بیوگرافی پارسیا پیوندی و دوست دخترش شاخ هایی که پیج وحید خزایی را خریدند

در این مقاله قصد داریم به یکی از چهره های جدید و تازه دنیای مجازی و اینستاگرام بپردازیم. در رابطه با بیوگرافی پارسیا پیوندی اولین مسئله ای که مطرح است استراتژی و مدیریت مناسبی می باشد که از اغاز فعالیت خود در پیش گرفته است و از او شخصیتی شبیه به شاخ های اینستاگرام ساخته است. این بلاگر که محتواهایی فانتزی نیز منتشر می سازد به عمو پارسیا نیز شهرت داشته و در ویدئوهای وی نیز شخصیت و کارکتری به نام زن عمو که منیژه نام دارد با وی همکاری داشته و فعالیت هایی با تم کمدی و طنز منتشر می سازند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پارسیا پیوندی کیست؟

پارسیا پیوندی کیست؟

در همین مدت کوتاه زندگی پارسیا پیوندی تبدیل به یکی از علامت سوال های رایج و مورد جست و جوی کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. افراد زیادی در رابطه با بیوگرافی و زندگینامه و رازهای موفقیت این شاخ مجازی علاقمند هستند. در رابطه با هویت و شخصیت این کارکتر بایستی گفت وی یکی از هنرمندانی است که استراتژی حفظ اطلاعات شخصی را مبنای کاری خود قرار داده است و تا کنون در رابطه با هویت کامل خود نیز اطلاعات کاملی را افشا نساخته است. وی که مستقر در ترکیه می باشد، روحیه ای طنزپرداز داشته و هیبتش در شکل گیری این کارکتر طناز کمک شایانی داشته است. یکی از مسائلی که از همین ابتدای کار سبب حاشیه سازی برای وی شده است صفحه اینستاگرامی وی می باشد که در قسمتی دیگر از مقاله به آن خواهبم پرداخت.

سبک فعالیت این بلاگر چیست؟

این بلاگر به دلیل بهره مندی از روحیات طنزپردازی و کمدی، بیشتر به ساخت ویدئوهای خنده دار و واین می پردازد و توانسته استعداد خوبی را در این زمینه نشان دهد. گفته می شود به زودی شاهد گسترش دامنه فعالیت های وی در سایر شبکه های مجازی نیز خواهیم بود.

همسر پارسیا پیوندی کیست؟

یکی از علامت سوال هایی که در رابطه فعالیت های این شاخ مجازی ایجاد شده است، هویت زنی که در ویدئوهای وی حضور پیدا کرده می باشد. این کارکتر زن عمو یا همان منیژه که میانسال می باشد، تبدیل به شخصیت مکمل محتواهای این بلاگر شده است و به ایجاد شوخی های جنسی نیز کمک می کند. عده ای گفته اند که منیژه دوست دختر پارسیا می باشد و عده ای نیز می گویند همسر وی بوده که برای حفظ مخاطبین با جنس های مختلف، ازدواج خود را علنی نکرده اند.

اینستاگرام پارسیا پیوندی

اینستاگرام پارسیا پیوندی

حال به قسمتی مهم از این مقاله می رسیم که در رابطه با پیج پارسیا پیوندی می باشد. وی که صاحب 3 پیج در اینستا می باشد، گفته می شود با به دست آوردن پیج سابق وحید خزایی، در همین اغاز بیش از 1 میلیون فالوور را در پیج پارسیا پیوندی اینستا Parsiapeyvandi کسب کند که قابل قیاس با سایر پیج های وی نمی باشد.

تملک پیج سابق وحید خزایی

نکته ای که در رابطه با پیج این شاخ مجازی مطرح است این است که گفته می شود این پیج در گذشته متعلق به وحید خزایی بوده و در زمانی که در فرودگاه ایران بازداشت شد پیج وی از دسترسش خارج می شود. مسئله مهم تری که در این میان سوال ایجاد می کند این است که این پیج که متوقف شده بود، چطور به دست چنین شخصی رسیده است؟ این سوال سبب برخی انتقادها و سوءذن ها بر علیه پارسیا می شود و پیش بینی می شود این قضیه باعث تحریک عده زیادی خواهد شد.

ویدئوهای این شاخ مجازی

یکی از اولین فعالیت های این شاخ مجازی در رابطه با منتشر کردن استریپ لایو در اینستا بوده که البته ماهیت طنز داشته و در یکی از این لایوها یک شخصیت دیگر را سر کار می گذارد.

کلاب هاوس پارسیا پیوندی

این روزها که کلاب هاوس به لطف حضور بهترین و درجه یک ترین سلبریتی ها شهرتی مثال زدنی به دست آورد و به دلیل پلن درآمدزایی این شبکه که از یوتیوب اسان تر است سبب شد عده زیادی از بلاگرها و شاخ های مجازی این شبکه را پشتیبانی نموده و فعالیت های خود را به این شبکه منتقل سازند. در این رابطه نیز وی در صدد است که فعالیت های خود را در این شبکه نیز گسترش دهد و از طریق این چنل نیز با هواداران خود در ارتباط باشد.

یوتیوب پارسیا پیوندی

یوتیوب پارسیا پیوندی

این بلاگر که دارای روحیه طنزپردازی و کارگردانی نیز می باشد، به دلیل استقبال هواداران خود اقدام به محتوا سازی در یوتیوب نیز خواهد داشت و محتواهای طولانی تری را در این سایت به اشتراک می گذارد. شما علاقمندان به این شاخ مجازی می توانید به زودی برای دسترسی به محتواهای وی در یوتیوب نام کامل وی را تایپ و سرچ کنید. در حال حاضر بهترین مکان برای دسترسی به این شاخ مجازی همان پیج های ایسنتاگرامی وی می باشد.

حاشیه های پارسیا پیوندی

عمو پارسیا به دلیل شوخی های جنسی، نمایش محتواهای مثبت 18 سال، سر کار گذاشتن برخی از سلبریتی ها و همچنین شایعه هایی مبنی بر دست های پشت پرده به دست آوردن پیج وحید خزایی برخی حواشی را متوجه خود کرده است؛ در رابطه با شخصیت و کارکتر زن عمو نیز ابهاماتی وجود دارد که امیدواریم به زودی به آن ها پاسخ داده شود.

درآمد پارسیا پیوندی چقدر است؟

درآمد شاخ های مجازی ارتباط مستقیمی با تعداد فالوورهای آن ها دارد؛ لذا پیش بینی درامد ناشی از تبلیغات این فعالیت مبتنی بر میزان بازدیدهای پست های آن ها ممکن خواهد بود و از انجایی که مدتی است پیج اصلی وی از دسترس خارج شده نمی توان پیش بینی نمود که به زودی به چه میزان درامد دست خواهد یافت.

پارسیا پیوندی و بهادر وحشی

یکی از افرادی که در تولید محتوای این شاخ مجازی در پیجش همکاری می کند بهادر وحشی می باشد و لایوهایی که بین این دو منتشر شده است، بازدیدهای زیادی را برای وی رقم زده است. گفته می شود این دو هم اکنون رابطه دوستی با یکدیگر داشته و فعالیت هایشان صرفا همکاری نیست و حتی به زودی شاهد همکاری های بیشتری میان آن ها خواهیم بود.

پارسیا پیوندی و وحید خزایی

پارسیا پیوندی و وحید خزایی

همانطور که اشاره شد پیج اصلی فعلی پارسیا سابقا متعلق به وحید خزایی بوده و همین مسئله سوال های زیادی را میان این دو ایجاد کرده است. به هرحال به دست اوردن این پیج کاملا به سود پارسیا تمام شده و در میزان تعرفه های تبلیغاتی وی تاثیر شایانی داشته است.

پارسیا پیوندی کجاست؟

در خصوص بیوگرافی این شاخ مجازی گفته شده است که این کارکتر هم اکنون ساکن کشور ترکیه بوده و در شهر استانبول زندگی می کند.

سوالات متداول

  1. پیج اصلی پارسیا چیست و چه میزان فالوور دارد؟

    پیج parsiapeyvandi که متعلق به وحید خزایی بوده است در اینستا حدود 1 میلیون فالوور دارد که اخیرا از دسترس نیز خارج شده است. 2 پیج دیگر وی با نام parsiaaa و parsiaaa.pv دارای 5 کا ممبر می باشد.

  2. نام کارکتر زنی که در ویدئوهای پارسیا همکاری می کند چیست؟

    نام اصلی وی منیژه می باشد و در این مجموعه به زن عمو مشهور می باشد.

  3. پارسیا پیوندی ساکن کجاست؟

    وی ساکن ترکیه می باشد.

  4. سبک محتواهای این بلاگر چه می باشد؟

    وی طنرپرداز است و به شوخی های جنسی می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید