شیما کاتوزیان کیست؟ بررسی بیوگرافی اینفلوئنسر ایرانی مقیم آمریکا

شیما کاتوزیان معروف ترین اینفلوئنسر ایرانی است، که از زمانی که به کشور آمریکا مهاجرت کرده است، به شهرت رسیده است. او در زندگی خود تا به حال تجربه های جذابی داشته است، که شنیدن آن ها برای مخاطب بسیار دلنشین و جذاب است. این دختر زیبای ایرانی در زمینه های مختلفی تا به الان فعالیت داشته است و می توان از او به عنوان یک انسان هدف مند و موفق نام برد. شیما در پیج خود بسیار فعال می باشد و هر از گاهی ویدیو های جذابی از خود در حین آرایش و میکاپ روزانه منتشر می کند.

این دختر جوان در حال حاضر در شرکت تسلا کار می کند و در زمینه کاری خود نیز بسیار موفق است. شیما در حال حاضر در سن سی و سه سالگی به سر می برد. بسیاری از طرفدار های او این دختر جوان را به دلیل خاطره های بامزه اش دنبال می کنند. شیوه تمام ابعاد زندگی خود را با مخاطبانش در میان گذاشته و از آن ها نظر خواهی می کند. یکی از دلایلی که شیما در میان مردم ایران بسیار جای گرفته است، این می باشد، که خودش است. این دختر زیبا در پی کسب شهرت بی دلیل نیست. بلکه تمام رفتار ها و حرف های او کاملا صمیمانه و خودمانی است. همین مورد فالور های بسیاری را برای او جذب کرده است.

برای آشنایی با این دختر جوان و شناخت مسیری که او در زندگی خود طی کرده است، توصیه می شود، که این مقاله را با دقت دنبال کنید. اگر شما نیز مشتاق به دانستن مسیر مهاجرت شیمت هستید، با این مقاله همراه شوید.

بیوگرافی شیما کاتوزیان

بیوگرافی شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان یکی از بلاگرهای ایرانی و یا بهتر است بگوییم اسنفلوئنسر های مشهور ایرانی است. البته شیما به تازگی به شهرت رسیده است و در میان مردم کشور خود شناخته شده است. این دختر بسیار فعال بوده و در زمینه های مختلفی تا به الان فعالیت کرده است. یکی از دلایل موفقیت در زندگی امروزش را می توان سخت کوشی و شجاعت دانست. شیما از تجربه کردن فضا های جدید نترسیده است و همیشه علایق خود را دنبال کرده است.

این دختر جوان و زیبای ایرانی در شهر تهران متولد شده است و تا قبل از مهاجرت نیز در این شهر سکونت داشته است. شیما در سال 1367 هجری شمسی زاده شده است. روز تولد او بیست و یک اردیبهشت ماه می باشد. شیما در شرکت تسلا مشغول به کار می باشد. سازنده و موسس این شرکت ایلان ماسک بوده و این شرکت به روز ترین اتومبیل های موجود در دنیا را تولید می کند. یکی از دلایل موفقیت شیما در زندگی، رشته دانشگاهی او است. چرا که این دختر زیبا در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. در کنار نیز به زبان فرانسوی و ترکی نیز مسلط می باشد. دانستن این سه زبان در زندگی او شرایطی را ایجاد کرد، که در کنار سخت کوشی به موفقیت دست پیدا کند.

شیما تا به حال در کشور های مختلفی ساکن بوده است و سال های بسیاری است، که از ایران مهاجرت کرده است. این دختر جوان در ابتدا به کشور ترکیه مهاجرت کرده و سپس مدتی در کشور روسیه ساکن بود. بعد از آن نیز به آمریکا رفته و در یکی از ایالت های آن همراه با همسر ایرانی خود در حال زندگی است. شیما که از ابتدا حضور در ایران را دوست نداشت و به فکر مهاجرت بود، تمام تلاش خود برای ترک وطن را انجام داد. او با این که معتقد است، که مهاجرت بسیار سخت می باشد. از شرایط فعلی خود احساس رضایت می کند.

علت مهاجرت شیما کاتوزیان چه بود؟

علت مهاجرت شیما کاتوزیان به کشور ترکیه شغل انتخابی او بود. شیما در زمانی که در ایران زندگی می کرد، در زمینه رشته خود و مترجمی زبان و یا کلاس های آموزشی فعال بود. او مدتی نیز در یک هتل مشغول به فعالیت بود و انواع مختلف کار ها را تجربه کرده است. شیما که از دوره نوجوانی متوجه علاقه خود به شغل مهمانداری شده بود. در تلاش برای رسیدن به آرزوی خود بود. شیما بعد از آن که درس خود را در مقطع لیسانس به پایان رساند. یک دوره مهمانداری در ایران گذراند، اما در ایر لاین های ایرانی نتوانست، که مشغول به کار شود.

اما از آن جایی که یک مرحله به شغل دلخواه خود نزدیک شده بود، در ایر لاین های خارج ایران به دنبال موقعیت شغلی بود. در همان زمان متوجه شد، که در کشور ترکیه تقاضا برای مهماندار وجود دارد. در نتیجه در ایر لاین موجود در ترکیه مشغول شد و برای مدتی کشور خود را ترک کرد. اما از آن جایی که شیما قصد برگشت به ایران را نداشت، بعد از اخراج از ایر لاین موجود در ترکیه، برای کشور روسیه اقدام کرد.

کشور روسیه در آن زمان برای یکی از ایر لاین های شخصی خود، که مسئول جت های شخصی بود، نیاز به مهماندار داشت. شیما برای مدتی در روسیه مهماندار جت های شخصی بود. سپس این دختر جوان به این نتیجه رسید، که شغل مهمانداری برای او جذابیتش را از دست داده است. در نتیجه برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام کرد. بعد از حضور در کشور آمریکا با سرمایه ای که داشت، در دوره های استخدامی شرکت تسلا شرکت کرد. بعد از مدتی در این شرکت استخدام شده و توانست برای خود زندگی خوبی را در این کشور بسازد. شیما به مدت 4 سال است، که به کشور آمریکا مهاجرت کرده است. او بعد از مدت کوتاهی از حضور در این کشور با همسرش آشنا شد.

علت مهاجرت شیما کاتوزیان

همسر این اینفلوئنسر محبوب کیست؟

همسر شیما کاتوزیان کامیار نام دارد. کامیار که چند سالی از شیما بزرگ تر است، یک مرد ایرانی است. اما از کودکی در کشور آمریکا با والدین خود زندگی کرده است، در نتیجه قادر به صحبت به فارسی نیست. البته او صحبت های فارسی شیما را متوجه می شود، اما صحبت کردن برای او سخت است. مدت کوتاهی بعد از آشنایی آن ها با یک دیگر، تصمیم به ازدواج گرفتند. شیما در حال حاضر کم تر از 4 سال است، که با کامیار ازدواج کرده است. کامیار در خانه مشغول به کار است و اغلب کار های خانه را نیز او انجام می دهد. اما بخش عمده ای از کار شیما در خارج از خانه می باشد و او زمان زیادی را در خانه نیست.

کامیار با والدین خود در آمریکا ساکن است و مهاجرت برای او به اندازه شیما سخت نبوده است. از آن جایی که شیما مدت زمان کمی است به این ایالت آمده است، کامیار در کار های حقوقی بسیار به او کمک کرده و پشتیبان او است. رابطه این زوج بسیار زیبا بوده و حامی یک دیگر هستند. کامیار با خانواده شیما نیز ارتباط خوبی دارد . شیما دارای یک خواهر می باشد، که در ایران ساکن است. خواهر او کوچک تر بوده و دارای یک فرزند نیز هست.

اینستاگرام شیما کاتوزیان

اینستاگرام شیما کاتوزیان

پیج اینستاگرام شیما کاتوزیان در سال جدید مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. در این پیج تمام ابعاد زندگی شیما مشاهده می شود. این دختر جوان در پیج خود راجب مسائل و خاطره هایی که دارد، سخن می گوید. یکی از دلایل شهرت شیما نمایش حقیقت زندگی خود است. او قصد در نشان ندادن سختی های زندگی خود ندارد و از ساعت های بالای تایم کاری خود نیز صحبت می کند. یکی از جذاب ترین بخش های پیج شیما ویدیو های صبح می باشد. اغلب ویدیو هایی که شیما منتشر می کند، در صبح زود گرفته می شوند.

این ویدیو ها به شکلی است، که شیما در آن به آرایش و مرتب کردن چهره خود می پردازد. در عین حال نیز یکی از موضوعات و دغدغه های خود را بیان می کند. این موضوعات و دغدغه ها اغلب با بیان خاطره های جالب و بامزه همراه است. شیوه بیان او نیز بسیار جذاب بوده و مخاطب را جذب می کند. شیما یه دلیل تجربه های مختلفی که تا به الان در زندگی خود داشته است، الگو بسیاری از مخاطبان خود می باشد. این دختر جوان و زیبا چهره، در پیج خود عکس های شخصی بسیاری منتشر می کند. بخش بسیاری از پست ها و یا استوری های پیج او مربوط به تصاویر خودش است. در نتیجه برای مشاهده عکس ها او پیج اینستاگرام شیما گزینه مناسبی است.

پیج این دختر جوان در حال حاضر دارای 327 هزار فالور می باشد. شیما در پیج خود بسیار فعال است و دائما از شرایط خود در طول روز و یا محیط کارش استوری می گذارد. اغلب استوری های شیما بسیار بامزه و خنده دار هستند. شیما اغلب در پی اتفاق های زیبا و بامزه است و محل کار و یا زندگی خود را شرح می دهد. او در پی یاد دادن موردی نیست، در نتیجه نمی توان او را بلاگر دانست. نام پیج اینستاگرام او herosheemaz می باشد.

سوالات متداول

  1. شیما کاتوزیان در چه روزی متولد شده است؟

    شیما کاتوزیان در 21 اردیبهشت ماه متولد شده است.

  2. نام پیج شیما چه می باشد؟

    نام پیج اینستاگرام شیما کاتوزیان، herosheemaz می باشد.

  3. نام همسر شیما چیست؟

    نام همسر شیما کامیار نام دارد.

  4. شیما چند سال است، که به کشور آمریکا مهاجرت کرده است؟

    شیما کاتوزیان در حدود 4 سال است، که به کشور آمریکا مهاجرت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید