ماریا کری کیست؟ کنسرت ماریا کری در عربستان به دعوت محمد بن سلمان

ماریا کری یکی از مشهور ترین بازیگران و خوانندگان هالیوودی می باشد. او تاکنون در بسیاری از فیلم های آمریکایی نقش آفرینی کرده و به همین سبب به درجه شهرت بالایی در میان مردم رسیده است. او علاوه بر حرفه بازیگری به حرفه های دیگر هم مشغول است و در آن ها هم جزء برترین افراد در میان هم دوره ای های خودش می باشد. لقب مشهور او که همه او را با این لقب هم می شناسند « ملکه کریسمس » می باشد. او یک هنرمند اصیل و درجه یک به شمار می رود و از این رو افتخارات فراوانی را کسب کرده است.

بیوگرافی ماریا کری

بیوگرافی ماریا کری

شاید برای شما هم روزی با شنیدن نام این شخصیت سوال پیش بیاید که ماریا کری کیست؟ ماریا کری به انگلیسی Mariah Carey نام دارد که متولد 27 مارس سال 1969 می باشد و در حال حاضر حدود 52 سال سن دارد. او یکی از بازیگران مشهور آمریکایی می باشد که در فیلم ها و سریال های متعددی اقدام به نقش های زیبا و افتخار آفرینی های فراوانی را برای خود و کشورش کرده است. جالب است بدانید که زندگی ماریا کری یک زندگی رنگارنگ می باشد چرا که او به حرفه های مختلف و متعددی مشغول است که در همه این حرفه ها به شدت درخشیده است.

او یکی از خوانندگان مطرح آمریکایی می باشد که در زمینه های هنر و موسیقی نیز از درخشان ترین افراد می باشد. او در حرفه موسیقی به ترانه نویسی هم مشغول می باشد که کار های بسیار زیبایی را تا به الان خلق کرده است. همچنین او در حرفه تهیه کنندگی موسیقی هم از جمله کسانی می باشد که درخشان عمل کرده است و شما می توانید تمامی کار های حرفه ای او را در جاهای مختلف از فضای مجازی مشاهده کنید. او یکی از بزرگ ترین آواز خوان ها است که از او به عنوان ملکه کریسمس یاد می شود.

در سال 1990 او اولین آلبوم خود را زیر نظر تامی ماتولا، مدیر کلمبیا رکوردز به اجرا در آورد و به همین سبب بسیار مشهور شد و پس از مدتی با تامی ماتولا ازدواج کرد. ماریا اولین هنرمند است که در تاریخ قادر بوده 5 تک آهنگ نخست خود را به جایگاه اول 100 تک آهنگ مشهور و داغ بیلبورد برساند. وی با انتشار آلبوم های بعدی خود به درجه شهرت جهانی رسید و بسیار هم در کارش موفق بوده است. ماریا تا به حال بیشتر از 200 میلیون فروش در کل دنیا داشته است که به همین خاطر او در لیست پر فروش ترین هنرمندان موسیقی تاریخ جای گرفته است. او در سال 2012 در لیست 100 خانم برتر موسیقی در رتبه دوم قرار گرفت. وی تا کنون 5 جایزه گرمی، 17 جایزه ملل، 31 جایزهٔ موسیقی بیلبورد و 11 جایزهٔ موسیقی آمریکا را برنده شده است.

اینستاگرام ماریا کری

همان طور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام از شبکه هایی است که به محض ورود به دنیای مجازی مورد توجه عموم مردم دنیا قرار گرفته است. این شبکه از زمان تولد تاکنون به صورت همه روزه در حال جذب مخاطب است و همواره یکی از بهترین شبکه های اجتماعی روز دنیا به شمار می آید. در این شبکه افراد مختلف از جمله سلبریتی های مطرح دنیا ورود پیدا کرده اند و همواره مورد استقبال آن ها واقع شده است. ماریا کری به عنوان یک سلبریتی در این شبکه اجتماعی حضور دارد و با نام خودش مشغول به فعالیت می باشد.

او در این شبکه همواره مورد توجه همراهان خود قرار گرفته است و افراد زیادی از سراسر دنیا خصوصاً هم وطنی های خودش مشغول دنبال کردن وی می باشند. او در پیج اینستاگرامی اش کار های مختلف و متعددی از خود را منتشر می کند. او از ترانه هایی که به عنوان خواننده اجرا می کند و فیلم ها و تصاویر و دمو هایی پخش می کند و همچنین از سریال ها و فیلم هایی نیز که بازی می کند سکانس هایی به اشتراک برای مخاطبان خود بر روی پیجش قرار می دهد. هواداران او هم با دیدن این پست ها خوش حال می شوند و در قسمت کامنت های مربوط به هر پست نظر خود را مطرح می کنند. پست های ماریا همواره مورد بازدید های فراوانی واقع شده است به طوری که جزء پر بازدید ترین پست های اینستاگرام هستند و مورد لایک های فراوانی می باشند. شما نیز می توانید برای پیدا کردن ماریا کری اینستا با جستجوی نام او به اینستاگرام ماریا کری سر بزنید.

در این مورد باید بگوییم که درآمد سلبریتی های اینستاگرام و الخصوص ماریا کری از این راه زیاد می باشد! این موراد تنها با تبلیغات برند های مختلف صورت می گیرد.

یوتیوب ماریا کری

یوتیوب ماریا کری

همانطور که می دانید این روز ها افراد خصوصاً سلبریتی های مطرح در سراسر جهان از خود ویدیو های مختلفی منتشر می کنند تا به پاس همین ویدیو های مختلف به درجه شهرت آن ها اضافه شود. چند سالی است که پلتفرم های مختلف مخصوص پخش ویدیو راه اندازی شده اند و از هر نقطه از جهان افراد زیادی به این شبکه ها متصل شده و با عضویت در آن ها اقدام به ضبط و انتشار ویدیو های خود کرده اند. یکی از این پلتفرم های پخش ویدیو پلتفرم یوتیوب می باشد که به جرأت می توان گفت درمیان تمام پلتفرم های هم رده ای خودش حرف اول را می زند.

یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی پخش ویدیو می باشد که خیلی ها در این شبکه به واسطه هنر نمایی های فراوان از خود به درجه شهرت بالایی دست پیدا می کنند. در تمام قسمت های یوتیوب چنل ماریا کری از درخشنده ترین چنل های موجود در این شبکه اجتماعی می باشد. ماریا در چنل یوتیوب خود اقدام به پخش های مختلف از هنر های خود کرده است که به همین واسطه میزان بازدید های کلیپ های او بسیار بالا می باشد.

اکثر هوادارن او در یوتیوب همان هواداران و دنبال کنندگانش در اینستاگرام می باشد که آن ها تمایل خود را به کار های ماریا با دنبال کردن او در جاهای مختلف نشان داده اند. اگر شما به عنوان یک کاربر در یوتیوب هستند می توانید به چنل یوتیوب ماریا سر بزنید و از اجرا های متفاوت او لذت ببرید. ویدیو های ماریا شامل ویدیو هایی از بازیگری و خوانندگی اش می باشد که او اقدام به اشتراک گذاری آن ها در پیج اینستاگرام و چنل یوتیوب خود کرده است.

کنسرت ماریا کری

این روز ها هر خواننده ای برای درآمد زایی و همچنین به جهت مشهور تر شدن و ارتباط با هواداران شان اقدام به برگزاری دورهمی های پر شوری در قالب کنسرت می کنند. در این میان اجرای زنده ماریا کری که به وسیله کنسرت های متعدد صورت می گیرد در میان هواداران یک رنگ و بوی بسیار خوبی دارد. کنسرت های ماریا را به جرأت می توان از بهترین و بروز ترین کنسرت های موجود در دنیای موسیقی بر انداز کرد چرا که او با کنسرت هایی که برگزار می کند بسیار می درخشد و دل هوادارانش را عاشق تر می کند.

ماریا در کنسرت هایش انواع آهنگ های خود را باز خوانی می کند و حتی مرحله ای در کنسرت هایش برگزار می کند که هواداران آهنگ درخواستی خود را اعلام می کنند و ماریا هم به اجرا در می آورد. ماریا اجرا های کنسرتی اش را در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کند تا جا ماندگان از کنسرت ها بتوانند به این اجرا ها به راحتی دسترسی داشته باشد. در این کنسرت ها هواداران هدایای زیبایی هم تا کنون به ماریا تقدیم کرده اند و به این شکل علاقه خود را به او نشان داده اند.

حاشیه های ماریا کری

حاشیه های ماریا کری

مانند سایر هنرمندان و سلبریتی های مشهور ماری کری هم از حواشی متعددی برخوردار می باشد که یا خودش برای خودش حاشیه سازی کرده و یا دیگران و سودجویان علیه او حواشی متعددی ساخته اند. از جمله حاشیه سازی هایی که علیه او می باشد می توان به دعوای او با جنیفر لوپز اشاره کرد که در همین راستا خیلی ها ماجرای دعوای آن ها را در فضای مجازی دنبال می کردند تا ببینند سرانجام این دعوا ها به کجا ختم می شود. این دعوا به گفته خود شان به خاطر نیکی میناژ بوده است. به این صورت است که در مسابقات، جنیفر لوپز به نیکی میناژ پیام می دهد که از محبوبیت ماریا رد هیأت داوران کم کند و ماریا از این قضیه با خبر می شود و شروع می کند به دعوا کردن با جنیفر لوپز و آن ها با هم دیگر مدت ها به جدال می پردازند و کدورت میان شان فرا می گیرد. یکسری حواشی دیگر علیه آن ها وجود دارد ولی چون معلوم نیست که این حواشی در رابطه با او صحت دارد یا ندارد بنابراین از ذکر آن ها خود داری می کنیم چرا که بسیاری از حواشی ساخته شده علیه او به وصله افراد سودجو صورت گرفته است و عدم صحت آن ها اثبات شده است.

از دیگر حواشی که ماریا برای خود ساخته است رابطه اش با همسر سابقش می باشد. او از وقتی که از همسرش جدا شد با مرد دیگری ازدواج کرد ولی به گفته بعضی ها با همسر سابقش هم رابطه داشته است. او در جریان این رابطه ها سعی داشت که کسی از کار های او با خبر نشود ولی به صورت نا خود آگاه ماجرا لو می رود و در فضای مجازی جنجال های زیادی به پا می کند. به سایر حواشی به هیچ عنوان نمی‌توان اعتماد کرد چون همانطور که می‌دانید همواره افرادی سودجو برای به دست آوردن شهرت و بالا بردن بازدید ها از پیج های شان دست به اقداماتی نظیر حاشیه سازی علیه چهره های مشهور کرده اند.

همسر ماریا کری کیست؟

ماریا در سال 1993 و در زمانی که داشت آلبوم جعبه موسیقی را به اجرا در می آورد با تامی موتولا به نامزدی در آمد و در همان سال بود که با هم دیگر ازدواج کردند. ولی با گذشت زمان و پس از 7 سال اختلافاتی در زندگی مشترک آن ها پیش آمد. البته آن ها سعی کردند که تداوم زندگی خود را حفظ کنند ولی اختلاف نظر بین آن ها به وخامت رسید و آن ها در سال 2000 به صورت رسمی از یکدیگر جدا شدند.

پس از جدایی آن ها ماریا در سال 1998 تا 2001 با یک خواننده به نام « لوئیس میگوئل » دوست شد و سپس بعد از آن با نیک کانون که یک بازیگر و کدین به شمار می رفت آشنا شد و آن ها در سال 2008 با هم دیگر ازدواج کردند. البته پس از ازدواج با او صحبت هایی در فضای مجازی بود که ماریا با همسر قبلی خود یعنی همان تامی موتولا رابطه دارد ولی صحت آن معلوم نیست حقیقت داشته باشد یا نداشته باشد.

بچه ماریا کری

بچه ماریا کری

پس از ازدواج ماریا با کانون آن ها صاحب دو فرزند دوقلو شدند که هر دوی آن ها دختر بودند. اما این ازدواج آن ها دوام چندانی نداشت و آن ها به علت یک سری اختلاف از یکدیگر جدا شدند. پس از جدایی آن ها ماریا در سال 2016 با یک میلیاردر استرالیایی به نام « جیمز پکر » نامزد کرد ولی رابطه آن ها نیز دوام نداشت و آن ها در همان سال از یکدیگر جدا شدند. برای دیدن تصاویر دوقلو های ماری کری می توانید به جستجو در فضای اینترنتی بپردازید.

آلبوم های ماریا کری

همانند دیگر خواننده های مطرح دنیا ماریا نیز دارای آلبوم های متعددی می باشد که در این آهنگ ها موزیک های بسیار زیبا و شنیدنی موجود می باشد. این آلبوم ها که از سال 1990 تا 2018 ساخته شده اند نام های مختلفی دارند که یکی از آن ها به نام خود خواننده است.

آهنگ های ماریا کری

آهنگ های ماریا کری

همانطور که گفته شد ماریا کری به عنوان یک خواننده تا به حال آلبوم های بسیار زیادی را از خود منتشر کرده بود که در این آلبوم ها تعدادی از آهنگ های زیبای خود را جای داده است. برخی از آهنگ های ماریا از تک آهنگ های دنیای موسیقی می باشند که بسیار به جذب مخاطب روی آورده اند. در ادامه به معرفی برخی از آهنگ های ماریا می پردازیم.

آهنگ All I Want for Christmas Is You

از جمله آهنگ های زیبای ماریا می باشد که به واسطه این آهنگ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این آهنگ را می توانید در سایت های دانلود موزیک پیدا کنید.

آهنگ We Belong Together

از دیگر کار های ماریا این آهنگ می باشد که این آهنگ از درخشان ترین موزیک های دنیا به شمار می رود.

آهنگ Fantasy

این آهنگ از سری شاهکار های ماری می باشد که شما می توانید برای شنیدن آن به پیج ها و سایت های دانلود موزیک مراجعه کنید.

آهنگ Hero

موزیک هیرو جزء زیبا ترین موزیک های موجود در دنیای موسیقی می باشد که برای دستیابی به آن می توانید به سایت های دانلود موسیقی مراجعه کنید.

آهنگ Without You

موزیک بدون تو یکی از عاشقانه ترین موزیک های دنیای موسیقی است که هواداران بسیاری را از سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است.

جایزه های mariah carey

جایزه های mariah carey

ماریا در طول زندگی خود جوایز و افتخارات فراوانی به دست آورده است. یکی از جوایز او جایزه موسیقی جهانی بهترین هنرمند زن هزاره بوده است که به همین سبب افتخارات بسیاری نصیب او شد. او در طول این 30 سال که فعالیت خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد بیشتر از 200 میلیون از آثار خود را به فروش رسانده است. او 377 مرتبه نامزد بهترین کار های هنری شده است و 337 مرتبه برنده جوایز ارزنده فراوانی شده است.

در اسپاتیفای mariah carey آثار و موسیقی های اجرایی ماریا یافت می شود که خیلی از علاقه مندان در این پلتفرم هم او را همراهی می کنند و از کارهای او نهایت لذت را می برند. از جمله جوایزی که ماریا دریافت کرده جوایز اتحاد روزنامه نگاران زن فیلم می باشد که در دسته بهترین بازیگران گروه قرار گرفته و نتیج آن به نامزد شدن او به پایان رسیده است.

کلیپ های mariah carey

کلیپ های ماریا در سراسر اینترنت به وفور یافت می شود. از جمله کلیپ های او را می توانید در چنل یوتیوب شخصی او ببینید و البته در سایر چنل های یوتیوب نیز کلیپ های او یافت می شود. در پیج شخصی او در اینتساگرام نیز علاوه بر تصاویر او، ویدیو هایش هم موجود می باشد که جا دارد بگوییم ویدیو ها و کلیپ های او از کلیپ هایی می باشد که جزء پر بیننده ترین کلیپ ها در فضای مجازی محسوب می شوند. در این کلیپ ها انواع اجرا های ماریا وجود دارد. اجرا هایی که در آن ها به خوانندگی پرداخته است. البته ماریا چون یک بازیگر هم می باشد از خودش کار های بازیگری را در قالب کلیپ های متعدد در پیج های خود به انتشار در می آورد.

ادکلن ماریا کری فوراور

ماریا از نام خود به عنوان یکی از برند های محبوب ادکلن استفاده کرده است. او مدتی پیش از ادکلن محبوب خود رونمایی که که این ادکلن با برند ماریا کری روانه بازار شده است. این ادکلن از رایحه بسیار مطبوعی برخوردار است به طوری که هر کسی رایحه آن را دوست دارد و به عبارت دیگر بوی آن همه پسند است. هم اکنون این ادکلن در بازار موجود می باشد که شما می توانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

موزیک ویدیو ماریا کری با ونتورت میلر

موزیک ویدیو ماریا کری با ونتورت میلر

جالب است بدانید که ماریا در یکی از موزیک ویدیو هایش از هنرپیشه و هنرمند مشهور و معروف آمریکایی یعنی ونتورت میلر رونمایی کرده است و خیلی ها که حتی هوادار ماریا هم نبودند به خاطر شهرت این بازیگر اقدام به مشاهده موزیک ویدیوی او کرده اند. همانطور که می دانید ونتورت میلر بازیگر مشهور سریال فرار از زندان در نقش مایکل اسکافیلد می باشد و در این فیلم این بازیگر بسیار درخشیده است اگرچه در فیلم‌های دیگر نیز بازی کرده است. شما نیز می توانید برای تماشای موزیک ویدیو آنها به جستجو در فضای مجازی بپردازید و از دیدن این موزیک ویدیو نهایت لذت را ببرید.

ادکلن ماریا کری اصل

همان‌طور که قبلاً صحبت شد ماریا کری دارای یک برند ادکلن بسیار خوشبو و پرطرفدار می باشد که خیلی ها به دنبال همچین ادکلنی هستند. البته باید در نظر داشته باشید که همواره در بازار اجناس اصل و فیک وجود دارد و گاهی اوقات تشخیص جنس تقلبی از اصلی کار بسیار سختی می باشد و یا حتی ناممکن است. ادکلن برند ماریا کری را باید همیشه از فروشگاه ها معتبر تهیه کنید. جالب است بدانید اهنگ عاشقانه ماریا کری نیز همزمان با تولید این ادکلن خوانده شد.

آهنگ ماریا کری برای جرج مایکل

همانطور که می دانید جرج مایکل یکی از خوانندگان مشهور انگلیسی بوده است. او در سن 53 سالگی در خواب و در اثر نارسایی قلبی درگذشت. خبر مرگ او جرقه ای بود که در دنیای موسیقی به آتش تبدیل شد. ماریا در یک آهنگ که اتفاقاً به مناسبت همین جرج مایکل خوانده از او بسیار قدردانی کرده است و این آهنگ از سری آهنگ های پر طرفدار و جهانی محسوب می شود که همواره دارای مخاطبان بسیار زیادی بوده است. شما نیز می توانید برای دانلود این آهنگ زیبا به سایت های موسیقی رجوع کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. ماریا کری کیست؟

    یکی از بازیگران و خوانندگان مشهور اهل آمریکا است که تا کنون یکی از ستارگان مشهور در دنیای موسیقی و بازیگری شناخته شده است.

  2. ماریا کری در کجا زندگی می کند؟

    هم اکنون ماریا در کشور خودش یعنی آمریکا مشغول به ادامه حیات می باشد ولی مدتی پیش اخباری مبنی بر مهاجرت ماریا به کشور های دیگر در فضای مجازی پیچیده بود ولی به نظر می رسد که تنها شایعاتی بوده اند.

  3. ماشین ماریا کری چیست؟

    در تصاویر منتشره از سوی او به همراه ماشین های مختلف و البته لوکس و لاکچری دیده شده است ولی هیچ کدام از این تصاویر تایید کننده ماشین او نیستند.

  4. خانه ماریا کری چگونه است؟

    او طبق تصاویر منتشره از خود دارای خانه ای لاکچری و درجه یک با لوکیشن بسیار عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید