دلیل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما چیست؟ بررسی دقیق حواشی

سیروان خسروی کاندید بهترین خواننده پاپ ایران می باشد. او از سن 11 سالگی به موسیقی علاقه مند شد و از آن جا به مدت 4 سال در کنار اوی جونیو آموزش موسیقی دید و زمانی که 16 سال داشت در کنار کاوه یغمایی با اصول نوازندگی آشنا شد و در سال های 1379 و 1380 به عنوان نوازنده کیبورد در کنسرت های کاوه یغمایی حضور داشت.

سیروان خسروی کیست؟

سیروان خسروی کیست؟

سیروان خسروی خواننده پاپ ایرانی می باشد که در 4 مرداد ماه سال 1361 در تهران به دنیا آمد و اصالتی کورد دارد. سیروان خسروی خواننده، نوازنده، کیبورد، تنظیم کننده، صدا بردار و آهنگساز شناخته شده ایرانی می باشد که در سن 11 سالگی به موسیقی علاقه مند شد و حدود 4 سال را پیش اوی جونیو آموزش دید. آلبوم مترسک سکو پرتاب سیروان برای شروع آهنگسازی و خوانندگی بود. سیروان خسروی تا سال 1379 در آلبوم تعدادی از خوانندگان سرشناس به عنوان صدا بردار، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت اما در ابتدای دهه 80 با کمک امید اطهری نژاد توانست اولین آلبوم شخصی خود را با نام ( تو خیال کردی بری ) تهیه کند و در سال 1384 با گرفتن مجوز های لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست آن را منتشر کند.

اینستاگرام سیروان خسروی

اینستاگرام سیروان خسروی

سیروان خسروی در اینستاگرام و فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و محبوبیت و صدای خوب او باعث شده تا در پیج شخصی خود در اینستاگرام حدود 2 میلیون و 200 هزار فالوور داشته باشد. سیروان خسروی علاوه بر عکس های شخصی تمامی تیزر ها و موزیک ویدیو های آهنگ های جدید خود را به صورت پست و استوری در صفحه خود منتشر می کند تا آهنگ های وی با استقبال بیشتری رو به رو شوند. سیروان خسروی همچنین در Bio  اینستاگرام خود لینک چنل یوتیوب خود را نیز گذاشته است تا در یوتیوب نیز این خواننده را دنبال کنید.

آدرس پیج سیروان خسروی در اینستاگرام: sirvankhosravi   

 آهنگ های سیروان خسروی کدامند؟

سیروان خسروی تا کنون آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که محتوای این آهنگ ها و ترک ها باعث شده تا هواداران زیادی داشته باشد و در زمان انتشار از آهنگ های وی استقبال بالایی صورت گیرد. در ادامه جذاب ترین آهنگ های این خواننده سر شناس را به شما معرفی خواهیم کرد.

قاب عکس خالی

قاب عکس خالی سیروان خسروی

آهنگ قاب عکس خالی یکی از آهنگ های معروف و بسیار شناخته شده از سیروان خسروی می باشد که در زمان پخش استقبال زیادی از این آهنگ شد. قسمتی از متن این آهنگ در قسمت زیر آمده است.

این روزا یه قاب عکس خالی ام

خالی ام نمیدونی چه حالی ام

عالی ام درست مثه یه دیوونه

دیوونه چرا رفتی از این خونه

نمی دونی بعد رفتنت چی شد

حتی آسمون ابری شد

می دونم برنمی گردی ولی خب ای کاش میشد

بعد تو دیگه حال من اضطرابه

نبودی که بببینی چقدر حالم خرابه

بن بست

آهنگ بن بست نیز یکی دیگر از آهنگ های معروف سیروان خسروی می باشد که در زمان پخش این آهنگ طرفداران زیادی جذب کرد. قسمتی از متن این آهنگ در قسمت زیر آمده است.

لحظه هام تکراری سپری میشن همه رنگا خاکستری میشن

هر مشتی رو که وا می کنم پوچه تابلوی بن بست سر هر کوچه

آینه ها بگین که با کی طرفم حالم بده از اینکه بی هدفم

چیه ته این راه دور و دراز همه چی مبهمه مثل یه راز

همیشه یا زوده یا دیره آرزوهام نرسیده میره

یه عمره خورشید و می بینم ولی از پشت ابرای تیره

همیشه یا زوده یا دیره آرزوهام نرسیده میره

زندگی آسون نمی گیره نه

دوست دارم زندگی رو سیروان خسروی

آهنگ دوست دارم زندگی رو یکی از جذاب ترین و زیبا ترین آهنگ های سیروان می باشد و یکی از محبوب ترین آهنگ های وی نزد طرفدارانش به شمار می رود که بخشی از متن این آهنگ را می توانید بخوانید.

یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه ثانیه های تو داره میره امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره

نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون یکی میخنده یکی غمگینه زندگی اینه همه قشنگیش همینه

خورشید و نور و ابرای دور و هرچی که تو زمین و آسمونه بهم انگیزه میده

رها کن دیروز و زندگی کن امروز و هر روز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده

دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو

خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمی شم چون دوست دارم زندگی رو

دوست دارم زندگی رو …

تنها نذار

آهنگ تنها نزار همانند آهنگ های دوست دارم زندگی رو و آهنگ بن بست جزو آهنگ های معروف سیروان می باشد که هواداران زیادی دارد و بسیار نیز محبوب است. بخشی از متن این آهنگ به شرح زیر است:

دزدیدی از من آرزو هامو من از تو دارم تنهاییامو

پرواز رو دیدیم بال و پرت رفت خاطره هامون از خاطرت رفت

تنها نذار این دیوونه رو خالی نکن تو این خونه رو

وقتی نیستی واسه کی بخونم تو نباشی واسه چی بمونم

هر جای این شهر ردِ من و تو کی عاشقی کرد قد من و تو

گفتی می مونی اما دلت رفت خاطره هامون از خاطرت رفت

خیلی وقته که این خیابون توو بارون ندیده ما رو با هم دیگه

بدون تو که دنیامی نه نمی خوام یه لحظه دنیا رو دیگه

خاطرات تو

خاطرات تو سیروان خسروی

آهنگ خاطرات تو یکی از آهنگ های معروف سیروان خسروی می باشد که زحمت زیادی برای این آهنگ کشید و در زمان انتشار این آهنگ با واکنش های مثبت زیادی همراه شد. قسمتی از متن این آهنگ جذاب در قسمت زیر آمده است.

برگای زرد منو یاد تو میندازن

چه زود رسید پاییز بازم

اما این بار تو مال من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن

غروبا دلگیرترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم

من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من

تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

سیروان خسروی آهنگ های معروف دیگری نیز دارد مانند: سوژه هات تکراریه، بارون پاییزی، خیلی روزا گذشت و … اما نسبت به آهنگ هایی که در ابتدا گفته شد از محبوبیت پایین تری برخوردار هستند اما در عین حال طرفداران خود را دارند.

شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما به چه علت بود؟

حدود 2 سال پیش بود که بهاره رهنما در اقدامی عجیب در اینستاگرام اقدام به منتشر کردن اخبار و حواشی دروغ نسبت به سیروان خسروی کرد که او را مزدور خواند و گفت این خواننده برای کسب مجوز پیش معاونان مربوطه دولا و راست شده که بعد از انتشار این حواشی سیروان خسروی از دادگاه عالی شکایت کرد و در طی آن بهاره رهنما بر طبق ماده 443 قانون اساسی به 50 ضربه شلاق محکوم شد که این رای طبق قانون دادرسی کیفری قطعی است.

کنسرت سیروان خسروی

کنسرت سیروان خسروی

سیروان خسروی تا کنون کنسرت های زیادی را برگزار کرده است و تقریبا هر ساله در یکی از شهر های ایران کنسرت برگزار می کند و در تهران اغلب کنسرت های وی در سالن برج میلاد برگزار می شود. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا سیروان خسروی یک کنسرت آنلاین را اجرا کرد که مانند کنسرت های دیگر وی استقبال زیادی از این کنسرت مجازی شد.

آلبوم های سیروان خسروی

آلبوم های سیروان خسروی

سیروان خسروی دارای آلبوم های سرشناس و معروفی نیز می باشد که به مهم ترین این آلبوم ها اشاره می کنیم.

آلبوم جاده رویاها سیروان خسروی

این آلبوم در سال 1391 منتشر شد که در زمان انتشار حدود 92% رای مثبت کسب کرد. این آلبوم معروف دارای 8 آهنگ زیبا و جذاب به نام های ( نه نرو، دوست دارم، جاده، خداحافظی، بی قرار، اگه تو مال من نیستی، من عاشقت شدم، اینم می گذره ) می باشد که هر کدام از این  آهنگ های این آلبوم طرفداران بسیار زیادی دارند.

آلبوم unplugged ( آنپلاگد )

آلبوم unplugged ( آنپلاگد ) یکی از بهترین آلبوم های سیروان خسروی می باشد که در سال 1395 منتشر شد و در همان سال نیز جایزه بهترین آهنگساز موسیقی پاپ را دریافت کرد. این آلبوم دارای شش آهنگ زیبا و جذاب به نام های ( یک روزی میای، خاطرات تو، دوست دارم زندگی رو، بازم بتاب، عاشقتم، عاشقتم، کجایی تو ) می باشد که این آهنگ ها نیز مانند دیگر آهنگ های این خواننده سر شناس پاپ هواداران زیادی دارد.

آلبوم مونولونگ

آلبوم مونولونگ در سال 1399 منتشر شد که با توجه به محبوبیت های سیروان استقبال زیادی از این آلبوم شد همچنین آهنگ ها و ترک های این آلبوم نیز جزو بهترین آهنگ های پاپ در سال 1399 انتخاب شد. این آلبوم دارای هشت ترک به نام های ( مد، حباب، زیر آب، غوطه ور، بن بست، منو ببخش، من مقصرم، جزر ) می باشد که هر کدام از این ترک ها هواداران زیادی دارند.

سوالات متداول

سیروان خسروی در کجا به دنیا آمده است؟

سیروان خسروی متولد سال 1361 در شهر تهران می باشد اما اصالتی کورد دارد.

دلیل شکایت سیروان از بهاره رهنما چه بود؟

سیروان به دلیل هتک حرمت از سوی بهاره رهنما و انتشار اخبار کذب از او شکایت کرد و بهاره رهنما به 50 ضربه شلاق محکوم شد.

سیروان در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

سیروان در زمینه خوانندگی، نوازندگی، کیبورد، تنظیم کنندگی، صدا برداری و آهنگسازی برای آهنگ های پاپ فعالیت می کند.

محبوب ترین آهنگ های سیروان خسروی چه نام دارد؟

از محبوب ترین آلبوم های منتشر شده توسط سیروان می توان به جاده رویاها، آنپلاگد و مونولونگ اشاره کرد که استقبال زیادی از این آلبوم ها در زمان پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید