در حال حاضر تتلو تمام قسمت های بدن خود را تتو کرده است. این مرد جوان هیچ قسمتی از بدن خود را باقی نگذاشته است، که تتو نشده باشد. به شکلی که توگسه که اخرین تتو های بدن او را زده است. بر روی باسن و الت تناسلی او را تتو کرده است. توگسه در پیج خود در حدود 18 هزار فالور دارد. تتلو به هوادار های خود گفته است، که پیج دوست دختر و همسر اینده خود را دنبال کنند. اغلب پست هایی که در پیج اینستاگرام این تتو ارتیست جوان موجود می باشد، نمونه کار های این دختر زیبا می باشد.

سوالات متداول

پیج اینستاگرام تتو ارتیست تتلو چند فالور دارد؟

پیج اینستاگرام توگسه اکسوز 18 هزار فالور و دنبال کننده دارد.

توگسه اکسوز در کدام شهر زندگی می کند؟

توگسه اکسوز در شهر استانبول زندگی می کند.

دوست دختر فعلی امیر تتلو چه نام دارد؟

دوست دختر فعلی امیر تتلو، توگسه اکسوز نام دارد.

توگسه اکسوز در اخرین بار کدام قسمت های بدن خود را تتو کرده است؟

توگسه اکسوز در اخرین بار باسن و الت خود را تتو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید