پیش بینی بازی لیدز یونایتد و وست برومویچ لیگ برتر

پیش بینی بازی لیدز یونایتد و وست برومویچ لیگ برتر

پیش بینی بازی لیدز یونایتد و وست برومویچ لیگ برتر

لیدز یونایتد با دانستن این کـه پیروزی بعد از ظهر یکشنبه می‌تواند جایگاه هشتم جدول لیگ برتر را بدست آورد ؛ از وست برومویچ بـه ایلند رودخوش آمد می‌گوید.سام آلاردایس به رغم این کـه در پایان فصل جدایی خودرا اعلام کرده اسـت ؛ مایل اسـت باگی ها را قبل از خروج از زالزالک ها بـه رتبه 18 برساند.پیش بینی بازی لیدز یونایتد و وست برومویچ در بازی لیگ برتر یکی از مهم‌ترین بازی ها در شرط ندی می باشد.

 

پیش نمایش بازی

در اوایل سال ؛ صحبت از تزلزل این تیم لیدز در ماه هاي‌ پایانی فصل بـه دلیل مداوم بودن مارسلو بیلزا در سبک بازی بی وقفه اش بود.با این حال ؛ پیروزی برابر تاتنهام هاتسپور ؛ برنلی و ساوتهمپتون برای از دست دادن فقط یک گل فقط این استدلال را تقویت کرده اسـت کـه آرژانتینی باید برای مدیر فصل مورد توجه قرار گیرد.

 

به رغم آسیب دیدگی مدافعان اصلی ؛ غول هاي‌ یورکشایر قبلاً جایگاه دهم را تضمین کرده اند و هنوز هم این فرصت را دارند کـه بالاتر از اورتون و آرسنال در جایگاه هشتم قرار بگیرند.در حالی کـه بیلسا پیش از یورو 2020 بـه چند بازیکن استراحت داده اسـت ؛ او میـــخواهد یک رقابت عالی رابا قیمت و جایزه بیشتر برای این باشگاه بـه اتمام برساند.

 

رودریگو مورنو از عدم شروع این فصل ناامید شده اسـت ؛ اما اسپانیایی در 121 دقیقه آخر فوتبال خود سه گل و یک پاس گل داده اسـت.

پیش بینی بازی لیدز یونایتد و وست برومویچ لیگ برتر

پیش بینی بازی لیدز یونایتد

همان‌ گونه کـه در موضوع ناامیدی بـه سر میبرد و آلاردایس تلاش می‌کرد تا ناامیدی خودرا در نیمه هفته پنهان کند ؛ زیرا او در عدم حفظ باگی در لیگ برتر تأمل کرد.

 

سرمربی پیشکسوت تصمیم گرفته اسـت از سمت خود بـه عنوان مدیرعاملی کناره گیری کند ؛ اقدامی کـه با توجه بـه پیشرفت هاي‌ انها در ماه هاي‌ اخیر ؛ نظر طرفداران باشگاه را تقسیم کرده اسـت.

 

با این وجود ؛ پیروزی هاي‌ پی در پی برابر چلسی و ساوتهمپتون 6 مسابقه بدون موفقیت بـه دنبال داشته اسـت ؛ و این استدلال را تقویت میکند کـه وست بروم از پیشرفت در مسیری متفاوت سود میبرد.

 

آلاردایس در ان مدت 14 بار شاهد گلزنی تیمش بوده اسـت ؛ اما از آخرینبار کـه انها کلین شیت کرده اند شش دیدار بوده اسـت.لباس وست میدلندز تنها در صورتی می‌تواند بـه جایگاه هجدهم برسد کـه بتواند لیدز را شکست دهد و نیوکاسل یونایتد بتواند در کریون کلبه بر فولام غلبه کند.

 

اخبار تیم

در حالی کـه او در پایان فصل آماده جدایی از لیدز اسـت ؛ Gaetano Berardi ظاهر خداحافظی در ترکیب اصلی را دارد.دیگو یورنته و کالوین فیلیپس میتوانند پیش از نماینده بالفعل ملت هاي‌ خود در مسابقات قهرمانی اروپا ؛ روی نیمکت بازیکنان جای گزین سقوط کنند.

 

پابلو هرناندز کـه در تابستان نیز باشگاه را ترک می‌کند و ایان پوودا-اوکامپو ممکن اسـت وادار باشند در جایگزینی ها جایگاهی کسب کنند.آلاردایس بـه دنبال یافتن تعادل بین انتخاب تیمی اسـت کـه بتواند دراین بازی پیروز شود و بازیکنانی کـه فصل آینده اعضای مهم تیم خواهند شد.

 

Grady Diangana و Karlan Grant هردو برای شروع وارد جدال میشوند در حالی کـه دارا اوشیه ممکن اسـت در خط دفاع برگردد.

پیش بینی بازی لیدز یونایتد و وست برومویچ لیگ برتر

ترکیب احتمالی لیدز یونایتد:

کاسیلا؛ آیلینگ ؛ براردی ؛ کوپر ؛ دالاس ؛ Struijk ؛ رافینیا ؛ رابرتز ؛ رودریگو ؛ هریسون ؛ بامفورد

 

ترکیب اصلی احتمالی وست برومویچ:

جانستون؛ Furlong ؛ Ajayi ؛ Bartley ؛ Townsend ؛ فیلیپس ؛ مایتلند-نیلز ؛ یوكوسلو ؛ دیانگانا ؛ پریرا اعطا کردن

 

پیش بینی: لیدز یونایتد 2-0 وست برومویچ آلبیون

با یک تساوی کـه بـه درد Baggies نمیخورد ؛ انتظار داریم بازدید کنندگان با شلیک بـه همه ی سیلندرها بیرون بیایند. با این وجود ؛ انها می‌توانند توسط میزبان خود از کلاس خارج شوند ؛ کـه ما میخواهیم یک پیروزی نسبتاً آسان در آخر هفته ثبت کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید