تجاوز محسن نامجو به بشرا دستور نژاد مدلینگ ایرانی واقعیت دارد؟

بشرا دستور نژاد از جمله سلبریتی های اینستاگرام می‌ باشد که به عنوان فعال سیاسی متن های خود را به صورت شعر در می‌آورد و در اینستاگرام منتشر می‌ کند. در این قسمت قصد داریم این سلبریتی را بیشتر بشناسیم و از او اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم.

بشرا دستور نژاد کیست؟

بشرا دستور نژاد کیست؟

بیوگرافی بشرا دستور نژاد از طریق ویکی پدیا و اینستاگرام او در دسترس است. بشری دستور نژاد از هنرمندان موفق ایرانی است که پس از آن که نتوانست در ایران به موفقیت دلخواه خود دست یابد، به خارج از کشور مهاجرت نمود و هم اکنون در کشور آمریکا زندگی می‌ کند. او در تاریخ هجدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۴ متولد شده است و علاوه بر آن که به عنوان شاعر معرفی شده، در حرفه بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت می‌ کند. اگر بع لیست مدل های اینستاگرام توجه داشته باشید می توانید اسم او را هم مشاهده کنید.

بشرا دستور نژاد و محسن نامجو

بشرا دستورنژاد و محسن نامجو حواشی زیادی با هم داشته اند و در طی این حواشی بشرا دستورنژاد نامجو را متهم به تجاوز و تعرض به حریم شخصی نموده است. این حواشی همه نزدیک به واقعیت بوده اند اما طوری بوده که او نتوانسته این حواشی را به اثبات در آورد. به همین خاطر به دست فراموشی سپرده شده است.

بشرا دستور نژاد اینستا

بشرا دستورنژاد شعر و فیلم های زیادی را از خود منتشر کرده است و در این فیلم و عکس ها تمام متن های شعر خود را به طرفداران و کاربران خود ارائه می کند و توانست با این کارها افراد زیادی را به خود جذب نماید و فالوور های خود را بالا ببرد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار فالوور دارد و در حدود ۳۰۰ پست را نیز با کاربران خود به اشتراک گذاشته است. بشرا دستورنژاد فیلم های خود را در قالب پست و استوری با کاربرانش به اشتراک می گذارد.

بشرا دستورنژاد مسواک

بشرا دستورنژاد مسواک

در یک کلیپی که در اینستاگرام وایرال شده بود و بسیار دیده می شد، کلیپی بود که بشرا دستور نژاد، در مجلسی حضور پیدا کرده بود و در حال خواندن یکی از متن هایش به نام مسواک بود. این متن راجع به مسواکی بود که روحیه بسیار مغروری داشت و در ارتباط با دیگر مسواک ها سخنان بسیار پر غروری را می گفت. در این مجلس افراد زیادی حضور داشتند که بسیار شیفته این شعر و متن شده بودند و با خواندن بشرا دستور نژاد بسیار همراهی می کردند. او این متن را در برابر محسن نامجو تلاوت می‌ کرد و محسن نامجو نیز از استعداد او در نوشتن این متن بسیار لذت برده بود.

متن شعر جعبه ابزار بشرا دستور نژاد

این متن شعر درباره یک جعبه ابزار می باشد که محوریت صحبت آن درباره یک مدرسه است که در آن ابزارهایی که درون جعبه ابزار وجود دارند نقش های مختلفی را در مدرسه برعهده دارند. این متن در ظاهر بسیار ساده است و شاید در ظاهر فکر کنید که این متن برای افراد کم سن و سال نوشته شده است، اما ماجرا این است که هدف از نوشتن این متن این بوده که بشرا دستور نژاد بتواند موضوعات سیاسی را در قالب یک متن ساده بیان کنند و در قالب این کلیپ ها موضوعات سیاسی به چالش کشیده شود.

اشعار بشرا دستور نژاد

هنگامی که به پیج بشرا دستور نژاد مراجعه می کنید متوجه می شوید که این سلبریتی توانسته متن های زیادی را به نگارش درآورد که همه با بازخوردهای بسیار مثبتی مواجه شده‌ اند. برای آنکه با اشعار این سلبریتی بیشتر آشنا شوید، خلاصه‌ ای از متن ها و اشعار او را در ادامه شرح می دهیم. پس با ما باشید تا در این قسمت اشعار و متن های بشرا دستور نژاد را معرفی نماییم.

متن شعر عشق کمدی بشرا دستور نژاد

این متن شعر نیز از جمله متن شعر هایی است که در اینستاگرام بسیار وایرال شده بود و او با ارائه این متن شعر سبک بسیار خاص خود را بار دیگر به نمایش گذاشت. این متن شعر مورد تحلیل بسیاری از کارشناسان قرار گرفت و در شبکه های ماهواره‌ ای نیز بسیار پخش می شد.

متن شعر قصه جعبه ابزار

قصه جعبه ابزار از جمله متن شعرهای سیاسی این شاعر موفق به شمار می‌ رود که در آن با لحن بسیار نامحسوس توانسته قصه سیاسی ابزارآلات یک جعبه ابزار را معرفی نماید و از طریق آن توانسته بسیاری از مسائل سیاسی را به چالش بکشد.

متن شعر قصه مسواک مغرور

این متن شعر یکی از بهترین آثار بشرا دستورنژاد می باشد زیرا راجع به یک مسواک مغرور است که روحیات بسیار خودخواهانه دارد این متن شعر در برابر افراد مشهوری خوانده شده و در تلویزیون نیز پخش شده است‌. بشرا دستورنژاد خود شعرهای خود را می‌خواند و با لحن بسیار صمیمی آنها را به اجرا در می آورد. این شعر نیز از جمله اشعاری است که او با لحن بسیار صمیمانه خود به اجرا در می آورد.

تجاوز به بشرا دستور نژاد حقیقت دارد؟

تجاوز به بشرا دستور نژاد حقیقت دارد؟

بسیاری از افراد شایعاتی را برای بشرا دستور نژاد به وجود آوردند که در این شایعات گفته می شد محسن نامجو به بشرا دستورنژاد تجاوز کرده است. آنها این سلبریتی را فردی بی دین معرفی کرده بودند که به بشرا دستور نژاد تجاوز کرده است اما واقعیت این طور بوده که همه شاهد اذیت ها و آزاری که از سوی محسن نامجو به این دختر وارد شده بود، شده بودند اما هیچ کدام حاضر نشدند که بر علیه محسن نامجو اطلاعاتی را عرضه کنند و این بشرا دستور نژاد را بسیار بسیار ناراحت ساخته بود. او در مصاحبه ای گفته بود که در جهان و مخصوصاً ایران فساد ارتباطی وجود دارد و بسیاری از افراد برای آنکه فرد نزدیک به خود را خراب نکنند، حاضر هستند که به دیگران آزار و اذیت وارد شود و این چیزی است که مرا ناراحت می کند.

افشاگری بشرا دستور نژاد

بعد از آنکه مصاحبات زیادی درباره محسن نامجو منتشر شد، اعلام شد که محسن نامجو بدون دین است و هیچ دینی را قبول ندارد اما بعد از آن بشری افشاگری‌ هایی را انجام داد و در صحبت‌ های خود گفت که در یک کنسرت محسن نامجو شرکت کرده بود و در این کنسرت دوستش نیز حضور داشت و بعد از آن روز بود که در خانه شاهرخ مرتضوی شعر مسواک را به اجرا درآورد.

در آن مجلس محسن نامجو نیز حضور داشت و به او گفت که اگر می شود متن شعر را برایش ایمیل کند. بعد از آن مجلس او به تگزاس بازگشت. او شعر خود را ایمیل کرد و دید که در جواب ایمیل، از او شماره تلفنش خواسته شده است. این کار را مبنی بر ادب محسن‌ نامجو می‌ گذارد و به محض اینکه شماره تماسش را ارسال می‌ کند، می‌ بیند که تلفنش زنگ می خورد و حدس می زند که محسن نامجو باشد.

او گفت که در این تماس تلفنی محسن نامجو کاملاً با لحن و بیان دیگری صحبت می‌ کند و مشخص است که قصد و نیت او چیز دیگری است و گفت که محسن نامجو در تماس تلفنی اش از او می خواست که او را محسن صدا بزند و به او گفت که با او به شهر سانفرانسیسکو برود و شب را در هتل با او باشد. به همین خاطر بسیار آزرده خاطر شده بود.

بعد از آن زمانی که او به شهر سانفرانسیسکو رفته بود متوجه شد که محسن نامجو نیز در آن مجلس حضور دارد و در آن مجلس با کمال وقاحت با بشرا دستورنژاد برخورد کرد و آنقدر با او تحقیر آمیز رفتار کرد که او بسیار ناراحت شد و در آن مجلس احساس حقارت به او دست داد. حتی به گفته او محسن نامجو در حضور عوامل با او بسیار بد صحبت کرده بود و او گفت که از نیت پلیدی که داشته هیچ گاه عذر خواهی نکرده است.

بشرا دستور نژاد و مسیح علی نژاد

بشرا دستور نژاد و مسیح علی نژاد

در لایوی که در اینستاگرام برگزار شده بود، بشرا دستور نژاد و مسیح علی نژاد حضور پیدا کردند و در این لایو با هم راجع به کامنت های بسیار منفی و بازخوردهای بسیار ناراحت کننده در اینستاگرام صحبت کردند و بشرا دستور نژاد می‌ گفت که در طی سال‌ های فعالیتش، از کامنت هایی که دریافت می کرده ناراحت می شده و قلب او از بازخوردهای منفی شکسته شده است. اما هیچگاه نتوانسته که ناراحتی که در طی دریافت این کامنت‌ ها دریافت می کند را کم کند. به همین خاطر بوده است که هر کاری کرده که همیشه پیش از آنکه پستی را منتشر کند، بد ترین بازخوردها را تجسم کند تا کمترین ناراحتی را بعد از آن تجربه نماید.

سوالات متداول

  1. بشرا دستور نژاد کیست؟

    دستور نژاد سلبریتی فعال در عرصه نگارش متن و شعر های فلسفی سیاسی می باشد و به عنوان مدلینگ نیز فعالیت می کند.

  2. بشرا دستور نژاد متولد کدام شهر است و هم اکنون در کدام کشور ساکن است؟

    او متولد شیراز است و هم اکنون در آمریکا زندگی می کند.

  3. بشرا دستور نژاد با محسن نامجو چه ارتباطی داشته است؟

    شایعاتی مبنی بر انکه محسن نامجو به بشرا دستور نژاد تجاوز کرده است وجود دارد که هنوز تایید و یا تکذیب نشده است.

  4. بشرا دستور نژاد چند سال دارد؟

    او ۳۳ سال سن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید