بیوگرافی مهدیار آقاجانی بهترین بیت ساز رپ فارس

مهدیار آقاجانی تولید کننده موسیقی و آهنگساز، متولد ایران است. وی ساز هایی همچون سنتور و ویولن را می‌ نوازد، و به تلفیق کردن موسیقی سنتی ایرانی با سبک‌ های جدید می پردازد. از همین رو لقب بهترین آهنگساز ایران برازنده او می باشد!

بیوگرافی مهدیار آقاجانی چیست؟

این موسیقی دان ایرانی در دوم بهمن‌ ماه سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۸۳ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و دو سال بعد آلبوم جنگل آسفالت که متعلق به هیچکس (رپر فارس ایرانی) بود را به اتمام رساند. این آلبوم تلفیقی از سازهای سنتی و موسیقی رپ بود که مهدیار آقاجانی بسیار خلاقانه این تلفیق را انجام داد. وی توانایی این را دارد که سازهایی همچون پیانو، قانون، سنتور، ویولن را بنوازد. مهدیار آقاجانی آهنگ های بسیاری را با رپر مطرح جهان به نام هیچکس ساخته است. مهدیار آقاجانی بنگ (نام آهنگ) را با همین رپر بزرگ همکاری کرده است.

اینستاگرام مهدیار آقاجانی

اینستاگرام مهدیار آقاجانی در حال حاضر ۲۹۴ هزار دنبال کننده دارد و مهدیار ۸۹ پست را نیز به اشتراک گذاشته است. برای دیدن پیج آقاجانی می توانید در اینستاگرام به این آیدی مراجعه کنید، mhdyr . جالب است بدانید که عکس های مهدیار آقاجانی در هیچ یک از پست هایش وجود ندارد و اکثر پست های منتشر شده از مهدیار مربوط به خواننده و رپر مشهور هیچکس می باشد، که او را به نام پدر رپ فارسی نیز می‌ شناسند و طرفداران پروپا قرصی در میان علاقه مندان به موسیقی رپ دارد، به همین خاطر می‌ شود گفت که مهدیار مقداری از شهرت و معروفیتش را در کنار هیچکس به دست آورده است. این دو چندین سال است که همکاری های زیادی داشتند. مهدیار آقاجانی اینستا خود را در راستای معرفی آثارش استفاده می‌ کند.

بهترین کارهای مهدیار آقاجانی با کدام خواننده بوده است؟

بهترین کارهای مهدیار آقاجانی با کدام خواننده بوده است؟

امروزه اگر از ما بپرسند مهدیار آقاجانی کیست؟ با توجه به آثار خوبی که از خود منتشر کرده است، به راحتی می‌ توان او را معرفی کرد. بهترین کارها و آثاری که او در کارنامه اش دارد مربوط به همکاری اش با سروش لشکری (هیچکس) در طی سال های اخیر بوده است. در سال گذشته نیز آنها همکاری موفقی داشتند، که حاصل این همکاری بیرون آمدن آلبوم مجاز بود. آقاجانی همکاری‌ های دیگری با افرادی نذیر فدائی، سعید دهقان، حکمت و قاف داشته است. که همگی این همکاری ها در پیشرفت آقاجانی تاثیر گذار بوده است. ما تصمیم گرفتیم چند کار از جدید ترین آلبوم همکاری هیچکس و مهدیار به نام مجاز را در این مقاله به شما ارائه دهیم.

آهنگ کی می گه

آهنگ کی میگه که ترانه‌ سرای آن هیچکس و ریویل است را مهدیار تنظیم کرده است. این آهنگ در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد. همچنین این آهنگ یکی از موفق‌ ترین همکاری‌ های این سه فرد مشهور می‌ باشد، که بعد از انتشار طرفداران زیادی را پیدا کرد.

آهنگ یه مکث

آهنگسازی و تنظیم این اثر را نیز مهدیار آقاجانی برعهده گرفت و سروش لشکری این آهنگ را سروده است. آهنگ یه مکث از آلبوم مجاز جزء آهنگ هایی است که مهدیار در پیج اینستاگرام آن را بارها تبلیغ کرده بود. لازم به ذکر است که مردم از آلبوم مجاز بسیار راضی هستند و با رای های موافق خود از ۱۰ نمره ۹ را به آن داده اند.

آهنگ قاضی منو دوست داشت

آهنگ قاضی منو دوست داشت

این رپ اعتراضی که ترانه سرایش هیچکس می‌ باشد، به ناعدالتی هایی که درباره مردم عادی در دادگاه‌ ها اتفاق می‌ افتد اشاره دارد. آهنگ قاضی منو دوست داشت را نیز مهدیار تنظیم کرده که همانند دیگر آهنگ های آلبوم مجاز در تاریخ ۱۲ فروردین سال ۹۹ انتشار یافت.

آهنگ محض مخالفت

آهنگ رپ محض مخالفت از دیگر آثار مشترک تولید شده توسط هیچکس و مهدیار آقاجانی است، که به ترتیب ترانه سرایی و آهنگسازی آن را انجام داده‌ اند. این رپ به بیان مخالفت‌ ها و تبعیض‌ هایی اشاره دارد که به گونه های مختلف در سراسر دنیا اتفاق می‌ افتد، تبعیض هایی مانند: رنگ پوست، انتخاب مذهب، دین، مکان زندگی و نژاد پرستی.

آهنگ شبی گرگا

رپ شبی گرگا که نام آن برگرفته شده از قسمتی از متن شعر می باشد،به معرفی آدم‌ هایی می‌ پردازد که در اثر فشارهای جامعه از خوب بودن دست کشیده و به ناچار همرنگ جماعت شده‌ اند. مهدیار آقاجانی آهنگ شبی گرگا را تنظیم کرده است و این رپ پر معنا با صدای سروش لشکری شنیده شده است.

مهدیار آقاجانی و اسنوپ داگ با هم همکاری داشتند؟

مهدیار آقاجانی و اسنوپ داگ با هم همکاری داشتند؟

اسنوپ داگ که در دنیای رپ و در لیست بهترین رپرهای جهان قرار دارد، توانسته است با فعالیت هایی که داشته و کارهایی که از خود منتشر کرده است نامش در بین پنج پر برجسته جهان قرار بگیرد آغاجاری نیز با توجه به سابقه درخشانی که دارد توانسته نظر اسنوپ داگ را به خود جلب کند که همین موضوع موجب شده برای آهنگ های میکس و تنظیم کند. و همکاری این دو نفر در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و به نوعی برای رفع فارسی افتخارآفرینی کرد. امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور باز هم شاهد این چنین همکاری هایی باشیم.

مهدیار آقاجانی و هیچکس چه تاثیری در موسیقی رپ داشتند؟

آهنگ های بی کلام مهدیار آقاجانی و دیگر آهنگ‌ هایی که او به همراه خوانندگان معروفی همچون یاس، هیچکس، اشکان فدائی، قاف،ریویل و دیگر خوانندگان مطرح منتشر کرده است، همگی باعث شد که مهدیار کوله‌ باری از تجربه به دست بیاورد. از سوی دیگر سروش لشکری که غالباً او را پدر رپ فارس می‌ خوانند جایگاه ویژه‌ ای در موسیقی رپ دارد. حال تصور کنید همکاری این دو نفر با هم، با داشتن چنین تجارب بالایی چه نتیجه موفقیت آمیزی را در بر دارد. همکاری آنها و خلق آلبوم هایی نظیر مجاز، انجام وظیفه و جنگل آسفالت انقلابی عظیم در صنعت رپ به راه انداخت. هر چند که تولیدات آنها برخی اوقات با مشکلاتی مثل دستگیری سروش لشکری مواجه شد، اما آنها را از هدفی که داشتند باز نداشت، و به هر طور که توانستند راه خود را ادامه دادند.

در مصاحبه مهدیار آقاجانی چه گفت‌ و گوهایی صورت گرفت؟

در مصاحبه مهدیار آقاجانی چه گفت‌ و گوهایی صورت گرفت؟

اگر بخواهیم چکیده‌ ای از مصاحبه و حرف‌ های مهدیار را بگوییم باید گفت که، استارت کار مهدیار پس از منتشر شدن آلبوم جنگل آسفالت زده شد، و تلفیقی که او به کار برد موفق شد نظرات را به سوی خود جلب کند. مهدیار آقاجانی توییتر خود را همانند اینستاگرام محیطی برای پخش برنامه هایش اعلام می‌ کند. وی در مصاحبه گفته زمانی که بچه بودم به امارات، سنگاپور، مالزی و ترکیه سفر کردم و کمی با فرهنگ خارج از ایران آشنا هستم. شماره مهدیار آقاجانی مدتی در اینترنت موجود بوده است، تا آنهایی که می‌ خواهند با او همکاری کنند راحت تر بتوانند به مهدیار دسترسی داشته باشند. از صحبت های او در مصاحبه می توان فهمید برای داشتن آزادی بیان از ایران خارج شده و خود گفته است که اسمش مدام در لیستی بوده است که جزء کسانی بوده که باید در ایران دستگیر می شد.

دوست دختر مهدیار آقاجانی کیست؟

عکس مهدیار آقاجانی هیچ گاه با دختر خاصی و به طور مکرر پخش نشده است. همچنین در مصاحبه او به این موضوع که وی با کسی رابطه عاشقانه دارد اشاره نشده است. مهدیار که از کودکی و سنین پایین ساز می نواخته هم اکنون نیز بیشترین دغدغه خود را تولید آثار جدیدش معرفی می‌ کند. از طرفی دیگر سفر های مکرری که به کشور های مختلف دنیا داشته باعث شده نسبت به اینگونه مسائل دیدی متفاوت داشته باشد. برای شناخت روحیات و همینطور دانلود تمام بیت های مهدیار آقاجانی می‌ توان به پیج اینستاگرامش و همینطور دیگر سایت های موجود مراجعه کرد.

مهدیار آقاجانی و ملتفت چه گروهی هستند؟

مهدیار آقاجانی و ملتفت چه گروهی هستند؟

ملتفت گروه ایرانی است که سروش لشکری آن را در سال ۱۳۹۰ بنیان گذاری کرده است. این گروه فعالیت موسیقی رپ و هیپ هاپ را به نحو احسنت انجام می‌ دهند، که مهدیار معتقد است نام خانواده هنری برای این گروه مناسب‌ تر می باشد. آهنگ مهدیار آقاجانی خودت باش از همین گروه منتشر شد. تشکل ملتفت تیمی است که تولیدات خود را از رسانه‌ هایی که متعلق به خود از پخش و منتشر می‌کند همچنین سایت فعالی به نام خود دارد، که این سایت تمامی وقایع این تشکل ایرانی را به گوش مردم می‌ رساند. این گروه بزرگ را افرادی مثل مهدیار آقاجانی، سروش لشکری، اشکان فدایی، علی قاف و داریوش تشکیل می‌ دهند. و همینطور ملتفت رفقای نزدیکی مثل بهراد کاسب، علی عظیمی، سعید دهقان، حکمت، علی دهش و مرحوم علی رسولی را دارد.

سوالات متداول

دانلود آهنگ مهدیار آقاجانی خودت باش را چگونه می‌ توان به دست آورد؟

برای دانلود این آهنگ می‌ توان به سایت های معتبر و برخی کانال های تلگرامی مراجعه کرد.

آقاجانی در سال ۱۳۹۴ چه آلبومی را تولید کرد؟

وی در این سال آلبوم زیر و بم زیر زمین را برای قاف تولید کرد.

اگر بخواهیم چند تن از همکاران مهدیار را معرفی کنیم آنها چه کسانی می باشند؟

اشکان فدائی، علی قاف، هیچکس، یاس و داریوش.

آقاجانی در چه سبک هایی فعالیت کرده است؟

الکترونیک، هیپ هاپ و موسیقی فیلم سبک هایی است که مهدیار در آنها فعالیت موفق داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید