سه گانه لیگ برتر تیم های برتر منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی

سه گانه لیگ برتر تیم های برتر منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی

تیم های برتر منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی

گزارش شده اسـت کـه سه نفره سه گانه لیگ برتر منچستر یونایتد ؛ منچسترسیتی و چلسی در رقابت برای جذب هری کین از تاتنهام هاتسپور در تابستان امسال پیشگام هستند .

 

گفته می‌شود کین تقاضای انتقال خودرا در اسپرز تحویل داده اسـت و می‌خواهد آینده او قبل از سفر بـه یورو 2020 با انگلیس در ماه آینده تعیین شود.با این حال ؛ قیمت 150 میلیون پوندی گزارش شده روی سر او میتواند مانعی برای مذاکرات باشد ؛ تاتنهام تمایلی بـه فروش طلسم خود ندارد.

سه گانه لیگ برتر تیم های برتر منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی

دانیل لوی بـه ویژه مخالف فروش كین بـه یك حریف در لیگ برتر اسـت اما سایت  explosiongame.info گزارش می‌دهد كه هم باشگاه هاي‌ منچستر و هم چلسی حریف تاتنهام در لندن محتمل ترین خواستگارهای این بازیکن 27 ساله هستند.

 

من سیتی بـه دلیل خروج قریب الوقوع از گلزنی کـه رکورددار باشگاه سرخیو آگوئرو اسـت ؛ در تابستان برای خرید یک مهاجم جدید در حال خرید اسـت ؛ در حالی کـه همچنین تصور میشود چلسی یک مهاجم میانی جدید را بـه عنوان یکی از اولویت هاي‌ نقل و انتقالات خود مشخص کرده اسـت.

 

ارلینگ براوت هالند ؛ روملو لوکاکو و رابرت لواندوفسکی همگی با حضور در لیگ برتر همراه بوده اند و باعث میشوند کین با سایر مهاجمان نخبه برای این سمت در رقابت باشد.

 

منچستر یونایتد نیز با یک مهاجم جدید در ارتباط بودو از تحسین کنندگان طولانی مدت کین اسـت ؛ اما تصمیم آن ها برای تمدید قرارداد ادینسون کاوانی برای یکسال بیشتر میتواند تمرکز آن ها را بـه جای تقویت در زمینه هاي‌ دیگر.

سه گانه لیگ برتر تیم های برتر منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی

سه گانه لیگ برتر

رئال مادرید و بارسلونا در گذشته علاقه مند بـه کین بوده اند ؛ اما با توجه بـه مشکلات مالی پس از ویروس کرونا میتوانند برای تهیه کاپیتان انگلیس تلاش کنند.

 

پاری سن ژرمن همچنین با توجه بـه این کـه نیمار و کیلیان امباپه را در کتابهای خود دارند ،برای تأمین دست مزد کین نیز در تلاش برای تأمین دست مزد کین تلاش میکنند، در حالی کـه بایرن مونیخ یکی از معدود مهاجمین میانه را کـه در فصول اخیر در کینت روبرت لواندوفسکی از کین پشت سر گذاشته اسـت ،افتخار می‌کند. .

 

دراین گزارش همچنین از لیورپول بـه عنوان مقصد احتمالی نام برده شده اسـت ؛ اگرچه بعید بـه نظر میرسد آن ها نیز بتوانند از پس هزینه هاي‌ مهاجم برآیند.کین با 220 گل در 334 بازی ؛ از جمله 32 گل دراین رقابت ها ؛ دومین گلزن برتر تاتنهام در تمام دوران اسـت.

 

دیدگاهتان را بنویسید