10 مورد از بهترین مبارزهای یو اف سی در سال 2021

یو اف سی (ufc چیست) یکی از ورزش هایی است که از ترکیب چند ورزش مختلف به وجود آمده است که الان بیشتر از بیست سال است که هر ساله مسابقات زیادی در این رشته برگزار می شود و مبارزهای زیادی را به پول های سنگینی نیز رسانده است. اگر به این رشته ورزشی علاقه دارید و می خواهید راجع به این ورزش و بهترین مبارزهای یو اف سی بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مبارزهای یو اف سی در جهان چه کسانی بوده اند؟

بهترین مبارزهای یو اف سی در جهان چه کسانی بوده اند؟

در ابتدای این مقاله بهتر است شما را کمی با مفهوم یو اف سی آشنا کنیم و در ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که ufc چیست و در کجا بر گزار می شود. در واقع ما امروز می خواهیم در مورد یک ورزش خشن و پرطرفدار صحبت کنیم. اگر می خواهید بدانید که که معنی UFC چیست باید بگوییم این کلمه مخفف شده (Ultimate Fighting Championship) است که به معنی مبارزه نامحدود قهرمانان است. خود کلمه یو اف سی یک سازمان برگزاری مسابقات این ورزش است. نام این ورزش هنر های ترکیبی رزمی است، ورزش هنر های رزمی ترکیبی یک ورزش رزمی کامل است که با استفاده از ضربات انجام می شود. در واقع شامل ترکیبی از تمام ورزش های رزمی می باشد. اگر شما از دسته افرادی هستید که به این ورزش رزمی علاقه دارید و دوست دارید بیشتر با بهترین مبارزهای یو اف سی آشنا شوید ادامه این مقاله را از دست ندهید تا با ۵ نفر از بهترین مبارزها آشنا شوید.

مک گرگور

یکی از قهرمانان این ورزش کانر مک گرگور است او متولد 1988 در دوبلین می باشد. گرگور کار خود را از سال 2008 شروع کرد و تا سال 2012 قهرمان دو وزن از این مسابقات شد و توانست به مسابقات  ufc  راه پیدا کند. در تاریخ 19 اسفند سال 1386 اولین مسابقه خود را آغاز کرد و در برابر گری موریس پیروز میدان شد. موفقیت های او ادامه پیدا کرد و توانست در رقابت با موتایلور او را هم شکست دهد.

ژوزه آلدو

شروع شهرت آلدو کمی پیش از آغاز دهه ۲۰۱۰ شروع شد. برای مدت زمان طولانی به نظر می‌ رسید که آلدو هیچگاه تاج پادشاهی پر وزن را از دست نداده و حتی پس از نبرد معروفش با مک گرگور نیز وی یکی از محبوب‌ ترین مبارزان دنیای هنرهای رزمی ترکیبی بود. ادگار نیمه دوم دهه ۲۰۱۰ را بسیار پرفراز و نشیب طی کرد که باعث شد در جایگاهی پایین در این رده‌ بندی قرار گیرد اما نیمه اول ۲۰۱۰ برای او دوره‌ای بسیار موفق بوده که باعث شد نام وی در میان بهترین مبارزان یک دهه اخیر جای گیرد.

نیت دیاز

اگر بخواهید در میان یکی از محبوب‌ ترین مبارزان در میان طرفداران دنیای یو اف سی یا ستاره‌های جذاب یا سرگرم کننده‌ای که در یک دهه اخیر در این عرصه ظاهر شده‌اند صحبت کنید، نام نیت دیاز باید یکی از اولین اسم‌ هایی باشد که بر زبانتان جاری می‌ شود. چه زمانی که در حال به زبان آوردن جملات و عباراتی توهین‌ آمیز در مورد رقیب پیش رو باشد و چه خرد کردن رقیب در درون قفس با ضربات سهمگین مخصوص خود.

مکس هالووی

اگر بعد از شنیدن پادکست اخیر جو روگان همراه با مکس هالووی به دنبال شکست غیر منتظره‌اش از الکساندر وولکانوفسکی در یو اف سی ۲۴۵ در دسته پر وزن لذت برده باشید، بدون شک با حس مثبت و دوست داشتنی این مبارز اهل هاوایی به عنوان یک انسان با احساس آشنا هستید. اما نگذارید این صدا و احساس شما را گول بزند. به محض اینکه وارد قفس مبارزه شود با روی دیگر هالووی مواجه خواهید شد که باعث شد وی برای مدتی قهرمان بدون شکست پر وزن بوده و در تمام طول دهه ۲۰۱۰ از بهترین و موفق‌ ترین مبارزن هنرهای رزمی ترکیبی باشد.

دانیل کورمیر

با کمال میل می‌خواهیم تاثیر یکی از دوست‌ داشتنی‌ ترین چهره‌های دنیای یو اف سی در یک دهه اخیر بر این ورزش را ارج نهیم. اما این بار از عملکرد باورنکردنی دانیل کورمیر در درون قفس باید بگوییم و نه رفتار و هنرنمایی او در خارج از رینگ که باعث شده وی یکی از بهترین‌ های دهه باشد. دانیل کورمیر برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد دنیای یو اف سی شد و خیلی سریع با پیروزی‌ هایی بزرگ در سنگین وزن در برابر فرانک میر و روی نلسون و بدنبال آن پیروزی در سنگین وزن سبک در مقابل پاتریک کامینز و دن هندرسون توانست نامی در دنیای یو اف سی برای خود دست و پا کند.

بهترین مبارزهای یو اف سی در ایران چه افرادی می باشند؟

بهترین مبارزهای یو اف سی در ایران چه افرادی می باشند؟

در پاسخ به این که یو اف سی چیست، بهتر است به این نکته توجه کنید که یو اف سی همان طور که نام این رشته ورزشی است، برگرفته از نام موسسه اصلی آن هم می باشد، پس اگر کسی گفت یو اف سی در ایران احتمال اینکه به شکل رسمی حساب شود پایین است، به عنوان مثال خیلی از شما دوستان با نام WWE که همان مسابقات کشتی کج است آشنا هستید حالا فکر کنید یکی می گوید مسابقات WWE در ایران در حال برگزاری است.

در ادامه کسانی که کنجکاو هستند باید بدانند که شاید مربی هایی در ایران پیدا شوند که بتوانند این رشته ورزشی را مربی گری کنند اما هیچ مسابقه رسمی از این ورزش در ایران برگزار نمی شود، بیشتر ایرانیان مسابقات یو اف سی را با نام مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی برگزار می کنند و حتی محیط مشابه با مسابقات اصلی می سازند و آن را در اینترنت پخش می کنند. چندین مبارز از ایران در رقابت‌ های هنرهای رزمی ترکیبی یو اف‌ سی حضور دارند که موفق شده‌ اند در رده‌ بندی یو اف‌ سی جز ده مبارز برتر دسته سبک وزن شود که در ادامه به آن می پردازیم.

امیرعلی اکبری

امیر علی‌اکبری (زاده ۲۰ آذر ۱۳۶۶) کشتی‌ گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی اهل ایران است. وی برنده مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۰، برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۹ و مدال طلای قهرمانی آسیا است. در حال حاضر با سازمان وان چمپیونشیپ قرارداد همکاری امضا کرده و در رقابت‌ های این سازمان شرکت می‌ کند.

امیرعلی سعدالله

امیرعلی سعدالله ورزشکار حرفه‌ای ایرانی – آمریکایی هنرهای رزمی ترکیبی است. او در شهر بروکلین ایالت نیویورک و از پدری ایرانی و مادری ایرلندی متولد شده‌ است. سعدالله ابتدا هنرهای رزمی ترکیبی را به عنوان راهی برای متناسب ماندن برگزید. امیر علی سعدالله دارای افتخارات ملی و بین‌المللی متعددی است و دارای کمربند سیاه در «سامبو» و کمربند بنفش در «جوجیتسو برزیلی» است.

ناک اوت های بهترین مبارزهای یو اف سی در چند ثانیه انجام شده است؟

ناک اوت های بهترین مبارزهای یو اف سی در چند ثانیه انجام شده است؟

از بهترین ناک اوت های مبارزهای یو اف سی، می توان به رقابت خورخه ماسویدال و بن اسکرین اشاره کرد که تبدیل شد به سریع ترین ناک اوت تمام دوران یو اف سی رکوردی که پیش از این تو دست دووین لودیگ بود (ناک اوت جاناتان گولت در 6 ثانیه در سال 2006). آماندا نونس هم در عین ناباوری در راند اول هولی هولم رو ناک اوت کرد، یان بلاکوویچ هم موفق شد در راند دوم لوک راک هولد رو ناک اوت کنه، جان جونز در سخت ترین مبارزه عمرش موفق شد تیاگو سانتوس خطرناک رو در یک بازی نزدیک شکست بدهد.

5 سابمیشن برتر بهترین مبارزهای یو اف سی

5 سابمیشن برتر بهترین مبارزهای یو اف سی

از میان سابمیشن های برتر مبارزان می توان به تریلر رویداد UFC 262 با بازی مایکل چندلر و چارلز اولیویرا، مبارزه بوکس کانلو آلوارز و کالوم اسمیت 2020، مبارزه بوکس بیلی جو ساندرس و مارتین موری 2020، مبارزه بوکس کانلو آلوارز و آونی ییلدیریم 2021 و مسابقه بوکس کانلو آلوارز و بیلی جو ساندرس 2021 اشاره کرد، که در رده ۵ سابمیشن پرطرفدار می باشند.

اینستاگرام بهترین مبارزهای یو اف سی

اگر نگاهی به حساب اینستاگرام بهترین مبارزان یو اف سی بیاندازیم می بینیم که تقریبا همه آنها در فضای مجازی فعالیت گسترده دارند و از این طریق مخاطبان زیادی را برای کسب درآمد به طرف خود جذب کرده اند. آن ها همیشه عکس، کلیپ، فیلم و نام خود را در کنار ماشین های لوکس و خانه های لاکچری به اشتراک می گذارند و کاربران آن ها را برای یک ‌دیگر می فرستند.

درآمد بهترین مبارزهای یو اف سی

درآمد بهترین مبارزهای یو اف سی

دستمزد هر مسابقه بستگی به تعداد فروش پی پر ویو، قرارداد و شهرت مبارزان دارد. با این حال حقوق ها بر اساس تعداد مبارزات هر فایتر پرداخت می شود.

بیشترین جایزه مسابقات برای این بازیکنان چقدر بوده است؟

هرجشنواره جهانی برای برندگانش علاوه بر ارزش و اعتبار، بخش شیرینی دارد که جوایز نقدی آن به حساب می آید. جوایزی که در برخی از جشنواره ها به حدی هنگفت می شود که می تواند یک شبه زندگی برنده اش را زیرو رو کند.

اگر بعد از شناخت با این مبارز ها قصد فعالیت در سایت شرط بندی UFC را دارید می توانید از لینکی که در دسترس قرار گرفت دست به کار شوید. در این مورد کلیک بر روی گزینه “ورود به وب سایت” هم کمک رسان شما می باشد.

سوالات متداول

مخفف ufc چیست؟

این  کلمه مخفف شده (Ultimate Fighting Championship) است که به معنی مبارزه نامحدود قهرمانان است.

مسابقات یو اف سی از چه سالی شروع شد؟

این مسابقات از سال 1993 در لاس وگاس شروع شد.

آیا یو اف سی در ایران وجود دارد؟

یو اف سی هیچ شعبه تایید شده در ایران ندارد.

دستمزد مسابقات به چیز بستگی دارد؟

دستمزد هر مسابقه بستگی به تعداد فروش پی پر ویو، قرارداد و شهرت مبارزان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید