سحر تبر کیست؟ دستگیری سحر تبر و مبتلا شدن به کرونا در حبس

مدتی پیش در فضای مجازی فردی با نام سحر تبر دست به فعالیت زده بود که خود را به صورت خیلی نامتعارف تغییر داده است و با ظاهری ترسناک و تبری در دست اقدام به پخش کلیپ هایی کرده بود که سوالات زیادی درباره او بوجود آمده است. در این مقاله قصد داریم درباره زندگینامه سحر تبر و این که او کیست و شهرت او به چه دلیل است و در کل مطالب مربوط به او که یی از شاخ های اینستاگرام شناخته می شود با شما صحبت کنیم.

سحر تبر کیست؟

سحر تبر کیست؟ 

در این قسمت به بیوگرافی سحر تبر می پردازیم. او که نام اصلی اش فاطمه خویشوند است در ۲۶ خرداد ۱۳۸۰ در شهر تهران به دنیا آمده است. او توانسته در شبکه های اجتماعی فالوور های زیادی را جذب خود کنند و با تغییر چهره خود به گونه های زشت و زننده جلب توجه کند.

سحر تبر ترسناک بودن را وسیله ای برای جذب فالور کرده بود و نکته جالب توجه این است که افراد زیادی پیج او را دنبال می کردند. او در کلیپ هایی که در فضایی مجازی منتشر کرده است به همراه گریم وحشتناک و یک تبر ظاهر می شد و نام خود را سحر تبر گذاشته بود. از این رو مسائل مختلفی درباره او به وجود آمد و باعث شد که پلیس ایران او را دستگیر کند. 

 او در مصاحبه هایی که بعد از دستگیری انجام داده است بار ها گفته است که همیشه آرزوی شهرت داشته و همه این کارها را فقط و فقط برای معروف شدن و دیده شدن انجام داده است. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که همیشه شخصیت امیلی در انیمیشن عروس مردگان را که ساخته تیم برتون است دوست داشته است.

او ایده این کار را بعد از دیدن این انیمیشن در ذهنش پرورانده است. بعد از آن او سعی کرده است که خود را به گونه های مختلف شبیه او کند و در فضای مجازی به دلیل این شباهت جذب مخاطب کند. بعد از پخش شدن این مصاحبه اعتراضات زیادی به پخش این مصاحبه شد که روند پرونده سحر تبر را به تاخیر انداخت.

آیا سحر تبر مرده است؟

آیا سحر تبر مرده است؟

بعد از مدتی که از دستگیری سحر تبر گذشت شایعات زیادی درباره مرگ این دختر به وجود آمد که بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدیم که این شایعات در حد شایعه است و کذب و دروغ است. مرگ او فقط تیتری برای مجله های زرد است که بتوانند از این رو خوانندگان بیشتری را جذب خود کنند ولی حقیقت چیز دیگری است و او در حال حاضر زنده است.

چهره سحر تبر قبل عمل به چه صورت بوده است؟

چهره سحر تبر قبل عمل به چه صورت بوده است؟

فاطمه خویشوند دختری است که در خرداد ماه سال ۱۳۸۰ به دنیا آمده است و عاشق شهرت و معروفیت است و با وجود زیبایی چهره ای که دارد سعی می کند دست به کارهای غیر عرف بزند و خود را به گونه های نامتعارف تبدیل کند.

عکس های سحر تبر از زمانی که او عمل های مختلف انجام نداده بود در فضای مجازی وجود دارد و نشان از چهره خوب و دخترانه او دارد ولی او بعد از عمل هایی که انجام داده است تغییرات بسیار کرده است و حتی به این عمل ها هم بسنده نکرد و بعد از ان گریم های زیادی انجام داد.

شایعات شنیده شده درباره او چیست؟

او عکس های خود را با گریم های وحشتناک در پیج خود به نمایش گذاشت و افراد زیادی بر این باور بودند که او به خاطر عمل های جراحی و عوارض این عمل ها به این صورت درآمده است در صورتی که سحر تبر بدون گریم از چهره خوبی برخوردار است.

درباره این دختر شایعات بسیاری وجود دارد که از این شایعات می توان به این مورد اشاره کرد که او به دلیل شکست عشقی که خورده خود را به عروس مردگان تبدیل کرده است، افراد دیگری هم می گویند که او به دلیل نوعی بیماری روانی که خود را چاق می داند به شدت لاغر کرده است و به این شکل در آمده است.

تیتر سحر تبر و همسرش واقعیت دارد؟

سحر تبر تا کنون ازدواج نکرده است او در حال حاضر ۲۰ سال سن دارد و از سن کمی برخوردار است‌. او با استفاده از نرم افزار های مختلف فتوشاپ و تغییر چهره به گونه ای مبتدی توانسته چهره خود را تغییر دهد به گونه ای که حتی قابل شناسایی هم نباشد. البته او برای این که کمی شبیه باشد عمل های زیبایی زیادی را از جمله عمل بینی، عمل گونه و عمل لب انجام داده است.

سحر تبر بعد از زندان رفتن در چه وضعیتی است؟

سحر تبر بعد از زندان رفتن در چه وضعیتی است؟

همان طور که گفتیم مدتی پیش پلیس ایران سحر تبر را به دلیل انتشار تصاویر مشمئز کننده و گریم های وحشتناک و انتشار این تصاویر در فضای مجازی بازداشت کرد و برای او در دادسرای ارشاد تهران پرونده قضایی باز کرد. او به دلیل اینکه در زمان انجام این کارها از سنی کمتر از ۱۸ سال برخوردار بوده است پس کودک محسوب می شود.

وکیل او درخواست کرد که او را به جای دیگری منتقل کنند. وکیل او در ادامه اسنادی را ارائه کرد که این خانم از بیماری روانی رنج می برد و حتی مدتی هم در بیمارستان الغدیر بستری و تحت درمان بوده است. او معتقد است که جای او در زندان نیست و او باید در بیمارستان بستری شود و درمان شود.

 او در مصاحبه هایش چه چیزی را بازگو کرد؟

در مصاحبه سحر تبر  که در زمان دستگیری داشته گفته است که فرزند طلاق است و به مدرسه نرفته است و فقط تا کلاس دهم درس خوانده است. او گفته است که به دلیل هنجارشکنی، تحصیل مال از طریق نامشروع، ترویج خشونت و ترویج فساد و…. برای او ۱۰ سال زندان در نظر گرفته است ولی او امید به عفو و بخشش دارد.

بعد از آن وکیل او اقای دهقان اعلام کرد که انتشار حکم به او در مصاحبه بسیار کار بدی بوده و جای تامل دارد. وکیل او چندی پیش اعلام کرده است که برای سحر تبر دادگاه تشکیل شد و او از دو مورد از اتهامات وارد شده تبرئه شده است و امیدوار است که از مابقی اتهامات هم تبرئه شود.

فاطمه خویشوند همان سحر تبر است؟

با توجه به عکس های منتشر شده از طرف فاطمه خویشوند تا یک سال قبل از دستگیری او واضح است که او تا مدتی قبل از انتشار این عکس ها و فیلم ها از چهره معمولی برخوردار بوده است و تمام این ویدیو ها و عکس ها را به وسیله گریم و نرم افزار های مختلف ادیت کرده و بعد در پیج خود منتشر کرده است.

با کمی دقت در پشت صحنه فیلم ها و عکس های او متوجه کج و کوله شدن عکس ها و طرح های روی دیوار پشت صحنه ویدیو های او می شوید و این نشان از استفاده او از افکت های زیاد و مختلف است که تلاش بسیار کرده است شبیه بازیگران هالیوودی مختلف شود. یکی از بازیگران هالیوودی که او تلاش بسیار کرده که شبیه او شود خانم آنجلینا جولی است.

اینستاگرام سحر تبر در چه وضعیتی است؟

اینستاگرام سحر تبر در چه وضعیتی است؟

سحر تبر اینستا فعالی داشت و تعداد فالوور او بالا بوده است ولی در حال حاضر تعداد فالوور او ۳۳ هزار است ولی عکس سحر تبر و فیلم سحر تبر در این پیج هنوز وجود دارد و می توان برای دیدن آن ها به پیج او مراجعه کرد. ولی با توجه به تصاویر و فیلم های مشمئز کننده پیشنهاد می کنم که به پیج او نروید.

او در پیج اش جز انتشار عکس و فیلم هایی به این صورت هیچ چیز مثبتی نداشت و فقط به انتشار دابسمش و فیلم هایی با این زمینه اکتفا کرده بود. البته به نظر دادسرای ارشاد تهران او در پیج خود کارهای بی شرمانه ای از جمله هنجار شکنی، خشونت، کسب مال غیر، توهین به مقدسات و بی حجابی را رواج می داد که همین مسئله باعث دستگیری او شد.

خانواده سحر تبر چه کسانی هستند؟

در بین عکس های سحر تبر اصلا عکس پدر و مادر سحر تبر وجود ندارد. او تاکنون اطلاعاتی از خانواده اش منتشر نکرده است و اطلاعاتی هم درباره ان ها در جایی منتشر نشده است البته خودش در مصاحبه ای در زمان دستگیری اش گفته بود که پدر و مادرش از هم جدا شده اند. ولی با توجه با دستگیری این دختر تا کنون پدر و مادر او در جایی صحبت نکرده اند.

سوالات متداول 

سحر تبر کیست و شهرت اش را از چه راهی کسب کرده است؟

او با نام اصلی فاطمه خویشوند متولد سال ۱۳۸۰ است و از جمله افرادی است که در اینستاگرام با تاسیس یک پیج به شهرت رسید. 

دلیل دستگیری سحر تبر چه بود؟

به نظر دادسرای ارشاد تهران سحر تبر به دلیل این که رفتارهای بی شرمانه از جمله هنجار شکنی، توهین به مقدسات، بی حجابی و خشونت و کسب مال غیر را رواج می داد دستگیر شد.

خانواده سحر تبر چه کسانی هستند؟

تا کنون اطلاعات خاصی درباره این که خانواده او چه کسانی هستند در دست نیست ولی خود او گفته است که فرزند طلاق است.

چرا به فاطمه خویشوند سحر تبر می گویند؟

او بعد از ورود به فضای مجازی نام سحر را برای خود انتخاب کرد و بعد به دلیل این که در کلیپ هایش با تبر و چهره ای وحشتناک ظاهر می شد به سحر تبر معروف شد.

دیدگاهتان را بنویسید