بررسی حواشی و روابط ترلان پروانه با سلبریتی ها به همراه عکس

ترلان پروانه یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون است که از کودکی در این راه فعالیت داشته و هم اکنون نیز در فیلم ها و سریال های تلویزیونی و سینمایی و به تازگی در فیلم های شبکه خانگی فعالیت می کند. او به عنوان یکی از با استعداد ترین بازیگران جوان شناخته شده و در فیلم ها و سریال های خوب و با کیفیت و نامی بازی کرده است. او از سال ۱۳۸۳ در سینما و تلویزیون حضور داشته است و از همان ابتدا با بازیگران معروف و نامی به بازی و نقش آفرینی مشغول بوده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات بیشتر و حواشی پیرامون این بازیگر بپردازیم. تا انتها همراه مان باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمائید.

ترلان پروانه کیست

ترلان پروانه کیست؟

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ام تیر ماه سال ۱۳۷۷ می باشد. او از سال ۱۳۸۳ قدم در مسیر بازیگری گذاشت و رفته رفته شهرت بسیار زیادی کسب نمود. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته گرافیک ادامه داد و هم اکنون در شهر تهران ساکن است و در این شهر فعالیت حرفه ای بازیگری را ادامه می دهد. او در فیلم سینمایی نصف مال من نصف مال تو به کارگردانی وحید نیک خواه حضور پیدا کرد و در آن فیلم بسیار دیده شد. او هم اکنون در فیلم شبکه خانگی سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده حضور دارد و در برابر میلاد کی مرام به نقش آفرینی پرداخته است. او زاده شهر شیراز است و هم اکنون در شهر تهران به جز فعالیت بازیگری به فعالیت مدلینگ نیز پرداخته است. او با قد ۱۶۵ سانتی متر و زیبایی چهره اش توانسته در مقام ۸۰ام زیباترین دختر جهان نیز قرار بگیرد.

بیوگرافی ترلان پروانه

مادر ترلان پروانه، به نام پریسا فروغی، علاقه زیادی به بازیگری داشت و از همان دوران کودکی ترلان پروانه را در مسیر بازیگری قرار داد. مادر او خانه دار و پدرش مهندس می باشد. ترلان در کنار مسیر بازیگری اش فن زبان و زبان بدن و سوارکاری و موسیقی را آموزش دید تا بتواند با توانایی و مهارت و آمادگی بیشتری در مسیر بازیگری حضور پیدا کند. او نه تنها در رشته بسکتبال توانایی بالایی دارد بلکه به عنوان ورزش مورد علاقه اش، در اسب سواری نیز توانایی و مهارت کسب نموده است.

ترلان پروانه اینستا دارد؟

ترلان پروانه در شبکه های مجازی اینستاگرام و کلوب هاوس عضو می باشد و در اینستاگرام با آیدی @tarlan_parvanee حضور دارد. او بیشتر از یک و نیم میلیون فالوور دارد و ۱۴۷ فالووینگ دارد و ۱۶۳ پست را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. او در اینستاگرام چندین حاشیه با سعید عزت اللهی و ارسلان قاسمی داشته است و هم اکنون نیز حضور فعالی در اینستاگرام دارد.

ترلان پروانه و همسرش

ترلان پروانه و همسرش

مدتی پیش خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در اینستاگرام منتشر شد. این خبر توسط فالوور های او و سعید عزت اللهی در پی کامنت هایی که برای این دو سلبریتی می گذاشتند منتشر شد. از آن جایی که در جشنواره فجر هر دو این سلبریتی حضور داشتند این خبر قوت گرفت. چندی بعد سعید عزت اللهی در اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد و گفت ما تنها یک ماه با هم در ارتباط بودیم و ترلان پروانه ایده آل من نبوده و نیست. ترلان پروانه نیز در اینستاگرام خود در جواب منتشر نمود که ” هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم “. او تنها به این جواب اکتفا نمود و بعد از آن نیز دیگر خبری از این دو سلبریتی منتشر نشد.

ترلان پروانه در خندوانه حضور یافت؟

خندوانه نام برنامه تلویزیونی محبوب شبکه نسیم به کارگردانی و اجرای رامبد جوان می باشد. این برنامه از سال ۹۵ به روی آنتن رفت و هر سال فصل جدید ان ساخته می شد و به مخاطبان آن افزوده می شد. در خندوانه هر شب مهمان جدیدی حضور پیدا می کرد و در تاریخ ۳۰ ام خرداد ماه ۱۳۹۷ ترلان پروانه به عنوان مهمان در این برنامه حضور پیدا کرد. او درباره فیلم مصائب شیرین که آقای داوود نژاد در حال ساخت سری دوم ان بود و ترلان پروانه نیز در آن به نقش افرینی مشغول بود صحبت کرد و بعد به صحبت پیرامون سوال هایی که رامبد جوان از او پرسید مشغول شد. او با حضورش برنامه شاد و خاطره انگیزی را رقم زد و با سرچ نامش در خندوانه می توانید این برنامه را دانلود کنید و به تماشای آن بپردازید.

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

عکس لختیه ترلان پروانه و عکس لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی چند سال گذشته در فضای مجازی منتشر شد و عناوینی مانند لو رفته لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی، برای این سلبریتی خبرساز شد‌. بسیاری گمان می کردند که این دو سلبریتی با هم نامزد می باشند و ازدواج کرده اند ولی او و خانواده اش این خبر را تکذیب نمودند و اعلام کردند که هیچ گاه این اتفاقات رخ نداده است.

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی به دلیل حضور مشترکشان در فیلم و سریال در گذشته صمیمیت زیادی داشتند و همین موضوع به این حواشی دامن زده بود.

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ترلان پروانه در سریال سیاوش چه نقشی داشت؟

ترلان پروانه در سریال سیاوش با نقش مارال به عنوان دختر ثروتمندی که عاشق پسری با سطح مالیی پایین شده است بازی می کند. چالش هایی که او با میلاد کی مرام در نقش سیاوش دارد در این فیلم به نمایش گذاشته شده است و مورد حمایت و توجه مخاطبین این سریال قرار گرفته و طرفداران خود را به دست آورده است. ترلان پروانه بدون آرایش و گریم زیاد در این سریال حضور دارد و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

او همواره در فیلم های مطرح و با کارگردانان خوب به بازی پرداخته است و حتی در چند سال اخیر در موزیک ویدیو های خوانندگان مطرح نیز حضور داشته است و در کلیپ روزهای تاریک فرزاد فرزین نیز حضور داشته است. او از جمله بازیگران خوش چهره و با استعداد است و در سریال سیاوش نیز با حضور متفاوتش باز هم ستایش و تحسین همگان را برانگیخته است.

ترلان پروانه در کودکی نیز بازی می کرد؟

او تنها ۵ سال داشت که در حرفه بازیگری قدم گذاشت و همواره عناوین زیادی از این بازیگر در گوگل مورد جستجو قرار می گرفت. عناوینی مانند ” ترلان پروانه چند سال دارد ” از پر جستجو ترین عناوین بود. او استعداد بازیگری خود را از همان دوران کودکی به نمایش گذاشت و به اثبات رساند.

ترانه امید حاجیلی برای این بازیگر چه بود؟

امید حاجیلی ترلان پروانه در برنامه ام شو حضور پیدا کردند‌. حضور این دو سلبریتی حواشی در پی داشت. در پی سوال مجید صالحی، مجری این برنامه، از امید حاجیلی که چرا ازدواج نمی کند، جواب داد که فعلا از ازدواج منصرف شده است. مجید صالحی نیز سوال نمود که چرا اطرافش را خوب نگاه نمی کند و همین باعث سو برداشت امید حاجیلی شد که گمان کرد منظور او ترلان پروانه است. ترلان پروانه نیز حساسیتی نشان نداد و همین کمی در فضای مجازی به عنوان خبر جنجالی منتشر شد.

ترلان پروانه در سریال سیاوش

عکس این بازیگر زیبا را در کجا ببینیم؟

عکس ها و کلیپ های فعالیت این سلبریتی را در اینستاگرام و در پیج شخصی او می توانید بیابید. او چندین پست از خود در اینستاگرام منتشر کرده است و از فعالیت های بازیگری و اخبار مرتبط با آن نیز پست هایی منتشر می کند. اخرین کلیپ منتشر شده او همزمان با تحویل سال نو بود که در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی بسیار منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی و این بازیگر در لیست زیباترین زنان جهان قرار دارند؟

در سال ۲۰۲۰ لیستی از زیباترین سلبریتی های جهان منتشر شد که در این لیست نام گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه به چشم می خورد. او در مقام ۸۸ام و گلشیفته فراهانی در مقام پنجاه و یکم قرار داشتند. گلشیفته فراهانی برای هشتمین بار و ترلان پروانه برای نخستین بار در این لیست قرار گرفتند. یائل شیلپا به عنوان زیبا ترین زن سال معرفی شد و دیگر سلبریتی های جهان که شهرتی بیشتر از وی دارند بعد از ترلان پروانه در این لیست قرار گرفتند. آریانا گرانده یکی از این سلبریتی های نام برده است که نامش بعد از او در این لیست قرار گرفت.

سوالات متداول

ترلان پروانه کیست؟

او متولد ۱۸ام تیر ماه سال ۱۳۷۷ و زاده شهر شیراز می باشد. او هم اکنون ساکن تهران است و فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیگری ادامه داده است. او از سال ۱۳۸۳ در این زمینه فعال بوده است و در فیلم و سریال های معروف در کنار سلبریتی های سر شناس به نقش افرینی مشغول بوده است.

فیلم در حال پخش ترلان پروانه در حال حاضر چیست؟

سیاوش نام سریال شبکه خانگی در حال پخش می باشد که او در آن در نقش مارال به بازی پرداخته است و در برابر میلاد کی مرام و مجید صالحی نقش آفرینی می کند.

وی در چه سالی در لیست زیبا ترین زنان جهان قرار گرفت؟

نام او در رده ۸۸ام لیست زیباترین زنان جهان قرار گرفت و به عنوان نخستین سال در سال ۲۰۲۰ در این لیست معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید