اسنوپ داگ چقدر گل می کشد؟ پست اسنوپ داگ درباره احمدی نژاد

موسیقی رپ امریکا که سراغاز و سرچشمه رپ جهانی بوده، همواره شاهد ظهور و حضور هنرمندانی بوده که تبدیل به الگوهای جهانی شده و اثاری به یاد ماندنی را به جای گذاشته اند؛ یکی از این هنرمندان اسنوپ داگ بوده که تعداد اثار وی بسیار زیاد بوده است. این هنرمند امریکایی که جزو اولین رپر تاریخ جهان بوده، سرگذشتی طولانی و پرجنجال داشته که در این مقاله منحصرا به وی خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بیوگرافی اسنوپ داگ

بیوگرافی اسنوپ داگ

در ابتدا به این سوال خواهیم پرداخت که اسنوپ داگ کیست و به زندگی اسنوپ داگ می پردازیم. وی سرگذشتی شنیدنی داشته که همیشه مورد توجه مخاطبین و هواداران عرصه هنر بوده است، به همین دلیل در این قسمت قصد داریم به واقعیت‌های جالبی از زندگی اسنوپ‌ داگ اشاره کنیم که به احتمال زیاد دانستن آن‌ها برای شما جذاب خواهد بود. اسنوپ‌ داگ که این نام هنری را از دوران کودکی خود و به علاقه شخصی و والدین وی از کارتون اسنوپی برای خود برگزیده است، نام اصلی وی، کَلوین کوردوزار بروداس جونیور می باشد. وی متولد اکتبر سال 1971 میلادی در آمریکا بوده و خواننده سبک رپ و همچنین بازیگر و چهره رسانه ای است. وی فارغ التحصیل دبیرستان پلی تکنیک “لانگ بیچ” بوده که از سن 21 سالگی فعالیت خود را اغاز کرده و گفته می شود که در 38 سالگی به اسلام روی آورده و تجربه همکاری با ایرانی ها را نیز در شناسنامه هنری خود دارد.

در رابطه با بیوگرافی اسنوپ داگ اهنگ معروف به داگی داگ، چنین آمده است که پدر وی هنگامی که وی کمتر از ۳ سال سن داشت، خانواده و پسر خود را ترک نمود و در طول زندگی وی حضور شایانی در زندگی وی نداشته است. تبعات همچین سبک زندگی ای هم طبیعتا این بود که این رپر از دوران نوجوانی خود میانه خوشی با پلیس نداشته و در سال‌های جوانی به دلیل حمل و مصرف مواد مخدر چندین مرتبه به زندان افتاد. شایان ذکر است که وی سابقه‌های قضایی در زمینه شرارت نیز در پرونده خود دارد. در رابطه با علاقه های شخصی وی گفته می شود که علاقه‌ زیادی به فوتبال آمریکایی دارد و گویا سابقه مربی گری نیز در کارنامه کاری وی وجود دارد. وی در ابتدای شناسنامه هنری خود، اعتقادی به بهره جویی از دی‌ جی نداشت و یک‌ تنه رپ می‌خوانی می کرد، منتها بعدها مشغول به همکاری با دی‌ جی شد و در حدود ۷ سال دی‌ جی کردن را در شناسنامه هنری خود دارد.

اینستاگرام اسنوپ داگ

همانطور که می دانید فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام تبدیل به عرصه رقابت هنرمندان و سلبریتی ها شده است و اسنوپ داگ نیز یکی از اکتیو ترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد. پیج اسنوپ داگ اینستا اکنون بیش از 61 میلیون فالوور داشته و در سراسر جهان دارای طرفدار می باشد. یکی از بهترین منابع جهت دسترسی به موزیک ویدیو های اسنوپ داگ پیج اصلی وی می باشد.

کلاب هاوس اسنوپ داگ

کلاب هاوس اسنوپ داگ

اسنوپ داگ خصوصا در دوران کرونا فعالیت بیشتری در فضای مجازی و در پیج های خود نشان داده است و به همین ترتیب فعالیت خوبی در کلاب هاوس خود نیز داشته است. همانطور که می دانید شبکه کلاب هاوس سرعت همه گیر شدن خود را مدیون افراد و سلبریتی های مشهوری همچون وی می باشد که چالش های این شبکه را اغاز کردند و به گونه ای حضور سایرین را نیز تبدیل به مد کردند, به گونه ای که هر هنرمند درجه سومی که به دنبال حاشیه سازی بود پا در رقابت در این شبکه گذاشت. اسنوپ داگ نیز در این ایام به علت کرونا فعالیت گسترده ای در فضای مجازی از خود نشان داده است.

آهنگ های اسنوپ داگ

تعداد اهنگ های این خواننده در شناسنامه کاری وی انقدر زیاد است که بررسی آن ها در یک یا دو مقاله نمی گنجد. اهنگ های رسمی وی یک طرف، میزان غیر قابل شمارش فیت های او با سایر هنرمندان اثار معروف زیادی را در شناسنامه کاری وی رقم زده است. در این قسمت از مقاله به بررسی بهترین و شناخته شده ترین اهنگ های این رپر امریکایی می پردازیم.

Still Dr.Dre

یکی از زیباترین اثار این رپر اهنگ استیل دکتر دره می باشد که با همکاری خود دکتر دره ساخته شده است. در ادامه قسمتی از تکست این اهنگ را ارائه می دهیم.

It’s still Dre Day, nigga, AK, nigga

Though I’ve grown a lot, can’t keep it home a lot

‘Cause when I frequent the spots that I’m known to rock

You hear the bass from the truck when I’m on the block

Ladies, they pay homage, but haters say Dre fell off

How, nigga? My last album was The Chronic

They want to know if he still got it

They say rap’s changed, they wanna know how I feel about it

Beautiful

همانطور که گفته شد اهنگ های زیادی در شناسنامه هنری این رپر وجود دارد. یکی از آن اهنگ ها بیوتیفول یا همان زیبا می باشد که یکی از بهترین اثار شناخته شده این رپر می باشد که تولید و عرضه آن به سال 2002 و از آلبوم Paid tha Cost to Be da Boss بر می گردد. این اثر با همکاری فارل ویلیامز معروف و همچنین چارلی ویلسون ضبط و منتشر گردیده است و سبک آن هیپ هاپ است.

Doggy Dog World

یکی دیگر از اثار شناخته شده این رپر، داگی داگ ورلد یا دنیای سگی می باشد که تولید سال 1993 میلادی بوده و جزو نخستین اثار معروف به ثبت رسیده در رپ می باشد. این اهنگ متعلق به آلبوم Doggystyle است و با همکاری داداگ پوند و دراماتیک با اسنوپ داگ سروده شده است.

Ain’t no fun

اهنگ آینت نو فان یا همان “دیگر لذتی ندارد” یکی دیگر از اثار حرفه ای این رپر می باشد که انتشار آن مربوط به سال 1993 می باشد و متعلق به آلبوم معروف Doggystyle است. این اثر با همکاری نیت داگ، وارن جی و کراپت ساخته شده است.

Sweat

این اهنگ محبوب نیز یکی دیگر از بهترین اثار اسنوپ داگ می باشد. این اثر در سال 2011 میلادی و در آلبوم Nothing but the Beat ساخته شده است که توسط وی و دیوید گوتا ارائه و منتشر شده است.

Who am i

یکی دیگر از اثار ساخته شده در سبک هیپ هاپ از این هنرمند و رپر محبوب What’s My Name یا نام من چیست می باشد. این اثر تولید سال 1993 میلادی از آلبوم Doggystyle است.

Drop it like it’s hot

اهنگ های اسنوپ داگ پلی لیست تعداد زیادی از طرفداران رپ را به خود اختصاص داده است. یکی دیگر از اثار معروف وی که در خیلی از پلی لیست ها موجود است این اهنگ می باشد که یا رهایش کن فکر کن داغ است، که در سال 2004 ساخته شده است که با همکاری فارل ویلیامز تولید شده است.

Lay low

آلبوم Tha Last Meal که یکی از پرفروش های سال خود بود که یکی از بهترین اهنگ های آن Lay low تبدیل شد که این اهنگ اسنوپ داگ با همکاری نیت داگ، باچ کسیدی، داستسیداز و مستر پی ساخته شده است. این آهنگ نامزد جایزه ویدیو موزیک ام تی وی برای بهترین ویدیو رپ شده است. اسنوپ داگ موزیک های هیت شده زیادی در ام تی وی داشته است.

درآمد snoop dog چقدر است؟

درآمد snoop dog چقدر است؟

همانطور که می دانید یکی از بزرگ ترین اسرار سلبریتی ها میزان درامد ان ها می باشد و معمولا میزان آن با اختلاف زیادی از مقداری که اعلام می کنند قرار دارد. اسنوپ داگ برخلاف وضعیت مالی دوران کودکی و نوجوانی خود، اخیرا تبدیل به پولدارترین رپر امریکایی تبدیل شده است و منابع درامدی گسترده ای دارد. میزانی از درامد وی مستقیما مرتبط با موسیقی و بازیگری وی می باشد و میزان زیادی نیز در ارتباط با تجارت های وی می باشد. شایعه های زیادی در ارتباط با تجارت مواد مخدر توسط وی موجود می باشد و این که وی در رابطه با ازاد سازی مصرف ماریجوانا در امریکا ارتباط و همکاری زیادی داشته است. در کل دست یابی به اصل میزان درامد سلبریتی ها امری دشوار است و به خاطر فرارهای مالیاتی معمولا از ارائه اطلاعات صحیح خودداری می کنند.

فیت های اسنوپ داگ

در دنیای موسیقی جهانی یکی از بهترین استراتژی ها برای گسترش شهرت در نقاط مختلف جهان فیت دادن با سایر هنرمندان می باشد که معمولا مشهورترین هنرمندان در این امر در صدر جدول می باشند. وی یکی از هنرمندانی است که سابقه خوبی در فیت و همکاری با سایر خوانندگان داشته است. وی برای گسترش شهرت خود در تمام جهان فعالیت گسترده ای داشته و در این جهت استراتژی های خوبی را نیز در پیش گرفته بوده است. وی ضمن فیت هایی که با سایر رپرها و خواننده های هم سبک خود داشته، در شناسنامه هنری خود همکاری و فیت هایی با خوانندگانی همچون موارد زیر را به ثبت رسانیده است.

فیت اسنوپ داگ و آرش

اهنگ OMG یکی از اثار زیبای ارش خواننده ایرانی بود که با همکاری و فیت با اسنوپ داگ انجام شده است. این اهنگ که به عنوان یک دستاورد در شناسنامه هنری آرش نیز محسوب می شد، باعث افزایش محبوبیت اسنوپ داگ در ایران نیز شد.

فیت با دکتر دره

شاید قوی ترین اثر فیت اسنوپ داگ اثری است که با نام Still.D.R.E شناخته می شود. این اثر جزو دوران طلایی وی بود که در ادامه موفقیت های زیادی در شناسنامه هنری وی رقم خورد.

The Next Episode 

اثر دیگری که اسنوپ داگ با همکاری دکتر دره انجام داده است نکست اپیزود می باشد. این دو هنرمند که رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند در اثار دیگری نیز با یکدیگر همکاری داشته اند.

فیت با ایس کیوب

یکی دیگر از بهترین اثار این هنرمند به کلیسا برو Go To Church می باشد که با همکاری ایس کیوب خوانده شد. این اثر وی نیز هیت شده و مورد حمایت خوبی توسط هواداران دو هنرمند قرار گرفت.

آلبوم های اسنوپ داگ

این خواننده و رپر مشهور امریکایی یکی از اکتیوترین رپرهای شناخته شده می باشد. در ادامه این مقاله تعدادی از مشهورترین البوم های وی را معرفی می کنیم.

آلبوم داگی استایل

اولین البوم رسمی این خواننده مشهور آلبوم داگی استایل بوده است که مدتی پس از ازادی از زندان خود آن را ارائه داده است. جالب است که بدانید متن و تکست برخی از این اهنگ ها متعلق به دوران زندان اسنوپ داگ بوده است و یکی از مهم ترین دلایل شهرت این البوم حضور و همکاری دکتر دره در آن بوده است.

آلبوم داگ فادر

آلبوم دوم این خواننده مشهور که یکی از پرفروش ترین های سال انتشار خود بود، آلبوم داگ فادر می باشد که نقطه ضعف آن عدم وجود و همکاری دکتر دره در آن می باشد.

No Limit Top Dogg

یکی از قوی ترین البوم های ارائه شده توسط این البوم رپر No Limit Top Dogg در سال 1999 می باشد که تا ان لحظه تبدیل به پرفروش ترین البوم های وی شده بود. این البوم بیش از 1,510,000 نسخه فروش داشته است.

Tha Last Meal

پس از گذشت یک سال و محبوبیت البوم نو لیمیت، آلبوم Tha Last Meal با فروش بیش از 2 میلیون نسخه در یک سال تبدیل به بزرگ ترین موفقیت وی تا به آن هنگام در شناسنامه هنری وی شد.

این خواننده در چه جایگاه در بین رپر ها قرار دارد؟

رپ از اغاز خود و به خصوص از زمان کشته شدن توپاک، همواره شاهد دو دستگی و چند دستگی میان فعالین خود بوده است. از آنجا که این رپر نیز از اولین بنیان گذاران این سبک بوده است همواره همان میزان که مورد حمایت سایر رپرها و هواداران آن ها بوده است، با مخالفین و منتقدینی نیز همراه بوده است. این موزیسین هم حواشی های مربوط با خود را داشته است که بررسی و تحلیل همه آن ها در یک مقاله نمی گنجد.

حاشیه های اسنوپ داگ

حاشیه های اسنوپ داگ

افزایش شهرت همواره با حاشیه همراه بوده است. یکی از پرحاشیه ترین هنرمندان و رپرهای امریکا و جهان اسنوپ داگ می باشد. وی که از دوران کودکی و نوجوانی زندگی سختی داشته و زندگی سختی را پشت سر گذاشته، پیش از آن که پا به شهرت هنر بگذارد، به جرایمی که مرتکب شد شهرت یافت. وی سنین جوانی خود را در زندان اغاز کرده و اولین شعرهای خود را در دوران حبس نوشت. همانطور که می دانید و در سرگذشت خیلی از رپرهای هم دوران وی نیز وجود داشته، سبک زندگی گنگستری سیاه پوستان حومه نشین بوده است. همواره در طول تاریخ فقر بزرگ ترین منشاء فساد بوده و هست و شامل حال این هنرمند نیز می شود.

اعتیاد وی به ماریجوانا مسئله ای است که همگانی شده است، در رابطه با میزان مصرف وی گفته شده که دچار وضعیتی شده است که سوء مصرف این ماده مخدر سبب میگرن در وی می شود، در نتیجه از سال ۱۹۹۷ به این طرف از جانب مقامات ایالت کالیفرنیا و حتی پیش از مجاز شدن مصرف این ماده در ایالت های کنونی، مجاز به استفاده از ماری‌جوآنا معرفی شده است. از جمله حواشی دیگر این خواننده که خبرساز شد این است که به دلیل علاقه زیاد به پسرش، در زمان مربی گری تیم فوتبالی که پسرش در آن حضور دارد ماری‌جوآنا مصرف نمی‌کند. وی در سال ۲۰۰۹ اعلام نمود که به گروه امت اسلام پیوسته و مبلغی معادل هزار دلار را به این انجمن هدیه کرد، بعد از مسافرت به جامائیکا نیز اعلام کرد که دوباره متولد شده و به جنبشی موسوم به راستافار پیوست، این اتفاق سبب شد تا تغییراتی را خولق و خوی وی و همچنین در سبک موسیقی وی ببینیم.

اسنوپ داگ و توپاک

همانطور که می دانید این رپر از اولین رپرهای شناخته شده جهان می باشد و همچنین به سبب فعالیت های خود به یکی از دوستان توپاک نیز تبدیل شد، اگر چه که بعدها سوءذن های زیادی در رابطه با قتل توپاک متوجه وی نیز شد. اسنوپ داگ در خیلی از اهنگ ها و پروژه های ان دوران توپاک شرکت داشت و یکی از حامیان وی بود و فیت هایی نیز در کنار یکدیگر داشتند که در فضای مجازی یکایک آن ها در دسترس می باشد. شایان ذکر است که میکس اسنوپ داگ و توپاک نیز در فضای مجازی در دسترس می باشد.

همسر اسنوپ داگ کیست؟

همسر اسنوپ داگ کیست؟

این رپر امریکایی در سن 21 سالگی ازدواج کرد و بلافاصله یک سال پس از آن طلاق گرفت. در رابطه با طندگی شخصی، بچه ها و نوه های اسنوپ داگ جالب است که بدانید وی که هم اکنون 3 فرزند نیز دارد، چند سال پس از طلاق خود از ازدواج مجدد خود و بازگشتشان پرده برداشت.

عکس های اسنوپ داگ

هنگامی که نام اسنوپ داگ را درون فضای مجازی مورد جست و جو قرار می دهیم بیشتر از عکس های مرفه اکنون وی، عکس اسنوپ داگ در دوران نوجوانی و جوانی وی کنجکاو کننده و جالب توجه می باشند. عکس های شخصی وی گویای شرایط سخت دوران نوجوانی وی و همچنین شرایط زندگی دشوار آن دوره برای سیاهپوستان حومه نشین می باشد. وی زندگی خود را با تلاش زیاد و پشتکار زیر و رو کرده و هم اکنون پس از مسلمان شدن روحیات جدید وی نیز جالب توجه می باشد، نکاتی که گاها در عکس های وی نیز قابل لمس می باشند.

دانلود اهنگ اسنوپ داگ

دانلود اهنگ اسنوپ داگ

همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد، تعداد اهنگ های وی بسیار زیاد می باشد و اکثر فعالیت های وی نیز به حالت فیت با سایر خوانندگان و رپرهای هم دوره خود بوده است. شما مخاطبین عزیزهم اکنون به عنوان یکی از بهترین آهنگ های این رپر به دانلود آهنگ اسنوپ داگ the next episode بپردازید و لذت ببرید.

اسنوپ داگ اهل کجاست؟

همانطور که در بیوگرافی وی نیز ذکر شد، کَلوین کوردوزار بروداس جونیور متولد و تحصیل کرده در “لانگ بیچ” کالیفرنیای امریکا بوده است.

اسنوپ داگ در باب اسفنجی

این خواننده فعالیت گسترده ای در امور مختلفی داشته است؛ یکی از علاقمندی های وی هنر صداپیشگی و بازیگری می باشد. وی در طی 2 دهه اخیر فعالیت های مختلفی در عرصه سینما داشته و به دلیل علاقه های شخصی به دنیای انیمیشن و کارتون، در انیمیشن هایی همچون باب اسفنجی صداپیشگی کرده است.

اسنوپ داگ مسلمان است؟

اسنوپ داگ مسلمان است؟

در پاسخ به این سوال، در قسمتی از بیوگرافی وی امده است که وی در سن 38 سالگی خود به اسلام روی آورده است. گرچه که رفتارهای وی و همچنین حاشیه های او تغییری در سبک زندگی وی را نشان نمی دهد و همچنان نام وی با مقدار زیادی حاشیه و جنجال همراه است. جالب است که بدانید عبارت “اسنوپ داگ امام رضا” یکی از عباراتی است که در رابطه با این رپر بسیار مورد سرچ قرار گرفته است، علت آن هم قطعه ای است که وی در وصف امام رضا منتشر ساخته است، که شما را به دانلود آن دعوت می کنیم.

اسنوپ داگ با پیکان

یکی از حاشیه های جالب اسنوپ داگ این است که در یکی از پست های اینستاگرام خود عکسی از خودش و توپاکدر کنار یک پیکان طوسی با پلاک قدیمی تهران به انتشار گذاشته است که مورد توجه خیلی از هواداران ایرانی وی قرار گرفت.

اسنوپ داگ احمدی نژاد

یکی از حاشیه های جنجالی این رپر پست هایی است که در رابطه با سیاستمداران دیگر ارائه داده است. یکی از آن سیاستمداران نیز احمدی نژاد بوده است که در طی پاسخ به یک پیام، عکس وی را با پوزیشین بوکسری کنار خود فتوشاپ کرده و به اشتراک گذاشته بود.

آهنگ معروف اسنوپ داگ چیست؟

این خواننده اهنگ های مشهور و هیت شده زیادی در شناسنامه هنری خود دارد که به معرفی برخی از معروف ترین آن ها پرداختیم. شما مخاطبین گرامی جهت دسترسی به اهنگ معروف اسنوپ داگ لالالا ، اهنگ اسنوپ داگ دره ره ره و دانلود اهنگ اسنوپ داگ ریمیکس با دکتر دره در سایت های معتبر رپ و گوگل به جست و جو بپردازید.

اهنگ اسنوپ داگ و دکتر دری

همانطور که گفته شد وی در اغاز فعالیت خود با کمک دکتر دری رپر معروف، به شهرت خوبی رسید و پس از البوم اول که با کمک وی طراحی کرده بود در تعدادی اهنگ دیگر نیز با وی همکاری و فیت داشته که از جمله آن ها می توان به آهنگ و ریمیکس Still D.R.E و اهنگ اسنوپ داگ با نام The Next episode اشاره نمود.

سوالات متداول

  1. نام اصلی اسنوپ داگ چیست و متولد چه سالی می باشد؟

    نام اصلی وی کَلوین کوردوزار بروداس جونیور بوده و متولد سال 1971 می باشد.

  2. اسنوپ داگ در کجا متولد شده است؟

    وی متولد “لانگ بیچ” کالیفرنیای امریکا می باشد.

  3. اسنوپ داگ دارای چند فرزند می باشد؟

    وی دارای 3 فرزند می باشد.

  4. آیا مسلمان شدن اسنوپ شایعه است؟

    وی در سال 2009 رسما از مسلمان شدن خود پرده برد اشت.

دیدگاهتان را بنویسید