لقب رپر های ایرانی چیست؟ چگونه لقب رپ انتخاب کنیم؟

در این مقاله می خواهیم لقب رپر های ایرانی را برای شما بازگو کنیم و بگوییم که کدام یک از رپر ها فعال در رپ فارسی لقب های به خصوص خودشان را دارند و چرا این لقب ها به آنان نسبت داده شده است پس همراه ما باشید تا امروز لقب های ایرانی را بیشتر بشناسید و همچنین بدانید که این رپر ها چه کسانی می باشند.

لقب رپر های ایرانی چیست؟

لقب رپر های ایرانی چیست؟

امروزه رپرهای ایرانی لقب ‌های بسیار زیادی به خودشان اختصاص داده اند و هر یک از رپر ها را با لقب مخصوص خودش می شناسند. در این مقاله می خواهیم چند مورد از لیست لقب رپر های ایرانی را برای شما بازگو کنیم و بگوییم که علت این لقب گرفتن چه می باشد و آهنگ های آنان در چه مورد است پس همراه ما باشید تا رپر های ایرانی را بیشتر بشناسید و هم چنین بدانید که معنای لقب‌های آنان چه می باشد.

پیشرو

در واقع پیشرو لقب یکی از رپرهای معروف ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد نام اصلی رضا پیشرو، محمدرضا ناصری آزاد می باشد که در سال ۱۳۶۶ به دنیا آمده است و نام هنری اش رضا پیشرو است. او یکی از بهترین خوانندگان و آهنگسازان ایرانی می باشد و از خوانندگان قدیمی در دنیای رپ به حساب می آید او فعالیتش را ابتدا با فعالیت های زیرزمینی شروع کرده است. این رپر موفق ایرانی زمانی درگیر فعالیت های هنری بود که این فعالیت های هنری او را غیر مجاز خواندند و دیگر او تصمیم گرفت که برای همیشه از ایران برود و آهنگ های رپ را در خارج از کشور ادامه دهد.

هیچکس لقب رپر ایرانی پر طرفدار

سروش هیچکس نام لقب سروش لشکری می‌باشد که یکی از رپرهای معروف ایرانی است و او نیز طرفداران خاص خودش را دارد او در سال ۱۳۶۲ به دنیا آمده است و یکی از ترانه سرا های رپ می باشد یکی دیگر از لقب های او پدر رپ فارسی است که او را یکی از تاثیر گذارترین خواننده های رپ می دانند و آهنگ های او بسیار طرفدار دارد و نخستین آلبومی که منتشر کرد به نام جنگل آسفالت بود.

اوج

علی اوج نام یکی از رپرهای معروف ایرانی است که نام اصلی او علی ناصری می ‌باشد او به سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت می‌کند و یکی از معروف ترین رپر های ایران محسوب می شود. در حال حاضر در تهران زندگی می کند و در برخی از رسانه‌ها آمده است که با رضا پیشرو برادر ناتنی هستند اما حقیقت داشتن این موضوع و یا نداشتن آن مشخص نیست و بیشتر سبک هایی که او در آن فعالیت می‌کند سبک‌ های دیس رپ می باشد.

ریویل

او یکی از خواننده های سید می باشد و نام اصلی اش مهرک تقوی شیرازی است که او را با لقب ریویل می شناسند. ریویل همکاری های زیادی با خوانندگان رپ داشته است و در سال ۱۹۸۳ به دنیا آمده است و هم اکنون ۳۷ سال سن دارد. او از سال ۲۰۰۰ تاکنون در حال فعالیت است و با خوانندگانی مانند قاف، عرفان پایدار، هیچکس و مهدیار آقاجانی همکاری داشته است.

سیجل

سیجل لقب رپر ایرانی نیز یکی از رپرهای معروف ایرانی است که او نیز در گروه زد بازی فعالیت داشته است. او مدرک لیسانس شیمی دارد و تحصیلاتش را در پاریس گذرانده است. یکی از معروف ترین آهنگ های او به نام امشب دور همیم می ‌باشد که در سال ۲۰۱۹ این آهنگ را با هوادارانش به اشتراک گذاشته و در حال حاضر با گروه زدبازی همکاری می کند.

بیداد

بیداد

بیداد نیز لقب یکی از رپرهای معروف ایرانی می باشد که نام اصلی او امیر قهرمانی است. یکی از معروف ترین آهنگ های او آهنگ بعد من می باشد که این آهنگ طرفداران خاص خودش را دارد. در واقع امیر قهرمانی قطعه‌ای بسیار زیبایی به بیرون داده است که اولین قطعه او مرا می باشد که با تهیه کنندگی حمید خسروبیگی به اشتراک گذاشته شده است.

جی جی

علیرضا جزایری ملقب به جی جی یکی از رپر های نوجوان ایرانی است که طرفداران زیادی نیز دارد و در سال ۱۹۸۵ میلادی در یزد به دنیا آمده است. یکی از آهنگسازان معروف ایرانی نیز محسوب می‌شود در واقع علیرضا جزایری یکی از اعضای گروه زدبازی می باشد که در این گروه فعالیت های زیادی داشته است و در عرصه هیپ هاپ و رپ فارسی فعالیت کرده است و همکاری های زیادی با سامان ویلسون و مهراد هیدن و سهراب ام جی، سیجل و نسیم زدبازی داشته است.

ساتراپ

ساتراپ هاشمی که لقب ساتراپ را به خودش گرفته است و یکی از محبوب ترین رپر های ایرانی است. یکی از محبوب ترین آلبوم های او که به بازار داده است می توانیم به آلبوم تنهایی اشاره کنیم و هم چنین یکی از قطعه های زیبای او به نام غبار می باشد که طرفداران این آهنگ بیش از حد هستند.

هیدن لقب رپر ایرانی مهراد مستوفی

مهراد هیدن با نام اصلی مهراد مستوفی راد که در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است و در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت می کند. او از سال ۱۳۸۱ تاکنون در حال فعالیت است و با خواننده های معروفی مانند هیچکس، عرفان ‌پایدار، زد بازی فیت داده است.

ویلسون

سامان ویلسون که در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد و یکی از محبوب ترین رپرهای ایرانی است که نام اصلی اش سامان رضاپور می‌باشد که توانست لقب ویلسون را به خودش بگیرد. او با خوانندگانی همچون سهراب ام جی فعالیت داشته است و توانسته همکاری های بسیار خوبی را داشته باشد.

کدام یک از لقب رپر های ایرانی عوض شده است؟

کدام یک از لقب رپر های ایرانی عوض شده است؟

در واقع بسیاری از رپرهای ایرانی لقب هایشان تغییر کرده است و مردم به آن ها لقب های تازه تر و جدیدتری داده اند که به چند مورد از آنها می پردازیم یکی از کسانی که لقبش تغییر کرده است دوست دختر سابق رضا پیشرو می باشد که او نیز خواننده بود و لقبش از آتش به بهار تغییر کرده است. از دیگر خواننده هایی که لقبش تغییر کرده است می توانیم به رضا پیشرو اشاره کنیم که لقب رپر ایرانی قبلا رضا تری پاک بوده است و همه او را با این لقب می شناختند.

دلیل انتخاب القاب رپر های ایرانی چیست؟

در ادامه می خواهیم برای شما بازگو کنیم که لقب رپر های ایرانی چیه و چرا خوانندگان برای خودشان لقب هایی را انتخاب می کنند و یا اینکه چرا برخی از مردم می خواهند که خواننده مورد علاقه خودشان لقب داشته باشد در واقع یکی از راه هایی که باعث می شود خوانندگان رپ بیشتر معروف شوند انتخاب لقب آنهاست. آن ها از طریق این لقب ها خودشان را میان مردم محبوب می کنند و می خواهند که هر کدام از آنها لقب خاص خودش را داشته باشند ولی اگر کسی آن ها را به اسم خودشان صدا نزدند یکی دیگر از دلایل انتخاب لقب برای خوانندگان این می باشد که این القاب باعث می شود که طرفداران آنها برایشان هشتگ هایی را آماده کنند تا به معروفیتشان بیشتر اضافه شود و یا از خواننده مورد علاقه خودشان بیشتر حمایت کنند.

مقایسه لقب رپر های ایرانی با رپر های برتر جهان

مقایسه لقب رپر های ایرانی با رپر های برتر جهان

در واقع رپرهای ایرانی نیز لقب های خاص خودشان را دارند و هم چنین برخی از رپرهای خارجی نیز به آنها لقب داده شده است و مردم آنها را با این القاب می‌شناسند. در این میان می‌خواهیم مقایسه‌ای بین لقب های ایرانی و خارجی داشته باشیم در واقع این لقب ها معنی و مفهوم خاص خودش را دارد و هر خواننده برای خودش لقبی را در نظر گرفته است و به آن لقب معنی خاصی داده است تا طرفدارانش او را با این لقب بشناسند. مثلاً طرفداران امیرحسین مقصودلو به او تتلو می گویند و یا به آرمین زارعی آرمین ۲afm می گویند. در این میان خواننده های خارجی نیز لقب های خاص خودشان را دارند مثلاً کلوین کوردوزار بروداس جونیور لقب اسنوپ داگ را به خودش گرفته است یکی دیگر از رپرهای معروف خارجی آرماندو کریستین پرز آکوستا می باشد که نام هنری و یا لقب هنری اش پیت بول است که همه او را با این نام می شناسند. در واقع در این مقایسه می توانیم بگوییم که لقب های رپرهای خارجی معانی خاصی دارد اما رپرهای ایرانی لقب هایشان هیچ گونه معانی خاص ندارد.

سولات متداول

آیا لقب های رپر ها می تواند به معروفیت آن ها کمکی کند؟

در واقع یکی از راه‌هایی که به معروفیت بیشتر خواننده ها کمک می کند لقب آن ها است که همه او را با این نام می‌شناسند.

کدام یک از رپرهای ایرانی لقب دارند؟

در میان خواننده های ایرانی کسانی‌که لقب دارند می توانیم به سامان ویلسون، هیدن، تهی، یاس، سیجل، پیشرو، هیچکس، تتلو، قاف، مخته، حسین ابلیس، بیداد اشاره کنیم

آیا رپر ها معنی لقب هایشان را به مردم می گویند؟

در واقع تمامی رپرها در ابتدای کار برای خودشان یک نام هنری انتخاب می‌کنند که مردم آنها را با این نام بشناسند و در برخی از مصاحبه هایشان معنی این لقب ها را برای مردم بازگو می کنند.

رپر های ایرانی چه کسانی هستند؟

از بهترین رپر های ایرانی می توانیم به یاسر بختیاری، ساتراپ هاشمی، علی ناصری، رضا ناصری، سروش لشکری، سیاوش جلالی، علیرضا جزایری، سامان کرامتی، مهراد مستوفی راد و غیره اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید