ماجرای فحاشی امیر تتلو به کمپانی یونیورسال و قطع همکاری

احتمالا شما از اینکه امیر تتلو و یونیورسال با یکدیگر همکاری می کردند خبر داشتید. اما به تازگی وضعیت همکاری تتلو با کمپانی موسیقی یونیورسال به شدت دچار حاشیه شده و احتمالا همکاری آنها به طور کامل قطع خواهد شد. اگر از به دنبال حقایق این ماجرا هستید همراه ما باشید.

معرفی کمپانی موزیک یونیورسال

گروه موزیک یونیورسال فعالیت خود را از سال 1934 آغاز کرده است. با توجه به قدمت و البته سابقه فعالیت می توان این کمپانی را یکی از بزرگ ترین کمپانی های موسیقی در جهان به حساب آورد. دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا واقع است و از همین رو یک شرکت آمریکایی به حساب می آید.

ماجرای فحاشی امیر تتلو به کمپانی یونیورسال و قطع همکاری

دلیل همکاری امیر تتلو و یونیورسال چیست؟

یونیورسال یک گروه موسیقی بوده و امیر تتلو نیز یک هنرمند بسیار پرطرفدار در حوزه موسیقی فارسی می باشد. تتلو را به نوعی می توان پرطرفدارترین خواننده فارسی زبان در نسل جوان به حساب آورد. اینستاگرام امیر تتلو قبلا مسدود شده ولی او تقریبا یکی از پرطرفدارترین کانال های تلگرامی را دارد. کانال تلگرام امیر تتلو بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و شبکه اصلی اطلاع رسانی امیر تتلو می باشد.

دلیل همکاری امیر تتلو و یونیورسال نیز سود دو طرفه ای می باشد که هردو آنها می توانند از آن بهره مند شوند. تتلو به عنوان یک خواننده مستقل نیاز به اسپانسر دارد و یونیورسال هم در قبال این موضوع از امتیازاتی نظیر بیشتر دیده شدن و البته سهم از فروش قطعات و برگزاری کنسرت ها بدست آورده است.

اینستاگرام این کمپانی از زمانی که با تتلو فعالیت خود را آغاز کرده توانسته بیش از 90 هزار دنبال کننده جذب کند. همچنین خبر همکاری تتلو و یونیورسال نیز بسیار ترند شده بود و عده بسیاری این همکاری را افتخار می دانستند.

مشکل امیر تتلو و یونیورسال چیست؟

تتلو خواننده ای بسیار حاشیه ای می باشد. او بسیار تند صحبت کرده و هیچ پرده ای در صحبت کردن ندارد. مشکل اصلی امیر تتلو پول می باشد. او به کم قانع نبوده و سعی می کند از شرایط به وجود آمده اش بیشترین بهره را ببرد. وی در تمام همکاری هایی که داشته با بهانه مشکل مالی طرف مقابل را کنار زده است. به عنوان مثال او می گوید اجاره خانه اش 2 برابر پیش پرداختی است که از یونیورسال گرفته و همین مسئله اجاره خانه نیز باعث شده بود همکاری او با مونتیگو قطع شود.

تتلو به مدیران این کمپانی در تلگرام خود به شدت فحاشی کرده است. همین مسئله باعث شده شرایط بین آنها بسیار سخت شود و احتمالا شاهد قطع همکاری خواهیم بود. تتلو در تلگرام گفته اگر این کمپانی به دنبال موزیک ویدئو است حداقل باید 50 هزار دلار معادل 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کند.

واکنش یونیورسال به فحاشی امیر تتلو

این کمپانی نیز در قبال فحاشی های تتلو به او هشدار داده ولی گوش تتلو به این مسائل شنوا نبوده و بازهم در تلگرام خود به آنها توهین کرده است. تتلو می گوید مبلغ پیش پرداختی که از این کمپانی دریافت کرده را نیز پس نخواهد داد. دلیل آن نیز افزایش فالوورهای این کمپانی در اینستاگرام بوده و او می گوید این کمپانی بابت تبلیغاتی که تتلو برایشان انجام داده باید به پول بیشتر هم پول بدهد.

حق با کدام طرف است؟

در وحله اول باید گفت حق خوانندگان ایرانی که مجوز ندارند به شدت پایمال شده است. همچنین باید یادآور شد که ادب هر شخص نشانه شخصیت او بوده و این ادب در امیر تتلو دیده نمی شود. رفتار حرفه ای درکار نیازمند تربیت و احترام متقابل است که امیر تتلو در آنها به شدت ضعف دارد. سایت ما در صورتی که خبری در این مورد منتشر شود آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید