ارز دیجیتال pi قانونی است؟ بررسی قیمت ارز دیجیتال پای نتورک

در دنیای کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال pi گسترش زیادی یافته است. Pi یک نوعی از ارز های دیجیتال رایگان است که بسیاری به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال علاقمند هستند، در این مقاله ما به مزایا و معایب این نوع ارز و همچنین فهمیدن اینکه این ارز چقدر معتبر است و قابل اعتماد است. اگر شما هم به سرمایه گذاری در این راه فکر می‌کنید تا اخر همراه ما باشید.

ارز دیجیتال pi چیست؟

ارز دیجیتال pi چیست؟

ارز دیجیتال رایگان یک نوع خاصی از پول دیجیتال می‌باشد که به تازگی در بازار مطرح شده است و طرفداران خاص خودش را دارد ارز دیجیتال، انواع مختلف دارند معروف ترین و بهترین آن بیت کوین است که همه با آن آشنا هستند. اما یک نوع دیگر نیز وجود دارد که ارز دیجیتال pi network نام دارد. در ابتدا مفهموم ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم، ارز دیجیتال یک نوع خاصی از پول دیجیتال می‌باشد که بر پایه علم رمزنگاری شده است. ماهیت غیر متمرکز دارند یعنی توسط هیچ نهاد و سازمانی کنترل نمی‌شود. برای نقل و انتقال این پول بین افراد دیگر، نیازی به واسطه سوم یعنی، بانک وجود ندارد. این پول ها برای استفاده از ویژگی هایی چون ماهیت غیر متمرکز بودن از بلاک چین استفاده می کند. در این روز ها که فضای مجازی پر شده است از تبلیغات مختلف و گول زننده و فریب دهنده این ارز دیجیتال، باید ببینیم آیا این ارز به همان قدری که از ان تعریف می‌شود، معتبر است یا نه. اگر به وب‌سایت تخصصی این ارز مراجعه کنید روی صفحه اصلی، یک دروغ بزرگ می‌بینید روی صفحه نوشته شده است که اولین ارز دیجیتال که می‌توانید آن را تنها با گوشی خود استخراج کنید. اگر هر نرم افزاری توانایی پردازش داشته باشد، می‌توان از آن به عنوان ماینیگ ارز های دیجیتال حتی بیت کوین استفاده کرد. اصلاح ماینیگ یعنی استخراج ارز دیجیتال. به کسانی که این‌کار را می‌کنند به اصطلاح ماینر گفته می شود. اگر در این نوع از نرم افزار و سخت افزار ها تخصص کافی داشته باشید، می‌توانید بیت کوین و تراریوم نیز استخراج کنید. زوی کاغذ و از نظر تئوری می‌توان این‌کار را انجام داد اما عملا استخراج با گوشی هیچ سودی ندارد. Pi فرایند استخراج را دشوار و وقت گیر می‌داند و یکی از اهداف اصلی این ارز دیجیتال کوتاه کردن استخراج است. اما در این قسمت نکته ای وجود دارد این است که آسان شدن استخراج برای ما یک هدف نمی‌باشد. حتی ماینیگ یک راه برای تامين امنیت شبکه است.

ارز دیجیتال pi معتبر است؟

اگر نگاهی به وایت پیپر پروژه های بزرگ کرده باشید، کاملا متوجه می‌شوید که کل آن تبلیغ است و بسیار غیر حرفه ای است. برای بررسی وایت پیپر پای نتورک، لازم به داشتن دانش زیادی ندارید تنها کافی است که آن را با دیگر پروژه ها مقایسه کنید. تا تفاوت یک پروژه غیر حرفه ای را با پروژه های قابل اعتماد ببینید. صاحبان پروژه پای نتورک هیچ توضیحی راجب به جزئیات فنی آن منتشر نمی‌کند. یک مثال می زنیم که شما بیشتر با این قضیه آشنا شوید در سایت این ارز دیجیتال گفته می شود که در نقشه راه مرحله اساسی وجود دارد. مرحله طراحی آزمایش و پیاده سازی نهایی و آیا سوال اصلی اینجاست که آیا پروژه هایی را شما دیده اید که این سه مرحله اساسی را نداشته باشد منظور ما از منتشر کردن جزئیات فنی این ارز دیجیتال پای نتورک این است که دقیقا تاریخ شروع طرح و تاریخ پایان آن را نیز به طور دقیق برای کاربران مشخص کنند و اینکه دقیقاً مشخص کند در چه تاریخی در ایران به چه مرحله‌ای از پیشرفت می رسد. یک ویژگی مهم ارز دیجیتال پای این است که این ارز در هیچ سایتی کد بلاک چین خود را ثبت نکرده است همین باعث می شود که این سایت کلاهبرداری بیش نباشد و سرمایه‌گذاری در آن خیلی راه مطمئنی نیست و به شما توصیه می شود اگر دوست دارید سرمایه گذاری کنید در ارزهای دیجیتال معتبر تر و مطرح تر و همچنین محبوب‌تر مثل بیت کوین کار را انجام دهید. پای خیلی انتخاب مناسبی نیست.

قیمت ارز دیجیتال pi چقدر است؟

قیمت ارز دیجیتال pi چقدر است؟

ارز دیجیتال پای نتورک با نام اختصاصی pi از انواع ارزهای دیجیتال است که در بازار موجود می باشد و در قسمت بالا توضیح دادیم که این ارز چندان معتبر نیست و بهتر است شما در آن سرمایه‌گذاری نکنید اما اگر دوست دارید بدانید قیمت این ارز چقدر می باشند در این قسمت هم همراه ما باشید این ارز در بازار با قیمت حدود ۳۸ میلیون تومان در رده ۶٢۴ قرار گرفته است و سهم یک 0.001 بازار از آن خود کرده است. قیمت آن در ۲۴ ساعته گذشت. 0.39 % افزایش یافته است در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال های بسیاری وجود دارند که این ارز را مبادله می کنند اما به دلیل اینکه سایت ارز دیجیتال پای خیلی برای کاربران خود نقشه راه با جزئیات و تاریخ دقیق هر پروژه را مشخص نمی کند و همچنین کد بلاک چین خود را در این سایت معتبری به ثبت نرسانده است توصیه ما به شما این است که سمت این ارز دیجیتال نروید. شما می‌توانید با سرچ ارز دیجیتال pi ویکی پدیا اطلاعات راجع به این ارز را از این سایت معتبر بخوانید تا در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند. ارز دیجیتال pi هلاکویی یک سایت معتبر می باشد که در آن اطلاعات بروز شده از این ارز در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارز دیجیتال pi قانونی است؟

ارز دیجیتال pi قانونی است؟

این روزها در بازار ایران تب و تاب ارز دیجیتال پای بسیار زیاد شده است این ارز به دلیل رایگان بودن و همچنین تبلیغات متنوع و خیلی زیادی که در فضای مجازی توسط اشخاص می‌شود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. در مورد سرمایه‌گذاری طراحی مثل ارزهای دیجیتال که تقریباً یک راه جدید و ناشناخته در ایران می باشد بهتر است کمی دقت کنید و حسابی سایتهای معتبر را مطالعه کنید تا بدانید کدام ارز برای شما مناسب می باشد و بهتر است آینده وقت خود را بر روی کدام ارز دیجیتال صرف کنید تا در آن نتیجه بهتری بگیرید و پول بیشتری کسب کنید اگر همین طوری بدون مطالعه و بدون اطلاع دقیقی از ویژگی هر ارز دیجیتال در آن سرمایه‌گذاری کنید طولی نخواهد کشید که شما تمامی سرمایه خود را از دست خواهید داد. شعر یکی از دلایلی که سبب شده است تا این ارز به طور گسترده در میان کاربران گسترش پیدا کنند رایگان بودن این ارز است اما دقت کنید هر چیز رایگانی که در این دنیای ارز دیجیتال پیدا کردید کاملا مناسب شما نمی باشد. خیلی از افرادی که نتوانسته بودند بیت کوین بخرند امروزه در فضای مجازی این تبلیغات را می‌بینند که اگر چند سال پیش بیت کوین خریده بودند الان میلیاردر شده بودند همین باعث شده است که آنها بسیار عجولانه تصمیم گرفته و فقط تنها هدفی که داشته باشند این است که سریعاً در یک ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند اما یادتان باشد بدون تحقیق و اطلاع دقیق هرگز این کار را نکنید. برای تحلیل صورت و زیان این بازار می‌توانید اپلیکیشن‌های مناسبی را بر روی گوشی خود نصب کنید تا یک نقشه راه داشته باشید

ارز دیجیتال pi wallet چیست؟

ارز دیجیتال pi wallet چیست؟

فضای مجازی در یک دوره خاص از تبلیغات ارزهای دیجیتال و دعوت کردن کاربران به سمت سرمایه گذاری در این سایت ها پر شد کاربران زیادی نیز گول این تبلیغات را خورند و در این سایت ها ثبت نام کرده و پول خود را در ارز دیجیتال پای نتورک سرمایه گذاری کنند، اما ما برای شما توضیح دادیم که چرا این سایت کلاهبرداری است و بهتر است در آن سرمایه‌گذاری نکنید پای والت یک آپ رایگان می باشد این آپ در خصوص ارز دیجیتال پای فعالیت می کند. خرید بیت کوین با توجه به قیمت کنونی آن شاید برای همه مقدور نباشد از این رو ارز دیجیتال پایینت برد با این شعار که همه می توانند ارز دیجیتال بخرند به بازار آمده است و می خواهد این آرزو را به واقعیت تبدیل کند که همه بتوانند ارز دیجیتال رایگان داشته باشد.

ایا این ارز به صورت رایگان عرضه می شود؟

ایا این ارز به صورت رایگان عرضه می شود؟

آپ pi wallet هر کسی را که در این آپ دعوت کنید پای می‌دهد. قیمت ارز دیجیتال pi سبب شده است که مردم بیشتر به سمت این ارز تمایل پیدا کنند چرا که قیمت آن نسبت به ارزهای دیجیتال موجود در بازار که مطرح تر و معروف تر و همچنین قابل اعتماد تر هستند ارزان‌تر است و حتی بعضی از سایت ها ارز دیجیتال را به صورت رایگان به کاربران عرضه می کنند که همین سبب شده تقاضا برای ارز پای بسیار بالا باشد اما در قسمت‌های بالاتر درباره ارز دیجیتال pi به شما گفتیم و شفاف‌سازی کردیم که چرا این ارز کلاهبرداری محسوب می‌شود. اگر شما اطلاعات زیادی راجع به این ارز نداریم و دوستان آموزش هایی را در این زمینه ببینید می توانید آموزش ارز دیجیتال pi را دانلود کرده و نگاه کنید و مهارت کافی در مورد این ارز و ارزهای دیگر به دست آورید.

ایا این ارز به صورت رایگان عرضه می شود؟

ارز دیجیتال pi کلاهبرداری است؟

یکی از مهمترین نکاتی که سازندگان طرح پای نتورک به کاربران خود ارائه می‌دهند استخراج ارز دیجیتال از طریق گوشی خود می باشد در واقع هر نرم افزار و سخت افزاری که توانایی پردازش داشته باشد می تواند کار استخراج ارز دیجیتال را انجام دهند. پای نتورک کار استخراج را کاری وقت‌گیر و دشوار خوانده است و با این امید و هدف به بازار آمده است که کار استخراج را بسیار راحت و آسان کند که در چند دقیقه کاربران تنها با گوشی خود بتوانند ارز استخراج کنند. این ارز به گفته خود سازندگان تر و سایت توسط سه دانشجو طراحی و ارائه شده است یک نکته مهم اینجاست که ماینینگ یا همان کار استخراج ارز دیجیتال یک کار با محاسبات پیشرفته و بالا می باشد که کاربران هر چقدر ماینینگ بیشتری انجام دهند مثل یک مسئله ریاضی محاسبات دشوارتر و سخت تر و پیشرفته تر خواهد شد بنابراین ماینینگ مستلزم داشتن یک کامپیوتر با قدرت پردازش بالا و همچنین سیستم سخت افزاری و نرم افزاری و قدرتمند می باشد. این باعث شده تا بسیاری از کسانی که تمایل به خرید ارز دیجیتال دارند نتواند این کار ماینینگ را انجام دهد در این صورت پای نتورک به کاربران خود این امید را می‌دهند که تنها خودتان با یک گوشی ساده در منزل بتوانید کار استخراج ارز دیجیتال را انجام دهید. البته متاسفانه این ایده آنها تنها نظر تئوری بر روی کاغذ عملی می باشد چرا که در صورت محاسبات سنگین و پیچیده تنها با یک تلفن همراه ساده فشار خیلی زیادی برای دستگاه اعمال می‌شود و همچنین سرعت گوشی بسیار پایین می آید و عملاً شما هیچ سود و درآمدی از این طریق به دست نخواهید آورد. برای شناخت بیشتر این ارز دیجیتال بهتر است به سایت توسعه دهنده این پروژه سربزنید و آن جا اطلاعات کامل تر و جامع تر از این طرح را ببینید.

ایا سایت های این ارز دروغ است؟

ایا سایت های این ارز دروغ است؟

البته وقتی شما به وب سایت رسمی این ارز نگاه کنید اولین دروغ را در آنجا مشاهده خواهید کرد. چراکه سایت در این جمله مدعی شده است که شما تنها با استفاده از گوشی همراه خود می توانید کار استخراج ارز دیجیتال را انجام دهید که در قسمت‌های بالا توضیح دادیم چرا این کار کلاهبرداری است و در عمل این کار عملی نیست و در اصل صورت نمی‌گیرد و اگر صورت بگیرد برای شما سود و درآمد چندانی نخواهد داشت. هر ارز دیجیتالی معتبر و مطرح مثل بیت کوین باید از یک تکنولوژی غیر متمرکز استفاده کند و ماهیت غیر متمرکز داشته باشد مشهور ترین و بهترین و معتبرترین تکنولوژی غیر متمرکز در این دسته از ارزهای دیجیتال استفاده از بلاک چین است اما در واقعیت خبری از این تکنولوژی بلاک چین در ارز دیجیتال پای نتورک نیست و چیزی که ما در عوض مشاهده می‌کنیم این است که، توکن های pi در ٢۴ ساعت بین کاربران توزیع می‌شود. در واقع ماینینگ توسط گوشی های هوشمند شما یک سراب است. در واقع طراحی کنندگان این ارز و این سایت به یک نکته مهم توجه نکردند و این است که چیزی که یک ارز دیجیتال را بسیار ارزشمند گران‌قیمت می‌کند در واقع سطح دشواری کار ماینینگ آن می‌باشد و هرچقدر استخراج ارز دیجیتال سخت تر باشد این ارز گران قیمت تر و همچنین ارزشمندتر است. و استخراج آسان ارز اصلاً کار منطقی و درستی نمی باشد چرا که دشواری کار ماینینگ امنیت شبکه را تامین می کند.

خرید و فروش ارز دیجیتال pi در کجا انجام می شود؟

خرید و فروش ارز دیجیتال pi در کجا انجام می شود؟

به علت معتبر نبودن سایت این ارز دیجیتال و همچنین کلاهبرداری این سایت تقریباً محبوبیت خود را در بین کاربران از دست داده است و کاربران ترجیح می‌دهند به سمت استخراج ارزهای دیجیتالی که معتبر تر هستند مثل بیت کوین بروند اما هنوز هم در بعضی از سایت ها و یا در بعضی از کشورها ارز دیجیتال پای خرید و فروش می‌شود مخصوصا در کشور چین که هنوز هم کاربرانی هستند که این ارز را خرید و فروش می کنند اما به دلیل قیمت کم این ارز و همچنین غیر معتبر بودن آن خیلی از صرافی های معتبر در دنیا دیگر خرید و فروش ارز را انجام نمی‌دهند چراکه معتقد معتقدند شعاری که این سایت برای خود انتخاب کرده است که کار ماینینگ را تنها با گوشی همراه خود انجام می دهید یک دروغ بزرگ است چرا که با این کار ماینینگ بسیار ساده و راحت می‌شود و همین سبب می شود امنیت شبکه های ارز دیجیتال پایین می آید زیرا تمامی امنیت شبکه ها توسط سخت بودن کار ماینینگ و محاسبات پیچیده و سخت آن می باشد.

آینده ارز دیجیتال pi چه می باشد؟

با توجه به کلاهبرداری های وسیع این سایت از کاربران خود و همینطور عدم تامین امنیت شبکه ها و همچنین آسان بودن کار ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال بعید است که این سایت مدت زیادی بتواند دوام بیاورند و همچنان بر جای خود باقی بمانند امروز هم بسیاری از صرافی های معتبر دنیا از خرید و فروش این ارز بین کاربران خودداری می کنند چرا که معتقدند این سایت دروغگو و کلاهبردار است و امروزه روزبه‌روز اطلاعات کاربران در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه سرمایه گذاری در آن معایب و مزایای آن و همچنین تأمین امنیت آن بیشتر می‌شود همین سبب شده است که آنها به سمت ارز های دیجیتال معتبر تر و مطرح ترین مثل بیت کوین برود شاید در گذشته و در ابتدای مطرح شدن این ارز در بازار بورس و سرمایه بسیاری از کاربران را توانست با استفاده از تبلیغات گوزن زنده در فضای مجازی به خود جذب کند اما امروزه مردم به دلیل تجربه بیشتر در ارز دیجیتال از سرمایه گذاری و خرید و فروش این ارز خودداری می‌کنند و بعید است آینده‌ خوبی در انتظار این ارز باشد مگر اینکه طراحی کنندگان سایت به فکر تامین امنیت شبکه باشند. در قسمت‌های بالا توضیح دادیم چرا ارز دیجیتال pi کلاهبرداری است. شما می توانید عکس های ارز دیجیتال pi را در صفحات گوگل ببینید.

ارز دیجیتال pi در چه صرافی هایی ارائه می‌شود؟

ارز دیجیتال pi در چه صرافی هایی ارائه می‌شود؟

به دلیل دروغ بودن سایت این ارز دیجیتال و همچنین کلاهبرداری های بسیاری از کاربران خود انجام می دهد صرافی های کمی در کشور ایران و حتی در دنیا پیدا می‌شوند که این ارز دیجیتال را بین مشتریان و کاربران خرید و فروش بکند در واقع چون تعداد کاربران این سایت نیز روز به روز کاهش پیدا می‌کند و با بالا رفتن اطلاعات مردم و کاربران از کلاهبرداری این ارز و همچنین آشنا شدن با ارزهای معتبر و مطرح تر که امنیت بیشتری دارند مثل بیت کوین ها صرافی های زیادی نیستند که همچنان این ارز را خرید و فروش کنند زیرا تعداد کاربران نیز بسیار کم هست و صرافی‌ها هم وقت خود را صرف ارزهای معتبر تر مثل بیت کوین می‌کند. شاید در آینده نه چندان دور این سایت ارز دیجیتال پای به کلاهبرداری پایان دهد و بتوانند با سخت کردن و دشوار کردن کار ماینینگ امنیت شبکه ها را تامین کند تا دوباره کاربران زیادی به سمت این ارز دیجیتال جذب شوند.

آیا ارز دیجیتال pi مورد اطمینان است؟

آیا ارز دیجیتال pi مورد اطمینان است؟

قیمت ارز دیجیتال pi به تومن چیزی حدود ۷ میلیون می باشد که نسبت به ارزهای دیجیتال مطرح تر مثل اتریوم یا بیت کوین در جایگاه آخر قرار گرفته است. صرافی ارز دیجیتال pi در کشور ما ایران و همچنین در جهان بسیار کمتر از دیگر ارز ها می باشد. اگر ارز دیجیتال pi دانلود و یا همچنین دانلود ارز دیجیتال pi را در گوگل سرچ کنید برای شما اپلیکیشن هایی می آورد که به شما کمک می کند نقشه راه را بدانید و تاریخ دقیق فروش و خرید هر ارز را تشخیص بدهید تا بتوانید بیشترین سود را ببرید. ارز دیجیتال pig finance یک نوع دیگر از انواع ارزهای دیجیتال می باشد که به تازگی در بازار مطرح شده است و از اعتبار و محبوبیت زیادی برخوردار نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید در این راه سرمایه گذاری کنید دنبال ارزهای دیجیتال معتبر و مطرح بروید.

به چه دلیل خرید و فروش این ارز مناسب نیست؟

به چه دلیل خرید و فروش این ارز مناسب نیست؟

سرمایه گذاری و همچنین خرید و فروش ارز دیجیتال پای راه مناسبی نمی‌باشد چرا این برخلاف تبلیغات با آب و تاب که در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می‌شود که حتماً شما نیز یک مورد از آن را دیده اید شما را به سمت سرمایه گذاری در این ارز دعوت می کنند اما نمی توانند امنیت خوبی را در شبکه ها برای کاربران خود ایجاد کنند و همین باعث شده است قیمت این ارز در پایین ترین جای جدول قرار بگیرد. البته باید به این نکته توجه کرد در میان کاربران این سال تعداد اندکی نیز هستند که از سرمایه‌گذاری و خودرویی این سال راضی هستند و شکایتی ندارند اما شما قبل از خرید و فروش این ارز حتما اطلاعات دقیق را بخوانید و از همه معایب و مزایای این کار مطلع باشید. این سایت‌های ارز دیجیتال به دلیل نوپا بودن و تازگی در بازار مخصوصاً در کشور ما ایران به سادگی می توانند کاربرانی را که یک شب مشتاق پولدار شدن هستند را گول بزنند و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ایرانی ها و همچنین کاربران هر اطلاعات غلطی را به آنها بدهند.

سوالات متداول

چه چیزی امنیت شبکه های ارز دیجیتال را تامین می کند؟

سخت بودن و همچنین دشوار بودن کار ماینینگ امنیت شبکه را تامین می کند.

کدام صرافی ها ارز دیجیتال پای نتورک را خرید و فروش می‌کنند؟

به دلیل نامعتبر بودن این ارز صرافی های زیادی وجود ندارند که این ارز را خرید و فروش کنند.

قیمت ارز دیجیتال پای به تومان چقدر می‌باشد؟

قیمت این ارز به تومان تقریباً ۷ میلیون است که در آخرین رتبه جدول قرار گرفته است.

چرا ارز دیجیتال پای یک کلاهبرداری است؟

چرا که وب سایت رسمی ادعا دارد شما تنها با گوشی خود می‌توانید کار استخراج را انجام دهید که از نظر عملی این کار غیر ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید