آماندا زید رامین رضاییان کیست ؟ واکنش رامین رضاییان به شایعات

رامین رضاییان فوتبالیست ملی پوش ایرانی است. او در تیم پرسپولیس بازی می کند و طرفداران بسیار زیادی دارد. آقای رضاییان یکی از بی حاشیه ترین و پر طرفدار ترین افراد در فوتبال ایران است. چند وقت پیش در فضای مجازی دختری ادعا کرد که با رامین رضاییان رابطه دوستی دارد. بعد از این موضوع، حواشی و افشاگری های زیادی برای این فوتبالیست مردمی به وجود آمد. در این متن قصد داریم درمورد رابطه آماندا زید رامین رضاییان و حواشی رابطه آن ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

آماندا زید رامین رضاییان کیست

آماندا زید رامین رضاییان کیست ؟

آماندا یک دختر دو رگه ایرانی اتریشی است. او 26 سال سن دارد و اصالتا اهل کشور ایران است. آماندا زید رامین رضاییان از یک خانواده ایرانی در سوئد به دنیا آمد. شغل اصلی او بازیگری است اما مدتی است که در حوزه مدلینگ نیز فعالیت می کند. آماندا از 8 سالگی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد و در همان جا نیز بزرگ شد. او اکنون در دبی زندگی می کند و به عنوان یک مربی حرفه ای بدن سازی فعالیت می کند. شاگردان زیادی در باشگاه او حضور پیدا می کنند و می توان گفت بخش عظیمی از درآمد او از همین راه تامین می شود.

آماندا چند وقت پیش در فضای مجازی ادعا کرد که دوست دختر رامین رضاییان است. او بعد از این ادعا گفت چون رامین رضاییان او را ترک کرده است، هدف او از این کار، بردن آبروی این فوتبالیست معروف در بین هوادارنش بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا از جزئیات بیشتر این افشاگری آماندا زید رامین رضاییان مطلع شوید.

پیج اینستاگرام آماندا زید رامین رضاییان

در اولین قدم، آماندا زید رامین رضاییان فیلمی را از خودش و آقای رضاییان منتشر کرد. در این فیلم تعدادی از عکس های خصوصی دو نفره شان را به نمایش گذاشته بود. همچنین در پایان آن به افشا کردن بخشی از چت ها و وویس های شخصی که بین آن ها رد و بدل شده بود، پرداخته بود. در مدت زمان کوتاهی بعد از انتشار فیلم، این عکس ها و فیلم ها، سوژه خبرگذاری ها و همچنین کاربران فضای مجازی شدند.

آماندا زید رامین رضاییان در این ویدیو ها به دروغ می گوید که حدود 5 سال با آقای رامین رضاییان رابطه داشته است و قرار بوده است که با یکدیگر ازدواج کنند. ولی او مدعی است که آقای رضاییان اکنون او را بدون هیچ دلیلی ترک کرده است و دیگر حاضر به برقراری ارتباط با او نمی باشد. در یکی از وویس های پخش شده، رامین رضاییان دلیل این که از ازدواج با آماندا سرباز می زند می گوید: علت من این است که تو در دوبی زندگی می کنی و هیچ خانه و سرپناهی نیز در آن جا نداری.

دوست دختر رامین رضاییان

بررسی حواشی دوست دختر رامین رضاییان

بعد از این که آماندا این صحبت ها را در مورد خودش و آقای رضاییان در پیج اینستاگرامش منتشر کرد، عده ی زیادی از طرفداران رامین رضاییان به پیج آماندا حمله کردند و به خاطر شایعاتی که در پیجش منتشر کرده بود او را مورد انتقاد قرار دادند. همین موضوع باعث شد که آماندا اینستاگرام خودش را دی اکتیو کرد و دیگر خبری از فعالیت ها و عکسهای آماندا زید رامین رضاییان در اینستاگرام نیست.

آماندا همچنین گفت که در آن رابطه دوستی، رامین رضاییان به او خیانت می کرده و همزمان با چند خانم دیگر نیز در ارتباط بوده است. آماندا علت اصلی این افشاگری ها را انتقام از آقای رامین رضاییان ذکر کرد. تا الان مدرکی برای اثبات حرف های آماندا زید رامین رضاییان وجود ندارد ولی خوب است بدانید بعد از این ماجرا، چت های آماندا با یکی از خواننده ها و یکی از بازیگر های مشهور نیز منتشر شد. در مورد صحت این حرف ها و ادعا ها نمی توان اظهار نظر کرد. ولی آقای رامین رضاییان و دیگر هنرمندان و ورزش کاران از مردم می خواستند که به این اخبار زرد دامن نزنند و به آن شاخ و برگ ندهند.

واکنش رامین رضاییان به شایعات

رامین رضاییان که تا کنون زندگی بدون حاشیه ای داشته است، با این خبر زندگی شخصی و حرفه ای او تغییرات زیادی می کند. بلافاصله بعد از این شایعه، یک شایعه دیگر نیز مبنی بر محروم شدن رامین رضاییان از فوتبال ایران از طرف کمیته اخلاق فدراسیون مطرح شد. همچنین در گزارشی از طرف خبر ورزشی ذکر شد که رامین رضاییان به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت نخواهد شد. اما روز بعد مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد و از مردم و دیگر خبر گذاری ها خواهش کرد که به این اخبار کذب بال و پر ندهند و دیگران را قضاوت نکنند.

پس از این که این اخبار در فضای مجازی دست به دست شد، آقای رامین رضاییان در پیج شخصی خود پستی گذاشت تا از خودش در برابر شایعه های به وجود آمده دفاع کند. او در یک پست خطاب آماندا و همچنین کسانی که این شایعات را باور کرده اند و به هر طریقی به گسترش آن کمک کردند گفت: روزی متوجه می شوید که نباید هر چیزی را که می شنوید را باور کنید. هر چند که این موضوع ذره ای جایگاه من را در جامعه و در بین مردم تغییر نخواهد داد. پس از انتشار این پست، تعداد زیادی از افراد مشهور نیز از آقای رضاییان حمایت کردند و او را دلداری دادند. آقای سردار آزمون از جمله کسانی بود که رامین رضاییان را حمایت کرد و با گذاشتن پست و استوری از مردم خواست که دست از قضاوت کردن بردارند.

واکنش رامین رضاییان به شایعات

عکس های لخت آماندا دوست دختر رامین رضاییان

رامین رضاییان که جزو معروف ترین فوتبالیست های ایران به شمار می رود و در تیم ملی نیز نقش آفرینی کرده است. متاسفانه در یکی از رابطه هایش با دختری به نام آماندا که ۲۶ سال داشت ارتباط داشت و طی یک خبر جنجالی با افشاگری که انجام داد نام رامین رضاییان را در تیتر حواشی قرارداد. ماجرا از این قرار بود که دوست دختر رامین رضاییان کلیپی از خود منتشر کرد که در این ویدیو ادعا می‌کرد حدود چند سالی است که با رامین رضاییان رابطه دارد و به طور ثابت در هر چند شب برای خاطر او با هواپیما پرواز می‌کند و به پیش او می رود و ادامه ماجرا. در پایان این ویدیو به دروغ عکس ها و فیلم هایی را نشان داد که ماجرا به اینجا ختم نشد و بعد از آن برای رهایی از این مشکل بزرگ و این بی آبرویی رامین رضاییان دردسر زیادی کشید و در نهایت مشخص شد که آماندا به دروغ این حواشی را پخش کرد و تنها هدف او آبروریزی بود. علاوه بر بردن آبرو رامین‌ رضاییان آماندا شهرت خود را نیز با انتشار عکس هایی که وضع مناسبی نداشتند زیر سوال برد و چهره خود را جزو افراد سودجو و سوء استفاده گر شناساند. در این بین باید به این موضوع توجه کنیم که با توجه به زندگی حرفه ای رامین رضاییان با انتشار این خبر ها خواه نا خواه بر زندگی او تاثیر بسزایی داشته است و هنوز هم آسیب های وارد شده بر زندگی او را می شود دید.

نام دوست دختر رامین رضاییان چه می باشد؟

با توجه به سابقه درخشان رامین رضاییان در روابطش در این لیست باید نام چندین نفر را ذکر کنیم که اولین آن ها آماندا است که بعد از جدا شدن از رامین رضاییان بود که تصمیم به انتشار عکس ها و فیلم های شخصی خود گرفت. او برای رامین رضاییان جزو خطرناک ترین آدم ها بوده است و از آن منفعتی به رامین رضاییان نرسیده است. اما دوست دختر بعدی رامین رضاییان که نام او استرلا نوری بود که در حرفه بازیگری و مدلینگ به طور کامل شناخته شده بود. استرلا، دختری از والدین ایرانی بود که در سوئد به دنیا آمد و وقتی ۸ ساله بود همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کردند و در آنجا به ادامه زندگی خود پرداختند. نام یکی دیگر از دوست دخترهای رامین رضاییان شروینا است که با رامین رضاییان ارتباط داشته و شما می توانید با سرچ کردن نام او در کنار نام رامین رضاییان از عکس های او در سایت های مختلف دیدن کنید. با توجه به رفتارهای عجیبی که دارد این حواشی از او کاملاً برمی آید که او را یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان فوتبال ایران بدانیم. رامین یکی از پرسپولیسی هایی بود که با رفتار عجیب و غریبش و با نحوه پوشش و قیافه نامتعارفش و همچنین مدل موهای عجیب از حواشی در امان نبود. به گفته رامین رضاییان ارتباطش با آماندا از اول جزو کارهای اشتباهی بود که در زندگی اش انجام داده و در حال حاضر نیز ضربه این اشتباه را مجبور است که تحمل کند در این باره کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال ایران تاکنون تصمیم قطعی نگرفته و به آن اعلام نکرده که به طور قطعی از بازی در تیم ملی محروم است یا خیر اما خبرها حاکی از این است که رامین رضاییان قادر به بازی و شرکت در تیم ملی نیست. اگر تا قسمتی با زندگی یک ورزشکار آشنایی داشته باشید و بدانید که چقدر برای او شرکت در بازی تیم ملی مهم است قطعاً به این موضوع پی می برید که این خبر جزو بدترین خبر هایی که می‌شود به یک بازیکن فوتبال داد که قادر به بازی در یکی از بهترین بازی های تیم ملی نخواهد بود و این محکومیت مدت زمان مشخصی ندارد و آنرا فدراسیون که به حواشی و اخبار اخلاقی نظارت دارد از فرد تعیین می کند.

شروینا دوست دختر رامین رضاییان

شروینا دوست دختر رامین رضاییان

شروینا یکی از زیباترین دوست دخترهای رامین رضاییان بود که می توانید عکس‌های آن را به راحتی در اینستاگرام و گوگل پیدا کنید. به گفته خبرگزاری های مختلف شروینا در حواشی زندگی رامین رضاییان نقش بسزایی داشته و تا کنون عکس های زیادی از او و شروینا در اینترنت پخش شده است. جالب است بدانید که رامین رضاییان بعد از ارتباطش با آماندا به طور کم رنگ تری از زندگی خود برای هوادارانش می گوید و سعی می کند که کمتر در میان دوربین ها و حواشی قرار بگیرد. به گفته خود رامین رضاییان افشاگری دوست دخترم در شبکه های اجتماعی باعث شد که نام من و زندگی حرفه ای من دچار دگرگونی شود اما هیچ کدام از این حرف ها صحت ندارد و با او برخورد جدی خواهد شد چرا که زندگی حرفه ای من را به بازی گرفت و برای جذب فالوور مرا به تمسخر گرفته است. فارغ از تمام این اتفاقات و نظر های مختلف کاربران و نظر شخصی خود رامین رضاییان این موضوع به طور قطع روشن است که این کار انسانی نیست و نباید بعد از اتمام یک رابطه طرف مقابل را مورد آزار و اذیت قرار داد و از او در طول رابطه ها اتو جمع کرد چرا که این کار باعث می شود اعتماد طرفین از یکدیگر از بین برود و رابطه به طور خوشایند هم حتی تمام نشود. با توجه به اخباری که توسط دوست دختر سابق رامین رضاییان در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و برای مدتی در تیتر تمام شبکه‌های اجتماعی قرار داشت متوجه ضربه وارد شده به رامین رضاییان خواهید بود. اگر تمایل به دیدن عکس های دونفره رامین رضاییان با دوست دخترهایش و یا نوع ارتباط او در کشورهای خارجی با دختر های خارجی را دارید می توانید با سرچ کردن نام او در گوگل و و دیگر شبکه های اجتماعی عکس های او را ببینید و از حواشی جاری در زندگی شخصی هر کدام از طرفین با خبر شوید همچنین باید در این رابطه گفت که دوست دختر های رامین رضاییان هر کدام برای خود شغل مشخص و درآمد مشخصی دارند یعنی نمی‌شود گفت که برای شهرت و پول رامین رضاییان به سراغ او آمده اند. البته آماندا از این قضیه مستثنی است چرا که او بعد از اتمام داستانش در رابطه ای که با رامین رضاییان داشت دچار اخلاق غیر حرفه ای شد با کاری که کرد باعث به خطر افتادن زندگی رامین رضاییان شد و همینطور جلوه بدی از چهره خود به جای گذاشت.

دوست دختر رامین رضاییان و مهدی طارمی

با توجه به سفری که رامین رضاییان و مهدی طارمی در قطر داشتند بعد از بازگشت آنها با انتشار اخبار و فیلم‌ها و عکس‌های جنجالی از آن دو به تیتر خبرها حواشی مختص مهدی طارمی و رامین رضاییان اختصاص گرفت. عکس و فیلم های منتشر شده محتوایی بر خلاف ادعا ها دارند. ادعاهایی با این عنوان که مهدی طارمی و رامین رضاییان دو تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال هستند و با دو دختر سلبریتی ایرانی در قطر ارتباط عجیبی دارند در صورتی که در هیچ یک از عکس ها رامین رضاییان و مهدی طارمی در کنار این دو دختر سلبریتی نبودند و صرفاً محلی که در آن تصویر ثبت شده است با محلی که در آن دختران وجود داشتند مشترک بوده این دلیل بر این نمی شود که ارتباط میان آن دو وجود داشته باشد و این فقط مسئله ای مورد نیاز برای ثبت حواشی توسط سوء استفاده گران است. در یکی از فیلم های بسیار کوتاهی که توسط یکی از همین دختران سلبریتی در آن مکان ثبت شده در گوشه کادر تصویر مهدی طارمی را می‌شود دید که خیلی دور تر از این دختر سلبریتی ایرانی ایستاده است اما از نظر عقلانی هم این دلیل بر این نمی شود که مهدی طارمی و رامین‌ رضاییان با آن دختران ارتباطی داشته باشند. این طور به نظر می‌رسد که این فیلم با برنامه‌ریزی خاصی گرفته شده و مقصد از ثبت این تصاویر نیز مشخص است. محلی که این فیلم ها و عکس ها در آن ثبت شده‌اند یک دیسکو و یا پارتی شبانه در هتل معروف قطر است که واکنش مهدی طارمی درباره این فیلم ها و عکس ها این بود که عکسی از خود و رامین رضاییان در این مکان منتشر کرد و با هشتگ آفرین به کسانی که به این شایعات دامن زده اند پاسخ خوبی به افراد سطحی نگر داد. اگر تمایل به دیدن دیگر عکس های مهدی طارمی همراه رامین رضاییان در دیسکو معروف قطر دارید و می خواهید تشابه مکانی این عکس را با عکس دختران سلبریتی ببینید می‌توانید با عنوان مهدی طارمی و رامین رضاییان دیسکو یا تشابه عکس دختران سلبریتی با عکس مهدی طارمی و رامین رضاییان به آنها دسترسی داشته باشید و از آنها دیدن کنید. واکنش مهدی طارمی به این قضیه این بود که پستی در اینستاگرام خود منتشر کند و هشتگ کوبنده ای در جواب آنها داد اما رامین‌رضاییان به این قضیه هیچ واکنشی نشان نداد و به نحوی تمایل به سکوت داشت و اجازه داد که پست مهدی طارمی کافی باشد.

این دختران در واقع آنا وکیلی و مندی وکیلی بوده اند که بدون شک آن ها را می شناسید.

افشاگری دوست دختر رامین رضاییان

افشاگری دوست دختر رامین رضاییان از این بازیکن ملی پوش

ماجرا عجیب افشاگری دوست دختر رامین رضاییان بعد از اتمام رابطه اش با او ماجرا بی سابقه ای نیست و در میان تمامی سلبریتی ها و افراد معروف کشورمان کم و بیش به گوش می خورد بارها و بارها این قضایا را در مورد افراد مختلف شنیده ایم. در این باره نیز ماجرا از این قرار بوده است که بعد از اتمام رابطه کمرنگ آماندا و رامین رضاییان که به گفته خود رامین رضاییان رابطه جدی نبوده با اماندا دختر ۲۶ ساله ای که در کار مدلینگ و بازیگری مشغول است بوده است. آماندا در لایو که برای طرفداران خودش گذاشته بوده بعد از اتمام حرف هایش در انتها لایو و ویسی مبنی بر گفتگو شخصی رامین‌ رضاییان با خودش را پخش می کند و در ادامه اضافه می‌کند که حدود ۵ سالی می‌شود که با هم رابطه داریم و چند شب درمیان به خاطر من با هواپیما پرواز می‌کند و پیشم می آید و در ادامه حرف هایی که برای یک فوتبالیست خوشایند نخواهد بود را زده بود و به نحوی اگر شما این فیلم را ببینید متوجه می شوید که تنها قصد او آبروریزی و افشا رابطه شخصی آنها با عموم بوده است. بعد از انتشار این لایو رامین رضاییان نیز با شکایتی که از آماندا کرد توانست صحت نداشتن این ماجرا را اثبات کند اما از این حواشی به طور کامل خلاصی نیافت. برای دیدن ویدیو لایو آماندا می‌توانید به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید و یا اگر در آنجا موفق به پیدا کردن آن کلیپ نشدید می توانید به گوگل مراجعه کنید که تکه هایی از این لایو را در آنجا قرار داده اند ببینید. در رابطه با حضور مهدی طارمی و رامین رضاییان در کنار یکدیگر در یکی از دیسکو های معروف قطر و پخش شدن تصاویری در کنار دختران زیاد می توانیم بگوییم که چنین چیزی در قطر کاملاً طبیعی است و این جزو زندگی خصوصی هر دو فوتبالیست ایرانی محسوب می شود و این کار غیر قابل انکار است که دخترانه سلبریتی قصد سوء استفاده از آن موقعیت را داشته اند.

علت محرومیت رامین رضاییان عکس های منتشر شده توسط ماندانا بود؟

با توجه به حاشیه ساز بودن رامین رضاییان می توانیم محرومیت او را به دلایل مختلفی ربط بدهیم اما حرف و حدیث های مختلفی درباره این محرومیت منتشر شد که بر اساس پیگیری هایی که تاکنون انجام شده هیچ حکمی از سوی کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال در این باره صادر نشده است. در پی عکس هایی که از رامین رضاییان و دوست دختر او در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که زندگی شخصی رامین را به نمایش گذاشته بود باعث شد به زندگی حرفه ای او لطمه وارد شود و محرومیت این بازیکن ملی پوش از حضور در تیم ملی بر اساس همین تصاویر مطرح شد در این باره رامین رضاییان چون دلیل را خود می دانست سکوت کرده و کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال نیز در این باره هیچ حکمی تاکنون صادر نکرده است. با توجه به حواشی زیاد این بازیکن کمیته اخلاقی هیچ پرونده ای تاکنون برای رامین رضاییان در رابطه با حاشیه هایی که به وجود آورده تشکیل نداده و محرومیت تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم ملی این بازیکن آن هم بر اساس دستور موقت تایید نمی‌شود که این گفته رئیس فدراسیون است. در این رابطه باید بگوییم که رامین رضاییان حق اعتراض به دادن محرومیت اجباری را ندارد اما در مقابل با خبرهایی که خود نیز از آنها آگاه است رو به رو است که عنوان آن تصاویر این است که رامین رضاییان نسبت به دوست دختر خود ضعف دارد، توسط دوست دختر سابق او منتشر شده است.

واکنش حامد بهداد به افشاگری آماندا دوست دختر رامین رضاییان

واکنش حامد بهداد به افشاگری آماندا دوست دختر رامین رضاییان

مدت زیادی از افشاگری آماندا دوست دختر سابق رامین رضاییان نگذشته بود که باز هم با لایو جنجالی که در اینستاگرام گذاشته بود از رابطه‌اش با حامد بهداد یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی خبر داده است. عکس‌ها و فیلم های آماندا را می توانید در گوگل و پیج اینستاگرام او را ببینید. حامد بهداد در مقابل این خبر واکنشی نشان نداده و به نوعی بی توجهی و بی اهمیت بودن این موضوع را تایید می کند. دلایلی که آماندا برای داشتن رابطه با حامد بهداد به فالوور هایش نشان داده بود به گفته خیلی از فالوورهایش توسط نرم افزارهایی قابل طراحی است و این خبر را می‌شود جدی نگرفت. چراکه آماندا در این قضایا سابقه خوبی ندارد و صحت این خبر را نمی تواند با چند عکس اثبات کند. آماندا دختر ۲۶ ساله دورگه ایرانی اتریشی که در حال حاضر در سوئد زندگی می کند که در لایو که بسیار حاشیه ساز بود در رابطه با رابطه اش با رامین رضاییان گفته بود که بیش از پنج سال است با او ارتباط دارد اما این خبر توسط رامین رضاییان تکذیب شد و گفت که ما با هم رابطه معمولی داشتیم و قصد ازدواج نیز نداشتیم و آماندا به دلیل تمام کردن این رابطه از سوی من قصد تلافی و آزارم را داشته است. حامد بهداد یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازیگران ایرانی است که در طول فعالیت هنری اش از سوی کارگردان‌های سرشناس سینما ایران دعوت به همکاری شده است و طبیعی است که نسبت به چنین شهرت و محبوبیتی افرادی باشند که تلاش برای جلب توجه و خراب کردن نام آن ها کنند.

عکس‌های جدید آماندا زید رامین رضاییان

اکثر دوست دختر های رامین رضاییان دختران زیبا و نسبتاً شناخته شده ای بودند که اهل ورزش و مشغول فعالیت در حرفه مدلینگ بودند و طبیعی است که در شبکه‌های اجتماعی عکس های بسیار زیادی از آنها بیابید. دوست دختر های رامین رضاییان از پیج های شلوغی با تعداد فالوور های زیادی برخوردار بودند که همین موضوع باعث می شد هر خبری که با انتشار یک عکس از سوی آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شود برای رامین رضاییان مشکل‌ساز شود به همین دلیل تمامی سلبریتی ها در ارتباط هایشان با افراد آشنا و بیگانه از دقت بالایی بهره مندند چراکه ممکن است با انتشار یک عکس زندگی حرفه ای آنها به خطر بیفتد. رامین رضاییان جزو حاشیه سازترین فوتبالیست های کشور شناخته می شود که بعد از انتشار ویدیویی توسط یکی از دوست دخترهایش از آن ضربه بزرگی خورد و آن ضربه محرومیت از بازی های ملی بود که برای رامین بسیار سخت و غیر قابل تحمل بود. ماندانا با لایو غیر انسانی که درباره رامین رضاییان و ارتباطش با او گذاشته بود به طور واضح خود را به دنبال کنندگانش شناساند و بعد از پخش خبر ارتباط داشتنش با حامد بهداد کمتر کسی او را جدی گرفت و به حرف‌های پوچ او بها داد. اگر شما نیز تمایل دیدن عکس‌های دوست دختر های رامین رضاییان دارید می توانید به اینستاگرام آنها مراجعه کنید یا می توانید با سرچ کردن نام آنها در گوگل از عکس‌های آن ها دیدن کنید و آن ها را با کیفیت مطلوب دانلود کنید.

برند محبوب این اینستاگرامر

برند های معروفی که اینستاگرامر ها از آنها نام می برند و قیمت های بسیار بالا دارند را برای شما در اینجا معرفی می کنیم. برند معروف گوچی که در سال ۱۹۲۱ توسط گوشی در ایتالیا تاسیس شده بیشتر محصولات این برند کلاه های چرمی با کیفیت عالی و سبک و مدل ایتالیایی است که بسیار مشهور و زبانزد است می توانید در سایت های خارجی پیدا کنید، برند معروف لباس زنانه هرمس که جزو شرکت‌های فرانسوی است که تولید کننده کالاهای لوکس و زنان است که در سال ۱۸۳۷ تاسیس شد این شرکت نیز در طراحی لوازم چرم لوازم جانبی لباس های آماده کلاه ها و عطر بسیار معروف است. برند سوم برند معروف فندی در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی با قیمت‌های بالا دارد شرکت این برند در ایتالیا پایه گذاری شده و در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو و ادل فندی تاسیس شد که موقعیت مکانی او در رم ایتالیا است، فندی را می توانیم قدیمی ترین برند های پوشاک در این فهرست طولانی بدانیم که کارش را با یک فروشگاه کوچک پوست و چرم شروع کرد و هم اکنون جزء برندهای قدرتمند دنیا به حساب می آید. برند معروف دیگر که می خواهیم درباره او صحبت کنیم شنل است شنل به عنوان ظریف ترین و شیک ترین برند در مدل لباس زنانه در نظر گرفته می شود که تولید باله کالاهای او باعث مشهوریت در سراسر دنیا شده است. در نهایت برند لباس زنانه زارا که از محبوبیت بسیار بالایی در بین ایرانی‌ها نیز برخوردار است سارا از زیورآلات تا لباس های زنانه و مردانه و کفش در دامنه تولید خود دارد. از برند معروف و محبوب اینستاگرامر ها می توانیم به برند هرمز اشاره کنیم که با توجه به نوع لباس ها و زیورآلات و کیف و کفش مورد استفاده آن ها به این قضیه پی ببریم آنها از این برند استفاده زیادی می کنند.

سوالات متداول

آماندا زید رامین رضاییان چند سالش است؟

آماندا با 26 سال سن اکنون در دوبی امارات زندگی می کند.

آماندا علت اصلی افشاگری های خود را چه چیزی می داند؟

او گفت به دلیل خیانتی که از سوی آقای رضاییان انجام شد، قصد دارد تا از او انتقام بگیرد.

فیلمی که آماندا در اینستاگرامش منتشر کرد، حاوی چه محتوایی بود؟

فیلم شامل عکس های خصوصی و چت های شخصی آن ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید