شرط بندی روی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا با بونوس 200 درصد

اگر شما هم عاشق فوتبال باشید قطعا ورود به سایت پیش بینی فوتبال و توجه داشتن به مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 یکی از هیجان انگیز ترین مسابقات خواهد بود. این مسابقات برای انتخابی جام جهانی بسیار مهم می‌باشد، امروز در این مقاله همراه ما باشید تا بازی های مقدماتی جام جهانی را به شما معرفی کنیم.

قیمت بلیط مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022

مقدماتی جام جهانی 2022 در چه کشوری انجام می شود؟

مرحله مقدماتی جام جهانی سری مسابقاتی می‌باشد که در طی چهار سال، به تدریج بین تیم های مختلف برگزار می‌شود. مسابقات در قاره های مختلف، بین کشور های مختلف برگزار می‌شود. در هر قاره میزبان مسابقات یک کشور است. مرحله مقدماتی جام جهانی در 4 مرحله انجام می شود. هر قاره در این مسابقات سهمیه ویژه ای دارد. مثلا قاره آسیا 4 سهمیه دارد. به پیشنهاد فدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته شده است که مرحله مقدماتی جام جهانی 2021  با مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ادغام شود. به این ترتیب مسابقات جام جهانی با مرحله اول مسابقات جام ملت‌های آسیا با هم برگزار می‌شود. امسال با شیوع ویروس کرونا چندین بار مسابقات به تعویق افتاد. در جدیدترین تاریخ اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در استادیوم آزادی، میزبان تیم هنگ کنگ خواهد بود. در چهار بازی ایران میزبان می‌باشد و سپس کشور دیگری میزبان می‌باشد. در همین بین همزمان با برگزاری مسابقات در قاره آسیا، مسابقات جام جهانی فوتبال در قاره اروپا نیز در حال برگزاری است.

قیمت بلیط مسابقات مقدماتی این تورنمنت

متأسفانه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ بلیط مسابقه ای به فروش نرسیده است و فدراسيون فوتبال جهانی تصمیم گرفته است که برای سلامتی مردم جام جهانی بدون حضور تماشاگران برگزار شود البته این تصمیم امسال می‌باشد ممکن است سال بعد با تغییر شرایط تصمیم دیگری اتخاذ کنند. بلیط مسابقات جام جهانی فوتبال تقریبا گران می‌باشد البته آنچنان قیمت بالایی ندارد تا از اقشار مختلف بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند.

مقدماتی جام جهانی 2022 اروپا

همزمان با برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا بازی های دیگر نیز در قاره اروپا در حال برگزاری می باشد  بازی های مقدماتی اروپا 9 گروه می باشد که  در هر گروه ۵ تیم از کشورهای مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند. در هر گروه میزبان رقابت‌ها یک کشور می باشد بازی های مقدماتی جام جهانی اروپا از گروه A گروه J در حال برگزاری است. در گروه A کشور های پرتغال، صربستان، آذربایجان، ایرلند و لوکزامبورگ بازی می‌کنند. تا اینجای رقابت ها تیم پرتغال و صربستان با 7 امتیاز صدر نشین جدول رده بندی هستند. در گروه A ایرلند و آذربایجان هیچ امتیازی کسب نکرده اند و پیش بینی می شود از دور رقابت‌ها حذف شوند. از گروه B اسپانیا با ۷ امتیاز سرنشین جدول رده‌بندی است و پیش‌بینی می‌شود این تیم یکی از تیم‌های قدرتمندی باشد که به جام جهانی راه پیدا می‌کند. در گروه C ایتالیا صدرنشین با 9 امتیاز همچنان در صدر جدول می باشد. از گروه D فرانسه با 7 امتیاز صدرنشین گروه می باشد.

مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا

همزمان با برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره های دیگر، در قاره آسیا نیز تیم ها به مصاف یکدیگر می‌روند در بین گروه بندی های اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال جهانی ایران در گروه C قرار دارد ایران در این گروه با عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ هم گروه می‌باشد. در این6 گروه تیم عراق با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و ایران تنها با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. اگر تیم ملی ایران در بازی‌های بعدی نتواند به پیروزی دست پیدا کند متاسفانه از دور رقابت ها کنار می‌رود و به جام جهانی راه پیدا نمی‌کند.

مقدماتی جام جهانی 2022 اروپا

مقدماتی جام جهانی 2022 آمریکا

تیم‌های قاره آمریکا یکی از قدرتمندترین تیم هایی هستند که  توانستند به جام جهانی راه پیدا کنند امسال با شیوع ویروس کرونا تاریخ بازی های مقدماتی چندین بار عقب افتاده است اما سرانجام با بهبود اوضاع کشور آمریکا، بازی ها دوباره از سر گرفته شده است. بازی‌های مقدماتی در آمریکا نیز مانند بازی های مقدماتی در قاره آسیا و اروپا گروه بندی شده است. در هر گروه چهار یا پنج تیم حضور دارند که با یکدیگر به رقابت می پردازند. در سری بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکا تیم برزیل با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول می‌باشد در جایگاه دوم جدول آرژانتین با ۱۰ امتیاز قرار گرفته است هم اکنون همچنان بازی ها در حال برگزاری می باشد. در این گروه تیم های بولیوی و پرو تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته اند که پیش بینی می شود از دور بازی های مقدماتی حذف شود.

مقدماتی جام جهانی 2022 اقیانوسیه

در مقدماتی جام جهانی در اقیانوسیه ۱۱ تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند تاکنون ۳۵ بازی انجام شده است. قاره های مختلف در بازی های جام جهانی سهمیه های مختلفی دارند سهمیه اقیانوسیه در بازی‌های جام جهانی 0.5 سهمیه می باشد. هرچه قاره ها مقدار سهمیه کمتری داشته باشند تعداد تیم‌هایی که در جام جهانی از این قاره شرکت می‌کنند نیز کمتر خواهد بود. قاره آسیا با 5.5 سهمیه یک قاره رکوردار و ویژه می باشند. با شیوع ویروس کرونا بازی های مقدماتی جام جهانی در اقیانوسیه چندین بار به تعویق افتاد که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

مقدماتی جام جهانی 2022 آمریکای شمالی

بازی های مقدماتی جام جهانی در آمریکای شمالی مدتی می‌شود که آغاز شده است تیم ها در گروه‌های A تا  F گروه بندی شده اند در هر گروه چهار تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند. آنتیگوا باربودا، گرنادا، مونتسرات جزایر ویرجین، تیم‌هایی هستند که در گروه A با یکدیگر رقابت می‌کنند. آنتیگوا باربودا در این گروه با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است بازی های مقدماتی در آمریکای شمالی به تازگی آغاز شده است بنابراین هنوز نمی توان پیش بینی کرد چه تیم هایی از گروه خود صعود می کنند و چه تیم‌هایی از دور مسابقات حذف می شوند.

جدول مقدماتی جام جهانی 2022 ایران

جدول مقدماتی جام جهانی 2022 اروپا

در گروه بندی بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا تیم ها از گروه A تا F گروه بندی شدند در هر گروه چهار یا پنج تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند تاکنون به دلیل لغو بازی ها به دلیل شروع کرونا تعداد بازی های انجام شده کمتر می باشد اما در گروه A پرتغال و صربستان هر دو دارای هفت امتیاز هستند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار گرفتند در گروه B تیم ملی اسپانیا با هفت امتیاز صدرنشین گروه می باشد تعداد بازی های انجام شده در گروه C بیشتر می باشد و ایتالیا با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به احتمال زیاد از گروه خود صعود خواهد کرد. در همین گروه لیتوانی بدون هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار گرفته است و به احتمال زیاد از دور رقابت ها کنار خواهد رفت. فرانسه و بلژیک دو تیم قدرتمند که معمولاً همیشه در بازی های جام جهانی حضور داشتند و فرانسه یک بار به عنوان قهرمانی جام جهانی توانمندی خود را به اثبات رسانده است هر دو در گروه خود صدرنشین جدول هستند.

قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2022 اروپا

بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد مدتی پیش سرانجام قرعه کشی بازی های مقدماتی در قاره اروپا انجام شد و  تیم ها حریفان خود را شناسایی کردند. بازی های مقدماتی جام جهانی در طی ده هفته در سال ۲۰۲۱ در قاره اروپا برگزار خواهد شد و طی این بازی ها ۱۰ صدرنشین هر گروه مستقیم به جام جهانی راه پیدا خواهد کرد. بازی های جام جهانی از ۱۲ نوامبر تا ۱۸ دسامبر سال 2022 به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد. بعد از به اتمام رسیدن بازی های مقدماتی ده تیم اول مستقیم به مسابقات جام جهانی می‌روند و 10  تیم دوم راهی مسابقات پلی آف می شوند. دو تیم صدرنشین جدول در لیگ ملت‌ها نیز به مسابقات پلی آف راه پیدا کردند و در کنار این ۱۰ تیم به مسابقه می پردازند. این ۱۲ تیم با یکدیگر مسابقه می دهند و در نهایت تنها سه تیم از بین ۱۲ تیم راهی مسابقات جام‌جهانی 2022 می شود.

بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 ایران

بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 ایران

تیم ملی ایران به دلیل استعداد خوب بازیکنان چند سالی می شود که توانسته است در بازی‌های مقدماتی جام جهانی پیروز شود و به طور مستقیم به بازی های جام جهانی راه پیدا کند در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نیز تیم ایران توانست در این بازی‌ها حضور داشته باشد. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی سال ۲۰۲۲ که قرار است به میزبانی کشور قطر انجام شود مدتی پیش طی قرعه کشی که از طرف فدراسیون فوتبال جهانی اعلام شد ایران با تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج در گروه C قرار گرفته است. تیم ملی ایران که پس از درگیری های زیادی که با سرمربی قبلی خود داشت سرانجام سرمربی قبلی خود را از دست داد  و تیم ملی ایران مجبور شد ادامه کار را با سرمربی جدید از سر بگیرد. سرمربی جدید تیم ملی ایران در مصاحبه ای اعلام کرده است که در میان بازیکنان تیم ملی مشکلاتی وجود دارد که امیدوار است تا زمان برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 که در خرداد ۱۴۰۰ قرار است انجام شود این مشکلات برطرف شود همچنین اضافه کرده است که تیم ملی ایران با اندکی تمرین و کوشش با استعداد بسیار خوب بازیکنان خود به راحتی می تواند از گروه C صعود کرده و یکی از تیم هایی باشد که سال 2022 به جام جهانی راه پیدا خواهد کرد.

جدول مقدماتی جام جهانی 2022 ایران

تیم ملی ایران  چند سالی می شود که توانسته است با عملکرد خوب خود به جام جهانی راه پیدا کند در جام جهانی 2022 ایران در بازی‌های مقدماتی در گروه C با تیم های عراق بحرین، هنگ کنگ و کامبوج هم گروه شده است. ایران از مدت‌ها قبل برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی را شروع کرده است اما در سال ۲۰۲۱ به دلیل شیوع کرونا بازی ها مدت متوقف شد و دوباره مدتی پیش از سر گرفته شده است ایران در ۴ فروردین در ورزشگاه آزادی با تیم کامبوج بازی کرده است که توانسته است با اختلاف گل زیاد برنده بازی شود. در گروه C عراق با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول‌رده‌بندی می باشد بحرین با ۱٠ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم ملی ایران با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. پیش بینی می‌شود اگر تیم ملی ایران نتواند در بازی‌های بعدی خود پیروز شود باید از جام جهانی 2022 خداحافظی کند.

امیدواری ایران به برد قاطع

هر کدوم از بازی های ایران عراق، ایران بحرین، ایران کامبوج و ایران هنگ کنگ برای  تیم ملی ایران بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد به دلیل امتیاز کمی که تیم ملی ایران در جدول رده بندی دارد و با ۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است برنده شدن در هر بازی می‌تواند تیم ملی ایران را یک قدم به صعود از این گروه نزدیک‌تر کند اما اگر در بین این بازی‌ها دو یا سه بازی را ببازد نمی‌تواند به صعود از این گروه امیدوار باشد و باید چشم انتظار باشد تا ببیند دیگر تیم ها در بازی های خود چه عملکردی را نشان خواهند داد.

زمان بندی بازی های ایران در جام جهانی

بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 به دلیل مسائلی مثل شروع ویروس کرونا اندکی به تعویق افتاد سرانجام تصمیم گرفته شد که بازی‌های مقدماتی در ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴و ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۰ انجام شود تیم ملی ایران در این تاریخ ها بازی رفت خود را برگزار خواهد کرد. بازی های برگشت در استادیوم آزادی به میزبانی کشور ایران انجام خواهد شد و هنوز  تاریخ دقیق آن مشخص نشده است باید دید تیم ملی ایران در این بازی های مقدماتی چه عملکردی را نشان خواهد داد و چه جایگاهی را در جدول رده بندی به دست خواهد آورد.

ترکیب تیم ملی ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022

در قرعه کشی بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 که به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری می باشد ایران همراه با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و همچنین کامبوج در گروه C قرار دارد. هم اکنون ایران با ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفته است تیم‌های عراق و بحرین به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند اگر تیم ایران با همین ترکیب بخواهد در بازی‌های بعدی شرکت کند قطعاً از دور رقابت ها کنار گذاشته خواهد شد. رضا قوچان نژاد و سردار آزمون بعد از بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ از بازی در تیم ملی انصراف دادند و حدس زده می شود این دو بازیکن با استعداد در بازی های جام جهانی 2022 حضور نداشته باشند. بر اساس نظر کارشناسان امید نورافکن بازیکن جوان ۲۵ ساله یکی از امیدهای تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی خواهد شد. کارشناسان ورزشی ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی را به شرح زیر پیش‌بینی کردند. دروازه‌بان تیم علیرضا بیرانوند، مدافع راست، رامین رضاییان. مدافع میانی، مرتضی پورعلی‌گنجی. مدافع میانی، مجید حسینی. مدافع چپ، میلاد محمدی.هافبک های میانی، سعید عزت‌اللهی و احسان حاج‌صفی. مهاجم  ها، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی و کریم انصاري‌فرد.

بازی ایران و عراق مقدماتی جام جهانی 2022

زمان برگزاری مقدماتی جام جهانی 2022

مدتی قبل فدراسیون فوتبال جام جهانی تاریخ دقیق و زمان برگزاری هر بازی را در قاره‌های مختلف آسیا، اروپا و آمریکای شمالی به طور دقیق مشخص کرد اما بعدها به دلیل شیوع کرونا این تاریخ ها لغو شد و زمان بازی ها به زمان دیگری موکول شد. تاکنون حدود ۱۵۰ بازی برگزار شده است که چیزی در حدود ۲۳۸ گل نیز در بازی‌ها به ثمر رسیده است. فدراسیون فوتبال جهانی تصمیم گرفته است تیم های کشورهایی را که با یکدیگر مشکل دارند در یک گروه قرار ندهد. همچنین به علت یخبندان و سرمای زیر صفر کشور ایسلند تصمیم بر این شده است که این کشور به عنوان میزبان بازی‌های مقدماتی جام جهانی انتخاب نشود. شما می توانید زمان برگزاری هر بازی را در وب سایت ورزشی بازی‌های مقدماتی جام جهانی مشاهده کنید و یا اخبار نتیجه بازی ها را از طریق سایت های معتبر ورزشی دنبال کنید.

بازی ایران و عراق مقدماتی جام جهانی 2022

بازی های مقدماتی جام جهانی ایران که در گروه C قرار گرفته است و با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه شده است از خرداد سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد در بازی‌های رفت ایران میزبان نمی باشد. بازی ایران و عراق آخرین بازی تیم ملی خارج از ایران خواهد بود این بازی در ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۰ در ورزشگاهی در عراق به اسم ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد با توجه به امتیاز ایران در گروه C و همچنین جایگاه سوم در جدول، سرمربی تیم ملی ایران کار بسیار سختی در بازی مقابل عراق خواهد داشت. زمان برگزاری بازی های تیم ملی به این صورت است که در روز ۲۵ خرداد تیم ملی بحرین نیز همزمان به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت. عراق صدرنشین این گروه می باشد و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است ایران تا اینجا  تنها با ۶ امتیاز در جایگاه سوم می باشد.

نظر سرمربی ایران در مورد مسابقات چیست؟

سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه ای گفته است در تیم ملی ایران مشکلاتی وجود دارد که امیدوار است تا بازی‌های تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 این مشکلات حل شود وگرنه بازی‌های سختی را در پیش رو داریم و همچنین اضافه کرده است که تیم‌های عراق و بحرین تیم‌های سرسختی نیستند و با کمی دقت می‌توان آنها را برد و از این گروه صعود کرد.

زمان بازی های اصلی جام جهانی 2022 چه زمانی است؟

زمان برگزاری دقیق بازی های جام جهانی سال 2022 که قرار است به میزبانی کشور قطر برگزار شود هنوز اعلام نشده است به دلیل شروع کرونا و لغو بازی ها این بازیها مقداری عقب افتاده است در نتیجه فدراسیون فوتبال جهانی مجبور شد دوباره زمان و تاریخ برای هر بازی مشخص کند. مدتی پیش قرعه کشی بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره های مختلف برگزار شد و تیم ها با رقیب های خود آشنا شدند. تا انتهای سال ۲۰۲۱ همچنان بازی های مقدماتی در حال برگزاری خواهد بود در بین بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۰ تیم اول به طور مستقیم به مسابقات جام جهانی صعود خواهند کرد و ۱۰ تیم دوم در مرحله پلی آف با یکدیگر مسابقه خواهند داد و تنها سه تیم به جام جهانی صعود خواهد کرد. مسابقات جام جهانی بیست و دومین جام جهانی می باشد که قرار است برگزار شود این بازی ها از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. به دلیل شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشور قطر که قرار است میزبان این مسابقات باشد تصمیم گرفته شده است که مسابقات در فصل پاییز برگزار شود این دومین باری می‌باشد که یک کشور در قاره آسیا میزبان این مسابقات خواهد بود.

برای بار اول کشور ژاپن و کشور کره جنوبی مشترک با هم میزبان این سری از مسابقات بودند. ۳۲ تیم از ۵ فدراسیون قرار است در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد ورزشگاه های کشور قطر ۸ ورزشگاه می باشد که در پنج شهر مختلف ساخته شده است. مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی 2022 در تابستان در قاره آسیا آغاز خواهد شد.

قطر کشور میزبان این تورنمنت

کشور میزبان قطر در هیچ دوره ای در بازی‌های جام جهانی حضور نداشته است اما امسال به دلیل تصمیم فیفا این کشور میزبان خواهد بود. قاره اروپا بیشترین میزان سهمیه در مسابقات جام جهانی دارد و ۱۳ سهمیه را از آن خود کرده است قاره آسیا بدون در نظر گرفتن کشور میزبان چهار و نیم سهمیه دارد. قاره اقیانوسیه با کمترین میزان سهمیه در بازی‌های جام جهانی یعنی نیم سهمیه در جایگاه آخر است. زمان دقیق بازی های جام جهانی سال ۲۰۲۲ به تدریج از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد برای پیگیری اخبار جام جهانی می توانید به وب سایت های ورزشی سر بزنید.

شرط بندی مقدماتی جام جهانی 2022

برای شرط بندی مقدماتی جام جهانی 2022 شما می توانید خیلی ساده به یک سایت معتبر مراجعه کنید و با اطلاعاتی که از مقاله آموزش شرط بندی فوتبال کسب می کنید خیلی ساده بدون بروز مشکل خاصی می توانید سود به جیب بزنید. این سود ها گاها تا چندین میلیون برای یک بازی هم می رسد! دلیل این رقم بالا تولد ضریب هایی بالا توسط اسکریپت پیش بینی فوتبال می باشد.

سوالات متداول

  1. در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 تیم ملی ایران در چه گروهی قرار دارد و با چه تیم هایی همگروه است؟

    ایران در بازیهای مقدماتی در گروه C قرار دارد و با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج هم گروه است.

  2. جام جهانی 2022 به میزبانی چه کشوری برگزار خواهد شد؟

    جام جهانی سال 2022 به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد.

  3. نتیجه بازی های مقدماتی جام جهانی قاره اروپا در کجا می‌توان مشاهده کرد؟

    شما می توانید نتیجه بازی ها و همچنین اخبار مربوط به جام جهانی را از سایت های معتبر ورزشی مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید