فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان بازی دوستانه بین المللی

فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان بازی دوستانه بین المللی

فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان

اسلواکی سه شنبه شب هنگامی کـه بـه اتریش سفر می‌کند برای بازی مقابل بلغارستان دریک بازی دوستانه بین المللی بـه میادینبازمی گردد.شاگردان استفان تارکوویچ در حال آماده شدن برای بازگشت قریب الوقوع خود بـه مسابقات قهرمانی اروپا هستند ؛ در حالی کـه پیشنهاد بلغارستان برای صعود بـه این مسابقات با شکست روبه‌رو شد.فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان کـه در بازی دوستانه بین المللی رابا توجه بـه این مطلب مطالعه نمایید.

 

پیش بینی بازی فوتبال

حضور در مسابقات فینال قهرمانی اروپا برای نخستین بار بـه عنوان یک کشور مستقل می‌تواند فصل جدیدی را در فوتبال اسلواکی بـه نمایش بگذارد ؛ زیرا تارکوویچ ماه آینده بـه نوعی تلاش می‌کند تا از طریق یک گروه دلهره آور E با اسپانیا ؛ سوئد و لهستان بـه تیم خود برسد.

 

در رده سوم مقدماتی ؛ اسلواکی را وادار کرد کـه از طریق مرحله پلی آف راهی طولانی بـه یورو را بپیماید و جمهوری ایرلند قبل از تسلیم همسایگانشان بـه ایرلند شمالی بـه یک برنده اضافی میخال دوریس ؛ از روی نقطه پنالتی قربانی قدرت بالای سوکولی شد. در فینال پلی آف بـه عنوان صحنه هاي‌ شاد برای اسلواکی دنبال شد.

 

یک مکان در مسابقات نهایی در انتظار اسلواکی اسـت زیرا انها تلاش می‌کنند تا در مرحله 16 شانزدهم نهایی خود در نسخه 2016 پیشرفت کنند ؛ ودر حالی کـه رقابت هاي‌ لیگ ملت هاي‌ آن ها یک امر فراموش نشدنی بود ؛ سوکولی ها شروع بدون شکست خودرا در مسابقات مقدماتی جام جهانی تحت سرپرستی مدیر جدید Tarkovic.

 

در طول یک هفته در ماه مارس ؛ اسلواکی قبل از حصول خاطرجمعی از پیروزی 2-1 برابر روسیه در آخرین بازی خود ؛ یک امتیاز از دیدار با قبرس و مالت گرفت ؛ اما آن ها دراین مرحله اولیه با یک امتیاز خارج از دو تیم برتر باقی میمانند.

 

اسلواکی در شش بازی اخیر خود در تمام مسابقات دریک بازی دوستانه با بلغارستان وارد بازی شده اسـت ؛ اما آن ها همچنین باید در مسابقات آمادگی برای قهرمانی اروپا با اتریش بوق بزنند ؛ بنابر این اهمیت پیروزی روحانی مقابل بلغارستان را نمیتوان نادیده گرفت.

فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان بازی دوستانه بین المللی

فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان

علیرغم صعود بـه مرحله پلی آف با مجوز موفقیت در مسابقات لیگ ملت هاي‌ 2018-19 2018 ؛ بلغارستان در نیمه نهایی مسیر A بـه سرعت توسط مجارستان 3-1 کنار گذاشته شد و بعد از ان شلیک سوم بـه یورو برای شیرها وجود نخواهد داشت. مرحله گروهی آن ها درسال 1996 و 2004 بـه اتمام میرسد.

 

همچنین دریک رقابت ناخوشایند لیگ ملت هاي‌ 2020-201 بلغارستان بدون کسب یک پیروزی از شش مسابقه خود در لیگ B ؛ بـه لیگ C سقوط کرد و یاسن پتروف از زمان در اختیار گرفتن مسئولیت در ژانویه ؛ نتوانسته اسـت یک چرخش فوری ایجاد کند.

 

شیرها قبلاً کار خودرا دریک گروه مقدماتی جام جهانی با ایتالیا و سوئیس قطع کرده بودند و انها قبل از این کـه موفق بـه گرفتن امتیاز از بن بست بدون گل با ایرلند شمالی شوند ؛ از هردو طرف متحمل شکست شدند و کسب پیروزی بسیار دشوار بود. در چند وقت اخیر

 

در واقع ؛ بلغارستان با رتبه 71 در 25 بازی اخیر خود در دو مسابقه تنها پیروز شده اسـت – پیروزی 3-0 دوستانه مقابل جبل الطارق و پیروزی 1-0 مقابل جمهوری چک در مقدماتی یورو – و انها در هیچ یک موفق بـه گلزنی نشده اند از پنج بازی گذشته انها خارج از خانه.

 

بازی روز سه شنبه نشان دهنده نخستین باری اسـت کـه اسلواکی و بلغارستان پس از یک بازی دوستانه 2006 کـه 3-3 توسط سوکولی بـه پیروزی رسیده اسـت ؛ شاخ قفل کرده اند و آخرین پیروزی بلغارستان دراین مسابقات طی 2000 Copa Ciudad de Valparaíso بود – یک تورنمنت دوستانه کـه در شیلی.

 

اخبار ترکیب تیم

سرمربی سابق اسلواکی پاول هاپال نتوانست مارتین اسکرتل را متقاعد کند کـه برای بازی پلی آف یورو از بازنشستگی بین المللی خارج شود و او در مسابقات تابستانی حضور نخواهد داشت ؛ اما افرادی مانند مارک همسیک ؛ جورا کوکا و توماس هوبوکان – همه ی 33 ساله یا بیشتر – تجربه اي ارزشمند ارائه دهید.

 

 

پیتر پکاریک درصورت انتخاب برای بازی دوستانه روز سه شنبه ؛ تنها چهارمین بازیکنی خواهد بود کـه 100 بازی ملی برای تیم ملی اسلواکی بـه دست آورده اسـت ؛ اما تارکوویچ ترکیب نهایی 26 نفره خودرا برای یورو اعلام نخواهد کرد.

فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان بازی دوستانه بین المللی

در حالی کـه 90 دقیقه بـه ادعاهای خود در مورد حضور در تیم یورو باقیمانده اسـت ؛ بازیکنانی مانند لوکاس هاراسلین و دیوید استرلچ از این فرصت برای تأثیرگذاری مقابل بلغارستان ناامید خواهند شد.

 

جورجی کوستادینوف ؛ کاپیتان شیرها پس از مصدومیت عضلانی در اوایل ماه جاری ؛ غایب قابل توجهی در ترکیب اسـت ؛ در حالی کـه چندین بازیکن در مسابقات مقدماتی جام جهانی مارس نیز از نظر دور مانده اند.

 

افراد حرفه اي باتجربه اي مانند پلامن ایلیف ؛ پتار زانف و استراهیل پوپوف نیز در هیچ کجا دیده نمی‌شوند ؛ در حالی کـه تودور ندلف ؛ بازیساز ؛ از جراحی زانو در حال التیام اسـت.گزارش شده اسـت کـه آنتون ندیالکوف ؛ جورجی یوموف ؛ کریستین دیمیتروف و اسپاس دلف نیز از دست رفته اند و دست پتروف را در تعدادی از مناطق وادار کرده اند.

 

ترکیب احتمالی اسلواکی:

دوبراوکا؛ Pekarik ؛ Skriniar ؛ Vavro ؛ Hubocan ؛ لوبوتکا ؛ کوکا Haraslin ؛ Hamsik ؛ Mak ؛ تیرانداز

 

ترکیب ابتدایی بلغارستان:

Naumov؛ A. Hristov، Antov، P. Hristov؛ کاراگرن ؛ چوچف ؛ ووتوف ؛ مالینوف ؛ تسوتانوف ؛ کرائف ؛ دسپودوف

فرم پیش بینی بازی اسلواکی در برابر بلغارستان بازی دوستانه بین المللی

پیش بینی : اسلواکی 2-0 بلغارستان

بدحجابی بلغارستان در جاده باعث خواندن ترسناک هواداران انها میشود ؛ آن ها کـه یک تیم نابود شده را در تلاش برای رفتن پا بـه پا با یک تیم اسلواکی کـه هنوز در موفقیت در صعود بـه یورو خوشحال اسـت ؛ نشان می‌دهد.

 

تعداد زیادی از بازیکنان در رده هاي‌ سوکولی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت زیرا امیدوارند کـه وادار شوند بـه تیم نهایی تارکوویچ برای مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کنند ؛ بنابر این ما فقط میتوانیم یک موفقیت آسان برای اسلواکی را در این جا پیشبینی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید