برترین گروه های رپ فارسی که درگیری های شدید با هم دارند

در این قسمت به یکی از موضوعات جذاب یعنی معرفی گروه های رپ فارسی خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

5 مورد از برترین گروه های رپ فارسی

5 مورد از برترین گروه های رپ فارسی

سال هاست که رپ جایگاه ویژه و مهمی در بین جوانان و نوجوانان ایرانی پیدا کرده است که برخی از رپران معروف گروه هایی را با یکدیگر تشکیل دهند داده‌ اند که این گروه‌ ها به عنوان برترین گروه های رپ فارسی معرفی شده‌ اند و مخاطبان زیادی را جذب خود کرده اند. در این قسمت به برترین و معروف‌ ترین گروه های رپ فارس خواهیم پرداخت.

زدبازی از بهترین گروه های رپ فارسی

می توان به جرأت بیان کرد که معروف ترین و محبوب ترین گروه رپ فارسی در بین جوانان ایرانی زد بازی است. این گروه بسیار قدیمی است وچندین سال‌ قبل تشکیل شده است. برخی از منابع بیان کرده اند که واژه زدبازی از کلمه زاخارا آمده است. اعضای این گروه شامل سامان ویلسون، سهراب ام جی و مهراد هیدن می باشد، هم اکنون محل این گروه لندن است. آشنایی سامان و مهرداد به پنج سال قبل از شروع فعالیتشان در دوران دبیرستان برمی گردد و در یک مهمانی با سهراب نیز آشنا می شوند.

پایدار از بهترین گروه های رپ فارسی

از دیگر گروه‌ های محبوب و مشهور می‌ توان به گروه پایدار اشاره کرد. پایدار متشکل از هفت عضو است که توسط عرفان تاسیس شده است. اعضای پایدار شامل: عرفان، سینا تهم، پایا، دارا، علی جیدال، مهتاب، خشایار سرکش و افرا می باشد. البته برخی از اعضای این گروه هم اکنون فعالیت انجام نمی‌ دهند اما هم چنان عضو گروه محسوب می شوند. گروه پایدار تا به اکنون آهنگ های بسیار زیبا و جنجالی منتشر کرده است که این آهنگ ها طرفداران زیادی را نیز بدست آورده اند. بهتر است که بدانید پایدار، زدبازی و گروه صامت رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

تیک تاک از بهترین گروه های رپ فارسی

تیک تاک نام یکی دیگر از گروه های مشهور رپ فارسی است، قبل از شکل گیری تیک تاک سینا ساعی به همراه سینا‌ مافی در قالب گروه رجز فعالیت می کردند. اعضای تیک تاک شامل: خشایار اس آر، سینا مافی و سینا ساعی است. البته باید افزود که کورنلا نیز مدت زمانی در تیک تاک حضور داشته است. اولین آهنگ تیک تاک دامبولی نام داشت که در سال 89 منتشر شد. از معروف ترین و محبوب ترین آهنگ های تیک تاک می توان به  بوو سرده، dangerous، دوبینی و Luck Gene و بزن رسما به چاک اشاره کرد. هم چنین این نکته را هم باید افزود که خشایار یکی از اعضای این گروه، آهنگ سازی گروه‌ های دیگر مانند 25 باند را نیز انجام می دهد. هم چنین آهنگ سازی و تنظیم تک آهنگ ابدی از سهراب ام جی نیز توسط خشایار انجام شده است.

جادوگران از بهترین گروه های رپ فارسی

جادوگران یکی از گروه های قدیمی و پرکار رپ ایرانی است که اعضای آن هم اکنون در آمریکا مستقر هستند. این گروه بیشتر در مورد مفاهیم و موضوعاتی مانند: اجتماعی، سیاسی و فلسفی آهنگ منتشر می‌ کند. یکی از اعضای جادوگران ملقب به (دیو) است که از پیشگامان رپ ایران به حساب می آید. او در سال 2002 آغاز به تهیه اولین رپ آهنگ خود کرد.

صامت و 021 از بهترین گروه های رپ فارسی

اولین گروه رپ فارسی صامت و 021 نام دارد که توسط هیچکس یکی از رپران معروف و مشهور ایرانی تاسیس شده است. اعضای این گروه شامل هیچکس و رضا پیشرو بوده است. البته بعد از داستان موزیک چرا بدی هیچکس مهاجرت کرد و در خارج از کشور ترک اون مثل داداشم بود را خطاب به پیشرو داد و بعد از آن پیشرو در موزیک لوبیای سحرامیز به او جواب داد.

محبوب ترین آهنگ های گروه های رپ فارسی

تا به امروز گروه‌ های مختلف رپ فارسی آهنگ های زیبا و جنجالی را منتشر کرده اند که این آهنگ ها طرفداران بسیار زیادی را نیز جذب خود کرده اند. در این قسمت برخی از این آهنگ های محبوب را معرفی خواهیم کرد همراه تا انتهای مطالب باشید.

 دیس آجیلی

یکی از محبوب ترین و جنجالی ترین آهنگ های گروه زدبازی که توانستند با این آهنگ بر سر زبان ها بیفتند آهنگ دیس آجیلی نام دارد. می توانید این آهنگ جنجالی را به راحتی در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

بوو سرده

بوو سرده

اعضای گروه تیک تاک تا به امروز توانسته اند آهنگ های بسیار زیبا و فوق العاده ای را منتشر کنند، یکی از این آهنگ ها بوو سرده نام دارد که بعد از انتشار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. این آهنگ با سبک خاص و فوق العاده ای خوانده شده است که حتی با این که سال هاست از انتشارش می‌ گذرد اما باز هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

لول

گروه تن به ده یکی از گروه های معروف ایرانی است که تا به اکنون آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که یکی از این آهنگ های زیبا و جذاب این گروه لول نام دارد. با شنیدن این آهنگ می توانید سبک خاص این گروه را درک کنید، این آهنگ یکی از محبوب ترین آهنگ های تن به ده تبدیل شده است.

اینو بفهم

یکی از همکاری های جذاب گروه پایدار با بهرام نورایی آهنگ اینو بفهم نام دارد، زمانی که این آهنگ منتشر شد شوندگان به دو گروه تقسیم شدند گروهی که به شدت از این آهنگ خوششان آمد و گروه دیگری که این آهنگ را مورد انتقاد خود قرار دادند. با این حال این آهنگ یکی از آهنگ های زیبای گروه پایدار می باشد که می توانید به راحتی در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

دوبینی

یکی دیگر از آهنگ های جذاب و فوق العاده گروه تیک تاک دوبینی نام دارد که بعد از انتشار این آهنگ هواداران این گروه به شدت افزایش پیدا کردند. می توانید این آهنگ شاد و جذاب را به راحتی در اینترنت جستجو و دانلود کنید. در این مورد می توانید از پلتفرم های جهانی مثل اسپاتیفای هم کمک بگیرید.

درگیری گروه های رپ فارسی

تمام گروه‌ های رپ فارسی با یکدیگر رابطه خوبی ندارند و حتی برخی از این گروه ها با یکدیگر درگیر نیز شده اند. در این قسمت به مهم ترین درگیری های بین گروه‌ های رپ فارسی خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

درگیری زد بازی با پایدار

مدتی قبل درگیری بین گروه زدبازی که یکی از محبوب ترین گروه هاست با گروه پایدار که یکی از قدیمی‌ ترین گروه هاست به وجود آمد. ماجرای دعوا ارتباط مستقیم با سایت‌ های شرط‌ بندی دارد که هر دو گروه سایت‌ های شرط بندی را تبلیغ می‌ کنند. البته باید افزود جیدال که از یکی از اعضای مهم پایدار است با ایجاد حاشیه نقش پر رنگی در دعوای این دو گروه داشته است. برای برررسی دقیق تر از درگیری گروه زد بازی و پایدار می توایند از این لینک کمک بگیرید.

درگیری ملتفت با گروه وانتونز و مونتیگو

مدتی است که بین ملتفت با گروه وانتونز و مونتیگو درگیری به وجود آمده است، البته برخی افراد بیان کرده اند که این درگیری ساختگی است و به دلیل بالا بردن بازدید آهنگ هایشان این درگیری را به وجود آورده اند.

درگیری پیشرو با گروه زد بازی

درگیری پیشرو با گروه زد بازی

سالیان درازی است که بین گروه زدبازی و رضا پیشرو درگیری و دعوا های زیادی وجود داشته است. جریان اصلی این دعوا ها بر می‌ گردد به چندین سال قبل که ویلسون آهنگ خزر تا خلیج فارس را می‌ خواند و در انتها می‌ گوید که این آهنگ دیس به بچه های تهران بوده است و این کار آغاز درگیری بین رضا پیشرو و گروه زدبازی می شود.

3 تا از برترین آلبوم های گروه های رپ فارسی

گروه‌ های رپ فارسی تا به اکنون آلبوم های قوی و خوبی را نیز منتشر کرده اند که در این قسمت برترین آن ها را معرفی خواهیم کرد، همراه ما باشید.

آیت الترپ

از جدید ترین و محبوب ترین آلبوم گروه پایدار می‌ توان به آیت الترپ اشاره کرد که این آلبوم شامل 15 ترک است که می توانید به راحتی این آلبوم را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

زاخارنامه

زاخارنامه

آلبوم زاخارنامه از گروه معروف زدبازی در سال 1391 منتشر شد. در این آلبوم خوانندگان معروفی همانند هیچکس، بهزاد لیتو و آرش دارا نیز حضور داشته‌ اند. بعد از این که این آلبوم منتشر شد حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد، آلبوم زاخارنامه شامل 10 ترک می باشد.

دهک

مدتی قبل گروه تن‌ به‌ ده که یکی از بهترین گروه های رپ فارسی است آلبوم کوتاهی به نام دهک را منتشر کرد که این آلبوم به دلیل سبک خاصش به شدت معروف و محبوب شد.

اسامی گروه های رپ فارسی مجاز

امروزه برخی از گروه‌ های رپ فارسی توانسته اند جواز خود را بگیرند و به صورت مجاز فعالیت کنند. برای این که بتوانید اسامی این گروه ها را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم به اینترنت مراجعه کنید. هم چنین گروه های رپ فارسی در تلگرام نیز به صورت گسترده فعالیت می‌ کنند و اسامی گروه های رپ مجاز را نیز در کانال تلگرام خود قرار داده اند.

سوالات متداول

بهترین گروه های رپ فارسی کدام اند؟

از بهترین گروه های رپ فارسی می‌ توان به زدبازی، پایدار، تیک تاک، جادوگران، صامت و 021 اشاره کرد.

اعضای گروه زدبازی چه کسانی هستند؟

اعضای این گروه شامل سامان ویلسون، مهراد هیدن و سهراب ام جی می باشد.

دلیل اصلی درگیری زدبازی و پایدار چیست؟

دلیل اصلی درگیری آن ها سایت‌ های شرط‌ بندی است که تبلیغ می کنند.

محبوب ترین آهنگ های تیک تاک کدام اند؟

از محبوب ترین آهنگ های تیک تاک می‌ توان به بوو سرده، دوبینی، dangerous و Luck Gene و بزن رسما به چاک اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید