وحید قلیچ رکورد دار دروازه بانی پرسپولس که با شاخ های مجازی درگیر شد

وحید قلیچ در جوانی دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بوده است که با ورود به اینستاگرام حواشی زیادی در مورد رابطه اش با اطرافیان ایجاد شد. او در اینستاگرام از فدراسیون ورزشی انتقاد کرد و سبب به وجود آمدن جنجال و حواشی زیادی در پیرامون خود شد. برای آشنایی با بیوگرافی او به عنوان یکی از شاخ های اینستاگرام و همچنین حواشی حضور او در اینستاگرام در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

وحید قلیچ کیست؟

وحید قلیچ کیست؟

در بیوگرافی وحید قلیچ دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس آمده است که در تیم ملی هم سابقه حضور داشته است، و او متولد 25 آذر 1336 در شهر تهران می‌باشد. سن وحید قلیچ 64 سال می باشد. و قد وحید قلیچ 175 سانتیمتر است. در طی 12 سال فعالیت حرفه ایی خود 176 بار بازی کرده است.

او در سال ۶۸ بود که در تیم جوانان نیز پذیرفته شد همچنین توانست به عنوان دروازه بان ملی در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد او بعد از ۱۲ سال حضور در فوتبال تصمیم گرفت از شغل خود کناره گیری کند و بازنشسته شد مستندی از زندگی او ساخته شد فیلمبرداری این مستند در ۳۰ آذر ۹۹ به اتمام رسیده است و اکنون در مراحل تدوین می باشد این مستند تصویری بی پرده از وحید در زمان حضورش در تیم پرسپولیس به تصویر کشیده است و همچنین به جنجال ها و اعتقادات او در اینستاگرام نیز اشاره کرده است. سابقه دروازه‌بانی پرسپولیس و همچنین بازوبند کاپیتانی نیز دارد. برای دیدن عکس‌های وحید قلیچ به اینستاگرام سر بزنید.

در اینستاگرام وحید قلیچ چه عکس هایی پیدا می‌شود؟

در اینستاگرام وحید قلیچ چه عکس هایی پیدا می‌شود؟

او یکی از معدود ورزشکاران است که به گفته خودش حرفش را رک و بی‌پروا به مخاطب منتقل می‌کند. او نیز از رسانه ملی انتقاد کرد به دلیل اینکه پیشکسوتان فوتبال را به برنامه‌های تلویزیونی دعوت نمی کنند معروفیت او در زمان حضور در پرسپولیس به قدری بود که بعد از بازی های مطرح و معروف و دربی ها تا یک هفته نمی توانست از خانه خارج شود به دلیل هجوم زیاد طرفداران او مقابل خانه‌اش. او در مصاحبه اعلام کرد که حتی در زمان انتقاد هایش از رسانه‌ها و افراد دیگر ادب کامل را رعایت می کند اما در یکی دو ویدیویی که از او منتشر شد الفاظ رکیکی نسبت به دیگران استفاده کرده بود.

او فوتبال را در سنین پایین شروع کرد اما به دلیل استعداد بالایی که در دروازه بانی داشت توانست خیلی زود رشد کند و در آخر به دروازه‌بان تیم پرسپولیس درآمد. اولین بار زمانی که تنها ۲۳ سال دارد به پرسپولیس آمد و پس از آن ۱۲ سال کامل در پرسپولیس حضور داشت و برای این تیم بازی می کرد یکی از رکورد هایی که به نام او ثبت شده است رکورد گرفتن چهار پنالتی می باشد او در سال ۱۳۷۱ وقتی تنها ۳۴ سال پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد همچنین او سابقه حضور در تیم ملی فوتبال را نیز در کنار بزرگان فوتبال داشته است.

او در این سالها بازنشستگی فعالیت زیادی در اینستاگرام انجام داده است به طوری که هر صحبت او درباره افراد فوتبالی مثل امیر قلعه‌نویی و سوشا مکانی و یا تتلو تبدیل به حاشیه بزرگ برای وحید شده است. لایو وحید قلیچ در اینستاگرام نیز با افراد معروف حاشیه هایی برای او به دنبال داشته است چرا که او در لایو هایش افراد پر حاشیه را نقد می‌کند می توانید عکس‌های وحید قلیچ را در اینستاگرام مشاهده کنید. همچنین اگر وحید قلیچ اینستا را سرچ کنیم آیدی اینستاگرام را برای شما می آورد سپس می توانید جز دنبال کنندگان دروازه‌بان سابق پرسپولیس باشید. دز این مورد یعنی برای دسترسی به اینستاگرام وحید قلیچ می توانید از این لینک هم کمک بگیرید.

وحید قلیچ تتلو چه ماجرایی داشتند؟

او در لایو های اینستاگرامی معمولاً افرادی را نقد می‌کند و به افراد فحاشی می‌کند و جنجال‌های تازه‌ای را برای خود درست می‌کند. این دروازه بان سابق تیم پرسپولیس اظهارات پر حاشیه ای را نسبت به بیرانوند و سوشا مکانی و همچنین تتلو ایجاد کرد او در یک مصاحبه گفت بیرانوند در حد تیم آرسنال نیست و اسم سوشا مکانی را جلوی من نیاورید او گفت از بزرگان فوتبال کشور خواهش کردم تا امکاناتی به من بدهند تا بتواند بچه های محروم را آموزش دروازه بانی بدهم اما به این حرف من توجه نکردند.

در ماجرای علی کریمی و تتلو به حمایت از علی کریمی برخواست او همچنین ویدیو هایی نیز منتشر کرد که با پاسخ های تند و تیز امیر تتلو و هوادارانش مواجه شد. او در ویدیو گفت من تنها از علی کریمی دفاع کردم ولی هواداران تتلو به من بد و بیراه گفتند همچنین امیر تتلو اعلام کرد که ۲۰ میلیون تومان برای کسی که وحید قلیچ را بکشد می دهد ویدیوی دیگری از این دروازه‌ بان منتشر شد که حاشیه هایی را به دنبال داشت ویدیویی بود که در آن گفت بیرانوند و عابدزاده پنج سال هم در پرسپولیس بازی نکرده اند و من ۱۲ سال در پرسپولیس بودم وحید سرور و بیشتر به دلیل حواشی که در اسطوره ها و پست های اینستاگرامی اش می بینیم می‌شناسیم که در یک ویدیو اعلام کرد من حق را به تتلو می‌دهم و حرف او کاملا درست بوده است و از علی کریمی نیز ابراز دلخوری کرد.

وحید قلیچ ساسی مانکن حواشی داشتند؟

وحید قلیچ ساسی مانکن حواشی داشتند؟

ساسی مانکن خواننده ایرانی اهل لس آنجلس می‌باشد که مدتی پیش موزیک ویدئو تهران توکیو را منتشر کرد و با انتقادات زیادی روبرو شد. قلیج واکنش تندی نسبت به موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن نشان داد او طی یک ویدیو اظهارات پر حاشیه ای نسبت به ساسی مانکن انجام داد که این ویدیو در صفحه بازخورد و انتقادات بسیاری به همراه داشت. او در ویدئو گفت که خوشحالم که مادرت را پیدا کردی تا با آن برقصی

او چه لقبی به ساسی داده است؟

و به ساسی لقب بی غیرت را نسبت داد. الفاظ رکیک و زشت را نسبت به ساسی مانکن نسبت داد که طرفداران ساسی مانکن را به شدت ناراحت کرد.

ماجرای وحید قلیچ و سنگرزاده چه بود؟

ماجرای وحید قلیچ و سنگرزاده چه بود؟

وحید در پست دیگر و ویدیویی که در صفحه اینستاگرام منتشر کرد این بار به سهیل سنگرزاده معروف به جون‌دل واکنش نشان داد او در این ویدیو بسیار به سهیل سنگرزاده فحاشی کرد و او را بی‌مصرف خواند او در این ویدیو به مسخره او را سهیل لنگر زاده نامید و اعلام کرد که به قیافه او اژدهای کومودو بیشتر می آید. او گفت خاک بر سر تو و طرفدارانت که نمیفهمند. همچنین گفت چیزهایی که با آقای سنگرزاده نسبت می دهند تنها به خودم مربوط است و طرفداران من و او ناراحت نشوند و چیز های چرت و پرت در صفحه من ننویسید. به این ترتیب وحید قلیج سنگرزاده نیز به یک تیتر پر حاشیه در فضای مجازی تبدیل شد.

شغل وحید قلیچ در گذشته چه بوده است؟

شغل وحید قلیچ در گذشته چه بوده است؟

او ۱۲ سال در تیم پرسپولیس دروازه بان بوده است همچنین سابقه حضور در تیم ملی ایران را نیز دارد سال های حضورش در باشگاه پرسپولیس بسیار خوش درخشیده است به طوری که از او به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان پرسپولیس نام می‌برند اما به دلیل فعالیت های اخیر و حواشی که برای خود در اینستاگرام ایجاد کرده است و همچنین فحاشی و الفاظ رکیک نسبت به تتلو، سوشا مکانی، بیرانوند، عابدزاده، ساسی‌مانکن، سنگرزاده نسبت داده است بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. او قبل از اینکه دروازه‌بان تیم پرسپولیس شود

او از چه طریقی کسب درامد داشته است؟

از طریق فروش کبوتر منبع درآمد داشته است او می گوید برای دروازه بان شدن سختی های زیادی را پشت سر گذشته است فروشندگی کرده است کارگری کرده است پرورش کبوتر داشته است و فوتبالیست ها و دروازه بان ها به همین راحتی که می بینید یک شبه به پول و ثروت نرسیدند و سختی‌های زیادی را در گذشته تحمل کردند. اصالت وحید قلیچ تهرانی بوده است و در استان تهران متولد شده است و تاکنون در تهران ساکن بوده است.

همسر وحید قلیچ چه کسی می‌باشد؟

همسر وحید قلیچ چه کسی می‌باشد؟

وحید قلیچ در جوانی و در سال های درخشش خود در دروازه‌بانی تیم پرسپولیس ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند می‌باشد یک فرزند دختر و یک فرزند پسر که فرزندان او نیز ازدواج کردند و صاحب نوه است وحید دروازه بان معروف بوده است و

او در کدام تیم بازی کرده است؟

همچنین سال های بسیاری را در تیم پرسپولیس بازی کرده و توانست افتخاراتی را نیز کسب کند مثلاً در یک بازی ۴ پنالتی را گرفته است اما حواشی که از خود در اینستاگرام منتشر کرده است سبب شده از طرفداران و فوتبال و ورزشی او دیگر علاقه چندانی به آن نداشته باشند و حتی او را مورد انتقاد قرار می دهند.

سوالات متداول

وحید قلیچ متولد چه سالی و در چه شهری می باشد؟

وحید قلیچ دروازه بان سابق تیم پرسپولیس متولد سال ۱۳۳۶ در شهر تهران می باشد که اکنون نیز در شهر تهران ساکن است.

شغل سابق وحید قلیچ چه بوده است؟

او در ابتدای جوانی برای کسب درآمد کارگری کرده است و پرورش کبوتر داشته است سپس وارد تیم پرسپولیس شده است و ۱۲ سال دروازه بان این تیم بوده است.

ماجرای حاشیه او با تتلو چه بود؟

در طی ماجرایی که بین امیر تتلو و علی کریمی پیش آمده بود و او از علی کریمی دفاع کرد و همین باعث شد که طرفداران تتلو به او حمله کرده و به او بد و بیراه بگویند.

عکس‌های وحید و همسرش را در کجا می‌توان پیدا کرد؟

در جوانی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند باشد عکسهای آنها می‌تواند در صفحه اینستاگرام وحید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید