معنی واینر اینستاگرام چیست؟ درآمد واینر های ایرانی چقدر می باشد؟

معنی واینر چیست؟ احتمالا اسم این کلمه نو ظهور را تا به حال بسیار شنیده باشید و برای شما سوال باشد که واینر یعنی چه. واینر به کسانی می گویند که در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب فیلم های طنز و کمدی ایجاد می کنند و با آن ها مردم را سرگرم می کنند که اگر شما اکانت اینستاگرام دارید احتمالا یک یا چند تا از آنان را دنبال می کنید و یا کلیپ های آنان را در اکسپلور اینستاگرام دیده اید.

معنی واینر چیست

معنی واینر چیست؟

با گسترش فضای مجازی تعداد زیادی از افراد برای با روش های مختلفی مانند ساخت کلیپ و جذب فالوور به دنبال مشهور شدن هستند. یکی از آن دسته افراد مشهور واینر ها هستند. واینر یا واینرینگ به کسانی می گویند که در فضای مجازی با ساخت کلیپ های سرگرم کننده و کمدی به شهرت رسیدند و تعداد فالوور بالایی نیز دارند. این واینر ها را در اصل می توان کمدین های فضای مجازی نام برد. برخی از فیلم هایی که این واینر ها تولید می کنند آنقدر پر بیننده است که برخی از حرکات و تیکه کلام های آن فیلم نیز برای مدتی در ذهن کاربران می ماند.

معنی واینر اینستاگرام

واینر های اینستاگرام دسته ای از اینفلوئنسر ها هستند که تقریبا درباره هر موضوعی کلیپ می سازند و در فضای مجازی به اشتراک می گذارند مانند: روابط دختر و پسر، اتفاقات روزمره کشور و هر چیز دیگری که به ذهن آن ها برسد به صورت طنز برای مخاطبین خود به چالش می کشند. برای شناخت بیشتر این افدار می توانید به مقاله بیشترین فالو شده ها در 2021 توجه داشته باشید.

معنی واینر یوتیوب

واینر های یوتیوپ نیز مانند واینر های اینستاگرام می باشند. آن ها با جذب اسپانسر های مختلف شروع به تولید ویدیو های کمدی می کنند و آن را در فضای یوتویب به اشتراک می گذارند و افراد و مخاطبان یوتیوب را به سمت و سوی خود می کشانند که اغلب آن ها نیز از شهرت بالایی برخوردار هستند.

معنی واینر اینستاگرام

5 واینر برتر اینستاگرام در جهان چه افرادی هستند؟

در بین تمامی این واینر های فضای مجازی برخی ها در این زمینه به شهرت بسیار بالایی رسیدند به طوری که بیشتر کاربران مجازی در دنیا آن ها را می شناسند. در این قسمت 5 واینر برتر و مشهور دنیا را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون بازیگر فیلم های خارجی و هالییود می باشد که علاوه بر بازیگری به عنوان یک واینر نیز شناخته می شود. جنیفر آنسیتون از شناخته شده ترین واینر های اینستاگرام در جهان می باشد به طوری که امروزه نزدیک به 40 میلیون فالوور در پیج شخصی خود در اینستاگرام دارد.

لیسا کودرو

لیسا کودرو یک واینر شناخته شده در اینستاگرام می باشد البته سن آن نسبت به دیگر واینر ها بیشتر است. این واینر 57 سال سن دارد و با ساختن کلیپ های کمدی و طنز و اشتراک گذاری آن ها در پیج خود حدود 10 میلیون فالوور در فضای مجازی دارد.

کورتنی کاکس

این واینر نیز با داشتن 10 میلیون فالوور در اینستاگرام و فضای مجازی نیز جزو شناخته شده ترین واینرها در جهان به شمار می رود.

مت له بلانک و معنی واینر

این واینر 53 ساله با ساختن کلیپ های طنز و کمدی توانسته در بیش از 7 میلیون فالوور برای خود جذب کند و توانسته خود را جزو شناخته شده ترین واینرهای اینستاگرامی در دنیا قرار دهد.

دیوید شویمر

دیوید شویمر هنرپیشه فیلم های کمدی خارجی می باشد. دیوید یکی از واینر های پر طرفدار خارجی نیز به شمار می رود که در فضای مجازی و در پیج اینستاگرامی خود بیش از 6 میلیون فالوور دارد و جزو شناخته شده ترین واینر ها به حساب می آید.

5 واینر برتر اینستاگرام در ایران

5 واینر برتر اینستاگرام در ایران چه کسانی می باشند؟

در ایران نیز با مد شدن این حرفه تعداد زیادی واینر در اینستاگرام وجود دارد که روز به روز در حال افزایش هستند. برخی از واینرهایی که قدیمی تر و سابقه بیشتری در این زمینه دارند در ایران بسیار شناخته شده هستند و کمتر کسی از کاربران ایرانی وجود دارد که آن ها را نشناسد. در این قسمت نیز سعی داریم تا معروف ترین و مشهور ترین واینرهای برتر ایرانی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

محمدامین کریم پور

از محمد امین کریم پور می توان به عنوان مشهور ترین و جزو اولین واینرهای ایرانی اینستاگرام اشاره کرد. کریم پور متولد مرداد ماه سال هفتاد و سه در تهران می باشد که فعالیت خود را از فیسبوک شروع کرد. بعد از شروع فعالیت در اینستاگرام وی روز به روز معروف و محبوب تر شد و تا به امروز حدود 5 میلیون فالوور در صفحه شخصی خود دارد. کریم پور با کمک دوستان خود کلیپ های کوتا 5 یا 6 دقیقه ای با موضوعات مختلف طنز درست می کند و بعد از اشتراک گذاری آن ها با استقبال زیاد کاربران نیز مواجه می شود.

میلاد خواه

میلاد خواه یا اسم کامل آن میلاد قاسمی خواه یکی از برترین واینرهای ایرانی اینستاگرام می باشد. میلاد خواه نیز ابتدا با ساخت دابسمش معروف شد و کم کم با ساخت کلیپ های کمدی اسم خود را بر سر زبان ها انداخت. میلاد خواه نیز علاوه بر ساخت کلیپ و دابسمش با به سر کردن مقنعه در استوری های خود بر شهرت خود افزود.

عرفان علیرضایی و معنی واینر

عرفان علیرضایی یکی دیگر از واینرهای ایرانی شناخته شده در اینستاگرام می باشد که فعالیت خود را در اینستاگرام از سال  شروع کرد و جزو اولین واینرهای ایرانی به شمار می رود. وی ابتدا شروع به دابسمش کرد و کم کم با بیشتر شدن فالوور هایش رو به ساخت فیلم کوتاه کمدی آورد و تا کنون نیز 4 میلیون فالوور در پیج خود دارد.

علی صبوری

علی صبوری متولد سال 1371 در مشهد می باشد. علی صبوری ابتدا کلیپی با موضوع منع و محرومیت کنسرت در مشهد ساخت که بر سر زبان ها افتاد. علی صبوری با حضور در برنامه خندوانه به اوج شهرت خود رسید و بعد از آن به یک واینر مشهور اینستاگرامی دیده شد. این واینر در اینستاگرام حدود 3 میلیون فالوور دارد و چندی پیش نیز در یک سریال تلوزیونی نقش آفرینی کرد.

جواد خواجوی

جواد خواجوی متولد سال 1371 می باشد که اصالتی مشهدی دارد. وی دوبلور برنامه دیرین دیرین نیز می باشد. جواد خواجوی فعالیت خود را از سال 1396 در اینستاگرام آغاز کرد و امروزه جزو برترین واینرهای ایرانی اینستاگرام می باشد که نزدیک 3 نیم میلیون فالوور دارد.

واینرهای اینستاگرام با ساخت کلیپ های کوتاه 5 الی 10 دقیقه و یا با ساخت مینی سریال های کوتاه به شهرت رسیده اند. واینرهای اینستاگرامی معمولا دارای تیک آبی می باشد تا برخی از کاربران سودجو با اسم و نام آن ها نتوانند کلاه برداری کنند. این واینرها اغلب با موضوعات طنز شروع به ساخت فیلم های کمدی کرده و باعث جلب نظر و جذب بیشتر کاربران به سوی آن ها می شود.

فرق واینر با شاخ مجازی

فرق واینر با شاخ مجازی در چیست؟

در اینستاگرام تفاوت هایی میان واینر با شاخ های مجازی وجود دارد و نمی توان عنوان کرد که واینرها و شاخ های مجازی مانند یک دیگر هستند. واینرها معمولا با ساخت کلیپ های طنز و کمدی در اینستاگرام و فضای مجازی به شهرت می رسند اما شاخ های مجازی ممکن است هر روشی را به کار ببرند تا خود را بر سر زبان ها انداخته و فالوور جذب کنند مانند ایجاد حواشی متعدد و یا انجام کار های غیر اخلاقی یا غیر حرفه ایی که بتوانند خود را به یک شکلی بر سر زبان ها انداخته و خود را در فضای مجازی معروف کنند.

کار واینر چیست؟

کار اصلی واینرها ساخت و ایجاد کلیپ های کمدی و اشتراک گذاری آن ها در فضای مجازی مانند یوتیوب و اینستاگرام می باشد و از این طریق مخاطبان را به سوی خود جذب می کنند. برخی از این واینرها نیز با جذب اسپانسر در کلیپ هایی که می سازند نام آن اسپانسر و یا برند را معرفی کرده و در ازای آن نیز پول دریافت می کنند و از این طریق نیز کسب درآمد می کنند.

از معروف ترین این افراد می توان به محمد امین کریم پور، علی صبوری، کامیار، میلاد خواه و … اشاره کرد.

کار واینر چیست

واینر بیت کوین چیست؟

امروزه با مد شدن بیت کوین در دنیا بسیاری از افراد کلمه واینر و ماینر را با هم اشتباه می گیرند. واینر به شخصی می گویند که در فضای مجازی فعالیت دارد ولی ماینر به معنی استخراج بیت کوین می باشد و به دلیل شباهت زیاد این دو کلمه بسیاری از افراد این دو کلمه را اشتباه و یا با هم قاطی می کنند.

درآمد واینرهای اینستاگرام

واینرهای اینستاگرام معمولا درآمد های زیادی از طریق جذب اسپانسر، ساخت کلیپ برای شرکت ها، تبلیغات در صفحه های شخصی خود و …  به دست می آورند به طوری که ممکن است از یک استوری 15 ثانیه ایی مبلغی بیش از بیست میلیون تومان دریافت کنند که رقمی قابل توجه می باشد.

سوالات متداول درباره معنی واینر

معروف ترین واینر ایرانی کیست؟

برای معروف ترین واینر ایرانی می توان نام محمد امین کریم پور را عنوان کرد زیرا نسبت به دیگر واینر ها از سابقه بیشتر و فالوور های بیشتری برخوردار می باشد.

معروف ترین واینر زن ایرانی کیست؟

در میان واینر های زن ایرانی می توان نام سرنا امینی را عنوان کرد. با وجود اینکه خانم امینی تازه کار بوده اما امروزه بسیار مشهور و بر سر زبان ها افتاده است.

پولدارترین واینر ایرانی کیست؟

محمد امین کریم پور قطعا یکی از پولدارترین واینر های ایرانی می باشد که به واسطه ساخت کلیپ ها و جذب اسپانسر درآمد کلانی دارد.

چگونه واینر شویم؟

برای واینر شدن نیازی نیست در بازیگری سر رشته ایی داشته باشید فقط کافیست برای واینر شدن استعداد لازم را در خود ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید