علت طلاق دلارام خسروانی به همراه بیوگرافی و حواشی او

دلارام خسروانی کیست؟ در این مقاله به طور کامل به این سوال پاسخ خواهیم داد و حواشی زندگی وی را بررسی خواهیم کرد. ابتدا به تعریف کلی از Delaram Khosravani خواهیم پرداخت و سپس بیوگرافی او را به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام برایتان شرح خواهیم داد. سپس رابطه و داستان وی با شوهرش را بررسی خواهیم کرد و نگاه کوتاهی خواهیم داشت به زندگی شخصی وی. در پایان نیز به چند سوال متداول که ممکن است برایتان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دلارام خسروانی کیست
دلارام کیست؟

دلارام خسروانی کیست؟

دلارام خسروانی یکی از چهره های مشهور شبکه اجتماعی اینستاگرام و فضای مجازی است که در زمان جنجال خود سراسر فضای مجازی را از آن خود کرد. ماجرا های خوانندگی وی و همچنین ماجرای حاملگی وی در سن پایین مانند بمب ترکید و سراسر فضای مجازی را فرا گرفت و توسط همین موارد توانست فالور های زیادی را به سوی خود جذب کند و درآمد بالایی را از همین طریق کسب کند. در ادامه تمام ماجرا های وی برای شما شرح داده خواهد شد.


بیوگرافی دلارام خسروانی

بهتر است تا در ادامه نگاه دقیق تری داشته باشیم به بیوگرافی و زندگی شخصی وی. دلارام خسروانی در سال 1378 در شهر تهران و شکور ایران متولد شد و توسط ماجرا های خود به یکی از چهره های معروف فضای مجازی تبدیل شد. وی در یک خانواده 3 نفره بدنیا آمد و تک فرزند به شمار می آید. Delaram Khosravani برای مدت کوتاهی در کانادا تحصیل کرد و از علاقه مندی های وی می توان به نقاشی و خوانندگی اشاره کرد.


دلارام خسروانی و ملیکا تهامی

دلارام خسروانی و ملیکا تهامی هر دو از چهره های معروف و مشهور شبکه اجتماعی اینستاگرام و فضای مجازی هستند. ملیکا تهامی در سال 1375 و در 6 دی ماه متولد شد. وی متولد شهر تهران و کشور ایران است و از معروف ترین چهره های شبکه اجتماعی اینستاگرام به شمار می اید. ملیکا تهامی فارغ التحصیل لیسانس طراحی لباس است و فعالیت خود را به عنوان مدل آرایشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرد. ملیکا تهامی همچنین در زمینه های کافی شاپ داری، نویسندگی و عکاسی دارای تجربه است.

دلارام خسروانی و ملیکا تهامی
دلارام و حسین رضوانی

دلارام خسروانی و حسین رضوانی

خب بهتر است تا در ادامه رابطه دلارام خسروانی و حسین رضوانی را بررسی کنیم. Delaram Khosravani با پسری به به نام حسین رضوانی آشنا شد. این پسر تنها 24 سال سن داشت. توسط پدر دلارام خسروانی با خواندن صیغه با هم محرم شدند و به جهت ادامه زندگی و تحصیل به کانادا رفتند. اگر به دیدن عکس های این 2 علاقه دارید می توانید با جستجویی ساده در فضای اینترنت یا اینستاگرام به این عکس ها دسترسی بیابید.

ماجرای حاملگی Delaram Khosravani

خب خبری عجیب که همه را شوکه کرد ماجرای حاملگی دلارام خسروانی در سن پایین بود. وی پس از بهم خوردن حالش در کانادا و دادن آزمایش توجه می شود که حامله است. نکته قابل توجه این است که حسین نامرد Delaram Khosravani به وی شک داشته و از وی درخواست می کند که آزمایش بدهد تا متوجه این قضیه شود که بچه مال این دو است یا دلارام خسروانی به وی خیانت کرده است.


ماجرای طلاق دلارام خسروانی

خب اجرا تا جایی جلو می رود که کار به طلاق و جدایی می کشد. اما حقیقت این قضیه چه بود؟ در ادامه به صورت کامل به شما توضیح داده خواهد شد. حسین رضوانی از دلارام خسروانی درخواست می کند که بچه را سقط کنند اما دلارام مخالفت می کند. به همین دلیل و مخالفت دلارام، حسین رضوانی از دلارم جدا می شود و با ملیکا تهامی وارد رابطه می شود.

دختر بچه Delaram Khosravani

بعد از این که حسین رضوانی، دلارام خسروانی را ترک می کند، دلارام تصمیم می گیرد تا خود بچه را بزرگ کند. پس از درگیری هایی که بین وی و ملیکا تهامی صورت می گیرد وی تصمیم می گیرد تا برای مدتی از فضای مجازی برود. وی پس از این که دخترش به نام دلناز به دنیا می آید وی تصمیم می گیرد تا دوباره به اینستاگرام برگردد. پس از بازگشت توضیحاتی در مورد گذشته می دهد و عکس هایی پخش می کند که توسط این کار تعداد فالور هایش بسیار بالا می رود. همچنین وی در صفحه خود عکس ها و فیلم هایی را از خود و دخترش پخش می کند که باعث جذب فالور های بسیاری می شود.

همسر دلارام خسروانی

خب در ادامه بهتر است تا به زمان حال بیاییم و بگویم که شوهر کنونی دلارام خسروانی کیست؟ شوهر وی حسین رضوانی است که پس از ترک وی دوباره به سمت Delaram Khosravani بازگشت و اکنون باهم مشغول زندگی و بزرگ کردن فرزنداشان هستند. در صورت علاقه مشاهده زندگی این زوج می توانید پیج اینستاگرام این 2 را مشاهده نمایید.

ازدواج دوباره دلارام خسروانی

همه چیز همیشه بعد هم نیست، حسین روانی و دلارام خسروانی پس از مدتی باز به سوی هم باز می گردند و دوباره ازدواج می کنند. در تاریخ 5 اسفند سال 1396 پس از این که دخترشان بدنیا می آید در پیج شخصی خود عکس هایی از خود و دخترش و حسین منتشر می کند و خبر از ازدواج دوباره و بازگشت حسین می دهد.

دلارام خسروانی و حسین رضوانی
اینستاگرام Delaram Khosravani

اینستاگرام Delaram Khosravani

این چهره مشهور فعالیت های خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرد و در آن کلیپ هایی از خواندن آهنگ های مشهور ایرانی و خارجی منتشر می کرد. در این کلیپ ها مادر وی نیز حضور داشت و نقش معلم موسیقی را برای دلارام ایفا می کرد و به وی کمک می کرد تا به طور درست خوانندگی را یاد بگیرد. وی رابطه بسیار نزدیکی با مادرش داشت و صدای زیبای او باعث شد تا در اینستاگرام مشهور شود. برای دنبال کردن اینستاگرام دلارام خسروانی می توانید از این لینک کمک بگیرید.

سوالات متداول

نام دختر دلارام خسروانی چیست؟

نام دختر دلارام، دلناز است.

دلارام خسروانی اکنون با چه کسی رابطه عاشقانه دارد؟

وی اکنون با حسین رضوانی در یک رابطه عاشقانه قرار دارد.

دلیل جدایی حسین رضوانی از دلارام چه بود؟

دلیل این جدایی سقط نکردن دخترشان بود.

حسین رضوانی پس از جدایی از دلارام با چه کسی وارد رابطه شد؟

وی پس از جدایی با ملیکا تهامی وارد رابطه شد.

دیدگاهتان را بنویسید