لیست خوانندگان آمریکایی معروف که در سال 2021 درخشیده اند

آمریکا بدون شک دارای بیشترین خواننده در سرتاسر دنیا می باشد که تقریبا 80 درصد خوانندگان سرشناس دنیا آمریکایی می باشند. در آمریکا خوانندگان بسیار زیادی در سبک های مختلفی وجود دارد که اکثر آن ها رپر هستند. خوانندگان آمریکایی چه زن و چه مرد چه در زمینه پاپ و چه در زمینه رپ همواره جزو برترین خوانندگان جهان به شمار می روند و در سرتاسر دنیا طرفدار دارند. اکثر خوانندگان آمریکایی سیاه پوست هستند که اصلیت اصلی آن ها مربوط به کشور های آفریقایی می باشد. در ایالات مختلف آمریکا خوانندگان بسیار زیادی وجود دارند و همچنین گروه های مختلفی نیز وجود دارد که اغلب این گروه های خوانندگان آمریکایی دشمن یک دیگر به شمار می روند.

خوانندگان معروف آمریکایی

خوانندگان معروف آمریکایی

همان طور که در قسمت قبل گفته شد بسیاری از خوانندگان معروف جهان آمریکایی می باشند و در آمریکا زندگی می کنند. برای درک بهتر این موضوع اگر بخواهید 100 نفر از بهترین خوانندگان جهان را نام ببرید بیش از 80 نفر از این لیست خوانندگان معروف آمریکایی می باشند. اکثر خوانندگان معروف آمریکایی در زمینه رپ و هیپ هاپ فعالیت می کنند و برخی دیگر نیز در زمینه پاپ مشغول فعالیت هستند و درصد بسیار کمی از خوانندگان معروف آمریکایی در دیگر سبک ها فعالیت می کنند. تعدادی زیادی از خوانندگان معروف آمریکایی اللخصوص رپر های آمریکایی در گروه های مختلفی عضویت دارند که از معروف ترین آن ها در کشور آمریکا می توان به خوانندگان ساحل شرقی و خوانندگان ساحل غربی آمریکا اشاره کرد که این دو گروه از سال های دور با یک دیگر دشمنی های زیادی داشته اند به طوری که دست به قتل خوانندگان گروه مقابل برده اند.

خوانندگان معروف آمریکایی در تمام نقاط دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند که خیلی از این طرفدار ها حتی برای کنسرت های این خوانندگان ممکن است از کشور های دور حضور یابند. در میان خوانندگان معروف آمریکایی خوانندگان زن و معروف زیادی وجود دارد که ممکن است نام چندین نفر از آن ها مانند سلنا گومز و بیلی آیلیش و دیگر نفرات را شنیده باشید. هر کدام از این خوانندگان معروف طرفداران خاص خود را دارند و حتی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام طرفداران چند صد میلیونی در پیج های خود دارند که نشان دهنده میزان شهرت و محبوبیت آن ها در سرتاسر جهان می باشد.  

خواننده آمریکایی که مسلمان شد

خواننده آمریکایی که مسلمان شد

در میان خوانندگان معروف و سرشناس آمریکایی چندی پیش یکی از این خوانندگان معروف زن اعلام کرد که مسلمان شده است که مسلمان شدن وی با واکنش های بسیار زیادی همراه بود. نام این خواننده زن که مسلمان شده است جنیفر گراوت نام دارد که در شهر بوستون آمریکا متولد شده است. جنیفر گراوت حدود 6 سال پیش به اسلام روی آورد و تعداد زیادی آهنگ به زبان عربی خوانده است اما نکته جالب این خواننده فارسی صحبت کردن او بود که در فضای مجازی بسیار مورد توجه واقع شد. جنیفر گروت هیچ رگ و ریشه ای به کشور های مسلمان ندارد و به گفته خودش به دلیل علاقه ای که به زبان عربی داشت کم کم شوق زیادی برای مسلمان شدن از خود نشان داد و در سن 23 سالگی دین خود را به اسلام تغییر داد. او بسیاری از کنسرت های خود را به زبان عربی اجرا کرده است و بارها و بارها آیه هایی از قرآن را در صفحات خود منتشر کرده است و حتی به گفته خود بسیار به قرآن علاقه مند است.

کدام خواننده آمریکایی قرآن می خواند؟

کدام خواننده آمریکایی قرآن می خواند؟

همان طور که در قسمت قبل نیز گفته شد جنیفر گراوت خواننده زن و سرشناس اهل بوستون آمریکا در سن 23 سالگی به دلیل علاقه شدیدی که به زبان عربی داشت مسلمان شد. جنیفر به گفته خود بسیار به قرآن علاقه دارد و قرآن را به لحن محمد صدیق منشاوری قاری معروف مصری تلافت می کند. جنیفر گراوت در یک مصاحبه اعلام کرده بود که خواندن قرآن یک هنر است و همه افراد چه مسلمان و چه غیر مسلمان این موضوع را تصدیق می کنند. او علاقه شدیدی به آیت الکرسی نیز دارد و به گفته خود معمولا قبل از اجراهای خود آیت الکرسی را تلاوت می کند. جنیفر گراوت در بوستون آمریکا متولد شده است و هیچ رگ و ریشه ای به کشور های مسلمان ندارد اما با این حال با علاقه ای که به زبان عربی داشت در سن 23 سالگی مسلمان شد و تا کنون کنسرت های زیادی را نیز با زبان عربی اجرا کرده است.

محبوب ترین خواننده های زن آمریکایی

محبوب ترین خواننده های زن آمریکایی

آمریکا محل تولد تعداد بسیار زیادی از معروف ترین خوانندگان دنیا می باشد که تعداد زیادی از این خوانندگان معروف آمریکایی را زن ها تشکیل می دهند. امروزه خوانندگان زن آمریکایی محبوب بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها طرفداران زیادی در دیگر کشور ها دارند. امروزه در تمام سبک های موسیقی خوانندگان معروف و محبوب زن با اصلیت آمریکایی زیادی پیدا می کنید که از معروف ترین و محبوب ترین این خوانندگان زن می توان به سلنا گومز، ریحانا، آریانا، بیلی آیلیش، ادل، شر، کلی کلارسون، جنیفر لوپز، بی بی رکسا، بیانسه، لیدی گاگا، کیتی پری و چند تن دیگر اشاره کرد که حتما تا کنون نام بسیاری از این خوانندگام محبوب زن آمریکایی را شنیده اید.

خواننده آمریکایی بیلی آیلیش

بیلی آیلیش بدون شک یکی از معروف ترین خوانندگان در جهان به شمار می رود که در 18 دسامبر سال 2001 متولد شد و از سال 2015 و تنها از سن 14 سالگی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در طی 3 الی 4 سال تبدیل به یکی از محبوب و مشهور ترین خوانندگان جهان شد. اولین آلبوم رسمی بیلی ایلیش در سال 2019 میلادی منتشر شد که با توجه به محبوبیت وی استقبال بی نظیری از این آلبوم صورت گرفت. نام کامل او بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل می باشد که در ایالت کالیفرنیا متولد شده است. بیلی آیلیش در زمینه پاپ فعالیت دارد که تا کنون توانسته دو رکورد گنیس را به نام خود ثبت کند و همچنین طی 5 سال فعالیت خود توانسته 7 جایزه گرمی و 2 جایزه موسیقی آمریکا را از آن خود کند که با توجه به سن کم او به دست آوردن این افتخارات کار آسانی نیست. برادر بیلی آیلیش تهیه کننده آهنگ های او می باشد که با بیلی همکاری می کند و در تمامی کنسرت های بیلی آیلیش نیز حضور دارد و به همراه خواهرش کنسرت را اجرا می کنند. بیلی آیلیش امروزه در شمال شهر لس انجلس زندگی می کننده که این خواننده جوان طرفداران بسیار زیادی دارد به طوری که در پیج شخصی خودش در اینستاگرام بیش از 87 میلیون فالوور دارد.

خواننده آمریکایی شر

شر یکی دیگر از خوانندگان معروف و محبوب آمریکایی می باشد که علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد. شر متولد 20 مه سال 1946 میلادی می باشد که نام کامل او شرلین سرکیسیان می باشد که امروزه به الهه پاپ شهرت دارد. شرلین در طی 6 دهه فعالیتش در زمینه موسیقی توانسته به عنوان یکی از معروف ترین خوانندگان زن آمریکایی شهرت پیدا کند. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1963 آغاز کرد و دوبار نیز ازدواج کرد و اکنون نیز یک فرزند دارد. شر در سال 1998 با انتشار آلبوم Dance-Pop Believe  توانست به اوج شهرت کاری خود برسد که آهنگ او جایزه موسیقی بیلبورد 100 آهنگ برتر سال را به دست آورد. این خواننده معروف تا کنون با بیش از 100 میلیون فروش جزوه پر فروش ترین خوانندگان جهان نیز به شمار می رود. شرلین تا کنون توانسته جایزه گرمی، جایزه امی، جایزه اسکار، سه جایزه گلدن کلوب، جایزه جشنواره فیلم کن و جایزه آیکون را دریافت کرده است و تنها خواننده ای در جهان به شمار می رود که توانسته تک آهنگ شماره یک بیلبورد را در 6 دهه متوالی کسب کند. شرلین علاوه بر بازیگری و خوانندگی فعالیت های بشر دوستانه زیادی نیز انجام داده است که به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب ترین خوانندگان آمریکایی نیز شناخته می شود.

خواننده آمریکایی آریانا

آریانا گرانده بوترا یکی دیگر از خواننده های محبوب و مطرح آمریکایی می باشد که در 26 ژوئن سال 1993 در شهر راتون ایالت فلوریدا متولد شده است. آریانا یکی از معروف ترین خواننده های دنیا به شمار می رود که در تمام دنیا نیز طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. وی فعالیت حرفه ای خود را سال 2008 در حالی که 15 سال سن داشت آغاز کرد. آریانا علاوه بر خوانندگی در حرفه تئاتر و بازیگری نیز بازی می کند و شهرت دارد. او اولین آلبوم رسمی خود را حدود 8 سال پیش در سال 2013 میلادی منتشر کرد که به برترین رتبه فروش موسیقی بیلبورد 200 در ایالات متحده رسید. آریانا در آمریکا متولد شده اما اصلیتی ایتالیایی دارد. پدر مادر آریانا زمانی که او تنها 8 سال سن داشت از یک دیگر طلاق گرفتند. آریانا ابتدا فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد اما در سن 13 سالگی علاقه شدیدی به موسیقی پیدا کرد و دو سال بعد فعالیت حرفه ای خود را در خوانندگی آغاز کرد و در سال 2013 اولین آلبوم خود را به سبک پاپ منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. همان طور که گفته شد آریانا علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد. او در سال 2009 در مجموعه نیکلودین ایفای نقش کرد که مورد تحسین بسیاری از منتقدین سینمای آمریکا واقع شد و از آن جا به شهرت رسید.

بهترین خوانندگان آمریکایی

خواننده آمریکایی امینم

امینم بدون شک یکی از بهترین خوانندگان تاریخ آمریکا می باشد که به سطلان رپ جهان مشهور است که به عنوان یکی از بزرگ ترین رپر های تاریخ نیز شناخته می شود. امینم در سال 1972 میلادی در آمریکا متولد شده است که او را در تمام جهان می شناسند و جزو بهترین خوانندگان آمریکایی به شمار می رود. امینم با توجه به فعالیت در سبک محبوب رپ و همچنین ساخت و انتشار کار های عامه پسند و جذاب توانسته طرفداران میلیونی و بسیار زیادی را جذب خود کند. این خواننده و رپر سرشناس آمریکایی تا کنون دو بار در سال های 2001 و 2006 ازدواج کرده که حاصل این دو ازدواج سه فرزند می باشد. امینم در شهر سنت جوزف متولد شده است و نام کامل او مارشال بروس مدرز سوم می باشد که با نام هنری امینم شناخته شده و فعالیت می کند.

خواننده آمریکایی توپاک

توپاک یکی از اسطوره های رپ و خوانندگی در آمریکا می باشد که به پدر رپ جهان شهرت داشت اما در سن 25 سالگی به دلایل نا مشخص توسط افراد ناشناس کشته شد. توپاک متولد سال 1971 در آمریکا می باشد که در سال 1996 به قتل رسید. توپاک از محبوب ترین خوانندگان آمریکایی به شمار می رود که توانست اثر های به یاد ماندنی بسیار جذابی از خود به یادگار بگذارد و با توجه به این که سال ها از مرگ او می گذرد اما هنوز افراد زیادی وجود دارند که به آهنگ های توپاک علاقه نشان می دهند. نکته جالب و قابل توجه در مورد توپاک این که آهنگ هایی که پس از مرگ توپاک از او منتشر شد از آهنگ ها و ترک هایی که در زمان حیات او منتشر شد بیشتر بوده است.

عکس خوانندگان آمریکایی

عکس خوانندگان آمریکایی

امروزه از آمریکا می توان به عنوان مهد خوانندگان معروف و مشهور جهان نام برد به طوری که بیش از 80 درصد خوانندگان محبوب و سرشناس جهان در سبک های مختلف در آمریکا زندگی می کنند و یا در آن جا متولد شده اند. با توجه به محبوبیت و تعداد بی شمار خوانندگان آمریکایی عکس های بی شماری از هر کدام از آن ها در فضای مجازی و رسانه ها و سایت های داخلی و خارجی وجود دارد و پیدا کردن عکس هر کدام از این خوانندگان معروف آمریکایی مثل آب خوردن است و با سرچ نام یکی از آن ها می توانید عکس های بسیار زیادی در رسانه های مختلفی پیدا کنید. همچنین در این مقاله نیز تعدادی از عکس های خوانندگان آمریکایی درج شده است.

دانلود آهنگ های خوانندگان آمریکایی

خوانندگان آمریکایی معمولا هر کدام از آن ها رسانه های مختلفی دارند که از طریق آن ها آلبوم و آهنگ های خود را برای طرفداران و دیگر کاربران دنیای موسیقی انتشار می دهند و اکثر آن ها نیز در بیو پیج های اینستاگرام خود لینک دانلود آلبوم و آهنگ های خود را گذاشته اند. جدا از رسانه ها و سایت هایی که خود خوانندگان آمریکایی عنوان می کنند سایت های ایرانی و خارجی بسیاری نیز وجود دارد که اکثر آهنگ ها و آلبوم های این خواننده ها را در سایت های خود برای کاربران درج کرده اند که می توانید با سرچ فارسی و انگلیسی تعداد بی شماری از این سایت ها را برای دانلود آهنگ های خواننده های آمریکایی پیدا کنید و از این آهنگ ها لذت ببرید.

نام خوانندگان آمریکایی

همان طور که در قسمت قبل نیز گفته شد از آمریکا می توان به عنوان مهد خوانندگان معروف دنیا اشاره کرد زیرا اکثر خوانندگان معروف و محبوب دنیا در این کشور متولد شده اند. امروزه خوانندگان بسیار زیادی در آمریکا متولد شده اند اما اگر بخواهیم نام برخی از آن ها را بگوییم می توان به مواردی همچون امینم، توپاک شکور، بی آی جی، کانیه وست، اسنوپ داگ، دریک، نیکی میناژ، لیدی گاگا، بی بی رکسا، سلنا گومز، بیلی آیلیش، دکتر دره، بیانسه، مایکل جکسون، جنیفر لوپر، آریانا، ریحانا، تیلور سوئیفت، مدونا و بریتنی اشاره کرد که هر کدام از این خوانندگان محبوب زن و مرد در سبک های مختلفی فعالیت دارند و هر کدام از این ها دارای طرفداران بسیار زیادی در آمریکا و سایر کشور ها هستند. علاوه بر این خوانندگانی که گفته شد تعداد بی شمار دیگری خواننده در آمریکا وجود دارد که نسبت به این افراد از شهرت و اسم و آوازه کمتری برخوردار هستند. در میان خوانندگانی که نام آن ها گفته شد مایکل جکسون، توپاک، اسنوپ داگ، بیلی آیلیش، سلنا گومز تیلور سوئیفت از محبوبیت زیادی حتی در سایر کشور ها برخوردار هستند. در میان خوانندگان آمریکایی تعدادی از آن ها علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارند و برخی دیگر نیز مانند سلنا گومز در زمینه مدلینگ نیز فعالیت و شهرت زیادی دارند.

گروه خوانندگان آمریکایی

گروه خوانندگان آمریکایی

در آمریکا اللخصوص رپر ها به صورت گروهی فعالیت می کنند که بدون شک معروف ترین و مشهور ترین این گروه ها ساحل شرقی، ساحل غربی و ساحل جنوبی می باشد که افراد این گروه ها با یک دیگر دشمنی های بسیار قدیمی دارند به طوری که حتی دست به کشتن افراد گروه مقابل خود زده اند.

گروه خوانندگان آمریکایی ساحل شرقی

گروه ساحل شرقی از معروف ترین گروه های خوانندگی در آمریکا می باشد که تقریبا تمام افراد این گروه رپر ها هستند. افراد این گروه در شهر های نیویورک و واشنگتن زندگی می کنند که معروف ترین عضو این گروه بی آی جی می باشد. گروه ساحل شرقی و ساحل غربی از دشمنان دیرینه یک دیگر به شمار می روند که تقریبا همیشه با یک دیگر درگیری هایی دارند که حتی بسیاری از این درگیری ها منجر به قتل افراد دو گروه می شود.

گروه خوانندگان آمریکایی ساحل غربی

ساحل غربی همان طور که گفته شد دشمن دیرینه ساحل شرقی می باشد. افراد ساحل شرقی اکثرا در کالیفرنیا زندگی می کنندو هیپ هاپ ساحل غربی در تمام دنیا شهرت بالایی دارد که از معروف ترین افراد این گروه می توان به توپاک پدر رپ جهان اشاره کرد که در سال 1996 توسط افراد ناشناس گروه ساحل شرقی در کالیفرنیا به قتل رسید.  قتل و کشته شدن افراد در میان ساحل شرقی و ساحل غربی یک اتفاق معمولی به شمار می رود که تا کنون تعداد زیادی از این خوانندگان کشته شده اند.

گروه خوانندگان آمریکایی ساحل جنوبی

ساحل جنوبی یا هیپ هاپ جنوبی یکی از گروه های خوانندگی معروف در آمریکا و رقیب ساحل غربی و شرقی به شمار می رود که اغلب افراد این گروه در آتلانتا زندگی می کنند و خیلی درگیر حواشی دو گروه دیگر نیستند اما همواره جزو رقیبان جدی دو گروه دیگر شناخته می شوند.

بهترین خواننده آمریکایی زن کیست؟

بهترین خواننده آمریکایی زن کیست؟

امروزه اگر بخواهیم نام بهترین خواننده زن آمریکایی را بیان کنیم بدون شک نام بیلی آیلیش در میان است کسی که به واسطه سن کمی که دارد تا کنون رکورد ها و جوایز بسیار زیادی را توانسته کسب کند. بیلی آیلیش با توجه به اثر ها و کار هایی که ساخته است در تمام دنیا شناخته شده و معروف است.

بهترین خواننده آمریکایی مرد کیست؟

بهترین خواننده آمریکایی مرد کیست؟

امینم که به سلطان رپ جهان شهرت دارد بدون شک بهترین خواننده مرد در آمریکا می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. امینم در سبک رپ فعالیت دارد که با توجه به محبوبیت رپ در جهان و با توجه به اثاری که ساخته است به سلطان رپ جهان شهرت دارد و به عنوان یکی از بهترین خوانندگان آمرکایی شناخته می شود.

سوالات متداول

  1. اکثر خوانندگان آمریکایی در چه زمینه ای فعالیت دارند؟

    بیشتر خوانندگان آمرکایی مخصوصا مرد ها در زمینه رپ فعالیت می کنند.

  2. محبوب ترین خواننده پاپ زن آمریکایی کیست؟

    بیلی آیلیش امروزه تبدیل به محبوب ترین خواننده زن پاپ در جهان می باشد که در آمریکا متولد شده است.

  3. معروف ترین خوانندگان مرد آمریکایی چه کسانی هستند؟

    از معروف ترین خوانندگان مرد آمریکایی می توان به مایکل جکسون، امینم، توپاک و اسنوپ داگ اشاره کرد.

  4. خواننده زن آمریکایی که مسلمان شد چه نام دارد؟

    نام خواننده زن آمریکایی که مسلمان شد جنیفر گروات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید