بهترین خواننده های پاپ انگلیسی زبان در سال 2021

در این مقاله قصد داریم تا بعد از بررسی رپ فارسی در مورد پاپ انگلیسی صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

خوانندگان پاپ انگلیسی

خوانندگان پاپ انگلیسی

سالیان طولانی است که پاپ که نوعی سبک موسیقی است در بین مردم سراسر جهان به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است. می توان این گونه بیان کرد که موسیقی پاپ به معنای موسیقی عامه پسند می باشد. به طور معمول این سبک در مقابل موسیقی کلاسیک و فولک قرار می‌ گیرد و از آن ها متمایز می باشد. امروزه هنرمندان بسیار زیادی مشاهده می شود که در این سبک فعالیت می‌ کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی خوانندگان پاپ انگلیسی جدید و هم چنین خوانندگان پاپ انگلیسی مشهور بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

دوآ لیپا 

یکی از خوانندگان مطرح انگلیسی دوآ لیپا نام دارد، او از سن 14 سالگی فعالیت خود را از طریق یوتیوب آغاز کرد. بعد از مدتی که از فعالیتش گذشت، در سال 2015 به صورت رسمی خوانندگی خود را شروع کرد. دوآ لیپا به دلیل صدای بسیار منحصر به فردی که دارد توانسته است به شهرت و محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برسد. او در سال 2020 دومین آلبومش را منتشر کرد که این آلبوم با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شد. هم چنین بهتر است که بدانید در سال 2019 دوآ لیپا به عنوان یکی از بهترین خوانندگان پاپ معرفی شد. او علاوه بر صدای منحصر به فردش، چهره بسیار زیبایی نیز دارد.

اد شیرن

اگر به سبک پاپ علاقه مند هستید، به احتمال زیاد یکی از خوانندگان مشهور انگلیسی به نام اد شیرن را می شناسید. این خواننده فعالیت خود را از سال 2004 آغاز کرد و توانست در مدت زمان کمی به شهرت و محبوبیت زیادی برسد. اد شیرن از خوانندگانی است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. آهنگ های او بسیار زیبا و شنیدنی هستند. این خواننده معروف آلبوم خود را در سال 2019 با همکاری خیلی از خوانندگان معروف دیگر همانند: جاستین بیبر، امینم، فیفتی سنت، کاردی بی، کامیلا کابیو، الا مای و برونو مارس منتشر کرد. این آلبوم نامزد دریافت جایزه گرمی بهترین آلبوم پاپ ووکال شد و هم چنین در چارت بهترین آلبوم های بیلبورد و بهترین آلبوم‌ های بریتانیا نیز قرار گرفت.

سم اسمیت

سم اسمیت یکی از خوانندگان مشهور و معروفی است که تا به اکنون جوایز متعددی را دریافت کرده است که از برخی از این جوایز می‌ توان به جایزه گرمی و جایزه بریت که از مهم ترین جوایز است اشاره کرد. سم اسمیت از سال 2007 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. او توانسته از طریق حرفه اش به ثروت بسیار زیادی برسد. به دلیل صدای منحصر به فردش طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. جالب است که بدانید او در سال 2014 در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که همجنس گراست و این صحبت های او با حواشی زیادی روبه رو شد و خیلی از مردم از او حمایت و پشتیبانی کردند.

لیام پین

لیام پین یکی از خوانندگان‌ معروف و مشهور انگلیسی است که به واسطه گروه وان دایرکشن به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است. این خواننده معروف فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده است. او تا به امروز آهنگ های متعددی را منتشر کرده است که اکثر آهنگ های او در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی بدست آورده است.

جسی جی

جسیکا الن کورنیش که با نام هنری جسی جی شناخته می شود، یکی دیگر از خوانندگان مشهور و معروف انگلیسی است که تا به اکنون جوایز بسیار زیادی را به دست آورده است. جالب است که بدانید او قبل از خوانندگی به نوشتن ترانه برای خیلی از خوانندگان معروف مانند مایلی سایرس و کریس براون شهرت داشته است. جسی جی از سال 2005 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و در سبک های گوناگونی مانند پاپ فعالیت می‌ کند. جسی جی تا به اکنون 4 آلبوم منتشر کرده است که اکثر این آلبوم ها با طرفداران بسیار زیادی رو به‌ رو شده است. جالب است که بدانید اولین آلبوم این خواننده معروف در سال 2011 منتشر شد که به یکی از پرفروش‌ ترین آلبوم‌ های سال 2011 نیز تبدیل شد.

ادل

ادل

ادل خواننده و ترانه سرای اهل بریتانیا است، ادل به دلیل صدای بی نظیر و شگفت انگیزی که دارد به یکی از محبوب ترین و مشهور ترین خوانندگان انگلیسی تبدیل شده است. او از 2006 فعالیت خود را آغاز کرده است. جالب است که بدانید این خواننده آلبوم دوم خود را در سال 2011 منتشر کرد که این آلبوم رکورد طولانی‌ ترین مدت صدرنشین در جدول پرفروش‌ ترین آلبوم‌ های موسیقی در بریتانیا را از آن خود کرد و این آلبوم توانست در کتاب رکورد های جهانی گینس نیز ثبت شود. این آلبوم یکی از بزرگ ترین موفقیت های او به شمار می‌ رود. هم چنین جالب است بدانید ادل با انتشار این آلبوم شش جایزه گرمی را دریافت کرد. ادل از خوانندگانی است که تا به اکنون رکورد های زیادی را جا به جا کرده است و جوایز متعددی را نیز دریافت کرده است.

لوئیس تاملینسون

لوییس ویلیام تاملینسون که با نام هنری لوئیس تاملینسون شناخته می‌ شود، یکی از خوانندگان معروف انگلیسی است که به واسطه گروه مشهور وان دایرکشن به شهرت زیادی رسید است. او فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده است و در سبک های متعددی فعالیت می کند. لوییس ویلیام تاملینسون تا به امروز آهنگ های بسیار زیادی را منتشر کرده است که به دلیل صدای دلنشین و زیبایش این آهنگ ها با طرفداران بسیار زیادی نیز رو به رو شده است.

پری ادواردز

یکی دیگر از خوانندگان خوش صدا و خوش چهره بریتانیایی پری ادواردز نام دارد که یکی از اعضای گروه معروف لیتل میکس نیز می‌ باشد. پری ادواردز از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز جوایز متعددی را نیز دریافت کرده است. پری ادواردز یکی از خوانندگان معروف و مشهور در سراسر دنیا است که علت اصلی شهرت و معروفیت این خواننده انگلیسی عضویتش در گروه مشهور لیتل میکس می باشد. زمانی که او عضو این گروه شد توانست به همراه سایر اعضای گروه به شهرت زیادی برسد. پری ادواردز در گروه به عنوان یکی از قدرتمند ترین و زیبا ترین خوانندگان و رقصنده ها شناخته می شود.

الی گولدینگ

الی گولدینگ خواننده و ترانه سرای انگلیسی است که از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است. الی گولدینگ در سبک های متعددی فعالیت می کند و توانسته است با آمیختن موسیقی سنتی با آوا های  مدرن سبک جدیدی را به وجود آورد و به همین دلیل در بین مردم و طرفداران موسیقی به شدت محبوب و پر طرفدار شده است. الی گولدینگ تا به اکنون چهار آلبوم منتشر کرده است که آلبوم های او با طرفداران زیادی رو به رو شده است. هم چنین از او به عنوان یکی از خوانندگان پرکار و فعال یاد می شود.

التون جان

التون جان

یکی از مشهور ترین و قدیمی ترین خوانندگان انگلیسی که در سبک پاپ فعالیت می‌ کند التون جان می باشد. التون جان از سال 1967 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا اکنون به دلیل سبک خاص و صدای منحصر به فردش جوایزی متعددی را دریافت کرده است و طرفداران بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا به دست آورده است. هم چنین باید افزود که او آهنگساز و نوازنده پیانو نیز می باشد و تا به امروز بیشتر از 250 میلیون نسخه از آثار او در سراسر جهان به فروش رسیده است و به همین دلیل از او به عنوان یکی از موفق ترین هنرمندان جهان در تمام دوران یاد می‌ شود.

خوانندگان پاپ انگلیسی مرد

در عصر مدرن تقریباً تمام مردم سراسر جهان عاشق گوش کردن به موسیقی سبک پاپ خوانندگان مرد می باشند. باید افزود که سبک‌ پاپ به یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین سبک ها تبدیل شده است که تقریباً همه پسند است و تمام مردم به این سبک گوش می دهند. زمانی که در مورد خوانندگان پاپ انگلیسی صحبت می‌ شود در ذهن خیلی از مردم نام برخی از خوانندگان خطور می کند، چرا که آن ها نسبت به سایر خوانندگان دیگر به دلیل ویژگی‌ هایی که دارند مانند صدای خوب، سبک متفاوت و متن آهنگ هایشان به شدت معروف و پر طرفدار شده اند. اگر بخواهیم در یک لیست نام خوانندگان معروف پاپ انگلیسی مرد را قرار دهیم، در این لیست نام افرادی مانند: اد شیرن، التون جان، لوئیس تاملینسون، لیام پین و برخی از هنرمندان دیگر نیز قرار می گیرد.

آهنگ پاپ انگلیسی شاد

آهنگ پاپ انگلیسی شاد در بین مردم سراسر جهان بسیار شایع شده است. در تعریف موسیقی پاپ شاد می توان این گونه بیان کرد که خواننده در متن خود از المان های شاد استفاده می کند. ریتم موجود در آهنگ های شاد باعث به وجود آمدن حرکات موزون بدن می‌ شود که به اصطلاح به آن شادی گفته می شود. موسیقی های شاد امروزی به یکی از پرطرفدار ترین موسیقی ها تبدیل شده اند که خیلی از افراد در مکان‌ هایی مانند جشن ها، پارتی ها و … از این سبک از موسیقی ها استفاده می کنند. به همین دلیل این موسیقی ها به شدت محبوب شده اند و خیلی از خوانندگان پاپ نیز سعی می‌ کنند تا بیشتر موسیقی های شاد منتشر کنند.

امروزه خیلی از خوانندگان پاپ انگلیسی موسیقی های بسیار شاد و زیبایی را منتشر می کنند که این موسیقی ها با طرفداران بسیار زیادی نیز رو به رو شده است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌ مند به موسیقی پاپ انگلیسی شاد هستید پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدید ترین موزیک هایی که در این زمینه منتشر شده است به اینترنت مراجعه کنید، چرا که در اینترنت سایت‌ های موسیقی متعددی وجود دارند که لینک آهنگ های پاپ انگلیسی شاد را برای علاقه مندان و کاربران در صفحه خود قرار داده اند.

آهنگ پاپ انگلیسی جدید

آهنگ پاپ انگلیسی جدید

سبک پاپ یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین سبک های موسیقی است که سالیان طولانی است مورد توجه خیلی از مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. پاپ به طور معمول به عنوان سبکی از موسیقی تعریف می‌ شود که به شکل تجاری تهیه شده و یا این که با هدف سود مالی تولید شده است. این سبک از موسیقی از دهه 1930 و 1940 از سبک‌ های بلوز و کانتری تأثیر گرفته است. این سبک از آن زمان تا به امروز با تغییرات بسیار زیادی رو به رو شده است. امروزه در عصر مدرن آهنگ های پاپ انگلیسی با سبک‌ های جدیدی توسط خوانندگان مشهور و خوانندگان جدید منتشر می‌ شوند که این آهنگ ها با طرفداران بسیار زیادی نیز روبه رو شده است. خیلی از مردم بیان کرده اند که این تغییرات در سبک پاپ باعث شده است که این سبک جذاب تر از قبل شود. برای دانلود آهنگ پاپ انگلیسی جدید می توانید به اینترنت مراجعه کنید، چرا که در اینترنت سایت های موسیقی متعددی مشاهده می‌ شود که لینک آهنگ های جدید پاپ انگلیسی را برای کاربران قرار داده اند.

دانلود آهنگ پاپ انگلیسی

سالیان طولانی است که خوانندگان پاپ انگلیسی توانسته اند، جایگاه ویژه و مهمی را در سبک پاپ در سراسر جهان به دست آورند. آن ها به دلیل استعداد، مهارت، صدای منحصر به فرد و زیبایشان و هم چنین متن آهنگ هایشان به این شهرت و محبوبیت رسیده اند. خیلی از مردم سراسر جهان به موسیقی پاپ انگلیسی گوش می‌ دهند و بیان کرده اند که هنرمندان انگلیسی توانسته اند در این زمینه تحول بزرگی را ایجاد کنند و از صدای دلنشین و زیبای خیلی از خوانندگان انگلیسی لذت می‌ برند، این موضوع شامل ایران نیز می باشد. خیلی از مردم تمایل به دانلود و گوش کردن آهنگ های پاپ انگلیسی جدید، شاد و قدیمی را دارند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای دانلود آهنگ های پاپ انگلیسی و هم چنین دانلود اهنگ پاپ انگلیسی با متن به سایت های موسیقی که در اینترنت موجود می باشند، مراجعه کنید. در این سایت‌ ها لیست تمام آهنگ های انگلیسی برای مخاطبان و کاربران قرار داده شده است.

بهترین خواننده های پاپ انگلیسی زبان

بهترین خواننده های پاپ انگلیسی زبان

از زمان‌ های گذشته تا به امروز هنرمندان انگلیسی زبان بسیار زیادی در سبک پاپ فعالیت کرده اند که برخی از آن ها به دلیل ویژگی‌ هایی که داشته اند مانند صدای منحصر به فرد، متن آهنگ هایشان و یا این که سبک جدیدی را به وجود آورده اند در بین مردم به شهرت و معروفیت زیادی رسیده اند. در این قسمت به معرفی بهترین خوانندگان پاپ انگلیسی زبان خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

هری استایلز

هری استایلز خواننده، بازیگر و ترانه‌ سرای اهل بریتانیا است که فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده است. هری استایلز یکی از خوانندگان مشهور و معروف در سراسر جهان است که با شرکت در برنامه تلویزیونی استعداد یابی شناخته شد و بعد از آن توانست با عضو شدن در گروه وان دایرکشن به محبوبیت و شهرت زیادی برسد. هری استایلز در سال 2017 اولین تک‌ آهنگ مستقل خود را به نام نشانه زمان منتشر کرد. جالب است که بدانید این آهنگ در رتبه 1 جدول برترین تک آهنگ های بریتانیا و هم چنین رتبه 4 جدول  یو.اس رسید، هری استایلز با انتشار این آهنگ به محبوبیت زیادی رسید. هم چنین او در سال 2017 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد. هری استایلز استایل و سبک خاص و منحصر به فردی دارد که به دلیل استایلش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و خیلی از مردم از استایل او حمایت و پشتیبانی می کنند.

الا ایر

الا ماری مک‌ من که با نام هنری الا ایر شناخته می‌ شود، خواننده اهل بریتانیا است که از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده است. او به دلیل صدای منحصر به فرد و سبک خاصش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. خیلی از شنوندگان آهنگ های او بیان کرده اند که صدای الا ایر بسیار آرامش بخش است و او توانسته است به خوبی در عرصه موسیقی فعالیت کند.

زین ملک

زین ملک

زِین جواد ملک که با نام هنری زین شناخته می‌ شود، خواننده و ترانه نویس انگلستانی است که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است. او در برنامه استعدادیابی و عضو شدن در گروه وان دایرکشن شناخته شد و بعد از مدت کمی به شهرت زیادی رسید. البته باید افزود که زین در سال 2015 از این گروه جدا شد و به صورت انفرادی فعالیت خود را ادامه داد. او در سال 2016 اولین آلبوم خود را با نام ذهن من منتشر کرد که با موفقیت های بسیار زیادی رو به رو شد.

گروه های موسیقی پاپ انگلیسی

گروه های موسیقی پاپ انگلیسی

مدت زمان زیادی است که گروه های پاپ انگلیسی متعددی به وجود آمده اند که برخی از آن ها تا به امروز فعالیت خود را ادامه داده اند و برخی از آن ها بعد از مدتی فعالیت منحل شدند و اعضای گروه به صورت انفرادی فعالیت خود را ادامه داده اند. به هر حال برخی از این گروه‌ها با طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا رو به رو شده اند. در این قسمت به معرفی این گروه های مشهور و معروف خواهیم پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

وان دایرکشن

وان دایرکشن یکی از گروه های پاپ انگلیسی_ایرلندی است که در سال 2010 در لندن انگلستان تشکیل شد. اعضای این گروه شامل: نایل هوران، لیام پین، زین، هری استایلز و لوئیس تاملینسون بوده است که البته زین مالک در سال 2015 از این گروه جدا شد و به صورت انفرادی فعالیت خود را ادامه داد. گروه وان دایرکشن از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است، به موفقیت های جهانی زیادی رسیده است. این گروه طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به دست آورده است.

لیتل میکس

یکی از گروه های موسیقی دخترانه مشهور انگلیسی لیتل میکس نام دارد که از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کردند. اعضای این گروه شامل: پری ادواردز، جید ثیروال و لی-آن و عضو قبلی گروه جسی نلسون می باشند. این گروه از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است تا به امروز جوایز متعددی را دریافت کرده است و هم اکنون طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا نیز دارد. از این گروه به عنوان یکی از موفقیت آمیز ترین گروه های انگلیسی یاد می شود.

اسپایس گرلز

یکی از گروه های مشهور و قدیمی انگلیسی اسپایس گرلز نام دارد که در سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. البته باید افزود که این گروه در زمان فعالیتشان چندین بار منحل شده است. در سال 2017 این گروه به عنوان پرفروش‌ ترین گروه دخترانه تاریخ موسیقی تبدیل شد.

درآمد خواننده های پاپ انگلیسی چقدر است؟

درآمد خواننده های پاپ انگلیسی چقدر است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید درآمد خوانندگان پاپ انگلیسی چگونه است. در این باره باید بگوییم که اکثر این خوانندگان درآمد های هنگفتی از طریق حرفه شان بدست آوره اند. آن ها نیز همانند سایر خوانندگان دنیا از طریق انتشار و فروش آلبوم هایشان، برگزاری کنسرت و … درآمدزایی می کنند.

کنسرت های پاپ انگلیسی

مدت هاست کنسرت‌ های پاپ انگلیسی به یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین کنسرت های جهان تبدیل شده است. برخی از خوانندگان معروف زمانی کنسرت برگزار می‌ کنند، کنسرت آن ها با استقبال بی نظیر مردم رو به رو می شود. البته امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا خیلی از کنسرت‌ ها کنسل شده است. اما با این حال برای مشاهده این کنسرت ها و هم چنین مشاهده اجرای زنده پاپ انگلیسی می توانید به پلتفرم های ویدیویی مانند آپارات و یوتیوب مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. کدام خوانندگان پاپ انگلیسی به شهرت زیادی رسیده اند؟

    خوانندگانی مانند: دوآ لیپا، سم اسمیت، لیام پین، جسی جی، ادل، لوئیس تاملینسون، پری ادواردز، الی گولدینگ و التون جان به شهرت زیادی رسیده اند.

  2. معروف ترین گروه های موسیقی پاپ انگلیسی کدام گروه ها هستند؟

    از معروف ترین گروه های موسیقی پاپ انگلیسی می توان به گروه هایی مانند: وان دایرکشن، لیتل میکس و اسپایس گرلز اشاره کرد.

  3. دوآ لیپا کیست؟

    یکی از خوانندگان مطرح انگلیسی دوآ لیپا نام دارد، او در سال 2015 به صورت رسمی خوانندگی خود را شروع کرد. دوآ به دلیل صدای بسیار منحصر به فردی که دارد به شهرت و محبوبیت زیادی در سرتاسر دنیا رسیده است.

  4. خوانندگان پاپ انگلیسی چگونه درآمدزایی می کنند؟

    در مورد درآمد خوانندگان پاپ انگلیسی باید بگوییم که اکثر این خوانندگان درآمد های کلانی از طریق حرفه شان بدست می آورند. آن ها همانند سایر خوانندگان دنیا از طریق انتشار و فروش آلبوم هایشان و برگزاری کنسرت و … درآمدزایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید