بازی منچسترسیتی و چلسی پیش بینی بازی حساس اروپایی

بازی منچسترسیتی و چلسی پیش بینی بازی حساس اروپایی

پیش بینی بازی حساس اروپایی

بازی منچسترسیتی و چلسی در پیشبینی هاي‌ قهرمانان در لیگ قهرمانان 9/5 محبوب اسـت ؛ بـه نقل از چلسی 20/33 خط خورده در استانبول در 29 مه.شهروندان 20/23 سال هستند کـه باید در زمان عادی در ورزشگاه آتاتورک متعهد شوند ؛ در حالی کـه حریفان خود 3/1 را برای رسیدن بـه این موفقیت رقم میزنند و برای وقت اضافی 5/2 اسـت .

 

سیتی پس از پیروزی 2-0 در بازی برگشت در انگلیس ؛ با برتری 4-1 PSG برابر فینال ؛ بـه فینال رقابت هاي‌ نخبگان باشگاه هاي‌ اروپا راه یافت.

 

ریاض محرز در هر نیمه در ورزشگاه اتحاد ضربه زد و یک پیروزی دیگر در ترکیه میتواند اوج یک سفر طولانی باشگاه از زمان تصاحب انها توسط شیخ منصور درسال 2008 باشد.مدیر پپ گواردیولا گفت: “ما تیمی را شکست دادیم کـه بارسلونا و بایرن مونیخ را از دور خارج کرد.

بازی منچسترسیتی و چلسی پیش بینی بازی حساس اروپایی

بازی منچسترسیتی و چلسی

“ما اوایل تلاش کردیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. این یک پیروزی باورنکردنی و عظیم برای ما بود.”انچه بازیکنان دراین فصل انجام داده اند در سخت ترین سال برای همه ی باورنکردنی اسـت.”

 

سیتی اکنون در مرحله حذفی شش پیروزی متوالی کسب کرده اسـت و یک نمایش نیرومند دفاعی دیگر بـه دیدار PSG کمک می‌کند.Mahrez بـه BT Sport گفت: “وقتی شـما دریک نیمه در لیگ قهرمانان بازی میکنید باید خوب باشید ؛ همه ی باید از نظر دفاعی کمک کنند.

 

“ما بسیار محکم بودیم. ما زیاد نتیجه نگرفتیم و بـه همین دلیل در فینال هستیم. “چلسی فاقد خودباوری خواهد بودچلسی در نیمه نهایی نیز از برد 2-0 در بازی برگشت لذت برد ؛ کـه باعث شد 3-1 از رئال مادرید 13 بار قهرمان شود و بیش از دو مسابقه باشد.

 

تیمو ورنر و میسون مونت در استمفوردبریج هدف قرار گرفتند ؛ اما اگر چندین موقعیت مشخص دیگر تبدیل شود ؛ حاشیه پیروزی می توانست بسیار جدی‌تر باشد.لباس لندن درسال 2008 نایب قهرمان شد و چهار سال بعد موفق بـه پیروزی اصلی نشد و هردو مسابقه فینال در ضربات پنالتی تصمیم گرفتند.

بازی منچسترسیتی و چلسی پیش بینی بازی حساس اروپایی

بازی منچسترسیتی و چلسی

توماس توخل اظهار داشت: “ما برای پیروزی وارد استانبول خواهیم شد ؛ نه این‌که یکی از شرکت کنندگان باشیم.” “ما با تمرکز مشخصی برای پیروزی بـه این جا میرسیم.

 

“این بالاترین سطحی اسـت کـه میتوانیم در برابر Man City با ان روبه‌رو شویم ؛ اما با اعتماد بـه نفس و با انرژی مثبت بـه آنجا خواهیم رسید.”مانت فارغ التحصیل آکادمی همچنین مصمم اسـت کـه آبی هاي‌ سریع الرشد می‌توانند در ترکیه ناراحتی ایجاد کنند.

 

وی گفت: “ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و باید ان را بـه اتمام برسانیم.” “ما باید ادامه دهیم و میتوانیم بـه عظمت برسیم.”دو بازی بزرگ برای فشار دادن و شکست دادن این تیم بود کـه یکی از بهترین هاي‌ جهان اسـت و ما اینکار را انجام داده ایم.

 

“حالا ما باید اینکار را دوباره انجام دهیم. تمام نشده ؛ یک بازی دیگر باقیمانده اسـت.”ما می‌خواهیم همه ی چیز را بـه ان بدهیم. ما با اعتماد بـه نفس کامل بـه ان وارد می‌شویم ؛ مثل این‌که در کل این جاده بـه آنجا رسیده ایم. “

 

نگاهی به فینال های قبلی تمام انگلیسی

این سومین فینال تمام انگلیسی دراین رقابت خواهد بودو ما نگاهی سریع بـه موارد قبلی می‌اندزیم.

 

2008 منچستریونایتد و چلسی

منچستر یونایتد پس از تساوی چشمگیر 1-1 در مسکو بارانی ؛ در ضربات پنالتی 6-5 چلسی را شکست داد.کریستیانو رونالدو بعد از 26 دقیقه با ضربه سر یونایتد جلو رفت اما فرانک لمپارد قبل از نیمه وقت گل تساوی را بـه ثمر رساند.

 

لمپارد و دیدیه دروگبا مشاهده کردند كه تلاش ها قبل از اخراج كار در وقت اضافی بـه دلیل سیلی زدن بـه نمانیا ویدیچ ؛ بـه چوب برخورد كرد.پنالتی رونالدو توسط پتر چک در ضربات پنالتی مهار شد تا چلسی را در آستانه پیروزی قرار دهد ؛ اما جان تری لیز خورد و ضربه ایستگاهی بالفعل بازی را برد.

بازی منچسترسیتی و چلسی پیش بینی بازی حساس اروپایی

اندکی پس از ان ؛ یونایتد برای سومین بار در تاریخ خود جام را از دست نیکولاس آنلکا نجات داد.

 

2019 لیورپول و تاتنهام

لیورپول با بالابردن جام برای ششمین بار با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام در مادرید ؛ ناامیدی از شکست خودرا در فینال سال گذشته از بین برد.محمد صلاح پس از فقط دو دقیقه کـه موسی سیسوکو بـه دلیل هندبال مجازات شد ؛ فقط با یک پنالتی جنجالی سرخ پوشان را بـه راه انداخت.

 

دیووک اوریگی سه دقیقه از وقت گذشته برتری لیورپول را دو برابر کرد.اگر نخستین شرط بندی «3+ گزینه با اختلاف 1/2 «1.5» یا بیشتر» بازنده بود ؛ امروز بـه bwin بپیوندید و تا 20 پوند بـه عنوان FreeBet پس بگیرید! شرایط و ضوابط اعمال میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید