بیوگرافی سلین دیون و همسرش به همراه بررسی بیماری Celine Dion

سلین دیون یک خواننده معروف فرانسوی زبان اهل کانادا می باشد که در این کشور بسیار شهرت دارد. این خواننده که یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام  هم یم باشد در مارس سال 1968 در کبک به دنیا آمد و اولین آلبوم سلین به زبان انگلیسی در سال 1990 منتشر شد که ابتدا در آمریکا و سپس در کل دنیا به شهرت رسید. او قبل از انتشار این آلبوم به زبان انگلیسی در سال 1981 دو آلبوم به زبان فرانسوی منتشر کرد که بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت و از آن جا بر سر زبان ها افتاد و به شهرت نسبی رسید و انتشار آلبوم آنیسون به زبان انگلیسی شهرت او را در کل جهان افزایش داد. سلین یکی از پرطرفدار ترین هنرمندان زن در جهان به شمار می رود که در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

سلین دیون کیست؟

سلین دیون کیست؟

سلین دیون خواننده کانادایی تبار و فرانسوی زبان بوده که به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی های جهان هم شناخته می شود. وی مارس سال 1968 در کانادا متولد شد. وی در یک خانواده فقیر در ایالت کبک در کانادا متولد شد که چهاردهمین فرزند خانواده به شمار می رفت. سلین از سن کودکی علاقه بسیار شدیدی به موسیقی داشت و در سن دوازده سالگی به کمک مادر و برادرش اولین آلبوم رسمی خود را با نام تنها یک رویا بود منتشر کرد. سلین در سن 18 سالگی زمانی که اجرای مایکل جکسون را دید او را به عنوان الگو برای خود قرار داد و تصمیم گرفت تا یک خواننده سرشناس همانند مایکل جکسون شود. سلین در سن 13 سالگی و در سال 1981 دو آلبوم به زبان فرانسوی از خود منتشر کرد که با توجه به سن کمی که داشت خیلی زود در فرانسه بر سر زبان ها افتاد. بعد در سن 22 سالگی در سال 1990 اولین آلبوم خود با نام آنیسون را با زبان انگلیسی منتشر کرد که خیلی زود در آمریکا و سپس در سایر نقاط جهان به شهرت رسید. همچنین او به واسطه جوایزی که در آسیا و اروپا دریافت کرده است بسیار شناخته شده می باشد. سلین دیون با مشکلات بسیار زیادی چه در جوانی چه در بزرگ سالی دست و پنجه نرم کرد اما او هیچ گاه افسرده و یا نا امید نشد و با جدیت تمام به دنبال هدف خود رفت. سلین تا کنون موفق به کسب جوایز و عناوین مختلفی در مراسم های اسکار و مراسم جایزه گرمی شده است که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.

اینستاگرام سلین دیون

اینستاگرام سلین دیون

سلین دیون در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی دارد به طوری که تا کنون نزدیک به 680 پست از با عنوان های مختلفی در پیج اینستا خود منتشر کرده است. با توجه به میزان محبوبیت و شهرت زیادی که دارد او 4 میلیون و 700 هزار فالوور دارد. پست های سلین در اینستا اغلب مربوط به آهنگ های خود و همچنین فعالیت های روز مره خود می باشد. اینستاگرام سلین دیون 4 میلیون 700 هزار فالوور دارد و تا کنون 57 نفر را دنبال می کند. سلین در پیج خود 10 هایلایت استوری با موضوع های مختلف دارد و در بیو پیج خود نیز نام آخرین و جدید ترین آلبوم های خود را نوشته است و همچنین آدرس و لینک وب سایت خود را در بیو اینستاگرامش گذاشته است.

یوتیوب سلین دیون

سلین دیون در یوتیوب نیز همانند اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی دارد به طوری که مخاطبان او در یوتیوب از فالوور های پیج اینستاگرامش بیشتر هستند. یوتیوب یکی از اصلی ترین راه های کسب درآمد برای سلبریتی ها به شمار می رود. زماین که افراد در یوتیوب فیلمی منتشر می کنند به ازای آن و با توجه به بازدید های مخاطبان مبالغی به این افراد تعلق می گیرد و هرچه ویدیو پربازدید تر باشد رقم بیشتر می شود. سلین در چنل یوتیوب خود بیش از 5 میلیون فالوور دارد و این تعداد زیاد کاربران  می تواند درآمد زیادی را برای او حاصل کند. سلین چنل یوتیوب خود را 8 سال پیش راه اندازی کرد و تا کنون فیلم هایی که منتشر کرده در مجموع 47 میلیون بازدید داشته اند. سلین در یوتیوب تمام موزیک ویدیو های خود را به صورت رسمی منتشر می کند و در کنار آن ها نیز گاهی از مصاحبه های خود کلیپی را در چنل یوتیوب بارگزاری می کند و با توجه به محبوبیت و حجم زیاد طرفداران سلین دیون در یوتیوب، هر فیلمی که او منتشر می کند به طور میانگین 8 میلیون بازدید می خورد که در برخی از فیلم های بیشتر و گاهی در برخی از فیلم ها کمتر است.

از سلین دیون کلیپ های بسیار زیادی در یوتیوب وجود دارد که یکی از دلایل آن نیز محبوبیت زیاد وی در بین کاربران می باشد. بیشتر کلیپ هایی که در ارتباط با سلین می باشد مربوط به موزیک ویدیو های آهنگ ها و ترک های مختلف او می باشد که هر کدام از آن ها دارای بازدید های بسیار زیادی هستند. برای دیدن کلیپ های سلین می توانید با یک سرچ در یوتیوب تعداد بی شماری از ان ها را پیدا کنید همچنین در دیگر سایت ها نیز کلیپ هایی در ارتباط با زندگی نامه و دیگر موضوعات سلین وجود دارد.

آلبوم های سلین دیون

آلبوم های سلین دیون

سلین دیون در طی سال ها فعالیتی که دارد تا کنون توانسته 38 آلبوم به صورت رسمی از خود منتشر کند که انتشار این تعداد آلبوم بسیار شگفت انگیز است. او اولین آلبوم خود را در سال 1983 میلادی با نام chants et contes de noël منتشر کرد و آخرین آلبومی که او تا کنون منتشر کرده است آلبوم شجاعت در سال 2019 میلادی بود. هر کدام از آلبوم های سلین دیون در سال های مختلف با استقبال زیادی همراه بود که نشان دهنده میزان محبوبیت او در دنیا می باشد. با توجه به این که دیون خواننده فرانسوی زبان است او اکثر آلبوم های خود را به زبان فرانسوی منتشر کرده است. او در سن 13 سالگی دو آلبوم به زبان فرانسوی منتشر کرد و اولین آلبوم او به زبان انگلیسی به سال 1990 باز می گردد که این خواننده در سن 22 سالگی البوم آنیسون را به زبان انگلیسی منتشر کرد که باعث شناخته شدن او در کل دنیا شد.

آهنگ های سلین دیون

آهنگ های سلین دیون

سلین دیون در طی سال ها فعالیت خود در زمینه خوانندگی تا کنون آهنگ های بسیار زیادی را منتشر کرده است که هر کدام از آن ها چه قدیمی و چه جدید در ذهن بسیاری از اهالی موسیقی به ویژه طرفداران او هک شده است. سلین آهنگ های زیادی را تا کنون به صورت رسمی از طریق رسانه های مختلف منتشر کرده است که هر کدام از آن ها استقبال های زیادی همراه شده اند. در قسمت بعد معروف ترین و چنتا از بهترین آهنگ های سلین دیون عنوان شده است.

آهنگ قدرت عشق

آهنگ قدرت عشق از برترین آهنگ های سلین دیون می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و در زمان انتشار غوغا کرد. این آهنگ یکی از ترک های آلبوم رنگ عشق من می باشد که با سبک پاپ خوانده شده و در سال 1993 منتشر شد. این آهنگ به قدری پر مخاطب و جذاب بود که نامزد دریافت جایزه گرمی برای بهترین اجرای آواز پاپ زن، نامزد جایزه جونو برای تک آهنگ سال و نامزد جایزه جک ریچاردسون برای تهیه کننده سال شد.

آهنگ قلبم ادامه خواهد داد

آهنگ قلبم ادامه خواهد داد نیز از دیگر آهنگ های محبوب و برتر سلین دیون می باشد که یکی از پر مخاطب ترین آهنگ های وی به شمار می رود. این ترانه یکی از ترک های محبوب آلبوم جذاب بیا درباره عشق حرف بزنیم می باشد که این آهنگ نیز با سبک پاپ انگلیسی خوانده شده و در سال 1997 توسط این خواننده منتشر شد. این آهنگ که یکی از ترک های آلبوم بیا درباره عشق حرف بزنیم می باشد بر خلاف آهنگ قدرت عشق نتوانست در زمینه جوایز مختلف نامزد شود اما باز هم از قوی ترین و برترین آهنگ های سلین به شمار می رود.

آهنگ parler à mon père

 آهنگ parler à mon père یکی از ترک های آلبوم Sans attendre می باشد که جزو پرفروش ترین آلبوم ها و یکی از محبوب ترین ترک های سلین به شمار می رود. این آهنگ در سال 2012 منتشر شد اما در سال 2016 نیز مورد بازخوانی قرار گرفت. این آهنگ همواره جزو برترین آهنگ های سلین دیون به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد. این آهنگ را سلین به مناسبت روز جهانی پدر برای پدر خودش خوانده است که بسیار مورد توجه نیز واقع شد.

آهنگ  how does a moment last forever

آهنگ how does a moment last forever یکی از برترین کار های سلین دیون به شمار می رود که بذای تیتراژ فیلم دیو و دلبر ساخته شد که طرفداران زیادی را جذب خود کرد. موزیک ویدیو این آهنگ را می توانید در چنل های مختلف یوتیوب و چنل رسمی سلین در یوتیوب مشاهده کنید که از پربازدید ترین کلیپ های سلین در یوتیوب به شمار می رود.

آهنگ beauty and the beast

این ترانه یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین آهنگ های سلین به شمار می رود. آهنگ beauty and the beast در سال 1991 منتشر شد که ژانر این آهنگ پاپ می باشد. این آهنگ توانست جایزه گرمی برای بهترین اجرای آواز گروهی پاپ، جایزه اسکار بهترین ترانه و جایزه جونو برای تک آهنگ سال را دریافت کند به همین دلیل یکی از قوی ترین کار های دیون به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد.

آهنگ my heart will go on

آهنگ my heart will go on یکی از جذاب ترین ترک های آلبوم بیا درباره عشق حرف بزنیم می باشد که توانست نظر بسیاری از منتقدین را جلب کند و یکی از آهنگ های محبوب او در میان هواداران به شمار می رود. ژانر این آهنگ پاپ می باشد که در سال 1997 به صورت رسمی توسط سیلین دیون منتشر شد. این خواننده سرشناس بارها به دلیل محبوبیت این آهنگ از آن در کنسرت های مختلف و در کشور های مختلف استفاده کرده است که با استقبال زیادی از سوی طرفداران وی همراه بود.

آهنگ to love you more

آهنگ to love you more یکی از ترک های برتر آلبوم رنگ عشق من می باشد که در سال 1993 میلادی منتشر شد و استقبال خوبی از این آلبوم و این آهنگ صورت گرفت. سبک این آهنگ پاپ می باشد و طرفداران زیادی در تمام نقاط جهان دارد و موزیک ویدیو های این آهنگ در یوتیوب و سایت های مختلف وجود دارد. آهنگ to love you more یکی از برترین اهنگ های سلین در کنسرت ها می باشد که همیشه فضای خاصی را در سالن و محل برگزاری کنسرت ایجاد می کند.

سلین دیون در امریکن گات تلنت

سلین دیون در امریکن گات تلنت

همان طور که ممکن است بدانید برنامه آمریکن گات تلنت یکی از بزرگ ترین برنامه های استعداد یابی در جهان به شمار می رود که افراد زیادی تا کنون در این برنامه شرکت کرده اند. چندی پیش در این برنامه دختر بچه ای 9 ساله با نام سلین دیون در این مسابقه شرکت کرد و به دلیل تشابه اسمی زیادی که به سلین (خواننده) داشت بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این کودک 9 ساله نیز در این برنامه استعداد یابی از استعداد خود در زمینه خوانندگی نهایت استفاده را برد و باعث تعجب تمام داوران این برنامه شد که فیلم های اجرای این دختر بچه 9 ساله در یوتیوب بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بازدید های میلیونی را در پی داشت. این کودک به قدری زیبا اجرا کرد که خیلی از افراد به او لقب سلین دوم را دادند و جایگزین خواننده اصلی می دانند.

سلین دیون آهنگ تایتانیک

سلین دیون آهنگ تایتانیک

آهنگ تایتانیک بدون شک یکی از بهترین آهنگ های سلین دیون می باشد که یکی از محبوب ترین ترک های آلبوم بیا درباره عشق حرف بزنیم می باشد که در سال 1997 منتشر شد. آهنگ تایتانیک به دلیل محتوایی که دارد بارها در کنسرت های مختلف توسط سلین خوانده شده است و جزو محبوب ترین آهنگ های پاپ سلین دیون شناخته می شود.

آهنگ سلین دیون برای پدر

همان طور که در قسمت های قبل گفته شد سلین در روز جهانی پدر آهنگی با نام parler à mon père به زبان فرانسوی خواند که بسیار مورد توجه قرار گرفت و با واکنش های مثبت فراوانی همراه بود. نام فارسی این آهنگ (می خواهم با پدرم صحبت کنم) می باشد که یکی از ترک های محبوب آلبوم Sans attendre می باشد که در روز جهانی پدر در سال 2012 منتشر شد. اینآهنگ به قدری جذاب و شنیدنی می باشد که با یک جست و جوی ساده می توانید در بسیاری از سایت های داخلی و خارجی این آهنگ را با زبان فرانسوی و با زیر نویس کامل فارسی دانلود و از آن لذت ببرید.

سلین دیون و همسرش

سلین دیون و همسرش

سلین دیون که یکی از خوانندگان سرشناس دنیا به شمار می رود در سال 1994 با به دلیل علاقه دو طرفه ای که میان او و مدیر برنامه هایش وجود داشت در آن سال با یک دیگر ازدواج کردند. نام همسر دیون، رنه آنژیل می باشد که او نیز همانند سلین در ایالت کبک کانادا متولد شده بود. رنه متولد 16 ژانویه سال 1942 بود و زمانی که سلین 12 سال داشت کمک های زیادی به او کرد تا توانست نخستین آلبومش را منتشر کند. پس از ازدواج این دو در سال 1994 در طول زندگی رنه با مشکلات و مریضی های زیادی دست و پنجه نرم کرد اما در نهایت در 14 ژانویه سال 2016 در لاس وگاس فوت کرد و در کانادا به خاک سپرده شد. حاصل ازدواج این دو نفر 3 فرزند به نام های چارلز، نلسون و ادی می باشد. بیماری همسر سلین از سال 1999 با سرطان گلو آغاز شد که با توجه به شرایط حادی که داشت سلین بسیار از او مراقبت می کرد اما همسر سلین با توجه به بیماری بد خیمی که داشت در سال 2016 به دلیل سرطان گلو از دنیا رفت.

سلین دیون قبل عمل

سلین دیون قبل عمل

پس از ازدواج سلین در سال 1994 او متوجه نازایی خود شد. او برای رفع این مشکل دوبار عمل و جراحی لقاح مصنوعی انجام داد تا شانس بارداری خود را افزایش دهد اما همه این تلاش ها بی فایده بود که سر انجام در سال 2001 توانست این مشکل را حل کند و در همان سال اولین فرزند خود به نام چارلز را به دنیا بی آورد. یکی دیگر از عمل های سلین دیون مربوط به عمل گوش می باشد که به دلیل اختلال در گوش میانی اش مجبور به لغو کنسرت لاس وگاس شد. سلین دیون تا کنون یک عمل جراحی زیبایی بر روی صورت خود نیز انجام داد که دلیل آن هم لقب زشتی بود که برخی از افراد قبل از عمل بر روی او گذاشته بودند. برخی از افراد به او لقب شغال را داده بودند و او از این مسئله بسیار رنج می برد که در نهایت تصمیم به عمل زیبایی گرفت تا ظاهری آراسته تر داشته باشد و از شر الفاظ بد در امان بماند.

آیا سلین دیون بچه دارد؟

آیا سلین دیون بچه دارد؟

همان طور که در قسمت های قبل گفته شد سلین دیون در سال 1994 با مدیر برنامه های خود یعنی رنه آنژیل ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های ادی، نلسون و چارلز بود. دیون به دلیل مشکل نازایی که داشت دو بار عمل لقاح مصنوعی انجام داد اما موفق نبود. وی در نهایت با تلاش های مکرر 7 سال پس از شروع زندگی با رنه در سال 2001 اولین فرزند خود که چارلز نام دارد را به دنیا آورد. هر سه فرزند سلین دیون پسر می باشند که در این میان ادی و نلسون برادران دوقلو به شمار می روند که پس از چارلز به دنیا آمدند.

اجرای زنده celine dion

اجرای زنده celine dion

این خواننده سرشناس آمریکایی تا کنون کنسرت های زیادی را در کشور های مختلف برگزار کرده است که هر کدام از این کنسرت ها با استقبال زیادی همراه بوده است. با توجه به این که این خواننده آهنگ های محبوب زیادی دارد اغلب سعی کرده تا در کنسرت ها و اجرا های زنده خود از آهنگ های محبوب ترخود بیشتر استفاده کند. یکی از اتفاقاتی که برای دیون برای اجرای کنسرت رخ داد مربوط به کنسرت وی در لاس وگاس بود که چند روز قبل از برگزاری کنسرت در لاس وگاس در حالی که همه منتظر شروع کنسرت او بودند به یک باره به دلیل مشکل در گوش های او مجبور به لغو این کنسرت شد. مشکلی که برای گوش های او قبل از کنسرت لاس وگاس رخ داد منجر به عمل جراحی وی شد که چندی پس از عمل او کنسرت خود را با تاخیر در لاس وگاس برگزار کرد که یکی از بهترین و پر شور ترین کنسرت های وی به شمار می بود.

بیماری celine dion

بیماری celine dion

سلین زندگی دشواری داشته است که تقریبا همواره با بیماری های مختلف و روابط عاطفی بحث بر انگیزی دست و پنجه نرم می کند. سلین با بیماری های مختلفی مانند بیماری نازایی رو به رو شده بود که قبل تر به آن اشاره شد. زمانی که سلین 5 سال سن داشت در یک تصادف با تریلی جمجمه سرش شکست و نزدیک بود جان خود را به طور کامل از دست بدهد. شکستگی جمجمه او در آینده مشکلات زیادی را برای او به وجود آورد. از دیگر بیماری هایی که وی داشت مربوط به گوش هایش بود که اختلالاتی در بین گوش های او وجود داشت که شنوایی او را دچار اختلاف می کرد که در نهایت با عمل جراحی توانست این مشکل را رفع کند.

سوالات متداول

  1. سلین دیون در کجا و در چه سالی متولد شده است؟

    سلین دیون در مارس سال 1968 در ایالت کبک کانادا چشم به جهان گشود اما یکی از هنرمندان فرانسوی زبان به شمار می رود.

  2. سلین دیون از چند سالگی موسیقی را آغاز کرد؟

    سلین دیون که یکی از پرطرفدار ترین خوانندگان زن جهان به شمار می رود فعالیت خود را زمانی که 12 سال سن داشت آغاز کرد و در همان 12 سالگی با کمک برادر و مادرش توانست دو آلبوم به زبان فرانسوی از خود منتشر کند.

  3. سلین دیون تا کنون چند آلبوم منتشر کرده است؟

    سلین دیون یکی از خوانندگان پر فعالیت دنیای موسیقی می باشد که در طی سال های فعالیت خود توانسته 38 آلبوم در سال های مختلف منتشر کند که اوج این فعالیت در دهه 90 میلادی بود که توانست 13 آلبوم به زبان های فرانسوی و انگلیسی منتشر کند.

  4. سلین دیون ازدواج کرده است؟

    سلین دیون در سال 1994 با مدیر برنامه های خود یعنی رنه آنژیل ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های چارلز، ادی و نلسون می باشد. همسر وی به دلیل سرطان گلو در سال 2016 از دنیا رفت.

دیدگاهتان را بنویسید