10 خوانندگان هالیوودی در سال 2021 که اجرا های خیره کننده داشته اند

موسیقی قلب و روح ما را آرام می کند. Hollywood یک سکوی عالی است که برخی از شگفت انگیزترین خوانندگان را به کانون توجه قرار داده است. به این 12 خواننده بسیار محبوب که در صنعت موسیقی بسیار پیشرفته هستند و دارای اثری برجسته اند، در ادامه به بیوگرافی خوانندگان هالیوودی و اطلاعات جزئی تر در مورد آنها خواهیم پرداخت.

خوانندگان هالیوودی شیطان پرست

خوانندگان هالیوودی شیطان پرست

شیطان پرستی امروزه یکی از اتفاقات بزرگ دنیای ما می باشد که در آن خوانندگان، بازیگران و افراد مهم یک جامعه ممکن است به سمت آن سوق پیدا کنند. در کتاب های شیطان پرستی اطلاعاتی وجود دارد که ذهن انسان را به یک حالت روان پریشی سوق می دهد. در جامعه اروپایی بخصوص بازیگران و خوانندگان هالیوودی به این سمت سوق داده شده اند در این مجله در مورد یکی از خوانندگان شیطان پرست صحبت خواهیم کرد که نام هنری خود را پسر شیطان گذاشته است. پسر شیطان اولین آلبوم خود را در سال 2013 با عنوان هتل کابانا منتشر کرده است. در این مجموعه چند خواننده دیگر چون سانده، ادشیران، گابریل و دیگران حضور دارند. پیش از آن ده آهنگ برتر به wonder با حضور sande منتشر شده بود. اولین شماره آهنگ او با نام la la la با حضور سام اسمیت و لیفتد صورت گرفت. اولین آلبوم وی در انگیس به مقام دوم رسید. علاوه بر خوانندگان بازیگران هالیوود نیز به شیطان پرستی سوق پیدا کرده اند.

خوانندگان هالیوودی روی فرش قرمز

خوانندگان هالیوودی روی فرش قرمز

هالیوود دارای خوانندگان بسیاری است که در ادامه این بحث در مورد چند خواننده هالییودی که از روی فرش قرمز عبور کرده اند صحبت خواهیم کرد. اولین خواننده هالییودی که در مورد او صحبت خواهیم کرد کسی نیست جز رابین ریحانا فنتی. ریحانا فنتی متولد 20 فوریه 1988 خواننده و ترانه سرا می باشد. وی اصالتا متولد سنت مایکل بوده ولی در بریج تاون بزرگ شده است. وی برای اولین بار با ضبط نوارهای نمایشی تحت مدیریت و تهیه کنندگی رکورد ایوان راجرز در سال 2003 وارد صنعت موسیقی شد. ریحانا در سال 2006 با خواندن آهنگ A Girl like Me که در 200 بیلبورد آمریکا تبلیغ شد به شهرت جهانی رسید. ریحانا به ترتیب تک آهنگ های “Pon de Replay” و “SOS” را تولید کرد. دومین خواننده هالیوودی که در مورد او صحبت خواهی کرد ادل می باشد.

  • ادل لوری بلو آدکینز : ادل لوری بلو آدکینز (متولد 5 مه 1988) خواننده و ترانه سرا انگلیسی است. در سال 2006 که از دانشکده هنرهای نمایشی BRIT فارغ التحصیل شد، پس از آنکه یکی از دوستانش در همان سال نسخه آزمایشی خود را در Myspace منتشر کرد ، توسط شرکت XL Recordings پیشنهاد قرار داد ضبط به ادل داده شد. در سال 2007 ، وی جایزه Brit “Critics ‘Choice” را دریافت کرد و برنده نظرسنجی BBC Sound of 2008 شد. اولین آلبوم او، در سن 19 سالگی ، در سال 2008 برای موفقیت تجاری و انتقادی منتشر شد. رفتاری که او در اواخر سال 2008 در Saturday Night Live انجام داد، حرفه وی را در ایالات متحده تقویت کرد. در پنجاه و یکمین دوره جوایز گرمی در سال 200، ادل جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای آوازی پاپ زن را دریافت کرد.
  • بیانسه جیزل نوولز-کارتر : سومین خواننده هالیودی که در مورد او صحبت خواهیم کرد بیانسه می باشد. بیانسه جیزل نوولز-کارتر (متولد 4 سپتامبر 1981) خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده رکوردر و بازیگر آمریکایی است. او در هوستون، تگزاس متولد و بزرگ شد، در کودکی در مسابقات مختلف آواز و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه 1990 به عنوان خواننده اصلی گروه دخترانه R&B Destiny’s Child به شهرت رسید. وی با مدیریت پدرش، ماتیو نولز، این گروه را به یکی از گروه های پرفروش دخترانه در جهان تبدیل کرد. وقفه آنها باعث انتشار اولین آلبوم بیانسه، با نام Dangerously in Love در سال (2003) منتشر شد ، که او را به عنوان یک هنرمند انفرادی در سراسر جهان تثبیت کرد، پنج جایزه گرمی دریافت کرد و تک آهنگ های شماره یک بیلبورد Hot “Crazy in Love” و “Baby Boy” را ارائه کرد.
  • تیلور آلیسون سوئیفت : چهارمین نفر در لیست خوانندگان هالیوودی که در مورد وی صحبت خواهیم کرد تیلور سوئیفت می باشد. تیلور آلیسون سوئیفت (متولد 13 دسامبر 1989) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است. وی یکی از محبوب ترین هنرمندان ضبط زن معاصر است که به خاطر آهنگ های روایی در مورد زندگی شخصی اش شهرت دارد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. پنجمین خواننده هالییودی که از رئی فرش قرمز گذر کرده است کسی نیست جز جاستین بیبر، جاستین درو بیبر (متولد 1 مارس 1994) خواننده و ترانه سرای کانادایی است. بعد از اینکه یک مدیر استعداد او را از طریق فیلم های YouTube خود در زمینه کاورآهنگ ها در سال 2008 کشف کرد و با RBMG قرار داد امضا کرد، بیبر در اواخر سال 2009 اولین تِرَک خود را با نام My World منتشر کرد. وی اولین هنرمندی شد که هفت ترانه از اولین نمودار رکورد در Billboard Hot 100 را از آن خود کرد.
  • جاستین بیبر : جاستین بیبر به عنوان یکی از خوانندگان هالیوودی اولین آلبوم استودیویی کامل خود را با نام My World 2.0 در سال 2010 منتشر کرد. این آلبوم در چند کشور در نزدیکی شماره یک یا نزدیک به آن وجود داشت و دارای رنکینگ سه گانه در ایالات متحده بود و قبل از آن موفق ترین آهنگ، تک آهنگ “Baby” بود. ششمین خواننده لیدی گاگا است. استفانی جوان آنجلینا ژرموتا (متولد 28 مارس 1986)، معروف به لیدی گاگا، خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او ابتدا در تئاتر بازی می کرد، در نمایش های دبیرستان ظاهر می شد، و قبل از ترک تحصیل برای ادامه کار موسیقی، در CAP21 از طریق مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد. گاگا پس از ترک یک گروه راک، شرکت در مدار هنری آوانگارد اجرایی Lower East Side و انصراف از عقد قرارداد با Def Jam Recordings، به عنوان یک ترانه سرا در انتشارات موسیقی Sony / ATV کار کرد.
خوانندگان هالیوودی زن

خوانندگان هالیوودی زن

خوانندگان هالیوودی زن در دنیا حرفی برای گفتن دارند و دارای شهرت و افتخارات موسیقیایی فراوانی هستند که از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره کرد. اولین زن می توان به شکیرا اشاره کرد. شکیرا ایزابل مبارک ریپول (متولد 2 فوریه 1977) خواننده، ترانه سرا، رقصنده و تهیه کننده ضبط کلمبیایی است. وی که در بارانکیلا متولد و بزرگ شده بود، شروع به اجرا در مدرسه کرد و تأثیرات آمریکای لاتین، عربی و راک اند رول و توانایی های رقص شکم را نشان داد. شکیرا اولین آلبوم های استودیویی خود را با نام های Magia and Peligro در اوایل دهه 1990 منتشر کرد و نتوانست به موفقیت اقتصادی دست یابد. با این حال، او با اولین تبلیغ بزرگ خود، Pies Descalzos (1996) و چهارمین آلبوم خود، Dónde Están los Ladrones (1998)، در آمریکای لاتین به شهرت رسید.

دومین خواننده زن هالیوودی که می توان از وی به عنوان یکی از مشهور ترین خوانندگان زن دنیا عنوان کرد که چهره شناخته شده است در کشور ما دارد کسی جز جنیفر نیست. جنیفر خواننده، رقصنده، طراح مد، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی تبار است. اولین بازیگری او با بازی در نقشی کوتاه در فیلمی به نام دختر کوچک من (1986) صورت گرفت. لوپز شغل بعدی و عادی او به عنوان رقصنده در فیلم پرواز دختر در فیلم زندگی در رنگ در سال 1991 منتشر شد. خواننده معروف و زن دیگر که داستان های او و دوست پسرش امروزه سر زبان جوانان کشور ما است کسی نیست جز لیدی گاگا. نام شناسنامه ای لیدی گاگا استفانی جوان آنجلینا ژرموتا می باشد که در 28 مارس 1986 متولد شد، او خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی تبار است. وی ابتدا در تئاتر بازی می کرد، در نمایش های دبیرستان حضور پیدا می کرد، و قبل از ترک تحصیل برای ادامه کار در رشته موسیقی، در CAP21 از طریق مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک به تحصیل پرداخت.

خواننده هالیوودی که کنسرتش را به احترام اذان قطع کرد که بود؟

خواننده هالیوودی که کنسرتش را به احترام اذان قطع کرد که بود؟

خواننده هالیوودی که کنسرتش را هنگام پخش اذان تعلیق کرد کسی نبود جز جاستین بیبر. وی در طول سفرش به ترکیه و برگذاری کنسرت در این کشور برای دل جویی از مسلمانان این کشور دو بار در هنگام برگزاری کنسرت، زمان پخش اذان کنسرت خود را تعلیق می کرد که این کار باعث معروفیت وی و همچنین دل جویی از مسلمانان شد.

عکس از خوانندگان هالیوودی

عکس از خوانندگان هالیوودی

در مورد خوانندگان هالییودی عکس های بسیاری وجود دارد. چون خوانندگان هالیوود در دنیا بسیار مشهور و معروف هستند و چون معروف ترین آنها علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری، طراحی مد و لباس و … فعالیت می کنند می توان تصاویر زیادی از آنها در سراسر اینترنت یافت.

عمل زیبایی خوانندگان هالیوودی

عمل زیبایی خوانندگان هالیوودی

یکی از چیز هایی که در دنیا امروز مد شده است انجام عمل های زیبایی است. همه ما خوب می دانیم که افراد معمولی نیز برای زیبایی چهره، اندام و… عمل هایی را انجام می دهند که این عمل ها در سایر نقاط بدن صورت می گیرد یکی از خوانندگان هالیوودی که بسیار مشهور است عمل های زیبایی مانند عمل بینی، لیفت صورت، خط گونه و پیکر تراشی انجام داده است. جدیدا هم در میان خبرها پیچیده است که وی باسن خود را بیمه کرده و میزان زیادی پول بابت بیمه آن پرداخت کرده است کسی نیست جز جنیفر لوپز. دیگر عمل زیبایی را لیدی گاگا انجام داده است، لیدی گاگا عملی جزئی بر روی بینی خود انجام داده است.

پر درآمد ترین خوانندگان هالیوودی

پر درآمد ترین خوانندگان هالیوودی

خوانندگان درآمد زیادی دارند. بخصوص اگر این خوانندگان در اروپا و هالیوود فعالیت داشته باشند در ادامه به سه تا از خوانندگان پر درآمد در صنعت خوانندگی می پردازیم.

جنیفر لوپز

درآمد کامل وخالص جنیفر لوپز در سن 51 سالگی او حدود 400 میلیون دلار می باشد. وی الان حدود 40 میلیون دلار دآمد ثابت سالانه دارد که به عبارتی هر ماه او حدود 3 میلیون 330 هزار دلار در ماه در آمد دارد اگر بخواهیم دقیق تر به درآمد او توجه کنیم می توانیم بگوییم که او روزانه حدود 100000 دلار درآمد دارد.

لیدی گاگا

یکی دیگر از خوانندگان پر درآمد عرصه موسیقی در هالیوود لیدی گاکا می باشد. درآمد سالانه او حدود 25 میلیون دلار می باشد که ماهانه حدودا نزدیک به 2 میلیون دلار درآمد دارد که اگ باز هم بخواهیم دقیق تر در مورد درآمد او صحبت کنیم می توان گفت که او حدودا نزدیک به 66666 دلار به صورت روزآنه در آمد دارد.

سود و ارزش شغلی ادل

ادل خواننده / ترانه سرا بسیار محبوب و موفق انگلیسی است. در طول یک دهه بین سال های 2009 و 2019 ، آدل بیش از 400 میلیون دلار درآمد کسب کرد ، که عمدتا از طریق فروش بی سابقه و اجرای کنسرت بود. از سال 2020 دارایی خالص آدل 190 میلیون دلار است.

پر حاشیه ترین خوانندگان هالیوودی

پر حاشیه ترین خوانندگان هالیوودی

حاشیه یکی از مسیرهای دیده شدن و شهرت است که امروزه خوانندگان زیادی از آن سو استفاده کردند تا بتوانند خود را بیش از آنچه که هستند به مردم بشناسانند این اتفاق تنها در کشور ما صورت نمی گیرد و در کشور های اروپایی و حتی در بخشی های هنری موسیقی و تلویزیون و صنعت هالیوود نیز این اتفاق رخ می دهد.

جاستین بیبر

جاستین بیبر یکی از خوانندگان معروف و مشهور امروزی است که همه ما می دانیم که زمانی بسیار نژاد پرستانه عمل می کرد و نسبت به دین اسلام حواشی ایجاد می کرد که باعث دل نگرانی مسلمانان شده بود اما وی بعد از این اتفاق تصمیم گرفت تا از مسلمانان دلجویی کند.

لیدی گاگا

یکی دیگر از خوانندگان پر حاشیه کسی جز لیدی گاگا نیست هرچند او سعی در ارام بودن دارد ولی نمی تواند این حرکت را کنترل کند و سرانجام اخلاق او باعث بعضی از حرکاتش می شود تا جایی که بعضی اوقات در خیابان با دوست پسرش دعوا می کند یا پرخاشگری می کند.

کاترین الیزابت هادسون

دیگر شخصی که می توان در باره حواشی ایجاد شده اش صحبت کرد الیزابت هادسون معروف به پری است او که از زیبایی بالایی برخوردار است مورد توجه هوادارن زیاید قرار دارد. نقل شده است که در یکی از کنسرت هایش با دوست قدیمی اش اجرایی معنی دار داشته اند که باعث بر انگیختن بعضی از حضار در سالن شده است.

عجیب ترین خوانندگان هالیوودی

عجیب ترین خوانندگان هالیوودی

همه ما برخی دیگر از عادت های عجیب و غریب را داریم. این می تواند خوب یا بد باشد، اما گاهی اوقات واقعا غیر معمول است. درست مثل خیلی ها، ستاره های هالیوود نیز عادات غذایی عجیبی دارند. خوانندگان هالیوودی مانند ریحانا ، تیلور سویفت و جنیفر لوپز نیز عادت های عجیب و غریب خاص خود را دارند. برخی از آنها می توانند خوب و برخی دیگر نیز بد باشند، اما قطعاً عجیب هستند.

ریحانا

ریحانا، خواننده باربادی باروی هالیوود، به خاطر آهنگ های خارق العاده اش معروف است. او همچنین برای بسیاری صاحب سبک بوده است. اما، آیا شما از عادت عجیب او آگاه هستید؟ ریحانا اغلب با لیوان شراب در دست، در تصاویر مشاهده شده توسط پاپاراتزی دیده شده است. هنگامی که او با 8 بازیگر Ocean ظاهر شد ، در “The Graham Norton Show” این عکس ها فاش شد. او عادت دارد از هتل ها و رستوران ها عینک قاچاق کند و بیشتر وقت ها این اتفاق ناخواسته رخ می دهد.

تیلور سوئیفت

از طرف دیگر ، تیلور سوئیفت ، خواننده هالیوود کشور و خواننده موسیقی پاپ، خیلی از علاقه طرفدارانش برخوردار است. او همچنین 10 بار برنده جایزه گرمی است. هنگامی که او در “الن شو” ظاهر شد، در مورد عادت عجیب دوش گرفتن صحبت کرد. او گفت ، “من این کار را می کنم، زیرا وقتی پاهای خود را می تراشی، کرم اصلاح مانند صابون است، درست است؟ تیلور برای تمیز نگه داشتن پاها هر روز اصلاح می کند.

جنیفر لوپز

آخرین اما کمترین چیز ، جنیفر لوپز، ستاره با استعداد هالیوود نیز عادت بسیار عجیبی دارد. او دوست دارد قهوه خود را در جهت عقربه های ساعت هم بزند. هیچ دلیلی از طرف وی بیان نشده است، اما او از انجام این کار لذت می برد.

هیت ترین خواننده های هالیوودی

هیت ترین خواننده های هالیوودی

هیت یک کلمه پر معنی در بازار موسیقی می باشد. به این معنی که در حال حاضر چه آهنگ یا چه خواننده ای بازار کاری و هنری او بسیار گرم و پرطرفدار شده است در ادامه این متن بیشتر در مورد این مئله صحبت خواهیم کرد و بیان می کنیم که چه خوانندگانی در صنعت هالیوود هیت هستند.

جنیفرلوپز

جنیفر لوپز یکی از خوانندگانی است که امروزه دارای شهرت کافی نه تنها در عرصه اروپا بلکه در دنیای امروز چهره شناخته شده ای است. هیت بودن جنیفر در ابتدا بخاطر چهره زیبای او و همچنین کارهای هنری او در عرصه سینما، موسیقی، طراحی و …. است.

لیدی گاگا

لیدی گاگا نیز یکی از دیگر خواننده هایی است که به شدت مورد توجه هوادارن قرار دارد. همه مردم او را به شخصی صاحب عزت نفس و اراده بسیار بالا می شناسند. خاطره ای که امروزه در دنیا از او مطرح است صحبت او با دوست پسرش می باشد که هنگام کات کردن، دوست پسرش به او می گوید که اصلا صدایش مناسب موسیقی نیست و گاگا در پاسخ به او می گوید که به گونه ای فعالیت خواهد کرد که در هر کافه ای که بشیند صدای اورا بشنود.

ادل

ادل یکی از خواننده های مشهور و محبوب است که با صدای فوق العاده اش تمام وجود انسان را به وجد می آورد. ادل از جمله خواننده های زیبارویی است که امروزه به دلیل لاغر کردنش مجدد در این عرصه مردم را به وجد آورده است.

بهترین آهنگ های خوانندگان هالیوودی

خوانندگان موسیقی هرکدام در میان ترک های خود یک موسیقی را دوست دارند. در ادامه این مطالب درباره بهترین آهنگ های خوانندگان هالییودی صحبت خواهیم کرد. خوانندگانی چون ادل، لیدی گاگا، جنیفر لوپز، جاستین بیبر و …. دارای آهنگ های پرطرفدار هستند که هکدام را به اختصار در پایین توضیح می دهیم.

ادل (rolling in the deep)

یکی از آهنگ های معروف Rolling In The Deep می باشد این آهنگ در سال 2011 منتشر شده است و طرفداران زیادی دارد.

جاستین بیبر(freinds)

آهنگ معروف جاستین بیبر با نام فرندز(freinds) می باشد. این آهنگ که در وصف دوستان سروده است در سال 2018 منتشر کرده است.

لیدی گاگا (Rain On Me)

لیدی گاگا (Rain On Me)

لیدی گاگا یکی از معروف ترین موسیقی دانان در هالیوود می باشد.معروف ترین آهنگ وی Rain On Me می باشد. این آهنگ در سال 2017 منتشر شد و زیادی در میان هوادارانش داشت.

جنیفر لوپز(Get Right)

جنیفر لوپز که یکی از مشهور ترین خوانندگان هالیوود است بهترین آهنگ او Get Right می باشد. این آهنگ که در سال 2106 منتشر شده باعث جایزه گرفتن وی شده بود.

ریحانا (اسلج همر)

ریحانا (اسلج همر)

ریحانا خواننده هالیوودی مشهور موسیقی با انتشار تک آهنگ تازه ای طرفدارانش را به هیجان آورد، این اثر “اسلج همر” یا پتک نام دارد و این آهنگ اصلی فیلم جدید ​​”استارترک، بیاند” یا پیشتازان فضاست که بزودی اکران خواهد شد. این آهنگ طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.

سوالات متداول

  1. مشهور ترین خوانندگان هالیوود چه کسانی هستند؟

    ریحانا، جنیفر لوپ، ادل، جاستین بیبر

  2. آهنگ معروف ریحانا چه نام دارد؟

    اسلج همر

  3. نام اصلی لیدی گاگا چیست؟

    استفانی جوان آنجلینا ژرموتا

  4. معنی نام بهترین آهنگ ریحانا چیست؟

    پتک

دیدگاهتان را بنویسید