بیوگرافی شل بیوتی بلاگر ایرانی که با سلبریتی های زیادی در رابطه بوده است

شل بیوتی یا صدف ترابی یکی از بیوتی بلاگر های محبوب ایرانی است، که از ایران مهاجرت کرده است. صدف در حرفه خود بسیار توان مند است و این حرفه را به صورت جدی دنبال می کند. این دختر زیبا و جوان ایرانی در پیج اینستاگرام خود ویدیو های آموزشی آپلود می کند. این ویدیو ها بسیار دیده می شوند و روز به روز به تعداد مخاطب های او افزوده می شود. او در یوتیوب نیز ویدیو های خود را منتشر می کند و کانال دارد.

بعد از شناخت این که بلاگر کیست باید بدانید صدف در کنار این که یک بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست می باشد، در زمینه اینفلوئنسری نیز فعال است. چرا که او بخش های مختلف زندگی خود را نیز برای کاربرهایش به نمایش می گذارد. برای مثال رابطه او با همسرش کسری جز آن بخش هایی است، که بسیار مورد توجه مخاطبان او می باشد. صدف نیز با علم بر این مورد درباره همسر خود و تایم های دو نفره شان پست های زیادی منتشر می کند. در کنار نیز یکی از بخش های پر طرفدار پیج او، ویدیو های همراه با کسری است.

صدف مدتی است، که به شیوه بیوتی بلاگر های خارج از ایران و مشهور، سایت خود را راه اندازی کرده است. فضای این سایت همانند فضای پیج و ویدیو های او صمیمی و راحت است. در این سایت نیز در کنار فروش محصول و آموزش، به مسائل شخصی زندگی او که مخاطب بیشتری دارد، پرداخته شده است. به شکلی که در سایت شخصی او، دو قسمت کسری و دلسا موجود می باشد، که در دسترس مخاطب است.

برای آشنایی بیش تر و کامل تر با این دختر جوان و زیبا توصیه می شود، که این مقاله را با دقت و توجه دنبال کنید. اگر شما نیز در آرزوی تبدیل شدن به یک بیوتی بلاگر هستید، بهتر است، که در این مقاله با ما همراه شوید.

بیوگرافی شل بیوتی

بیوگرافی شل بیوتی

شل بیوتی با نام اصلی صدف ترابی در سال 1994 میلادی و یا همان 1373 هجری شمسی زاده شده است. این دختر جوان متولد روز چهاردهم خرداد ماه می باشد. صدف در شهر تهران زاده شده است و در این شهر نیز تا قبل از مهاجرت سکونت داشت. او در حال حاضر همراه با همسر خود در پاریس ساکن است. اسن دختر جوان در یک خانواده 4 نفره متولد شد. صدف یک خواهر کوچک تر از خود دارد، که نام او دلسا می باشد.

بر اساس مصاحبه هایی که با صدف شده است، او از کودکی به این حرفه علاقه مند بوه است. صدف که از همان کودکی نیز بسیار زیبا بود، پتانسیل ورود به این حرفه را داشت. او در ابتدا در تهران به کلاس ها و دوره های موجود برای گریم رفت. البته چندین دوره نیز برای میکاپ گذراند، که باعث شد، او در مسیر هدف خود جدی تر عمل کند. البته تلاش ها و دوره های این دختر جوان در این جا به پایان نرسید. خانواده او با ادامه این حرفه از سمت او مخالف بودند. اما زمانی که متوجه علاقه بسیار دختر خود در این زمینه شدند، او را برای گذراندن دوره ای در کشور امارات فرستادند.

در آن دوره درباره به روز ترین و مهم ترین نکات آرایشی و میکاپ صحبت شد. البته ان دوره برای او گواهی نیز به همراه داشت، که مسیر کاری او را حرفه ای تر کرد. بعد از ان که صدف به ایران برگشت، با متود ها و روش های تازه و نوینی برگشت. همین مورد باعث شد، تا در زمینه حرفه خود سریع تر پیشرفت کند. صدف از همان ابتدا با بیوتی بلاگری آغاز کرد. به شکلی که ویدیو های آموزشی خود را در اینستاگرام منتشر می کرد. در ابتدای شروع کار خود مخاطب های بسیاری را به سمت خود جذب کرد. چرا که تعداد بیوتی بلاگر های زن ایرانی به دلیل محدودیت های موجود بسیار کم می باشد.

همسر شل بیوتی چه نام دارد؟

همسر شل بیوتی چه نام دارد؟

همسر شل بیوتی کسری عباسی نام دارد. رابطه کسری و صدف پر از فراز و نشیب بوده است. به شکلی که این زوج برای رسیدن به یک دیگر سختی های بسیاری را تحمل کرده اند. البته عمر رابطه آن ها طولانی است، چرا که از کسری و صدف از زمانی که او 20 سال داشت، با یک دیگر آشنا شدند. این آشنایی تا به الان ادامه پیدا کرده و منجر به ازدواج شد. کسری و صدف به مدت 5 سال با یک دیگر در رابطه بودند. سپس بعد از 5 سال تصمیم به ازدواج گرفته و از ایران مهاجرت کردند. این زوج بسیار حامی یک دیگر هستند و در رشد و پیشرفت فردی به هم کمک می کنند. رابطه این دو یکی از بخش های جذاب پیج صدف می باشد.

صدف و کسری در سال 1398 هجری شمسی بود، که با یک دیگر نامزد کردند. آن ها پس از گذشت 4 سال از آشنایی شان رابطه خود را به خانواده ها اطلاع دادند. در نتیجه رابطه آن ها شکل جدی تری گرفت. صدف و کسری در پی ان بودند، که بلافاصله بعد از ازدواج خود به پاریس مهاجرت کنند. در نتیجه تا زمانی که کار های ویزا و مهاجرت آن ها درست نشده بود، تصمیم به ازدواج نداشتند. در سال 1399 هجری شمسی و تنها یک سال بعد از دوران نامزدی، صدف و کسری با یک دیگر ازدواج کردند. البته آن ها برای ازدواج خود مراسم نداشتند. چرا که در دوره کرونا بود و قادر به برگزاری مراسم نبودند.

صدف و کسری در همان سال به پاریس مهاجرت کرده و در حال حاضر نیز زندگی بسیار خوبی با یک دیگر دارند. ویدیو هایی که در پیج صدف از رابطه شان منتشر می شود، اغلب چالش های زوج ها می باشد، که این زوج جوان نیز آن ها را اجرا می کنند.

پیج اینستاگرام صدف ترابی

پیج اینستاگرام صدف ترابی

پیج و صفحه اینستاگرام شل بیوتی با نام shellbeauty1 در حال فعالیت است. این پیج در حال حاضر مخاطب های بسیاری دارد. به خصوص از سال گذشته که این زوج به پاریس مهاجرت کرده اند، میزان مخاطب های این پیج بیش از پیش افزایش یافته است. در پیج صدف می توان موارد مختلفی را مشاهده کرد. برای راحت تر شدن بررسی موارد مختلف آن ها را به صورت موردی بیان خواهم کرد :

  • عکس های شخصی صدف
  • عکس های صدف و کسری
  • عکس های صدف و خانواده اش به خصوص همراه با دلسا
  • ویدیو های آموزش آرایش و میکاپ
  • ویدیو های آموزشی و نکات بهداشتی
  • چالش های تیک تاک همراه با کسری
  • گریم های مختلف
  • نقد و بررسی برند های مختلفی داخل ایران و یا خارج از ایران
  • معرفی برند های محبوب و برتر دنیا
  • معرفی محصولات جدید هر یک از برند ها

پیج اینستاگرام صدف ترابی در حدود 1.8 میلیون فالور دارد. این دختر جوان با اینکه سن بسیار کمی دارد، اما توانسته است در مدن زمان کمی تعداد بسیاری از مخاطبان را به خودش جذب کند. صدف در پیج خود 448 پست نیز منتشر کرده است، که در دسته بندی های بالا قرار گرفته می شوند.

سایت شل بیوتی چگونه است؟

سایت شل بیوتی چگونه است؟

شل بیوتی و یا صدف ترابی دارای یک وب سایت مشهور می باشد، که به تازگی راه اندازی شده است. راه اندازی وب سایت در میان بلاگر های ایرانی بسیار کم رنگ تر می باشد. چرا که این حرفه هم چنان در میان مردم به خوبی جایگاه خود را پیدا نکرده است. اما در دیگر کشور ها و به خصوص کشور های اروپایی توجه به بلاگر ها بسیار بالا است و این شغل دارای درآمد بسیاری است. صدف نیز برای راحت تر شدن کسب و کار خود و کسب درآمد، وب سایت خود را با نام shellbeauty راه اندازی کرده است.

این وب سایت به پشتیبانی سه زبان فرانسوی، انگلیسی و فارسی می پردازد. در این سایت فضا ساده و راحت است. به شکلی که مخاطب می تواند بخش های مختلف مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند. در وب سایت صدف ترابی عکس های شخصی بسیاری از او موجود می باشد. تعدادی ویدیو آموزشی و نکات مهم آرایشی و بهداشتی نیز در سایت او موجود می باشد. البته تمام ویدیو های صدف هنوز در سایت او قرار نگرفته است. بخشی از سایت به معرفی صدف می پرازد و مسیر رسیدن به جایگاه فعلی او را از زبان خودش بازگو می کند. در قسمت دیگری از این سایت، به معرفی دو برند محبوب جهان پرداخته می شود، که صدف با آن ها قرار داد دارد. این برند ها شامل هدا بیوتی، سیگما و اینگلات می باشد.

بخش دیگری از سایت نیز فروش محصولات می باشد. در قسمت فروش محصولات دو مورد ارائه می شود. قسمتی فروش ماسک های دست ساز و خانگی صدف است. اما قسمت دیگر آن فروش محصولات آرایشی و بهداشتی برند های محبوب جهانی است، که در سایت صدف با قیمت بهتر و مناسب تری عرضه می شوند. البته لازم به ذکر است، که این سایت بسیار تازه کار است و هم چنان زمان لازم است، تا پیشرفت کرده و کامل شود.

سوالات متداول

  1. صدف ترابی در چه سالی متولد شد؟

    صدف ترابی در سال 1994 میلادی متولد شد.

  2. محل سکونت شل بیوتی کجاست؟

    محل سکونت شل بیوتی در حال حاضر پاریس می باشد.

  3. کسری و صدف در چه سالی ازدواج کردند؟

    کسری عباسی و صدف ترابی در سال 1399 هجری شمسی در تهران ازدواج کردند.

  4. نام خواهر شل بیوتی چه می باشد؟

    نام خواهر شل بیوتی و یا صدف ترابی، دلسا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید