دانلود آهنگ رپ فارسی تند فحش دار و پر حاشیه

امروزه جوانان بسیاری به دنبال موسیقی های رپ فارسی تند می گردند. باید بگوییم که موسیقی رپ مربوط به دهه ۱۹۶۰ میلادی می باشد. اما نسخه های فارسی این سبک برای نخستین بار در دهه ۱۳۸۰ در ایران منتشر شد. این سبک ژانر های مختلفی دارد که برای هر ژانر، طرفداران متفاوتی وجود دارد. یکی از ویژگی های این موسیقی، تند خوانی است که در ادامه به طور کامل به آن می پردازیم.

رپ فارسی تند چیست؟

رپ فارسی تند چیست؟

موسیقی رپ یکی از انواع سبک های موسیقی است که به تازگی در کشور ایران رایج شده است‌. این سبک به دلیل محتوا خاص و همچنین خوانش متفاوتش، در ایران مخالفان بسیاری نیز دارد که آن را به عنوان یک سبک مستقل نمی شناسند. این موسیقی به نسبت سایر سبک های دیگری، آزادی بیان بیشتری دارد. لازم به ذکر است که اصلی ترین ویژگی موسیقی رپ، تند خوانی متن آهنگ می باشد. بدین صورت که هر چه متن یک اهنگ رپ، تند تر خوانده شود، طرفداران بیشتری نیز دارد. البته مدل آرام خوانی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. اغلب محتوا این موسیقی، اجتماعی و اعتراضی است و سعی شده تا مشکلات جامعه ایران با تند خوانی در این موسیقی جای بگیرد.

بهترین های رپ فارسی تند کدام اند؟

بهترین های رپ فارسی تند کدام اند؟

همان طور که ذکر شد، یکی از اصلی ترین آپشن هایی که یک آهنگ رپ باید داشته باشد، تند خوانی آن است. امروزه رپ دوستان به دنبال آهنگ هایی می گردند که سبک خوانش آن ها، تند تر باشد. از این خوانندگان سبک خود را با سلیقه جامعه تنظیم کرده اند و امروزه بسیاری از خوانندگان سبک رپ، به تند خوانی روی آورده اند. در ادامه خوانندگانی را معرفی خواهیم کرد که برخی از ترک های آن ها به عنوان رپ فارسی تند منتشر شده است.

حامد اسلش

حامد اسلش از خوانندگانی است که به تازگی وارد عرصه موسیقی سبک رپ شده است. او اصالتا اهل استان مشهد است. وی در سال های اخیر ترکی به نام فک جادویی را منتشر کرد که در آن سرعت تند خوانی این خواننده به حداکثر رسیده است.

فست رپ یاس

یاس خواننده ای شناخته شده است که در سبک رپ فعالیت می کند. این خواننده از محبوب ترین و پیشکسوتان رپ فارسی به حساب می آید. ترک های سرباز وطن و سرکوب به عنوان ترک های تند خوانی این رپر مشهور نام برده می شوند.

فست رپ اپیکور بند

گروه اپیکور، از گروه های نسل سوم موسیقی سبک رپ به حساب می آیند. آن ها توانستند ترکی را منتشر کنند که رکورد تند خوانی رپ فارسی را برای خود به ارمغان اورد. این ترک فاطماگل نام دارد و می توانید آن را از طریق سایت های دانلود آهنگ رپ فارسی تند، دانلود نمایید.

پیشرو

پیشرو

رضا پیشرو را می توان یکی دیگر از پیشگامان موسیقی سبک رپ دانست. این خواننده محبوب سینگل ترکی به نام کلافگی را منتشر کرد که این ترک، از آهنگ فست رپ این خواننده است که در سبک گنگستا رپ منتشر شده است.

فست رپ گروه تیک تاک

گروه تیک تاک از گروه های نو ظهور فعال در سبک رپ فارسی می باشد. آن ها به تازگی آهنگی به نام خطرناک یا Dangerous را منتشر کرده اند که با آن قدرت تند خوانی خود را نشان دادند.

فست رپ حصین و فلاکت

از دیگر ترک های تند خوانی رپ فارسی می توان به ترک “رپ فارس ۴ پایه است” اشاره کرد. این ترک توسط حصین و فلاکت منتشر شده و قدرت تند خوانی این دو خواننده را در اوج خود نشان می دهد.

فست رپ بهرام

بهرام نورایی از دیگر رپر های موفق فارسی زبان است. او در ترک ۲۴ ساعت، قدرت فست خوانی رپ خود را به نمایش گذاشته است. جالب است بدانید که این ترک در دسته رپ فارسی خیلی تند قرار گرفته است.

سان بوی

این خواننده نو ظهور دنیا رپ فارسی، ترک اسپید آپ را منتشر کرده است. این ترک به عنوان هشتمین آهنگ فست رپ شناخته می شود.

فست رپ نیموش و سان بوی

این دو چهره تا کنون همکاری های گسترده ای با یکدیگر داشته اند. ترک دوزاریت افتاد از ترک هایی است به عنوان یک ترک فست رپ شناخته می شود.

فست رپ بابک و حمید اسلش

از ترک HEAD SHOT می توان به عنوان یکی دیگر از ترک های فست رپ نام برد. این ترک در سال های اخیر منتشر شد و رپر هایی به نام بابک، حمید اسلش، امید قدر و OWJ در آن هنر آفرینی کرده اند.

رپ فارسی تند جدید

رپ فارسی تند جدید

امروزه خوانندگان جدیدی پا به عرصه موسیقی رپ فارسی گذاشته اند که می توان از سان بوی و نیموش به عنوان دو رپر نسل چهارم نام برد. به نظر می رسد که این دو چهره در زمینه موسیقی فست رپ فعالیت می کنند. ترک گیمر از جدید ترین سینگل ترک هایی است که این دو چهره با همکاری یکدیگر متتشر کرده اند. این دانلود به عنوان یک آهنگ رپ فارسی تند شاد به حساب می آید. ترک گانشات از نیموش نیز یکی دیگر از ترک های جدید تند خوانی رپ فارسی می باشد.

رپ تند فارسی غمگین به چه صورت است؟

موسیقی رپ می تواند در سبک های غمگین و شاد خوانده شود. تفاوتی که این دو سبک با یکدیگر دارند، موسیقی متن آن ها می باشد. با مراجعه به اینترنت و سرچ کردن می توانید به دانلود آهنگ رپ فارسی تند جدید و غمگین دسترسی پیدا کنید.

متن رپ فارسی تند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

متن رپ فارسی تند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همان طور که ذکر شد یکی از اصلی ترین آپشن هایی ‌که موجب محبوبیت موسیقی سبک رپ فارسی شده است، تند خوانی آن می باشد. متن این دسته از آهنگ های رپ، اغلب بسیار بلند می باشد. می توان گفت که این دسته از رپ ها محتوایی داستان گونه دارند و ماجرا های عاشقی و یا اجتماعی و اعتراضی را بیان می کنند. از این جهت برای این که حکایت ها را به صورت کامل در قالب یک موزیک ارائه دهند، ناچار به تند خوانی هستند. تند خوانی رپ فارسی باید در کنار حفظ محتوا و تند خوانی آن، از واضح بودن نیز برخوردار باشد. تا از این طریق شنوندگان به راحتی به محتوا متن این آهنگ ها دسترسی پیدا کنند.

بیت رپ فارسی تند چگونه است؟

بیت در واقع به ضرب درون آهنگ های سبک هیپ هاپ و راک می گویند. امروزه بیت در موسیقی هیپ هاپ بیشتر شناخته می شود و بسیار محبوب است. بیتی که بر روی اهنگ تند رپ فارسی قرار می گیرد، باید با خوانش خواننده هماهنگ باشد. می توان گفت که در اغلب این دسته از موزیک ها، بیت ها و ضرب های تندو خشتی به کار می رود.

دانلود آهنگ رپ فارسی تند

بسیاری از خوانندگانی که در سبک رپ فارسی فعالیت می کنند، حداقل یک ترک تند خوانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند. می توان گفت که خوانندگان مطرحی مانند حصین، یاس، پیشرو، تتلو و … نیز از سبک تند خوانی در آهنگ های خود استفاده کرده اند. شما می توانید با مراجعه به اینترنت به تمامی فست رپ ها دسترسی پیدا کنید و می توانید به طور رایگان به دانلود آهنگ رپ فارسی تند یاس و دانلود آهنگ رپ فارسی تند رضا پیشرو بپردازید.

دانلود آهنگ رپ فارسی تند تتلو

دانلود آهنگ رپ فارسی تند تتلو

امیر تتلو خواننده محبوب نسل جوان است که امروزه آهنگ های فوق العاده خود را در دسترس علاقه مندانش قرار می دهد. وی آثار تند خوانی فوق العاده ای دارد که می توان به ترک های بازی، عجب و … اشاره کرد. برای این که به اهنگ های این چهره دسترسی پیدا کنید، می توانید عضو کانال تلگرام این خواننده مشهور شوید و آهنگ های او را به راحتی دانلود نمایید. در این مورد مرتجعه کردن به پیج اینستاگرام رسمی این خواننده هم می تواند کمک یادی به شما بکند.

اصول یک رپ فارسی تند چیست؟

هر سبک موسیقی اصول و قواعدی دارد که اگر رعایت شود، می تواند یک اثر قوی را به جا بگذارد. موسیقی فست رپ نیز اگر مطابق با اصول مخصوص خودش خوانده شود، بسیار دلنشین خواهد بود. یکی از اصلی ترین قواعدی که رپر ها باید در خواندن آثار تند خود رعایت کنند، این است که در کنار تند خوانی، کلمات باید به طور واضح قابل شنیدن باشد. در واقع تند خوانی نباید وضوح شنیداری را زیر سوال ببرد و یک آهنگ مبهم را ارائه دهد.

دانلود آهنگ رپ فارسی تند بدون فحش

برخی از اهنگ های فست رپ، به سبک گنگستا تعلق دارند. در این سبک، خوانندگان از کلمات نامناسب و گاهی اوقات از حرف های رکیک استفاده می کنند. این آهنگ ها مورد استقبال اکثر رپ دوستان قرار نمی گیرد. از این رو سعی شده تا در تند خوانی، از کلمات نامناسب استفاده نشود. می توانید با مراجعه به اینترنت به آهنگ های تند خوانی بدون فحش دسترسی پیدا کنید و به دانلود آن ها بپردازید.

سوالات متداول

اصول تند خوانی در رپ فارسی چیست؟

واضح بودن کلمات به طوری که به راحتی قابل شنیدن باشد.

کدام خواننده های موسیقی سبک رپ در آهنگ های خود از تند خوانی استفاده می کنند؟

یاس، تتلو، حصین، پیشرو، حمید اسلش و …

از چه طریقی می توان به آهنگ های تند خوانی تتلو دسترسی پیدا کرد؟

از طریق کانال تلگرام و جست و جو در اینترنت می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

کدام آهنگ ها از معروف ترین فست رپ های فارسی هستند؟

آهنگ های فک جادویی، سرباز وطن، کلافگی، گانشات، گیمر و …

دیدگاهتان را بنویسید