ممنوع الکاری زانیار خسروی به علت دابسمش ساختن طرفداران دختری که دارد

بیوگرافی زانیار خسروی یکی از داغ‌ ترین مطالب فضای مجازی می‌باشد، لذا بر آن شدیم تا به بررسی زندگی او به عنوان بهترین خواننده پاپ ایران مطرح بپردازیم. زانیار خسروی با نام مستعار زانیار متولد 2 اردیبهشت سال 1364 در تهران متولد شده است. او یکی از چهره های محبوب و پیشگام در عرصه موزیکهای مجاز بوده و سال های اخیر خود را در سایر هنرها نیز محک زده است.

در رابطه با زندگی زانیار خسروی چنین آمده است که، مادر وی اهل سنندج و پدرش اهل کرمانشاه هستند. همچنین وی یک برادر بزرگ تر بنام سیروان خسروی دارد که دارای پیشینه بیشتری در موسیقی ایرانی بوده است. در ادامه با ما همراه باشید.

زانیار خسروی کیست؟

زانیار خسروی کیست؟

زانیار متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی از دانشگاه علم و فرهنگ است. از دوران کودکی به همراه برادرش سیروان موسیقی را شروع کرد اما پس از مدتی به فوتبال علاقمند شد و تا سال 76 فوتبال بازی می‌ کرد ولی به خاطر کنکور از دنیای فوتبال کناره گیری کرد.

بعد از پایان درس در دانشگاه اولین ترانه اش را برای برادرش نوشت و از سال 87 با آهنگ همینه که هست به طور حرفه ای به دنیای خوانندگی وارد شد.

وی به سازهای پیانو و گیتار مسلط بوده و سبک های وی پاپ، رپ و همچنین تلفیقی از سایر سبک ها بوده است. وی متاهل بوده و نام همسر وی آرنیکا صادقی می باشد.

وی از سال 87 با آهنگ همینه که هست بصورت مستقل خوانندگی را اغاز کرد و با موزیک ویدیو آن به نام مگس معروف شد. او سپس در همان سال با آهنگ ریسک به محبوبیت رسید.

از زیرزمین تا مجوز

شایان ذکر است وی توانست با پشت سر گذاشتن مشکلات بسیار زیاد و دوره فعالیت محدود هنرمندان داخلی، توانست بعد از 4 سال انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کند. خسروی سال‌ها در انتظار کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما جولابی نمی‌گرفت. سرانجام اواخر سال ۱۳۹۲ بعد از ۴ سال انتظار با اولین آلبوم خود به نام ۲۸ موفق به اخذ مجوز شد و توانست فعالیت موسیقی خود را به صورت رسمی ادامه دهد.

از کیش تا چالوس

وی عاشق سفر کردن است و در رابطه با تورهای خود در کیش چنین گفته است که: از سفر به جزیره کیش خیلی خوشم می آید اما آن هم با ماشین نمی شود رفت، جاده رویایی من جاده چالوس است، واقعا حرکت در این جاده لذت می بردم.

مدلینگ

همانطور که می دانید، زانیار مدت هاست علاوه بر موسیقی و بازیگری بصورت حرفه ای، بعنوان مدل تبلیغاتی با شرکت های مشهور از جمله سان استار همکاری می کند.

در عکس های وی از نوع پوشش وی کاملا مشهود است که برندهای مطرحی اسپانسرینگ وی را به عهده دارند و موفقیت او در این عرصه حتی از برخی افراد که تخصصی به بلاگری مدلینگ در ایران می پردازند نیز بیشتر بوده است. او در سبک پوشش خود دارای تعصب خاصی نیست و او را در پوشش مدل های متفاوت و امروزی مشاهده می کنیم. حقیقتا این هنرمند توانسته به خود و دیگران اثبات کند که فعالیت او در هر عرصه ای که پا گذاشته موفقیت امیز بوده است، قد زانیار خسروی و جثه وی برای شرکت در اکثر این فعالیت‌ها مناسب بوده است. از اغاز فعالیتش در فوتبال گرفته، تا دانشگاه وی، بازیگری، مدلینگ و البته خوانندگی و تنظیم وی موفقیت های زیادی را تجربه کرده است.

وی روحیه متواضعانه و خونگرمی دارد و هرگز به خود چهره برتر بودن نگرفته است.

آهنگ های زانیار خسروی کدامند؟

زانیار خسروی در سبک های مختلف و پر طرفداری مانند (الکترونیک ؛ ترنس و …) فعالیت می کند.

ریسک، طفره نرو، بعد من، من میلیونر نیستم، چشمای رویایی، بمب یک عاشقانه، بزن باران، بدون تو، یکی بود یکی نبود، نمی دونی، می دونستم می ری، جاذبه، اگه می موندی، همینه که هست و راحت باش از آهنگ موفق زانیار هستند.

زانیار در سال 1396 به همراه مازیار لشنی گروهی با عنوان ایهام را تشکیل داد که از آهنگ های معروف آن می توان سلطان قلب من باش، بزن باران، جانا، تب و تاب، نگار، بغض، دریا، خدانگهدار، حال من، چشمانت آرزوست، شهزاده بی عشق، نبات و تاب و تب را نام برد. در ادامه به برخی از آهنگ های او که به عنوان بهترین آهنگ های پاپ ایران هم شناخته می شوند اشاره خواهیم کرد.

زانیار خسروی ژلوفن

یکی از هیت ترین موزیک های این خواننده ژلوفن نام داشته که جزو پرفروش‌های وی نیز بوده است. شما هواداران عزیز می‌توانید برای دانلود اهنگ ژلوفن زانیار خسروی به سایت‌های مجاز فعال موسیقی مراجعه کنید.

زانیار خسروی بدون تو

یکی از اهنگ‌ها و عاشقانه‌های زانیار قطعه “بدون تو” می باشد که دارای ریتمی زیبا و تنظیمی حرفه ای می باشد.

زانیار خسروی یکی بود یکی نبود

زانیار خسروی یکی بود یکی نبود

یکی از محبوب ترین‌ها و البته پرمحتوا ترین ترانه‌های این خواننده جذاب، قطعه یکی بود یکی نبود می باشد.

زانیار خسروی ریسک

یکی از اهنگ‌های متفاوت و هیت این خواننده قطعه ریسک می باشد که از محبوب ترین عاشقانه‌های وی می‌باشد.

زانیار خسروی قاب عکس خالی

یکی از اهنگ های جنجالی این خواننده در شناسنامه هنری وی، قطعه قاب عکس خالی می‌باشد که دارای حال و هوای متفاوتی می باشد، اهنگسازی و تنظیم این قطعه جزو شاهکارهای وی بوده است.

زانیار خسروی بعد من

زانیار خسروی بعد من

قطعه “بعد من” از زانیار، یکی از قطعه های وی در سبک دیس لاو می‌باشد که در سبک خودش نمونه بوده و واکنش مثبت بسیاری از هواداران این سبک را به دنبال داشته است.

زانیار خسروی اگه میموندی

این ترک از زانیار، همانند قطعه “بعد من” دارای حال و هوای دیس لاو بوده و جزو بهترین‌های این خواننده محسوب می‌شود.

زانیار خسروی و همسرش

زانیار خسروی و همسرش

ارنیکا صادقی، همسر زانیار خسروی تقریبا همسن وی و متولد سال ۱۳۶۵ می باشد و در تهران بدنیا امده است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک است، دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از خود به نام شکوفه و شکیبا دارد. پدر وی یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی شدند و در سال ۱۳۹۲ فوت کردند. در خصوص بچه زانیار خسروی نیز شایان ذکر می‌باشد که این دو اکنون صاحب ۲ فرزند بوده و زندگی خوبی را کنار یکدیگر تجربه می‌کنند. همانطور که گفته شد ارنیکا هم‌کلاسی دوران دانشجویی زانیار بوده و رابطه طولانی و مستحکمی را کنار یکدیگر تجربه کرده اند. شایان ذکر می‌باشد که شایعاتی در رابطه طلاق این دو در فضای مجازی منتشر شده که کاملا ناموثق و کذب می‌باشد.

فرزندان زانیار خسروی

وی که بسیار هنردوست است و مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش به موسیقی در سنین پایین بوده، در حاشیه کنسرت سیروان در جشنواره موسیقی فجر سال 92 به عنوان «مادر سیروان خسروی» به پیروز ارجمند (مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد) معرفی شد و ارجمند نیز به وی بابت تربیت 2 فرزند هنرمند که توانسته‌اند هواداران زیادی پیدا کنند، تبریک گفت. او نیز در پاسخ اظهار کرد: «من طرفدار بچه‌هایم هستم. وقتی کوچک‌تر بودند آنها را به نام ما می‌شناختند. حالا برای خودشان کسی شده‌اند و هر کجا می‌رویم ما را به نام آنها می‌شناسند و می‌گویند مادر فلانی است! این روزها سرشان حسابی شلوغ است و بیشتر در کنسرت‌ها آنها را می‌بینم. دیدن موفقیت‌شان و اینکه این همه هوادار دارند، برایم لذت‌بخش و شیرین است…».

زانیار خسروی تاکنون دو مرتبه بازیگری را هم تجربه کرد است. نخستین مرتبه آن در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال 1390 بود و دومین مرتبه، سریال عشق تعطیل نیست در سال 1393 بود که البته این سریال به واسطه فیلمنامه ضعیف و روند غیر منظم توزیع در شبکه نمایش خانگی با استقبال روبه رو نشد.

اینستاگرام زانیار خسروی

اینستاگرام زانیار خسروی

خسروی اینستا را صفحه رسمی و آفیشال خود انتخاب کرده است، پیج وی جزو میلیونی ها شده و هم اکنون بیش از ۱ میلیون فالوور دارد، جالب آنکه فقط ۱۹ نفر را فالو کرده است!

پیج وی دادای ۸۰۷ پست می باشد که شامل عکس ها، موزیک ویدئو ها و تیزر ها، قطعاتی از کنسرت ها و زندگی شخصی وی می باشد. شما هواداران گرامی می توانید از طریق پیج اصلی او یعنی (@xaniarkhosravi) وی را دنبال کنید.

بازیگری زانیار واقعیت دارد؟

همانطور که گفته شد زانیار خسروی در شناسنامه هنری خود سابقه بازیگری نیز دارد. وی به عنوان بازیگر در فیلم برف روی کاج ها در کنار مهناز افشار، ویشکا آسایش و صابر ابر بازی کرده است.

وی با فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد و در سال ۱۳۹۳ در سریال خانگی “عشق تعطیل نیست” به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم با بازیگرانی همچون مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بوده است. او به عنوان مدل برای سان استار فعالیت می کند.

شایان ذکر است در خصوص مشاهده تیزر های وی در فضای مجازی می‌توانید عبارت زانیار خسروی آپارات و زانیار خسروی یوتیوب را سرچ کنید.

کنسرت زانیار خسروی

کنسرت زانیار خسروی

زانیار پس از انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش تور کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان‌ها را نیز شروع کرد. بلیط های اولین کنسرت او در مدت کم تر از یک روز به فروش کامل رسید.

از جمله کنسرت‌های تاثیرگذار در شناسنامه هنری زانیار می‌توان به کنسرت مرداد ۱۳۹۵ و اجرای مشترک با سیروان اشاره کرد، که در طی آن، سیروان خسروی روی استیج آمد و دو قطعه “دوست دارم زندگی رو” و نبودن تو” را با همراهی یکدیگر اجرا کردند.

مادر زانیار و سیروان خسروی در بیشتر کنسرت های پسرانش شرکت می کنند.

همکاری زانیار و سیروان خسروی موفق بوده است؟

همکاری زانیار و سیروان خسروی موفق بوده است؟

این دو برادر در آثار زیادی با یکدیگر همکاری کرده و به گفته خودشان روی آثار هم تاثیر گذاشته اند. سیروان بر استفاده از نبوغ و ایده های زانیار تاکید داشته و زانیار برادرش را در طی کردن مسیر هنری اش موثر دانسته است. این دو برادر  قطعاتی را نیز با همخوانی هم منتشر کرده‌اند.

زانیار به عنوان تنظیم کننده چه فعالیت هایی داشته است؟

زانیار خسروی در زمینه تنظیم، با خواننده های دیگر همکاری های زیادی داشته است.

از جمله همکاری های مطرح وی، همکاری با شهاب رمضان می‌باشد که تنظیم سه قطعه از البوم او به عهده داشت. همچنین تنظیم یکی از قطعه های معروف مهدی یراحی به نام “عطر تو” بر عهده زانیار بوده است.

عقیده زانیار به درآمد خوانندگی

در بخشی از مصاحبه زانیار خسروی با یک مجله خبری چنین گفته است که: “هیچ‌کس اولش با انگیزه مالی وارد این عرصه نمی‌شود. اکثر بچه‌ها با عشق به موسیقی کار را شروع می‌کنند ولی به جایی می‌رسند که سن‌شان بالاتر می‌رود و نیازهای‌شان عوض می‌شود”.

“وقتی از خود می پرسند پس شغل من چیست؟ می‌فهمند که کلیپ‌های‌شان باعث شده نتوانند کنسرت بگذارند و آلبوم بدهند و در نتیجه هیچ درآمدی نخواهند داشت و فقط هزینه کرده‌اند.

حاشیه های زانیار خسروی

همانطور که می دانید پس از دوره همه گیر شدن فضای مجازی و محیا شدن فضای رقابتی و کسب درامد از طریق فضای مجازی، یکی از مسائلی که با خود به همراه آورد، ایجاد شدن کانال های فیک تحت عنوان مسائل خصوصی و خانوادگی افراد مشهور بود. عده زیادی از این اطلاعات اشتباه در راستای جذب فالوور و عده دیگری مستقیما به منظور تخریب شخصیتی ایشان طراحی شده اند. مالکان این رسانه های بی استعداد از عناوینی که سبب ایجاد کنجکاوی مخاطبین می شود، مانند حاشیه های زانیار خسروی، یا حاشیه های سایرین سود می جویند. هنگامی که به این اخبار و ویدئوها مراجعه کنید، متاسفانه شاهد چیزی جز تخریب شخصیتی این افراد نخواهید بود. در این مسئله زانیار نیز مستثنی نبوده و اطلاعات نامربوطی درباره وی به اشتراک گذاشته شده است.

لذا شایان ذکر است که این هنرمند با استعداد فاقد حواشی خیلی از فعالین فضای مجازی است و هرگز خود را درگیر چالش های این دسته از فعالین نمی کند. او از وقت خود به بهترین شکل در جهت رشد و ارتقای شخصی و خانواده خود می کند و هیچ بعید نیست که در ادامه فعالیت‌های وی شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر‌تری باشیم.

موزیک ویدئوهای هیت زانیار

در خصوص محبوب‌ترین کلیپ زانیار خسروی به کلیپ‌های زیر اشاره نمود:

  • – همینه که هست
  • – طفره نرو
  • – بدون تو
  • – ریسک
  • – زندگی همه همینه
  • – من میلیونر نیستم
  • – جاذبه
  • – اگه می موندی
  • – بدون تو(لایو)
  • – می دونستم می ری
  • – نمی رم عقب
  • – بغض
زانیار خسروی متولد کجا و چه سالی است؟

وی متولد اردیبهشت سال ۶۴ بوده و در تهران متولد شده است.

زانیار در چه زمینه های فعالیت دارد؟

اهنگسازی، تنظیم، خوانندگی، بازیگری و همچنین مدلینگ.

ایا زانیار متاهل است؟

نام همسر وی ارنیکا صادقی نام داشته و متولد سال ۱۳۶۵ می باشد.

شهرهای مورد‌علاقه زانیار چیست؟

کیش و چالوس.

دیدگاهتان را بنویسید