آینده کریپتولند پس از دستگیری سینا استوی چه خواهد شد؟ رازهای کلاهبرداری کریپتولند

پس از دستگیری سینا استوی مدیر سایت کریپتولند و البته یکی از سرشناس ترین فعالان بازار ارزهای دیجیتال، این سوال پیش می آید که آینده صرافی کریپتولند پس از دستگیری مدیر آن چه خواهد شد؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید که چشم و گوش شما را به حقیقت باز کنیم.

سینا استوی مدیر کریپتولند

سینا استوی مدیر کریپتولند که بود و چه کار می کرد؟

همانطور که می دانید بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و مردم ایران نیز مردمی هیجان زده برای کسب ثروت در زمان کوتاه هستند. به نوعی می توان اینچنین مردمی را طمع کار دانست. سینا استوی در اصل مدیر سایت کریپتولند بود که از فرصت پیش آمده در حوزه ارزهای دیجیتال و عدم آگاهی مردم استفاده و اقدام به ایجاد توکن و ارزهای غیرواقعی کرد.

فقط کافیست کاری که سینا استوی در ایجاد توکن ها انجام میداد را به یک کارشناس فضای مجازی توضیح دهید تا به شما بگوید او یک کلاهبردار است! در وحله اول باید بدانید که ایجاد یک ارز دیجیتال به سادگی نیست و از پس حداقل یک شخص بر نمی آید. دوم اینکه توکن ها پول هایی هستند بدون نام و نشان که می توانند در یک لحظه صفر شوند و تمام دارایی مردم را به باد دهند. سینا استوی نیز با ایجاد همین توکن ها و البته راهکارهای مختلف اقدام به جذب پول مردم کرد و آن را به جایی بی نام و نشان فرستاده است. اگر شما نیز صاحب یکی از این توکن ها هستید باید بدانید که توکن ها بسیار غیرقابل اعتماد بوده و هرگز اعتباری ندارند. همچنین باید بدانید یک توکن هرگز یک ارز دیجیتال نیست.

حال دست سینا استوی توسط افراد بسیاری رو شده و همین مسئله باعث شده دستگاه قضایی کشور اقدام به پیگیری این موضوع و سپس بازداشت او کند. همین مسئله باعث شده آینده کریپتولند در ابهام قرار بگیرد.

سینا استوی کلاهبردار است؟

شاید تایید این مسئله ناخوشایند باشد اما از نظر کارشناسان فضای مجازی و البته ارزهای دیجیتال، او از طریق ایجاد توکن و فروش آن به مردم کلاهبرداری کرده است. همچنین اقدام به خروج ارز از کشور و از بین بردن سرمایه مردم با دادن ارزهای جعلی و فیک به آن ها به شدت به سرمایه ملی آسیب زده است.

آینده کریپتولند کلاهبردار

آینده کریپتولند به سمت نابودی خواهد رفت؟

معمولا هر کسب و کاری پس از زمین خوردن مدیران آن آسیب جدی خواهد دید و از هم خواهد پاشید. اما در مورد اینکه آینده کریپتولند چه خواهد شد باید نکات زیر را ذکر کنیم:

  1. فقط سینا استوی نبوده که مدیریت این وب سایت و فعالیت های آن را برعهده داشته و قطعا افراد دیگری نیز در این مسیر نقش دارند. از همین رو باید دید ماجرا به کجا کشیده خواهد شد.
  2. ممکن است سینا استوی بتواند این مسئله را حل کرده و آزاد شود. آنگاه این صرافی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
  3. احتمال اینکه بزودی شاهد تعطیلی کامل کریپتولند باشیم بسیار زیاد است.

پول کسانی که در توکن کریپتولند سرمایه گذاری کردند چه خواهد شد؟

بهتر است صبر کنیم و ببینیم ماجرا به کجا خواهد رسید. طبق اخبار ارزش توکن های او بسیار کاهش پیدا کرده در سیستمش و البته احتمالا سایت نیز بزودی از کار بیفتد. بهتر است مسئولان سریع تر اقدامی کنند تا جلوی ضرر بیشتر مردم گرفته شود. در هر صورت آینده کریپتولند با توجه به سرمایه گذاری بخش عمده ای از مردم در این سیستم بسیار حائز اهمیت می باشد.

اخبار وضعیت آینده کریپتولند را از کجا دنبال کنیم؟

در صورتی که هر خبری در این مورد منتشر شود، تیم ما آن را بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد داد. کافیست سایت ما را دنبال کنید. همچنین باید گفت با توجه به اهمیت بالای این مسئله، این اخبار توسط کانال های معتبر خبری و رسانه های معتبر نیز منتشر خواهد شد. البته باید بدانید همراه اخبار جعلی نیز در فضای مجازی نظیر اینستاگرام منتشر و باعث انحراف افکار می شود. از همین رو پیشنهاد ما این است که اخبار مبنی بر آینده کریپتولند را توسط سایت های معتبر دنبال کنید.

مالباخته های سایت کریپتولند چه کنند؟

در این مورد اگر شما یکی از زیان دیده های این سایت هستید، می توانید به مراجع مرتبط شکایت کرده و یا در فضای مجازی و شبکه هایی که اقدامات این وب سایت را دنبال می کنند، پیام خود را برسانید. البته با توجه به گسترده بودن کاربران این وب سایت، احتمالا هر خبری در مورد آن به سرعت مخابره خواهد شد.

کلاهبرداری کریپتولند جدی است؟

بله، این مسئله کاملا جدی بوده و از ضعف مردم در این زمینه سوء استفاده شده است. همچنین کریپتولند باعث شده آسیب جدی به صرافی های ارز دیجیتال وارد شود. این صرافی که خود را بهترین صرافی ارز دیجیتال می دانست اکنون یک نمونه کلاهبرداری می باشد.

پیشنهاد ما به کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در توکن ها هستند

به عنوان تیمی که سال هاست در زمینه های مختلف مجازی فعالیت کرده و بازارهای دیگر را نیز دنبال می کند، پیشنهاد می کنیم هرگز در هیچ توکنی سرمایه گذاری نکنید. همانطور که گفتیم توکن ها می توانند در یک لحظه نابود شوند و از همین رو چنین ریسکی را هرگز یک سرمایه گذار نخواهد پذیرفت. بدانید پول با آورده را باد می برد. پشت هر سود بسیار زیادی یک ضرر سنگین نیز وجود دارد. پس همواره سعی کنید در وحله اول دانش کسب کنید و در وحله دوم منطقی سرمایه گذاری کنید.

برای کسب دانش در مورد ارزهای دیجیتال و کسب ثروت نیز لازم نیست که دوره های مسخره ای که در ایران به فروش می رسد را بخرید! تمام آن اطلاعات به صورت رایگان در فضای مجازی و اینترنت وجود دارد. کافیست زبان خود را بهبود ببخشید و وارد یوتیوب یا سایر سایت های آموزشی شوید. اگر دانش داشتید هرگز لازم نبود نگران آینده کریپتولند با یکی از عنوان های کلاهبرداری کریپتولند یا کریپتولند معتبر است بپردازید!

سوالات متداول در مورد آینده کریپتولند

  1. وضعیت آینده صرافی کریپتولند چه خواهد شد؟

    با توجه به دستگیری سینا استوی مدیر این وب سایت، احتمال این مسئله که این سایت مسدود شود زیاد است.

  2. آینده کریپتولند چه نقشی در پول کاربران آن دارد؟

    احتمال اینکه پول کاربران و افرادی که در توکن های این وب سایت سرمایه گذاری کردند از بین برود وجود دارد.

  3. چرا کریپتولند بسته شد؟

    فعالیت این وب سایت به دلیل دستگیری مدیر آن به حالت تعلیق درآمده است.

  4. کلاهبرداری کریپتولند واقیعت دارد؟

    بله، با توجه به اخبار منتشر شده از سوی منابع معتبر و البته نظر کارشناسان، این وب سایت از طریق ایجاد ارزهای جعلی اقدام به کلاهبرداری کره است.

دیدگاهتان را بنویسید