رپر های نسل 4 چه کسانی هستند؟ بررسی استعداد های نسل جدید رپ فارس

در این قسمت به یکی از موضوعات جذاب و هیجان انگیز رپ فارسی یعنی معرفی رپر های نسل 4 خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

محبوب ترین رپر های نسل 4 چه کسانی هستند؟

محبوب ترین رپر های نسل 4 چه کسانی هستند؟

رپ یک نوع سبک از موسیقی است که در ایران بیشتر از 3 دهه است که قدمت دارد یعنی تقریبا سی سال است که رپر های مختلفی در ایران و حتی خارج از ایران شروع به فعالیت کردند و تا به امروز بعضی از آن ها توانسته اند پیشرفت خوبی در رپ داشته باشند. رپ به نسل های مختلفی تقسیم بندی می شود که به نسل 4 نیز رسیده است. در این قسمت برخی از رپران محبوب نسل 4 را معرفی خواهیم کرد، همراه ما باشید.

حمید میرزایی

حمید میرزایی از رپران جوان و نسل 4 به شمار می رود، او دهه 80 است و تا به امروز چندین ترک نیز منتشر کرده است که به دلیل صدای خاصی که دارد از همان ابتدا هواداران زیادی پیدا کرده است. می‌ توانید آهنگ هایی که تا به امروز این رپر جوان منتشر کرده است را به راحتی در اینترنت جستجو کنید. جالب است که بدانید بعضی از افراد بعد از شنیدن صدای حمید میرزایی، بیان کرده اند که صدای او شباهت زیادی به صدای هیچکس رپر محبوب ایرانی دارد.

پوبون

پوبون

پوریا بنکداری که با لقب پوبون نیز شناخته می شود، یکی دیگر از رپران تازه کاری است که مدتی است با خوانندگی به معروفیت زیادی رسیده است. البته باید افزود که پوبون علاوه بر خوانندگی مهندس صدا، طراح صدا، آهنگ ساز، بازیگر و … نیز می باشد. این رپر جوان علاوه بر صدای آرامش بخش و خاصش، چهره بسیار زیبایی نیز دارد به همین دلیل توانسته است هواداران زیادی بدست آورد و در اکثر مواقع عکس های جذاب او با لایک ها و کامنت های زیادی روبه رو می‌ شود. می توانید آهنگ های زیبای این رپر خوش چهره و خوش صدا را به راحتی در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

علیرضا ان ام

یکی از رپران تازه کار و جوان علیرضا ان ام نام دارد که تا به امروز چندین ترک نیز منتشر کرده است. البته باید افزود که طرفداران او بیشتر دهه هشتادی هستند. از آخرین آلبومی که علیرضا ان ام منتشر کرده است می توان به آلبوم همگانی اتمسفر 2 اشاره کرد که این آلبوم دارای ده ترک است که می توانید به راحتی آن ها را در سایت های موسیقی جستجو کنید. چرا که اکثر سایت های موسیقی تمام آهنگ های رپران تازه کار مانند علیرضا ان ام را در صفحه خود برای علاقه مندان قرار می دهند.

علی نجدی

یکی دیگر از رپران تازه کار علی نجدی نام دارد که توانسته با سبک خاصی که دارد طرفداران زیادی را بدست آورد. علی نجدی تا به امروز آهنگ های مختلفی را منتشر کرده است که می‌ توانید آهنگ های این خواننده را در اینترنت جستجو و دانلود کنید. او صدای منحصر به فرد و آرامی دارد و هم چنین متن های آهنگ او نیز خوب است، به همین دلیل برخی از افراد بیان کرده اند که علی نجدی در راه درستی قدم گذاشته است.

عامر

عامر از دیگر رپران تازه کار و نوجوانی است که تا به امروز چندین ترک را هم منتشر کرده است. البته خیلی از شنوندگان آهنگ های عامر بیان کرده اند که او هنوز تجربه کافی برای منتشر کردن آهنگ را ندارد و هم چنین استعداد خوبی نیز در خوانندگی ندارد. با این حال عامر توانسته است در بین هم سن و سال های خود و در بین دهه هشتادی ها طرفدارانی را به دست آورد.

معروف ترین آهنگ های رپر های نسل 4

در این قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی محبوب ترین و معروف ترین آهنگ های رپر های نسل 4 موسیقی زیرزمینی ایران بپردازیم که برخی از این رپران توانسته اند با انتشار آهنگ های خاصشان طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند. حتی برخی از افراد بعد از شنیدن آهنگ های این رپران بیان کرده اند که رپر های نسل 4 قرار است تحول بزرگی در رپ کشور ایران به وجود آورند، همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

خودکشی

پوبون که از رپران تازه کار و محبوب به شمار می رود، توانسته است در مدت زمان کمی به شهرت زیادی برسد. آهنگ خودکشی یکی از آهنگ های بسیار خاص و شنیدنی این خواننده مشهور است که می‌ توانید آن را به راحتی در سایت های موسیقی جستجو کنید. البته باید افزود که این خواننده به غیر از آهنگ خودکشی، آهنگ های دیگری نیز منتشر کرده است که تمام آن ها هواداران زیادی پیدا کرده اند.

پرواز

مدتی قبل ترک پرواز از الوند منتشر شد که هنگامی که این آهنگ منتشر شد شهرت الوند بیشتر از قبل شد، چرا که این ترک یکی از بهترین کار های الوند به شمار می رود که طرفداران زیادی را جذب خود کرد. می توانید آهنگ پرواز را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

خط قرمز

در سال 1399 حمید میرزایی که یکی از رپر نوجوان ایرانی است، آهنگی به نام خط قرمز را منتشر کرد. زمانی که حمید میرزایی این آهنگ را منتشر کرد، حواشی به وجود آمد، که برخی از افراد از این آهنگ تعریف و برخی دیگر از این آهنگ انتقاد کردند. با این حال می‌ توانید آهنگ خط قرمز را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

اسامی رپر های نسل 4

اگر به سبک رپ علاقه دارید، حتما می دانید که رپر های قدیمی و ابتدایی در نسل 1 قرار می‌ گیرند که آغازگر سبک رپ در موسیقی ایران نیز بوده اند و این سبک را در بین فرهنگ مردم ایران جا انداخته اند. به همین دلیل به آن ها نسل یک گفته می‌ شود و بعد از آن ها، نسل های بعدی به ترتیب شناخته شده اند. حال امروزه رپ فارسی به نسل 4 نیز رسیده است که جدید ترین رپران در نسل 4 قرار می گیرند. برای این که بتوانید عکس های رپر های نسل 4 و هم چنین اسامی این رپران را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم به اینترنت مراجعه کنید.

چه رپر های معروفی از رپر های نسل 4 حمایت کرده اند؟

از آن جایی که اکثر رپران نسل 4 متولد دهه 80 و 70 و تازه کار هستند، برخی ازعلاقه مندان به سبک رپ از آن ها حمایت نمی کنند، به همین دلیل خیلی از رپران مشهور و معروف برای این که نسل 4 نیز سر پا شود و این رپران بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند، از آن ها حمایت کرده اند. از رپران مشهوری که از نسل چهارم حمایت کرده اند می‌ توان به هیچکس، رضا پیشرو، یاس، حصین و … اشاره کرد.

نسل بندی رپر های فارسی بر چه اساسی است؟

برخی از کارشناسان سبک رپ، کلیپ هایی را ساخته اند که در این کلیپ ها در مورد نسل بندی رپ فارسی صحبت کرده اند که این نسل ها بر چه اساسی و چگونه شکل گرفته اند، می توانید این کلیپ ها را به راحتی در اینترنت و یا آپارات مشاهده کنید.

رپر های نسل 4 رپر های جدید رپ فارس هستند؟

رپر های نسل 4 رپر های جدید رپ فارس هستند؟

بعد از رپر های نسل سوم تمام رپران تازه کار و جدید که تا به امروز آهنگ های زیادی را هم منتشر کرده اند، در نسل چهار قرار می‌ گیرند و با استعدادی که در رپ خوانی دارند، توانسته اند آهنگ ها و حتی آلبوم هایی را منتشر کنند، این افراد بیشتر متولد دهه 70 و 80 هستند.

درآمد رپر های نسل 4 به چه صورت است؟

معمولا درآمد رپرها در ایران از برگزاری کنسرت، انتشار و فروش آلبوم و … می باشد. البته از آن جایی که نسل چهارم افراد تازه کار و جدیدی هستند و خیلی از مردم هنوز نسبت به آن ها شناخت کافی ندارند و به شهرت زیادی نیز نرسیده اند، درآمد زیادی از رپ ندارند. اکثر این افراد بیزینس های دیگری در کنار حرفه اصلیشان دارند و از طریق این بیزینس ها درآمد زایی می‌ کنند.

اینستاگرام رپر های نسل 4

یکی از شبکه های معروف اجتماعی اینستاگرام نام دارد که امروزه خیلی از افراد توانسته اند از طریق اینستاگرام به شهرت و معروفیت زیادی برسند. به همین دلیل خیلی از رپران نسل چهارم نیز در این شبکه اجتماعی برای خود یک صفحه کاربری راه اندازی کرده اند تا بتوانند از طریق این شبکه به فعالیت بپردازند و مخاطبان بیشتری را جذب خود کنند تا کار ها و آهنگ های آن ها را گوش کنند و به این گونه سریع تر به شهرت برسند.

حاشیه های رپر های نسل 4

از آن جایی که حاشیه درست کردن به معروفیت رپر ها کمک می‌ کند، این کار در بین رپران نسل چهار نیز رایج شده است و اکثر رپران نسل چهار نیز با یکدیگر و یا حتی با رپران نسل های دیگر حواشی را به وجود می‌ آورند که به معروفیت و شهرت آن ها کمک زیادی کرده است. این موضوع را هم باید افزود که علاقه مندان به موسیقی از درگیری‌ ها و حواشی رپران خوششان می‌ آید و آن ها را دنبال می‌ کنند.

سوالات متداول

سوالات متداول

کدام رپران مشهور از نسل 4 حمایت کرده اند؟

رپرانی مانند یاس، هیچکس، حصین و … از نسل 4 حمایت کرده اند.

به چه افرادی رپر های نسل 4 گفته می شود؟

بعد از نسل سه به تمام رپران تازه کار رپر های نسل 4 گفته می شود.

پوبون کیست؟

پوبون یکی از رپران مشهور و تازه کار ایرانی است که علاوه بر خوانندگی در زمینه های دیگری مانند بازیگری هم فعالیت می‌ کند.

رپر های نسل 4 برای شهرت و شناخت بیشتر چه کار هایی انجام می دهند؟

آن ها برای معروفیت در اینستاگرام صفحه کاربری برای خود راه اندازی می کنند و حتی گاهی اوقات حواشی را به وجود می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید