تحلیل ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) ارز مورد حمایت ایلان ماسک

در این مقاله قصد داریم درباره ارز دیجیتال شیبا با شما صحبت کنیم. با توجه به این موضوع که امروزه ارز های دیجیتال بسیاری وجود دارد، این ارز هم مانند دیگر ارز های دیجیتال طرفداران خاص خود را دارد و بازار آن فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است. کاربران با توجه به شرایط هر ارز می توانند نوع ارز مورد علاقه خود را خریداری کنند ولی قبل از ان کمی مطالعه درباره ارز دیجیتال شیبا نیز مفید است. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره این که چگونه ارز دیجیتال شیبا بخریم و کلا مسائل مربوط به این ارز با شما صحبت کنیم. امیدواریم که همراهی شما با ما در این مقاله به نفعتان باشد.

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

یکی از رمز ارز های بسیار معروف در بازار ارز های دیجیتال مشهور ارز دیجیتال شیبا است. کسانی که در بازار ارز های دیجیتال فعالیت می کنند بعید است که نام این ارز دیجیتال به گوششان نخورده باشد. با توجه به ویژگی های رمز ارزهای موجود در بازار اصولاً کاربران با بررسی این رمز ارزها و عملکرد آن ها می توانند بهترین ارز دیجیتال مورد نیاز خود را پیدا کنند و بعد از آن اقدام به خرید این رمز ارزها بکنند. از آنجایی که ارزش مالی این ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است این ارزها گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت هستند.

البته برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال باید از اطلاعات نسبی کافی برخوردار بود و متناسب با شرایط خودتان اقدام به انتخاب یک ارز دیجیتال خوب کنید که این ارز دیجیتال بسته به شرایط شما که قصد دارید در کوتاه مدت سرمایه گذاری کنید یا دراز مدت متفاوت است. ارز دیجیتال شیبا در اول آگوست سال ۲۰۲۰ توسط تیم شیبا به وجود آمد. این ارز برای اولین بار در صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ وارد لیست ارز ها شد و بعد از آن در این پلتفرم قیمت گذاری آن آغاز شد و روز به روز قیمت آن افزوده شد. اصول این ارز بر بستر ارز دیجیتال اتریوم قرار گرفته است و نماد آن یک سگ شکاری ژاپنی است.

ارز شیبا از لحاظ دسته بندی در دسته ارزهای بیت کوین قرار دارد که سردسته این ارز ها دوج کوین است. ارز های این دسته با توجه به شرایط اجتماعی افزایش قیمت پیدا می کند و هیاهو ها و هرج و مرج های جامعه قیمت این ارز را بسیار بالا می برد. از زمان به وجود امدن این ارز تا کنون ارز شیبا رشد بسیاری داشته است و افرادی که این ارز را خریداری کرده اند سود های بسیاری را کسب کرده اند که همین موضوع باعث شده است که طرفداران شیبا روز به روز بیشتر شود.

ارز دیجیتال شیبا کلاهبرداری است؟

ارز دیجیتال شیبا کلاهبرداری است؟

مدتی پیش شایعه ای درباره این که ارز دیجیتال شیبا یک کلاهبرداری است به وجود آمد که بر خرید و فروش این ارز تاثیر بسیاری گذاشت ولی این ارز توانست با سود های بسیاری که عاید خریداران خود کرده است این شایعات را برطرف کند و بر کارکرد مثبت خود صحه بگذارد. البته این ارز نیز مانند همه ارز های دیجیتال افت و خیز هایی داشته است ولی در کل روند آن رو به صعود و پیشرفت بوده است.

قیمت ارز دیجیتال شیبا چطور است؟

خب حالا ممکنه این سوال برای خیلی ها به وجود بیاد که هزینه خریدن ارز دیجیتال شیبا به چه صورت است؟ باید درباره ارز دیجیتال شیبا بگوییم که این ارز در چند روز پیش یعنی حدود ۸ می سال ۲۰۲۱ قیمتی معادل ۰.۷۴۹ میلیون دلار داشته است و با این قیمت خرید و فروش شده است. البته در چند روز بعد این ارز دچار نوساناتی بوده است ولی در کل باید بگوییم که ارزش این ارز شاید در کوتاه مدت افت کمی داشته باشد ولی نمودار آن در دراز مدت همیشه صعودی بوده است. قیمت این ارز در کمترین حال خود در این مدت باز از چند ماه پیش بیشتر بوده است که این موضوع هم نشان از رشد بلند مدت این ارز دارد.

باید به شما همراهان عزیز بگوییم که ارزش این ارز بر اساس دلار سنجیده می شود و در بین ارز های موجود در ارز های دیجیتال در رتبه ۵۴ ام قرار دارد. درباره نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا باید بگوییم که هر کس قصد خرید این ارز دیجیتال را دارد باید ابتدا در یک صرافی معتبر ثبت نام کند، بعد از ثبت نام او باید با توجه به کیف پول دیجیتالی که دارد هزینه این ارز را پرداخت کند و آن را در کیف پول خود نگهداری کند. خرید ارز دیجیتال شیبا بسیار راحت است و در مقایسه با بعضی از ارز ها از سختی و دشواری برخوردار نیست و با توجه به سود های بسیاری که عاید خریداران این ارز شده است طرفدارانش را به خرید های بیشتر ترغیب می کند.

یکی از نکته هایی که درباره افزایش قیمت این ارز دیجیتال می توان گفت این است که این ارز از طرف ایلان ماسک در حال حمایت است و توانسته با حمایت های او رشد زیادی را کسب کند. این نکته برای تمام ارز های دیجیتال یک نکته بسیار عادی است و طبیعی است که شرکتی و یا شرکت هایی قصد حمایت از یک ارز دیجیتال را بکنند و از افزایش ارزش این ارز حمایت کنند. ایلان ماسک که مدیرعامل یک شرکت خودروسازی به نام تسلا است مدتی قبل اینگونه اعلام کرد که در یکی از برنامه های تلویزیونی روز قبل یک بخش در باب دوج کوین پخش شد و مطالبی را درباره این دسته ارز دیجیتال مطرح کرد.

فردی که این اطلاعات را رسانه ای کرد یکی از معروف ترین چهره های توییتر بود که چیزی حدود ۵۲ میلیون فالوور دارد و این موضوع برای این ارز دیجیتال بسیار مطلب مهمی به حساب می آید و باعث شد که ارزش این ارزش در این روز ها روز به روز بالاتر برود. حال برای اطلاع از قیمت دقیق این ارز دیجیتال پیشنهاد می کنید در یک صرافی معتبر ثبت نام کنید تا قیمت لحظه به لحظه این ارز را داشته باشید و بتوانید به صورت راحت تر برای خرید تصمیم گیری کنید. خالی از لطف نیست که بگوییم با حمایت هایی که ایلان ماسک مدیر عامل شرکت ماشین سازی از این ارز دیجیتال انجام داد، ارزش این ارز به مرز یک دلاری رسید.

ارز دیجیتال شیبا در صرافی ایرانی به چه صورت قابل خریداری است؟

بسیاری از افراد این سوال را در ذهن خود می پرورانند که ارز دیجیتال شیوا رو از کجا بخریم؟ برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران اطلاعاتی نیاز است که در این قسمت سعی کردیم درباره نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا صرافی ایرانی برای شما عزیزان توضیح دهیم. درباره ارز دیجیتال شیبا در ایران باید بگوییم که به دلیل تحریم هایی که در کشور ایران وجود دارد امکان خرید این ارز ها به صورت مستقیم از صرافی های خارجی نیست و باید حتما در این میان واسطه ای وجود داشته باشد. با توجه به این موضوع افراد باید ابتدا یکی از استیل کوین های معروف را خریداری کنند و بعد از آن در صرافی های معتبر این ارز ها را معاوضه کنند.

در کشور ما ایران این فعالیت ها هنوز جا نیفتاده است و کمتر افرادی هستند که از خرید و فروش این ارز ها سود های زیادی را کسب کرده اند. در صرافی های ایرانی این ارز به صورت مستقل خرید و فروش نمی شود و حتما باید برای خرید این ارز دیجیتال استیل کوین خریداری کرد و بعد این ارز را معاوضه کرد. از جمله صرافی هایی که توکن شیبا در ان وجود دارد صرافی یونی سواپ است. این صرافی یک پلتفرم غیر متمرکز برای معاملات همتا به همتا شناخته شده است. از دیگر صرافی ها به صرافی بیت برگ، صرافی پی ۹۸ (pay98)، صرافی بیدارز (bidarz) و کریپتولند می توان اشاره کرد که می تواند در این زمینه کمک بسیاری برای شما باشد.

یکی از نکاتی که درباره صرافی یونی سواپ باید بدانید این است که این صرافی بار ها و بارها مورد سرقت قرار گرفته است و هکر های زیادی برای دزدی از آن اقدام کرده اند، با وجود این که این رمز ارز ها از گستردگی بسیاری برخوردار است و دنیایی بسیار پیچیده دارد فراهم کردن امنیت این ارز ها کار بسیار حرفه ای است که از این رو باید به سراغ صرافی های بسیار مطمئن بروید. یکی از موارد خطرناک در این حرفه کاربران جدید هستند که بسیار باید از لحاظ امنیت بررسی شوند. افراد تازه وارد در این کار هم باید از رمز ارز های بدون پشتیبانی و ناشناس دوری کنند و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنند و از تجربیات آنها استفاده کنند.

آینده ارز دیجیتال شیبا به چه صورت است؟

آینده ارز دیجیتال شیبا به چه صورت است؟

بعد از همه این حرف ها این سوال در بین بسیاری از کاربران پیش می آید که آیا آینده ارز دیجیتال شیبا روشن و رو به رشد است؟ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا این گونه نشان می دهد که این ارز جزو ارز های آینده دار است. ارز دیجیتال شیبا در بستر بلاک چین قرار گرفته است و ارزش ان در حال حاضر نزدیک به یک دلار است این ارز در زمانی در پیش رو از ارزش بالاتری برخوردار می شود و البته این نکته دور از نظر نماند که همه پروژه ها همیشه موفقیت آمیز نبوده است ولی در کل روند ان صعودی بوده است.

همان طور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم افرادی که قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال را دارند باید قبل از همه اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند و بدانند که در آینده ارز دیجیتال شیبا فاکتور های زیادی مد نظر است که باید به آنها توجه کرد. برای اطلاع ار آینده ارزهای دیجیتال می توانید از این لینک استفاده کنید.

ایا ارزش این ارز بالا می باشد؟

ایا ارزش این ارز بالا می باشد؟

اگر یادتان باشد در ابتدای این مقاله گفتیم که رمز ارز ها شیبا بسیار با جنجال های اجتماعی بالا و پایین می شود، از این رو ایلان ماسک مدیر عامل شرکت ماشین سازی با صحبت هایی که در توییتر خود منتشر می کند توانسته ارزش این ارز را بسیار بالا ببرد. و در حال حاضر از وضعیت مارکت خود بسیار راضی است و در یکی از پست های خود این گونه بیان کرده است که افراد باید با توجه به دانشی که دارند در طولانی مدت انتظار سود داشته باشند و صبوری پیشه کنند.

تحلیل ارز دیجیتال شیبا به چه صورت است؟

یکی از وسایلی که در تحلیل ارز دیجیتال شیبا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد نمودار ارز دیجیتال شیبا است که در سایت های بسیاری قرار داده شده است. با استفاده از این نمودار می توان این ارز را پیش بینی کرد و درباره افت و خیز ارزش این ارز دیجیتال تحلیل های به جا و مناسب داشت.

ایا این ارز روند صعودی دارد؟

ایا این ارز روند صعودی دارد؟

نمودار ارز دیجیتال شیبا هم مانند نمودار دیگر ارز ها، از افت و خیز هایی برخوردار است ولی در کل روند صعودی را در پیش گرفته است. شاید تا کنون متوجه شده باشید که ارز دیجیتال شیبا از جمله ارز هایی است که در کوتاه مدت برای خرید آن نباید اقدام کرد ولی خرید این ارز در طولانی مدت حاشیه سود بالایی را عاید خریدارش می کند. این ارز با توجه به اصول پایه در چرخه فعالیت یک پروژه بدست می آید که می تواند یک پروژه را از لحاظ فاندامنتال مورد بررسی قرار دهد.

وایت پیپر ارز دیجیتال شیبا به چه صورت است؟

وایت پیپر ارز دیجیتال شیبا به چه صورت است؟

معنی وایت پیپر در لغت به معنی کاغذ سفید و یا اوراق سفید است. با توجه به کاربرد وایت پیپر این اوراق یک گزارش مفصل از طرح ها و پروژه هایی است که برای حل کردن مشکلات ارائه می شود.‌ وایت پیپر فقط در دنیای ارز دیجیتال استفاده نمی شود و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد ولی در زمینه بلاک چین و ارز های دیجیتال این عبارت بسیار جا افتاده و عرف است. بهتر است بگوییم که وایت پیپر در حقیقت یک معرفی نامه ای است که برای معرفی بیشتر طرح ها و پروژه ها و این که قرار است چه مشکلاتی حل شود و یا چه کارهایی در آینده انجام شود به کار برده می شود.

برای سرمایه گذاری این ارز چه باید کرد؟

برای سرمایه گذاری این ارز چه باید کرد؟

افراد برای سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال شیبا می توانند وایت پیپر این ارز را مطالعه کنند و بعد از آن با شناخت کامل از این ارز بر سرمایه گذاری این طرح اقدام کنند. از وایت پیپر های معروف می توان وایت پیپر بیت کوین را نام برد که به وسیله خالق بیت کوین در سال ۲۰۰۸ ایجاد شده است. وایت پیپر ها شامل بخش هایی هستند که به صورت استاندارد باید این بخش ها را داشته باشند که در ادامه به ان ها می پردازیم.

  • قسمت اول: چکیده (Abstract) در قسمت اول که به آن چکیده می گویند باید برآورد کلی و کوتاهی از پروژه پیش رو و بخش های آن به خواننده ارائه شود. در کل در چکیده باید قسمت هایی که در ادامه وایت پیپر توضیح داده می شود را برای خواننده شفاف سازی کند و خواننده را برای خواندن ادامه وایت پیپر ترغیب کند.
  • قسمت دوم: مقدمه (Introduction) همانطور که می دانید در قسمت مقدمه اصولا مطالب پایه‌ای مثل ماهیت بلاک چین و ارزهای دیجیتال و در کل ویژگی ها و مزایای آن‌ها قرار داده می‌شود و همین طور بازاری که هر ارز دیجیتال قصد دارد به آن وارد شود را معرفی خواهد شد.
  • قسمت سوم: تعریف مشکل (Problem) در این قسمت سعی می شود درباره جزئیات بازاری که هدف نهایی پروژه است بیشتر صحبت کند و چالش هایی که در این راه وجود دارد را با دقت بیشتری مطرح کند که این چالش ها می تواند در زمینه های مختلف باشد از جمله فنی و یا مدیریتی و یا در زمینه کسب و کار این حوزه باشد. از دیگر مسائلی که در این قسمت آورده شده است راه های فعلی مقابله با مشکلات است و در ادامه آن توضیحاتی آورده می شود که مجاب کند که چرا این راه ها کافی نمی باشد.
  • قسمت چهارم: توضیح محصول (Description) این قسمت به توضیح محصول از زبان توسعه دهندگان این محصول می پردازد و این موضوع برای این است که خواننده متوجه شود که این محصول و یا پلتفرم به طور دقیق قصد انجام چه کاری را دارد و چه عملکردی را دنبال می کند و چطور بر مشکلات به وجود آمده پیروز می شود.
  • قسمت پنجم: جزئیات فنی (Technical Details) این قسمت مربوط به جزئیات فنی بلاکچین پروژه است. در این قسمت مواردی از جمله مشخصات فنی پروژه، توضیح فنی و دقیق شیوه توسعه محصول مورد نظر و عرضه توکن دیجیتال و یا کوین است.
  • قسمت ششم: توکن (Token) در این قسمت وایت پیپر به شرح راجب کوین و یا توکن دیجیتال می پردازد. خواننده با خواندن این قسمت از وایت پیپر متوجه می شود که این توکن دیجیتال و یا کوین چه ساز و کار و عملکردی را دنبال می کند و چه منفعتی برای کاربران در مقیاس بزرگتر جامعه دارد.
ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو همان ارز دیجیتال شیبا است که در بعضی جاها به ارز شیبا اینو نام برده می شود. این ارز همان طور که در قبل گفتیم تصویر یک سگ از نژاد ژاپنی است که با حالتی متعجب و سر در گم به دوربین نگاه می کند. در کنار تصویر این سگ عبارت هایی را طراحی کرده اند که از ذهن سگ می گذرد. از ویژگی های این توکن این است که به هر کاربر اجازه خرید و نگهداری میلیارد ها از آن توکن را می دهد. این ارز در جامعه از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است و تا کنون رشد بسیاری داشته است.

رمز ارز شیبا SHIB در چه صرافی هایی پشتیبانی می شود؟

رمز ارز شیبا SHIB در چه صرافی هایی پشتیبانی می شود؟

ارز شیبا هم مانند بسیاری از ارزش های دیگر در صرافی های زیادی قاب عرضه است که در ادامه این مقاله قصد داریم نام تعدادی از صرافی هایی که این ارز را پشتیبانی می کنند برای شما عزیزان بیاوریم.

  • صرافی یونی سواپ Uniswap: این صرافی که در تاریخ 2 نوامبر 2018 راه اندازی شد یکی از صرافی های خوبی است که ارز دیجیتال شیبا را ساپورت می کند.
  • صرافی Gate.Io: این صرافی در کشور چین واقع است و خدمات زیادی را برای کاربران ارز دیجیتال شیبا ارائه می دهد.
  • صرافی Poloniex: این صرافی در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و کاربران آن می توانند از طریق سیستم عامل اندروید و یا آی او اس کار خود را انجام دهند.
  • صرافی 0x: این صرافی از پروتکل های نقدینگی است و از ویژگی های آن امکان تبادل دارایی ها را در بلاک چین اتریوم به وجود بیاورد. این صرافی با رعایت قوانین بسیار کار را برای کاربران راحت کرده است.
  • صرافی 1inch: این صرافی در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد. از ویژگی های این صرافی مبادله رمز ارز ها است.
  • صرافی Hoo: این صرافی پیشرفته یک پلتفرم معاملاتی است که در سطح بین المللی فعالیت می کند.
  • صرافی BitMart: این صرافی در تاریخ 2018/3/15 راه اندازی شد و یکی از صرافی های متمرکزی است که ارز دیجیتال شیبا را پشتیبانی می کند.
  • صرافی Bilaxy: این صرافی هم از سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرده است و به گفته خودش در بیش از ۸۰ کشور در کل جهان کاربر دارد. این صرافی هم از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می کند.
کیف پول های رمز ارز شیبا SHIBA کدامند؟

کیف پول های رمز ارز شیبا SHIBA کدامند؟

ارز شیبا هم مانند همه ارز ها بعد از خریداری باید در یک کیف پول نگهداری شود. کیف های پول زیادی هستند که این ارز دیجیتال را پشتیبانی می کنند که از جمله آن می توان به کیف پول کوین بیس Coinbase اشاره کرد. از جمله کارایی های این کیف پول استفاده از رابط کاربری بسیار راحت است. از این رو کاربران تازه کار و مبتدی به راحتی می توانند از این کیف پول استفاده کنند. این کیف پول تاکنون برای آی او اس و سیستم عامل اندروید ایجاد شده است و جدا از ارز شیبا قابلیت نگهداری ارز های دیجیتال زیادی را دارد.

سوالات متداول

ایرانی ها برای خرید ارز دیجیتال شیبا باید چگونه اقدام کنند؟

ایرانی ها برای خرید این ارز به دلیل تحریم ها باید ابتدا یک ارزی مانند بیت کوین را خریداری کرده و بعد آن را در صرافی ها معاوضه کنند.

از جمله صرافی هایی که این ارز دیجیتال را ساپورت می کنند کدامند؟

از جمله این صرافی ها می توان به صرافی یونی سواپ Uniswap، صرافی Gate.Io، صرافی Poloniex، صرافی 0x، صرافی 1inch، صرافی Hoo، صرافی BitMart و صرافی Bilaxy اشاره کرد.

ارز دیجیتال شیبا در چه سالی راه اندازی شد و نماد آن چیست؟

این ارز دیجیتال در اول آگوست ۲۰۲۰ به وسیله تیم شیبا بوجود آمد و نماد آن یک سگ شکاری از نژاد ژاپنی است.

ایا این ارز دیجیتال کلاهبرداری است؟

مدتی بود شایعه ای مبنی بر این که این ارز کلاهبرداری است بوجود آمده بود و ضربه زیادی به این ارز زد ولی آن توانست به خوبی از این بحران رد شود.

دیدگاهتان را بنویسید