گیسو دیبا کیست؟ بررسی جواشی زندگی شخصی این بیوتی بلاگر

گیسو دیبا یکی از بلاگرهای ایرانی می باشد، که مخاطبان بسیاری در سر تا سر دنیا دارد. این دختر جوان در زمینه میکاپ و آرایش بسیار فعال بوده و ویدیو های بسیاری در این زمینه منتشر کرده است. او در ابتدا کار خود را با نمایش نکات آرایشی ساده شروع کرد. اما در حال حاضر به نکات مهم و پیشرفته ای در آرایش می پردازد. بیوتی بلاگری جز آن دسته از مشاغلی است، که در دنیای امروز بسیار گسترده شده است.

به شکلی که افراد زیادی در این زمینه فعال بوده و درآمد خوبی نیز دارند. گیسو نیز دارای درآمد بسیار خوبی است، چرا که پیج او بسیار شهرت یافته است. افراد بسیاری در زمینه بیوتی بلاگری در جهان خود را نشان داده اند. برای مثال صدف بیوتی نیز یکی از بیوتی بلاگر های مشهور ایرانی است، که با برند های مهم دنیا فعالیت می کند. البته او از آن جایی که در کانادا زندگی می کند، دارای شرایط متفاوتی است. گیسو اما به خاطر اینکه در ایران فعال است، بیش تر برای افرادی که ساکن ایران هستند، ویدیو تولید می کند. به صورتی که برند هایی که در ایران نیز موجود می باشند و یا قیمت مناسب دارند، را به مخاطبان خود توصیه می کند.

برای آشنایی با این دختر جوان و زیبا، توصیه می شود، که این مقاله را با دقت تمام دنبال کنید. اگر شما نیز مشتاق به شروع فعالیت خود در زمینه بیوتی بلاگری هستید، لازم است تا از مسیر گیسو مطلع شوید. تا بتواند کار خود را به خوبی آغاز کنید.

بیوگرافی گیسو دیبا

بیوگرافی گیسو دیبا

گیسو دیبا یکی از بیوتی بلاگر های زیبای ایرانی است، که مطمئنا بار ها پیج و صفحه او را در اکسپلور مشاهده کرده اید. این دختر جوان ایرانی در کشور خود در حال فعالیت است و با تمام محدودیت های موجود در ایران، توانسته است به شهرت خوبی دست پیدا کند. او که در حدود 30 سال سن دارد، در شهر تهران متولد شده است. بر اساس گفته خانواده او از ابتدا به حوزه آرایش و میکاپ علاقه داشته است. البته گیسو نیز همانند بسیاری از دیگر بلاگر ها در دانشگاه در یکی از رشته های مهندسی که به فعالیت او در حال حاضر ارتباطی ندارد، تحصیل کرده است.

این دختر جوان و زیبا، در دوره دانشجویی دوره های مختلفی را در زمینه میکاپ گذراند. گیسو که در زمینه هدف خود به قطعیت رسیده بود، تنها به خواست خانواده مدرک لیسانس خود را گرفت. اما بعد از ان به صورت جدی در زمینه میکاپ و آرایش پرداخت. او در دوره های مختلفی شرکت کرده و کلاس های بسیاری را گذراند. در نهایت زمانی که مهارت لازم در این حرفه را پیدا کرد، شروع به کار در چندین آرایشگاه مشهور در تهران کرد. اما این مسیر گیسو را به هدفش نزدیک نمی کرد.

از طرفی بعد شخصیت درون گرایی که این دختر داشت، او را به سمت انتشار ویدیو کشاند. زمانی که گیسو فعالیت خود را آغاز کرد، چندین بیوتی بلاگر مشهور ایرانی در حال فعالیت بودند. اما گیسو نیز در مسیر خود خلاقیت هایی مخصوص به خود را عرضه کرد. تا مخاطب او را به دیگر بیوتی بلاگر ها ترجیح دهد. به مرور با گذر زمان پیج و صفحه اینستاگرام گیسپ روز به روز پیشرفت کرده و حجم زیادی از مخاطب را به خود جذب می کرد. یکی از ویژگی های مهم او، آموزش ساده و دنبال دار بود. او در آموزش های خود در ابتدا از مواد آرایشی ساده و ارزان قیمت استفاده می کرد. همین امر مخاطبان بسیاری را به سمت او جذب می کرد.

عکس های گیسو دیبا را چگونه می توان مشاهده کرد؟

در پیج این بلاگر مشهور عکس های بسیاری از خودش موجود می باشد. البته این عکس ها اغلب برای نمایش میکاپی است، که او در ویدیو های خود آموزش داده است. البته این دختر جوان و زیبا، دارای فن پیج های بسیاری است، که عکس های شخصی او را منتشر می کنند. گیسو در پیج خود بیش تر بعد آموزش را دنبال می کند. البته در زمان های به خصوصی نیز به انتشار موارد خصوصی زندگی خود می پردازد. اما او بیش تر در زمینه حرفه خود فعالیت می کند.

بسیار دیده شده است، که بسیاری از بیوتی بلاگر ها در نقش یک بلاگر و یا اینفلوئنسر قرار می گیرند و ابعاد ارتباطی آن ها با مخاطب افزایش پیدا می کند. به شکلی که تمام بخش های زندگی خود را نشر می دهند و قسمت های حرفه ای آن کم رنگ تر می شود. به شکلی که افرادی مانند صدف بیوتی و یا ملینا تاج بیش تر عنوان اینفلوئنسر را از آن خود کرده اند. اما گیسو تنها در زمینه میکاپ و بیوتی بلاگری فعال بوده و بعد حرفه ای و شخصی زندگی خود را از یک دیگر جدا کرده است.

به همین خاطر اغلب عکس های او برای نمایش میکاپ می باشد. گیسو کم تر عکس های شخصی خود را در فضای پابلیک منتشر می کند. چرا که حریم شخصی برای او مسئله مهم و قابل توجهی است.

عکس های گیسو دیبا

سایت gisoodiba

یکی از مهم ترین اقدام های گیسو دیبا در زمینه حرفه خود، راه اندازی وب سایت بود. بسیاری از بیوتی بلاگر ها در زمینه پیج خود تنها فعال هستند. بعضی از آن ها نیز بعد از اینستاگرام در فضای یوتیوب به جذب مخاطب می پردازند. اما در کشور ما برای افرادی که به عنوا بلاگر و یا بیوتی بلاگر فعال هستند، شرایط راه اندازی سایت هموار و معمول نیست. به شکلی که راه اندازی وب سایت برای گیسو یکی از چالش های مهم در زمینه کار او بود. این وب سایت بسیار خوش درخشید و سودآوری بالایی برای او در پی داشت.

گیسو در وب سایت خود، به معرفی لوزام آرایشی و بهداشتی می پردازد. تمام ویدیو هایی که از او در فضای یوتیوب و یا اینستاگرام منتشر می شود، در سایتش نیز موجود است. این ویدیو ها به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد. به شکلی که از روش های مختلفی می توان این ویدیو ها را دانلود کرد. اما هدف سایت او ایجاد پلتفرمی دیگر برای نمایش ویدیو ها و آموزش میکاپ نیست. بلکه او در این سایت به فروش برند های آرایشی مختلف می پردازد. بخشی که برای گیسو دارای سود و درآمد است، برند های مختلفی است، که او برای ان ها فعالیت می کند. گیسو با برند های مختلف همکاری کرده و از لوازم آن ها استفاده می کند.

سپس آن برند ها را که اغلب جز برترین برند های کشور هستند، در سایت خود برای فروش می گذارد. اغلب در سایت گیسو این برند ها تخفیف مناسبی به مخاطب می دهند. همین امر باعث شده است، که هم برای گیسو سود داشته باشد و هم برند های مختلف بر اعتبار شان افزوده شود. در نتیجه اعتمادی که مخاطب ها و فالور های گیسو نسبت به او دارند، این سایت از ابتدای راه اندازی تا به الان بسیار مورد توجه واقع شده است. از طرفی ساختار سایت، ساده و دلنشین طراحی شده است.

پیج اینستاگرام گیسو دیبا

پیج اینستاگرام گیسو دیبا چند فالور دارد؟

پیج اینستاگرام گیسو دیبا در حال حاضر یکی از گزینه های مخاطبان میکاپ می باشد. به شکلی که اغلب علاقه مندان در این زمینه برای یادگیری آرایش و میکاپ به پیج او مراجعه می کنند. امروزه که تمایل افراد به ارایش های ساده و راحت بسیار زیاد شده است. اغلب به فکر یادگیری نکات آرایشی برای زندگی روزمره خود هستند. به همین دلیل آموزش های میکاپ بسیار رایج و پر مخاطب شده است. گیسو در پیج خود انواع مختلفی از گریم و یا آرایش را به نمایش می گذارد. این دختر جوان در عین این که نکات مهمی را بیان می کند، از الفاظ و خاطره های بامزه ای نیز برای جذابیت بیش تر ویدیو های خود بهره می گیرد.

یکی دیگر از ابعاد جذاب پیج او را می توان نکات بهداشتی دانست. به شکلی که روش های شست و شو صورت و یا مراقبت از پوست را برای مخاطبان خود بیان می کند. گیسو در پیج خود از هیچ برندی تبلیغ نمی کند. بلکه تنها به معرفی هر یک از برند های موجود می پردازد. او تجربه شخصی خود از برند ها و محصولات مختلف شان را بیان می کند. به شکلی که اگر از برندی احساس نا رضایتی داشته باشد، آن را به مخاطبین خود توصیه نمی کند.

گیسو در حال حاضر در حدود 600 هزار فالور در پیج خود دارد. مخاطبان پیج او تنها زن نیستند، بلکه بسیاری از مردان نیز پیج او را دنبال می کنند.

سوالات متداول

  1. گیسو دیبا در پیج اینستاگرام خود چند فالور دارد؟

    گیسو دیبا در پیج اینستاگرام خود در حدود 600 هزار فالور دارد.

  2. حرفه گیسو دیبا چه می باشد؟

    گیسو دیبا در زمینه بیوتی بلاگری فعال است.

  3. گیسو دیبا ساکن کجا می باشد؟

    گیسو دیبا در شهر تهران متولد شده و در این شهر نیز ساکن می باشد.

  4. هدف گیسو دیبا از راه اندازی سایت خود چه بود؟

    هدف اصلی گیسو دیبا از راه اندازی سایت خود، فروش و همکاری با برند های مختلف بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید